Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Стратегія маркетингу підприємства» (ID:13943)

| Размер: 158 кб. | Объем: 100 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
СодержаниеЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………..………………………………………3 РОЗДІЛ 1. НАУКА МАРКЕТИНГ ТА ЇЇ ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ 1.1. Маркетинг - його сутність, мета, функції та значення для ефективного розвитку підприємства…………………………………………………………………………….............................5 1.2. Маркетингова стратегія, її спрямування на віддалену перспективу в контексті зростання прибутковості підприємства………………………………………………...............................................4 1.3. Управління маркетинговою діяльністю і система організації служби маркетингу на підприємстві………………………………………………………………………...................................22 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМТСВА 2.1. Маркетингове середовище та його вплив на функціонування підприємства ТОВ „Д&В - інвест”……………………………………………………………………..........................................…...33 2.2. Маркетингове дослідження і маркетингова інформація на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”………………………………………………………………….........................................………38 2.3. Споживчі ринки підприємства ТОВ „Д&В - інвест” та фактори, що впливають на поведінку покупців…………………………………………………………..................................................………50 РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОКРАЩЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Д&В - інвест” 3.1. Особливості товарної політики підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…............................……….56 3.2. Цінова політика та її роль в маркетинговій стратегії ТОВ „Д&В - інвест”..................................63 3.3. Методи розповсюдження товарів: канали розподілу та товароруху на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………………………...........................................................................71 3.4. Шляхи покращення маркетингової діяльності та її вплив на ефективність діяльності підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………............................................……...74 РОЗДІЛ 4. ПРОПАГАНДА ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ПРАЦІ. 4.1. Культура охорони праці. ...................................................................................................................82 4.2. Активна пропаганда охорони праці – потужний засіб управління...............................................87 4.3. Шляхи підвищення ефективності пропаганди праці......................................................................92 ВИСНОВКИ……………............................……………………………………………………………...95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………….......................…99 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………….......................101 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1.Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 1998.-316 с. 2.Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. - М: Финстатинформ, 1995 г. – 440 с. 3. Бланк И.А. Торговый менеджмент. - К : Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997.- 408 с. 4. Болт Г. Дж. «Практическое руководство по управлению сбытом» : Пер. С англ. / Научн. Ред. и авт. Предисл. Ф.А Крутиков. - М. :Экономика, 1998.- 271 с. 5.Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. - М., «Издательство «Дело» - 1995 г. 6.Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. Пособие/ пер. С нем. А.М. Макарова Под ред. И. С. Минко. - М.: Высш. Шк., 1995.- 255 с. 7.«Енциклопедичний словник бізнесмена»: Менеджмент, маркетинг, інформатика. /під заг. Ред. М.І. мадаванова.-К.: Техніка, 1993.-856с. 8.Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. - М., Международные отношения, 1998 г. 9.Закон “Про підприємства і підприємницьку діяльність в Україні” від 25 грудня 1991р. // Законодательство Украины. Информационно-справочная система.-1991. 10. Карич Д. Предпринимательский маркетинг.- М.: Прогресс, 1995. 11. Кириленко И. Г., Макаренко П. М., Мельник Л. Ю. « Рыночная экономика и государственное регулирование»: Монография. - Днепропетровск. - Пороги, 1997.- 457 с. 12.Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинг в системе управления предприятием Развитие предприятия и конкурентноспособность: Сб. МДНТП.-М., 1996. 13. Ковалев А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ. - М.: 1997.- 111 с. 14.Козлов В.А. Реклама в системе маркетинга. -М: 1990 г. 15.Коротков С. Концепция менеджмента.: Учебное пособие. - 1996.-304с. 16.Ф.Котлер .Основы маркетинга. - М., издательство «Прогресс» - 1994 г.-736с. 17.Крылова Г. Д., Соколова М. И. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль : Учеб. Пособие / Под ред. акад. А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995.- 240 с. 18.Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников и др. Под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.- 560 с. 19.Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия.: М.: Внешторгиздат, 1998.- 152 с. 20.Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры : Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999.- 192 с. 21.Наказ Міністерства фінансів України “Про квартальну бухгалтерську звітність підприємств” №19 від 08.02.97р. // Законодательство Украины. Информационно-справочная система. - 1999. - Февраль. 22.Основы менеджмента и маркетинга : Учебное пособие/ В. Б. Зубик, А.И. Ильин, Г.Я. Кожекин и др. Под общ. Ред. Р. С. Седегова.- Мн.: Высш. Шк., 1995.- 382 с. 23.Подписка журналов и газет «Капитал», «Бизнес», «Коммерсант DAILY» и другие. 1999-2002 гг. 24.Рыночная экономика в 15 книгах. Бьярне Бакка. Малые промышленные фирмы на международных рынках. Маркетинг. Кн. 5. Осло/ Москва : West International Publishing 1992.-311 с. 25.Соловьев Б.А. Основы теории и практики маркетинга. -М: МИНХ им. Г.В. Плеханова, 2000 г.- 450с. 26.Уткин Э.А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. М.: ЭКМОС, 1997.-280 с. 27.Хеддервик К. «Финансовый и экономический анализ деятельности предприятий».-М.: Финансы и статистика, 1996.-663с. 28.Хруцкий В.Е. и др. Современный маркетинг. - М: Финансы и статистика, 2000 г. 29.Чубаков Г.Н Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия (методическое пособие).- М.: ИНФРА - М, 1995.- 224 с. 30.Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия. - М: Финансы и Статистика, 1996г.- 520 с.
Дополнительная информация182
Рік написання: 2003
Заказ Заказать Купить «Стратегія маркетингу підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах
  • Розробка стратегії підприємства
  • Розробка стратегії підприємства
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
  • Організація служби маркетингу на підприємстві
  • Планування та проведення маркетингових досліджень
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
Cгенерировано за 0.135580 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів