-
Фінансова стратегія підприємства на прикладі «Київського маргаринового заводу ТЛА «Олком»
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади стратегічного фінансового планування (СФП) 5 1.1. Сутність та необхідність СФП 5 1.2. Еволюція підходів до формування СФП 11 1.3. Методи розробки СФП 13 РОЗДІЛ 2. СФП на ВАТ „Київський маргариновий завод” 17 2.1. Аналіз зовнішніх факторів діяльності підприємства 17 2.2. Аналіз внутрішніх факторів 40 2.3. Побудова дерева стратегічних цілей 47 РОЗДІЛ 3. Реалізація фінансової стратегії на підприємстві 54 3.1. Заходи з досягнення стратегічних цілей 54 3.2. Система збалансованих фінансових показників 66 ВИСНОВКИ 71 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 76 ДОДАТКИ 77
-
Контрольна з менеджменту (стратегічний менеджмент)
1. Сутність і особливості стратегічного менеджменту 3
2. Розробка місії та стратегічних цілей підприємства 7
3. Проаналізуйте відповідність організаційної структури управління підприємства стратегії його розвитку. Розробити пропозиції щодо удосконалення 15
Література 22
-
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Сутність та поняття стратегії розвитку підприємства 5
1.2. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 7
РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПРИДНІПРОВСЬКІЙ ТЕС 14
2.1. Коротка характеристика Придніпровської ТЕС 14
2.2. Визначення сфери діяльності і вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства 17
2.3. Розробка стратегії розвитку підприємства 21
РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Інвестиційна діяльність комерційного підприємства
Вступ 3
1. Сутність інвестиційної діяльності комерційного підприємства 4
2. Місце інвестиційної стратегії у розвитку підприємства 9
3. Формування стратегічних цілей інвестиційної діяльності 12
Висновки 19
Література 20
-
Стратегічний менеджмент (практичне завдання)
1. Проведіть SWOT-аналіз макросередовища підприємства 3
2. Визначіть ключові фактори успіху вашого підприємства 8
3. Складіть карту стратегічних груп конкурентів вашого підприємства і охарактеризуйте напруженість конкурентної боротьби в галузі 14
4. Як би ви сформулювали місію вашого підприємства? Якою вона є насправді? 15
5. Яких цілей прагне досягти ваше підприємство? Як ви думаєте, на що варто було б спрямувати діяльність цього підприємства? 16
Література 19
Додатки 20
-
Стратегія удосконалення роботи підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Місія та цілі підприємства 4
1.1. Визначення місії підприємства 4
1.2. Поєднання цілей 6
Розділ 2. Фактори, яці впливають на діяльність підприємства 8
2.1. Аналіз чинників зовнішнього середовища підприємства 8
2.2. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства. 10
Розділ 3. Стратегія удосконалення роботи підприємства 14
3.1. Розробка стратегічних альтернатив 14
3.2. Вибір стратегії підприємством»Мірта». 16
3.3. Реалізація стратегії 19
3.4. Аналіз і контроль за реалізацією стратегії 20
Висновок 22
Література 23
-
Стратегія удосконалення роботи підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
Розділ 1. Місія та цілі підприємства 4
1.1. Визначення місії підприємства 4
1.2. Поєднання цілей 6
Розділ 2. Фактори, яці впливають на діяльність підприємства 8
2.1. Аналіз чинників зовнішнього середовища підприємства 8
2.2. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства. 10
Розділ 3. Стратегія удосконалення роботи підприємства 14
3.1. Розробка стратегічних альтернатив 14
3.2. Вибір стратегії підприємством»Мірта». 16
3.3. Реалізація стратегії 19
3.4. Аналіз і контроль за реалізацією стратегії 20
Висновок 22
Література 23
-
Цільовий підхід в управлінні
Вступ 3
1. Цільовий підхід в управлінні 7
1.1. Сутність, значення цілей в управлінні 7
1.2. Класифікація цілей менеджменту 9
1.3. Основні вимоги до цілей 13
2. Ієрархія цілей і вплив зовнішнього середовища на ієрархію цілей 16
2.1. Підходи до якісного і кількісного формування цілей 16
2.2. Послідовність етапів розроблення та реалізація цілей менеджменту 18
2.3. Управління по цілям 22
3. Використання цільового підходу в управлінні сучасними організаціями 26
Висновки 30
Пропозиції 32
Список використаної літератури 34
-
ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
Вступ....................................................................................................................
Розділ 1. Зовнішньоекономічна діяльність сучасного підприємства: сутність, організація та оцінка ефективності..............................................
1.1. Поведінка підприємства на зовнішніх ринках: сутність, сфери і способи реалізації. ............................................................................................................
1.2. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства: стратегічний аспект. ..........................................................................................
1.3. Критерії оцінки ефективності зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві .......................................................................................................
Розділ 2. Аналітична оцінка ефективності зовнішньоекономічної діяльності ЗАТ “ ” .........................................................................
2.1. Характеристика ЗАТ “ ” та його діяльності .........................
2.2. Діагностика умов здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства. .....................................................................................................
2.3. Оцінка ефективності управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві........................................................................................................
Розділ 3. Пропозиції щодо впровадження стратегічних заходів для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності досліджуваного підприємства........................................................................
3.1. Резерви та цільові орієнтири покращення результатів зовнішньоекономічної діяльності підприємства................................................
3.2. Розробка програми стратегічних дій щодо досягнення встановлених цілей. ......................................................................................................................
3.3. Обґрунтування ефективності запропонованих заходів..............................
Висновки...............................................................................................................
Список використаних джерел...........................................................................
Додатки.................................................................................................................
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Вступ 3
1. Сутність і особливості стратегічного менеджменту 4
2. Розробка місії та стратегічних цілей підприємства 9
3. Проаналізуйте відповідність організаційної структури управління підприємства стратегії його розвитку. Розробіть пропозиції щодо вдосконалення організаційної структури управління (підприємство — на ваш вибір) 16
Висновок 23
Література 24