|
-
Соціальне дослідження (анкетування) Студент та його майбутнє
Вступ 3
1. Розробка анкети 4
2. Анкета 4
3. Результати дослідження 9
Література 16
Додаток 1. Результати соціального дослідження (анкетування) "Студент та його майбутнє" 18
Література
1. Василюк А.В. Анкетирование студентов биофака Киевского университета по вопросам экоэтики и биоэтики.// Гуманитарный экологический журнал. Т. 4. Вып. 1. 2002. С. 78-80.
2. Викладацький склад закладів бізнес-освіти: стан та проблеми. Результати анкетування, проведеного Міжнародним Центром приватизації, інвестицій та менеджменту. 2000 р.
3. Волков Ю.Г., Нечипуренко В.Н., Попов А.В., Самыгин С.М. Социология: курс лекций (учебное пособие). – Ростов-на-Дону, «Феникс», 1999
4. Волкогонова О., Малов А., Панина Е. Представления о будущем современной вузовской молодежи (штрихи к портрету ).// Статья написана благодаря гранту РГНФ (проект № 02-03-18305а)
5. Запити, потреби та інтереси молоді Рівненщини. Результати соціологічного дослідження Рівне – 2000. http://www.molody.ukrwest.net/mol_probl.php
6. Зборовский Г.Е., Шуклина Е.А. Профессиональное образование и рінок труда.// Работа выполнена при поддержке Министерства образования РФ (грант № Г00 - 1.4 - 215), 2003 г.
7. Капитонов Э.А. Социология XX века: история и технология. – Ростов-на-Дону, 1996
8. Ковальова О.В., Мазуркевич Л.О. Значення гуманітарних наук у становленні особистості інженера в технічному вузі. Результати анкетування студентів старших курсів. Горлівський автомобільно-дорожній інститут ДонГТУ. 2000 р.
9. Кондратик Л. Бізнес-освіта очима студентів. Звіт за результатами опитування студентів старших курсів України. Консорціум із вдосконалення менеджмент-освіти в Україні. 2000 р.
10. Методология, методика и техника прикладных соц. исследований. - http://esocio.narod.ru/lesson02.htm
11. Семінар: "Назустрiч Киеву 2003. Участь громадськостi захiдного регiону у процесі прийняття рішень". Анкета учасника регіонального семінару.
12. Социологическое исследование. - http://serg20x.nm.ru/work/study/refs/ref_02.dhtml
13. Тематика исследований на 2003 год. - Лаборатория социологических исследований Томского политехнического института. http://www.tpu.ru/html/res-2003.htm
14. Тощенко Ж.Г. Социология. – М., «Прометей», «Юрайт»,1998
15. Шелыгина Е.А. Лекции по социологии в КМК. – Апатиты, 1997-2000
16. Шульга М. Що розуміють студенти під словом "відпочинок".// „Актив” Листопад, № 11 Друкований орган кафедри обліку і аудиту ЖІТІ 1999 р.
17. Яременко О.О. Рейтинг вищих навчальних закладів освіти ІІІ, ІV рівнів акредитації".//Маркетингові дослідження в Україні" №1 вересень 2003 р.
-
Маркетингове дослідження товару
Вступ 3
I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4
1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4
1.2 Методи маркетингового дослідження 7
II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13
2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13
2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18
2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20
2.4 Дослідження товару методом анкетування 23
Висновки 28
Література 30
-
Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
Вступ 2
1. Процес маркетингового дослідження 3
2. Постановка проблеми маркетингового дослідження 6
3. Проект маркетингового дослідження 10
4. Виконавці маркетингових досліджень 15
Висновок 17
Література 18
Практичне маркетингове дослідження 19
Маркетингове дослідження проведемо за допомогою таких методів як опитування та анкетування…
Додатки 22
-
Основні уявлення про полімери
План
Замість передмови.
Погляд у майбутнє.
Провідний проект.
Перші ластівки.
Плани на майбутнє.
Масштаби досліджень.
Розділ 1
1.1. Основні уявлення про полімери.
Полімери і їх класифікація.
Хімічна будова і структура полімерів.
Макромолекулярні характеристики і топологія полімерів.
1.2. Структура полімерів.
1.2.1. Загальні характеристики, основні поняття.
1.2.2. Надмолекулярні структуроутворення.
1.2.3. Фазовий стан і фазові перетворення полімерів.
1.3. Формування властивостей полімерів за допомогою наповнювачів.
1.3.1. Роль граничних шарів у формуванні властивостей систем.
Розділ 2
2.1. Дослідження густини полімерних композицій в залежності від об’ємного вмісту наповнювача.
2.1.1. Теоретичні розрахунки.
2.1.2. Експериментальні дані.
2.1.3. Порівняння теоретичних розрахунків з результатами експериментального дослідження.
2.2. Дослідження об’ємного вмісту граничного шару в композиції.
Висновки.
Використана література.
-
Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
ЗМІСТ
2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2
2.1. Резюме компанії: товар, конкуренти, стратегія збуту, канали разподілу, цінова політика, позиціонування, основні проблеми 2
2.2. Пропозиція по виходу на ринок з новим товаром 6
2.3. Перше маркетингове дослідження: результати анкетування 6
2.4. Друге маркетингове дослідження: фокус-группа 9
2.5. Третє маркетингове дослідження: експеримент 10
ВИСНОВОК 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13
Додаток А. АНКЕТА 15
-
Правові засади реалізації права на соціальне житло в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ПРАВА НА СОЦІАЛЬНЕ ЖИТЛО 6
1.1. Поняття соціального житла, його відмінність від інших видів 6
1.2. Функції соціального житла 13
1.3. Історія розвитку правового регулювання соціального житла в Україні 19
РОЗДІЛ ІІ. ПОРЯДОК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА НА СОЦІАЛЬНЕ ЖИТЛО 29
2.1. Підстави надання соціального житла 29
2.2. Порядок отримання соціального житла 36
2.3. Порядок оплати соціального житла 47
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПРАВА НА СОЦІАЛЬНЕ ЖИТЛО В УКРАЇНІ 54
3.1. Зарубіжний досвід правового регулювання права на соціальне житло та перспективи його використання в Україні 54
3.2. Особливості та перспективи реалізації права на соціальне житло в Україні 70
ВИСНОВКИ 99
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106
ДОДАТКИ
-
"Право на соціальне забезпечення в системі прав людини"
Зміст
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 4
1.1. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ФОРМ І ВИДІВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В УКРАЇНІ 4
1.2. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ "СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ", "СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ", " СОЦІАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ", "СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА" 15
2. ПРАВО НА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У СИСТЕМІ ПРАВ ЛЮДИНИ : ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ЗМІСТ 27
2.1. СТАНДАРТИЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ПРАВ : ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ І ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА 27
2.2. ВСЕСВІТНІ МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ПРАВ ЛЮДИНИ НА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 31
2.3. ЄВРОПЕЙСЬКІ МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ПРАВА ЛЮДИНИ НА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 34
ВИСНОВОК 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
"Право на соціальне забезпечення в системі прав людини"
Зміст
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 4
1.1. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ФОРМ І ВИДІВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В УКРАЇНІ 4
1.2. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ "СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ", "СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ", " СОЦІАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ", "СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА" 15
2. ПРАВО НА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У СИСТЕМІ ПРАВ ЛЮДИНИ : ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ЗМІСТ 27
2.1. СТАНДАРТИЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ПРАВ : ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ І ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА 27
2.2. ВСЕСВІТНІ МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ПРАВ ЛЮДИНИ НА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 31
2.3. ЄВРОПЕЙСЬКІ МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ПРАВА ЛЮДИНИ НА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 34
ВИСНОВОК 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Контрольна робота
1. Організація: визначення, види та типи, загальні характеристики 3
2. Моделі та методи прийняття управлінських рішень 8
3. Соціологічне дослідження 16
Список літератури 22
Додаток А. Питання, використані при проведенні анкетування 23
-
Маркетинг
Марочні товари та їх розпізнавальні ознаки. 3
Практичне завдання. Анкета
Асортиментна група - пральні машини торгової марки „Індезіт”
Мета дослідження – вивчення потреб потенційних покупців та обставин, які змінюють ці потреби
Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед відвідувачів спеціалізованих магазинів
Критерії вибору респондентів: жінки та чоловіки, вік респондентів від років та середнім доходом сім'ї. 8
Література 11
Cгенерировано за 0.124355 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|