Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Особливості маркетингового дослідження банків» (ID:13938)

| Размер: 27 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 15 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3 1. Життєвий цикл клієнта та попит на банківські продукти 4 2. Раціональні та емоційні мотиви поведінки клієнта 6 3. Сегментація роздрібних клієнтів банку 9 4. Основні напрямки вдосконалення обслуговування роздрібних клієнтів банку 11 Висновки 13 Література 14 Додаток 1 15 Додаток 2 16 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітература 1. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995. 2. Зубченко Л.А. Новые тенденции в развитии банковского маркетинга // Маркетинг в России и за рубежом.– №1. – 2000. 3. Лобанова Т. Особенности привлечения и обслуживания клиентов. Психологические аспекты // Сайт «Топ-менеджмент Консалт». – 2002. 4. Разделяй и обслуживай // Сайт «Финансовые известия». – 2002. 5. Севрук.Т. Банковский маркетинг. – Москва.: Дело, 1994. 6. Смоленская В. Расширение пространства розничного бизнеса // Сайт первого ежемесячного банковского журнала «Банковское дело в Москве». – 2003. 7. Соломатин Е. CRM - игра в бисер или прагматический выбор? // Сайт «Управление 3000». – 2003. 8. Уткин Э. А. Банковский маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995. 9. Шкаровский С.И. Изучение клиентуры как этап маркетингового анализа банковского филиала // Маркетинг в России и за рубежом.– №3. – 2000.
Дополнительная информация177
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Особливості маркетингового дослідження банків»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Організація та проведення маркетингових досліджен на підприємстві
  • Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку
  • Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт
  • Аналіз конкурентноспроможності підприємства
  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
  • Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації
  • Маркетингове дослідження товару
  • Принципи маркетингового аналізу та його особливості на підприємствах різних галузей економіки
  • Планування маркетингових досліджень
Cгенерировано за 0.315757 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...