Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Особливості маркетингового дослідження банків» (ID:13938)

| Размер: 27 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 15 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 3 1. Життєвий цикл клієнта та попит на банківські продукти 4 2. Раціональні та емоційні мотиви поведінки клієнта 6 3. Сегментація роздрібних клієнтів банку 9 4. Основні напрямки вдосконалення обслуговування роздрібних клієнтів банку 11 Висновки 13 Література 14 Додаток 1 15 Додаток 2 16 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітература 1. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995. 2. Зубченко Л.А. Новые тенденции в развитии банковского маркетинга // Маркетинг в России и за рубежом.– №1. – 2000. 3. Лобанова Т. Особенности привлечения и обслуживания клиентов. Психологические аспекты // Сайт «Топ-менеджмент Консалт». – 2002. 4. Разделяй и обслуживай // Сайт «Финансовые известия». – 2002. 5. Севрук.Т. Банковский маркетинг. – Москва.: Дело, 1994. 6. Смоленская В. Расширение пространства розничного бизнеса // Сайт первого ежемесячного банковского журнала «Банковское дело в Москве». – 2003. 7. Соломатин Е. CRM - игра в бисер или прагматический выбор? // Сайт «Управление 3000». – 2003. 8. Уткин Э. А. Банковский маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995. 9. Шкаровский С.И. Изучение клиентуры как этап маркетингового анализа банковского филиала // Маркетинг в России и за рубежом.– №3. – 2000.
Дополнительная информация177
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Особливості маркетингового дослідження банків»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Організація та проведення маркетингових досліджен на підприємстві
  • Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку
  • Організація та проведення маркетингового дослідження цін на туристичний продукт
  • Аналіз конкурентноспроможності підприємства
  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
  • Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс
  • Планування маркетингового дослідження споживчого ринку та етапи його реалізації
  • Маркетингове дослідження товару
  • Принципи маркетингового аналізу та його особливості на підприємствах різних галузей економіки
  • Планування маркетингових досліджень
Cгенерировано за 0.202981 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів