-
Международная маркетинговая стратегия ОАО «Комбината» Крымская Роза»
Содержание:
Введение
1. Особенности применения маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятия.
2. Условие и методика проведения исследования.
3. Анализ внешнеэкономической деятельности ОАО «Комбината»Крымская Роза».
4. Маркетинговая стратегическая программа ОАО «Комбината «Крымская Роза».
4.1. Блок целей предприятия.
4.2. Блок хозяйственного портфеля предприятия.
4.3. Блок расширения деловой активности предприятия.
Заключение
Список используемой литературы.
Приложение.
-
Международная маркетинговая стратегия ОАО «Комбината» Крымская Роза»
Содержание:
Введение
1. Особенности применения маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятия.
2. Условие и методика проведения исследования.
3. Анализ внешнеэкономической деятельности ОАО «Комбината»Крымская Роза».
4. Маркетинговая стратегическая программа ОАО «Комбината «Крымская Роза».
4.1. Блок целей предприятия.
4.2. Блок хозяйственного портфеля предприятия.
4.3. Блок расширения деловой активности предприятия.
Заключение
Список используемой литературы.
Приложение.
-
Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
2. Суть міжнародного маркетингу 14
3. Структура та процес планування стратегії фірми на зовнішньому ринку 21
4. Стратегічна маркетингова програма фірми 27
5. Напрямки маркетингової стратегії 31
6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Висновки 41
Список використаних джерел 43
-
Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Стратегії маркетингу виходу фірми на зовнішній ринок 6
1.1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 6
1.2. Суть міжнародного маркетингу 15
1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 22
1.4. Процес планування ринкової стратегії фірми 24
1.5. Напрямки маркетингової стратегії 32
1.6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Розділ ІІ. Стратегії маркетингу виходу Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів на зовнішній ринок 42
2.1. Загальні відомості про Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів 42
2.2. Конкурентоспроможність продукції Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів 45
2.3. Продукція комбінату 49
2.4. Маркетингова стратегія виходу Новоукраїнського хлібокомбінату на зовнішній ринок 56
Розділ ІІІ Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку підприємства 71
Висновки 90
Список використаних джерел 93
Додатки 95
-
Вплив сировини та технології виробництва на формування споживних властивостей та якість трикотажного одягу
Вступ 4
1. Короткі відомості про підприємство та галузь 6
2. Особливості виробництва трикотажних полотнин і виробів на АТЗТ Роза 12
3. Фактори формування споживчих властивостей і асортименту трикотажних полотнин на АТЗТ Роза 18
4. Класифікація і групова характеристика асортименту трикотажних товарів 23
5. Вимоги до якості трикотажних товарів 31
ВИСНОВКИ 33
ЛІТЕРАТУРА 37
-
Стратегія управління
1. Охарактеризуйте функціональний підхід до оцінювання матеріалу конкурента при виборі стратегії підприємства 2
2. Проаналізуйте що таке стратегічна програма. 6
3. Визначте що являється метою фінансово-економічного механізму забезпечення стратегічного управління. 17
Список використаних джерел 22
-
Виды мотивации
ВВЕДЕНИЕ4
1. АНАЛИТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ7
1.1 Характеристика ОАО «НТЗ»7
1.2 Анализ показателей деятельности ОАО «НТЗ»11
1.3 Анализ видов мотивации рабочих в условиях ОАО «НТЗ»16
2. ОБЗОР ЛИТЕРАТУРНЫХ ИСТОЧНИКОВ20
2.1 Виды мотивации20
2.2. Теории мотивации25
2.3. Стимулирование труда рабочих промышленных предприятий32
3. РЕКОМЕНДАТЕЛЬНО ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ ЧАСТЬ37
3.1 Исследование возможности применения различных метод мотивации рабочих в условиях ОАО «НТЗ»37
3.2 Разработка предложений по совершенствованию системы мотивации рабочих основных цехов ОАО «НТЗ»41
ВЫВОДЫ48
ПЕРЕЧЕНЬ ССЫЛОК54
Приложения55
-
Методи мотивації персоналу
ВВЕДЕНИЕ 4
1. АНАЛИТИЧЕСКАЯ ЧАСТЬ 7
1.1 Характеристика ОАО «НТЗ» 7
1.2 Анализ показателей деятельности ОАО «НТЗ» 11
1.3 Анализ видов мотивации рабочих в условиях ОАО «НТЗ» 16
2. ОБЗОР ЛИТЕРАТУРНЫХ ИСТОЧНИКОВ 20
2.1 Виды мотивации 20
2.2. Теории мотивации 25
2.3. Стимулирование труда рабочих промышленных предприятий 33
3. РЕКОМЕНДАТЕЛЬНО ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ ЧАСТЬ 39
3.1 Исследование возможности применения различных метод мотивации рабочих в условиях ОАО «НТЗ» 39
3.2 Разработка предложений по совершенствованию системы мотивации рабочих основных цехов ОАО «НТЗ» 42
-
Маркетингова інформація і дослідження
Вступ3
1. Маркетинг і маркетингові дослідження5
2. Маркетингова інформація, її види18
2.1. Поняття маркетингової інформації18
2.2. Джерела маркетингової інформації24
2.3. Маркетингова інформаційна система (МІС)27
3. Маркетингова розвідка: цілі, джерела і методи одержання інформації31
Висновок36
Література38
-
Стратегічне планування маркетингу
Вступ3
1.Стратегічне планування організацій4
2. Програма впливу ринкової стратегії на прибуток8
3. Загальна стратегічна модель Портеру9
Висновки10
2. Маркетинг некомерційних організацій і державних установ12
Вступ12
1. Сутність державного маркетингу12
2. Методи державного маркетингу на прикладі ринку освітніх послуг14
Висновки19
Задача21
Бібліографічні посилання22