1. Назва підприємства, його галузева приналежність, основні види діяльності. 3
2. Опис товару 3
2.1. Основний товар, що випускає підприємство 3
2.2. Конкурентоспроможність товару на кожному ринку і в кожному сегменті 4
2.3. На яких ринках і сегментах слід ввести новий товар і чому 7
2.4. Фактори, що визначають купівлю даного товару і які міри здійснює підприємство, що товар виділявся серед аналогічних 8
2.5. Потенційні можливості, для того щоб товар і надалі мав високі споживацькі якості у порівнянні з конкурентами 13
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 14
2.7. Емоції, які здатний викликати товар у покупців 14
3. Покупці 16
3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, які купують товари 16
3.2. Основні фактори, що впливають на рішення стосовно придбання товару 17
3.3. Потреби клієнта, що змушують купувати даний товар 17
3.4. Потенційні покупці 18
4. Методи ціноутворення 19
4.1. Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснювати варіацію цін 19
Висновки 25
Література 26
1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением.
2. Классификация товара.
3. Перевода товара в разряд марочных.
4. Упаковка товара и содержание его маркировки.
5. Тип целевого рынка, на котором реализуется товар.
6. Каналы распределения товара и показатели оценки деятельности посредника.
7. Система товародвижения.
8. Ценообразование.
9. Комплекс маркетинговых мероприятий.
10. Реклама.
11. Розничная торговля.
1. Характеристика підприємства 3
2. Характеристика товару підприємства 6
2.1. Основний товар, який випускає підприємство 6
2.2. Визначення конкурентоспроможності товару 11
2.3. Визначення ринків та сегментів, на які потрібно ввести новий товар 13
2.4. Фактори, які визначають купівлю товару та заходи, які застосовує підприємство для впізнання товару серед інших аналогічних 15
2.5. Потенційні можливості для притаманності товару високих споживацьких якостей в порівнянні з товарами конкурентів 16
2.6. Вплив сезонних факторів на товар 17
2.7. Емоції, які викликає товар у споживачів 17
3. Характеристика покупців 18
3.1. Індивідуальні споживачі та підприємства, які придбавають товар 18
3.2. Основні фактори, які впливають на рішення про купівлю товару 19
3.3. Потреби клієнта, які спонукають придбавати товар 21
4. Методи ціноутворення 22
4.1 Визначення причинних факторів важливості ціни для споживачів, що дозволяє здійснити варіацію цін 22
Список використаної літератури 29
Виберіть товар ( або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту, його доступність, інформаційну насиченість, прибутковість, захищеність від конкуренції.
Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти.
1 ТОВАР І ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ.............................................................. 5
1.1 Товар, як первісний елемент процесу виробництва........................... 5
1.2 Властивості товару................................................................................ 9
1.3 Теорії вартості товару............................................................................ 14
2 ГРОШІ ТА ЇХНІ ФУНКЦІЇ......................................................................... 20
2.1 Походження грошей............................................................................ 20
2.2 Функції грошей та різні підходи до них............................................... 23
2.3 Види грошей............................................................................................ 28
2.4 Грошові агрегати..................................................................................... 32
1. Детально описати об’єкт 3
2. Визначити мету рекламної комунікації. Цілі рекламної компанії 5
3. Описати цільову аудиторію 10
4. Конкурентоспроможність об’єкта рекламування 12
5. Порівняти свій товар і товар конкурентів 15
6. Фірмова атрибутика 18
7. Експорт подукції 21
8. Соціальний імідж рекламування 21
9. Рекламні засоби і канали, які найбільш підходять для товару 22
10. Відповідно до кожного каналу створити текст і слоган - для різних каналів рекламування 24
Література 26
Зміст
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ФОРМИ ВИРОБНИЦТВА. 5
ТОВАРНЕ ВИРОБНИЦТВО ТА ЙОГО ХАРАКТЕРНІ РИСИ 5
2. ТОВАР І ПРАЦЯ, ЩО ЙОГО СТВОРЮЄ 9
2.1. Товар та його властивості 9
2.2. Праця, яка створює товар. 10
2.3. Величина вартості товару 12
3. ПОХОДЖЕННЯ, СУТЬ І ФУНКЦІЇ ГРОШЕЙ 14
3.1Форми мінової вартості. 14
3.2. Суть грошей та їхні функції. 17
4. ЗАКОН ВАРТОСТІ ТА ЙОГО ДІЯ 22
5. ГРОШОВИЙ ОБІГ, ЙОГО ЗАКОНИ ТА МЕТОДИ РЕГУЛЮВАННЯ 25
5.1.Суть грошового обігу. 25
5.2. Регулювання грошового обігу. 26
5.3. Банкрутство готівкового та безготівкового обігу. 28
6. СУЧАСНА ІНФЛЯЦІЯ: СУТЬ, ПРИЧИНИ Й ОСОБЛИВОСТІ. 31
6.1. Типи інфляції. 31
6.2. Загальні ознаки інфляції. 32
6.3. Механізм функціонування інфляційного процесу, його регулювання та наслідки. 33
ВИСНОВОК 37
ЛІТЕРАТУРА 40
Зміст
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ФОРМИ ВИРОБНИЦТВА. 5
ТОВАРНЕ ВИРОБНИЦТВО ТА ЙОГО ХАРАКТЕРНІ РИСИ 5
2. ТОВАР І ПРАЦЯ, ЩО ЙОГО СТВОРЮЄ 9
2.1. Товар та його властивості 9
2.2. Праця, яка створює товар. 10
2.3. Величина вартості товару 12
3. ПОХОДЖЕННЯ, СУТЬ І ФУНКЦІЇ ГРОШЕЙ 14
3.1Форми мінової вартості. 14
3.2. Суть грошей та їхні функції. 17
4. ЗАКОН ВАРТОСТІ ТА ЙОГО ДІЯ 22
5. ГРОШОВИЙ ОБІГ, ЙОГО ЗАКОНИ ТА МЕТОДИ РЕГУЛЮВАННЯ 25
5.1.Суть грошового обігу. 25
5.2. Регулювання грошового обігу. 26
5.3. Банкрутство готівкового та безготівкового обігу. 28
6. СУЧАСНА ІНФЛЯЦІЯ: СУТЬ, ПРИЧИНИ Й ОСОБЛИВОСТІ. 31
6.1. Типи інфляції. 31
6.2. Загальні ознаки інфляції. 32
6.3. Механізм функціонування інфляційного процесу, його регулювання та наслідки. 33
ВИСНОВОК 37
ЛІТЕРАТУРА 40
Cгенерировано за 0.040407 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.