|
-
Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності
1. Поняття про увагу.
2. Природа уваги.
3. Види уваги.
4. Властивості уваги.
5. Уважність як властивість особистості.
6. Вивчення властивостей уваги.
7. Розвиток і виховання уваги.
Література.
-
Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності
1. Поняття про увагу.
2. Природа уваги.
3. Види уваги.
4. Властивості уваги.
5. Уважність як властивість особистості.
6. Вивчення властивостей уваги.
7. Розвиток і виховання уваги.
Література.
-
Увага і її властивості
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 4 2. Основні засади виховання різних видів уваги 8 3. Практичне вивчення особливостей уваги (проведення роботи зі студентами вищого навчального закладу) 10 3.1. Дослідження концентрації уваги 10 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 12 3.3. Дослідження вибірковості уваги 15 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 17 Висновки 20 Список літератури 21
-
Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці
Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці 3
1. Особливості уваги як психічного процесу 13
2. Фізіологічні основи уваги 13
3. Зв’язок уваги з іншими пізнавальними процесами 13
Висновки 23
Список використаної літератури 39
-
Особливості розвитку уваги в молодшому віці
Вступ 3
1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5
1.1. Властивості й види уваги 5
1.2. Функції й види уваги 8
1.3. Способи розвитку уваги 10
2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14
2.1. Особливості уваги молодших школярів 19
3. Дослідна частина 22
3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22
3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25
3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30
Висновок 33
Список використаної літератури 35
-
Вікові та індивідуальні особливості уваги
ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. Базові теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 6 РОЗДІЛ ІІ. Основні засади виховання різних видів уваги 10 РОЗДІЛ ІІІ. Практичне вивчення особливостей уваги 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 19 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
-
РОЗВИТОК УВАГИ
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ УВАГИ ЯК ПСИХІЧНОГО ПРОЦЕСУ 7
1.1 Визначення уваги з точки зору різних дослідників 7
1.2 Увага як психолого-пізнавальний процес 14
1.3 Протирічні питання у визначенні уваги 17
Висновки до розділу 1. 21
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ РОЗВИТКУ УВАГИ. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ 23
2.1 Розвиток уваги, його основні елементи 23
2.2 Основні види уваги 27
2.3 Викликані потенціали та методи дослідження уваги 29
Висновки до розділу 2. 33
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З РОЗВИТКУ УВАГИ 34
3.1 Експериментально-психологічний метод, що спрямований на розвиток уваги 34
3.2 Вправи, що покращують процес уваги. Спосіб розвитку уваги 36
Висновки до 3 розділу 43
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
-
Психологія уваги
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ І. Теорії, концепції, дослідження уваги...................................................5
1.1. Психологічна природа уваги....................................................................5
1.2. Види людської уваги...............................................................................10
1.3. Властивості уваги....................................................................................14
Розділ ІІ. Психодіагностичне дослідження особливостей уваги дітей...........21
2.1. Проведення психодіагностичного дослідження за методикою
кілець Ландольта ...................................................................................21
2.2. Результати дослідження. Їх аналіз та інтерпретація.............................22
Висновки................................................................................................................28
Список використаної літератури.........................................................................30
-
Вікові та індивідуальні особливості уваги
ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 6 РОЗДІЛ ІІ. Основні засади виховання різних видів уваги 10 РОЗДІЛ ІІІ. Практичне вивчення особливостей уваги (проведення роботи зі студентами вищого навчального закладу) 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 19 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27
-
Увага і її роль в діяльності людини
Вступ 2
1. Загальна характеристика уваги. 4
2. Види уваги. 6
3. Основні властивості уваги. 10
Висновки 15
Список використаної літератури 16
Cгенерировано за 0.126597 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|