Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Піарні технології на виборчих кампаніях у Росії» (ID:12497)

| Размер: 53 кб. | Объем: 62 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 02.03.2005 | Код продавца: 4 |
СодержаниеВступ
Розділ 1. Діяльність ПР-агенств у політичному житті Росії
1.1. Розвиток діяльності ПР-агенств у політичній сфері
1.2. Методи діяльності ПР-агеств у політичній сфері
Розділ 2. Вибори як головна сфера діяльності політконсультантів
2.1. Формування бюджетів політичних ПР-проектів
2.2. Можливості політичних консультантів по впливу на громадську свідомість
Розділ 3. Піарні технології на виборчих кампаніях у Росії
3.1. Маніпулювання громадською думкою та використання “чорних” піар-технологій
3.2. Особливості піарних технологій на парламентських (1999 р.) і президентських (2000 р.) виборах у Росії
Висновки
Список використаних джерел та літератури
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних джерел та літератури

1. Алешина Г. Паблик рилейшнз или как надо успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 1998. – 352 с.
2. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. — М., 1997. – 244 с.
3. Антипов К.В., Баженов Ю.К. Паблик рилейшенз для коммерсантов. — М., 2000. – 313 с.
4. Бабаева С. Как «продать» кандидата // Московские новости. – 1996. - №23. – с.3.
5. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному Олімпі. – К.: Знання, 1993. – 126 с.
6. Блэк С. PR: международная практика. – М.: Новости, 1997. – 354с.
7. Блэк С. Введение в PR. – Ростов н/Д: изд-тво «Феникс», 1998. – 320 с.
8. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? – М.: Новости, 1990. – 216 с.
9. Богомолова О.В. Слово о политическом пиаре. — Кемерово, 2000. – 253 с.
10. Борецкий Р. Бермудский треугольник ТВ. — М., 1998. – 264 с.
11. Борисов Б.Л. Реклама и Паблик рилейшнз. Алхимия власти. — М., 1998. – 315 с.
12. Браверман А.А. Маркетинг в российской экономике переходного периода: методология и практика. — М., 1997. – 417 с.
13. Браун Л. Имидж — путь к успеху. — СПб, 1996. – 383 с.
14. Векслер А.Ф. Связи с общественностью для бизнеса. — Нижний Новгород, 2001. – 322 с.
15. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relation. – С-Пб: ЮНИТИ, 1995. – 296 с.
16. Влажное Е.А. Паблик рилейшнз. — М., 1994. – 165 с.
17. Ганжин В.Т. Паблик рилейшнз. Что это значит? — М., 1998. – 156 с.
18. Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політичний менеджмент. – 2003. - №1. – с.49-58.
19. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. — М.: Финпресс, 2000. – 174 с.
20. Гришина О. Макияж для идеального президента // Деловые новости. - 1995. - 4 апреля. – С.8-9
21. Грищенко О. Політична комунікація. Скільки конструктивного, а скільки деструктивного? // Віче. – 2003. - №9. – с.76-79.
22. Дмитриев А.В., Латынов В.В., Хлопьев А.Т. Неформальная политическая коммуникация. — М., 1996. – 316 с.
23. Добрович А. Общение: наука и искусство. — М., 1996. – 173 с.
24. Доти Дороти И. Паблисити и паблик рилейшнз. — М., 1996. – 264 с.
25. Доценко Е.Л. Психология манипуляции. — М., 1996. – 219 с.
26. Душин И. Выборы: технологи избирательных кампаній. – Харьков, 1998. – 264с.
27. Душин И., Сысун А., Ложкин Б. Выборы: технологии избирательных кампаний. — Харьков, 1998. – 416 с.
28. Жмыриков А.И. Как победить на выборах. – М.: «Филинъ», 1995. – 258с.
29. Зайцевский П.Г. Избирательные технологии. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 412с.
30. Зернецька О. PR – маніпуляційний вплив // Політичний менеджмент. – 2003. - №3. – с.104-113.
31. Зернецька О. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації // Нова політика. – 2000. - №1. – с.194-198.
32. Имидж лидера. Психологическое пособие для политиков. — М., 1994. – 179 с.
33. Катлип Скотт М., Сентер Ален Х., Брум Глен. М. Паблик рилейшнз. Теория и практика, 8-е изд.: Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 725с.
