Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Стратегія маркетингу підприємства» (ID:13943)

| Размер: 158 кб. | Объем: 100 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
СодержаниеЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………..………………………………………3 РОЗДІЛ 1. НАУКА МАРКЕТИНГ ТА ЇЇ ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ 1.1. Маркетинг - його сутність, мета, функції та значення для ефективного розвитку підприємства…………………………………………………………………………….............................5 1.2. Маркетингова стратегія, її спрямування на віддалену перспективу в контексті зростання прибутковості підприємства………………………………………………...............................................4 1.3. Управління маркетинговою діяльністю і система організації служби маркетингу на підприємстві………………………………………………………………………...................................22 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМТСВА 2.1. Маркетингове середовище та його вплив на функціонування підприємства ТОВ „Д&В - інвест”……………………………………………………………………..........................................…...33 2.2. Маркетингове дослідження і маркетингова інформація на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”………………………………………………………………….........................................………38 2.3. Споживчі ринки підприємства ТОВ „Д&В - інвест” та фактори, що впливають на поведінку покупців…………………………………………………………..................................................………50 РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОКРАЩЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Д&В - інвест” 3.1. Особливості товарної політики підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…............................……….56 3.2. Цінова політика та її роль в маркетинговій стратегії ТОВ „Д&В - інвест”..................................63 3.3. Методи розповсюдження товарів: канали розподілу та товароруху на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………………………...........................................................................71 3.4. Шляхи покращення маркетингової діяльності та її вплив на ефективність діяльності підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………............................................……...74 РОЗДІЛ 4. ПРОПАГАНДА ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ПРАЦІ. 4.1. Культура охорони праці. ...................................................................................................................82 4.2. Активна пропаганда охорони праці – потужний засіб управління...............................................87 4.3. Шляхи підвищення ефективності пропаганди праці......................................................................92 ВИСНОВКИ……………............................……………………………………………………………...95 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………….......................…99 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………….......................101 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1.Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 1998.-316 с. 2.Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. - М: Финстатинформ, 1995 г. – 440 с. 3. Бланк И.А. Торговый менеджмент. - К : Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997.- 408 с. 4. Болт Г. Дж. «Практическое руководство по управлению сбытом» : Пер. С англ. / Научн. Ред. и авт. Предисл. Ф.А Крутиков. - М. :Экономика, 1998.- 271 с. 5.Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. - М., «Издательство «Дело» - 1995 г. 6.Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. Пособие/ пер. С нем. А.М. Макарова Под ред. И. С. Минко. - М.: Высш. Шк., 1995.- 255 с. 7.«Енциклопедичний словник бізнесмена»: Менеджмент, маркетинг, інформатика. /під заг. Ред. М.І. мадаванова.-К.: Техніка, 1993.-856с. 8.Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. - М., Международные отношения, 1998 г. 9.Закон “Про підприємства і підприємницьку діяльність в Україні” від 25 грудня 1991р. // Законодательство Украины. Информационно-справочная система.-1991. 10. Карич Д. Предпринимательский маркетинг.- М.: Прогресс, 1995. 11. Кириленко И. Г., Макаренко П. М., Мельник Л. Ю. « Рыночная экономика и государственное регулирование»: Монография. - Днепропетровск. - Пороги, 1997.- 457 с. 12.Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинг в системе управления предприятием Развитие предприятия и конкурентноспособность: Сб. МДНТП.-М., 1996. 13. Ковалев А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ. - М.: 1997.- 111 с. 14.Козлов В.А. Реклама в системе маркетинга. -М: 1990 г. 15.Коротков С. Концепция менеджмента.: Учебное пособие. - 1996.-304с. 16.Ф.Котлер .Основы маркетинга. - М., издательство «Прогресс» - 1994 г.-736с. 17.Крылова Г. Д., Соколова М. И. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль : Учеб. Пособие / Под ред. акад. А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995.- 240 с. 18.Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников и др. Под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.- 560 с. 19.Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия.: М.: Внешторгиздат, 1998.- 152 с. 20.Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры : Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999.- 192 с. 21.Наказ Міністерства фінансів України “Про квартальну бухгалтерську звітність підприємств” №19 від 08.02.97р. // Законодательство Украины. Информационно-справочная система. - 1999. - Февраль. 22.Основы менеджмента и маркетинга : Учебное пособие/ В. Б. Зубик, А.И. Ильин, Г.Я. Кожекин и др. Под общ. Ред. Р. С. Седегова.- Мн.: Высш. Шк., 1995.- 382 с. 23.Подписка журналов и газет «Капитал», «Бизнес», «Коммерсант DAILY» и другие. 1999-2002 гг. 24.Рыночная экономика в 15 книгах. Бьярне Бакка. Малые промышленные фирмы на международных рынках. Маркетинг. Кн. 5. Осло/ Москва : West International Publishing 1992.-311 с. 25.Соловьев Б.А. Основы теории и практики маркетинга. -М: МИНХ им. Г.В. Плеханова, 2000 г.- 450с. 26.Уткин Э.А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика. М.: ЭКМОС, 1997.-280 с. 27.Хеддервик К. «Финансовый и экономический анализ деятельности предприятий».-М.: Финансы и статистика, 1996.-663с. 28.Хруцкий В.Е. и др. Современный маркетинг. - М: Финансы и статистика, 2000 г. 29.Чубаков Г.Н Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия (методическое пособие).- М.: ИНФРА - М, 1995.- 224 с. 30.Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия. - М: Финансы и Статистика, 1996г.- 520 с.
Дополнительная информация182
Рік написання: 2003
Заказ Заказать Купить «Стратегія маркетингу підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах
  • Розробка стратегії підприємства
  • Розробка стратегії підприємства
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • Стратегія і її роль у діяльності підприємства
  • ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
  • Організація служби маркетингу на підприємстві
  • Планування та проведення маркетингових досліджень
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
Cгенерировано за 0.143241 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...