34. Конецкая В. П. Социология коммуникации. — М., 1997. – 217 с.
35. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – К.: «Ваклер», 2002. – 612с.
36. Королько В.Г. Политическая реклама: уроки выборов, проблемы // Социология: теория, методы, маркетинг. – 1998. - №6. – с.26-34.
37. Крылов И. В. Теория и практика рекламы в России. — М., 1996. – 343 с.
38. Крысько В. Г. Секреты психологической войны (цели, методы, формы, опыт). — Минск, 1999. – 513 с.
39. Куліш А. PR для громадських (недержавних) організацій. – К.: Знання, 2003. – 111с.
40. Лебедева Т.Ю. Искусство обольщения. PR по-французски. Концепции. Практика. — М., 1996. – 321 с.
41. Лебедева Т.Ю. Паблик рилейшнз. Корпоративная и политическая режиссура. - М., 1999. – 328 с.
42. Лисовский С., Евстафьев В. Избирательные технологии: история, теория, практика. — М., 2000. – 429 с.
43. Марченко Г. И., Носков И. А. Имидж в политике. – М.: «Дело», 1997. – 126 с.
44. Мастенбрук В. Управление конфликтными ситуациями и развитие организации. — М., 1996. – 315 с.
45. Матвеев В., Панов А. PR: международная практика. — М., 1997. – 364 с.
46. Мельник Г.С. Mass media: психологические процессы и эффекты. - СПб., 1996. – 366 с.
47. Мирошниченко А.А. Public relation в общественно-политической сфере. – М.: «Филинъ», 1998. – 368с.
48. Морозова Е.Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологии. — М., 1999. – 373 с.
49. Мостовая Ю., Лахманин С. Третий тур // Зеркало недели. – 1999. - №46. – с.12-14.
50. Музыкант В.Л. Реклама: международный опыт и российские традиции. — М., 1996. – 326 с.
51. Невзлин Л.Б. «Паблик рилейшнз» — кому это нужно? — М., 1993. 274 с.
52. Нідермайер Г. П. Телекратія замість демократії // Віче. – 2002. - №1. – с.70-73.
53. Панніто В. Маленькі хитрощі демократичної процедури // Філософська і соціологічна думка. – 1998. - №10. – с.38-42.
54. Пашенцев Е.Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса до политики. — М.: Издательство «Финпресс», 2002. – 368 с.
55. Почепцов Г.Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.: Рекламное агентство Губерникова, 1995. – 234с.
56. Почепцов Г.Г. Информационные войны. — М.; Киев, 2000. – 155 с.
57. Почепцов Г.Г. Как становятся президентами. Избирательные технологии двадцатого века. — Киев, 1999. – 264 с.
58. Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века. — М.; Киев, 2000. – 177 с.
59. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. — М., 2000. – 275 с.
60. Почепцов Г.Г. Профессия: имиджмейкер. — Киев, 1998. – 275 с.
61. Сэндидж Ч.П., Фрайбургер В., Ротуолл К. Реклама: теория и практика. — М., 1989. – 263 с.
62. Хэйвуд Р. Все о Public Relations. — М., 1999. – 163 с.
63. Цуладзе А. Формирование имиджа политика в России. — М., 1999. – 253 с.
64. Чумиков А.И. Связи с общественностью. — М., 2000. – 268 с.
65. Шепель В. М. Имиджелогия. Секреты личного обаяния. — М., 1994. – 217 с.
66. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. — СПб., 1999. – 318 с.
67. Юнацкевич П. И., Кулганов В. А. Психология обмана. — СПб., 1999. – 273 с.
Дополнительная информацияРік написання: 2004
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Піарні технології на виборчих кампаніях у Росії»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Піарні технології на виборчих кампаніях в Україні
  • Форма правління і форма державного устрою Росії
  • Форма правління і форма державного устрою Росії
  • Суспільно-політичний лад Росії у ХІХ – ХХ століттях
  • ВИБОРЧІ СИСТЕМИ І ПОЛІТИЧНИЙ ПРОЦЕС
  • Виборчі системи і політичний процес
  • Зовнішня політика Російської Федерації на сучасному етапі(2000-2008 рр.)
  • Приєднання Середньої Азії до Російської Імперії
  • Туристичні ресурси Росії
  • Управління персоналом у міжнародних кампаніях
Cгенерировано за 0.112730 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...