Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Інтерв’юер та респондент як головні діючі особи інтерв’ю: природа та особливості комунікативного контакту» (ID:1150)

| Размер: 59 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 27.07.2004 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
I. Особливості інтерв’ю як методу соціологічного дослідження 5
1.1. Особливості інформаційного обміну між інтерв’юером та респондентом 5
1.2. Специфіка отримання та інтерпретації соціологічної інформації в ситуації інтерв’ю 8
1.3. Стадії комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 10
ІІ. Фактори ефективності комунікації інтерв’юера та респондента 13
2.1. Лексика та фразеологія інтерв’юера та респондента 13
2.2. Часові показники адекватності комунікативного контакту інтерв’юера та респондента 15
2.3. Умови проведення інтерв’ю 19
III. Мотиваційні аспекти комунікативного контакту між інтерв’юером та респондентом 22
3.1. Загальні закономірності підтримання мотивації в ситуації інтерв’ю 22
3.2. Залежність мотивації до інтерв’ю від демографічних характеристик респондентів 25
3.3. Залежність мотивації від часової динаміки інтерв’ю 28
Висновки 31
Список використаних джерел 33
Додатки 35
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Інтерв’юер та респондент як головні діючі особи інтерв’ю: природа та особливості комунікативного контакту»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Лінгвістичні особливості текстів-інтерв ю
  • Використання соціологічного інтерв’ю в соціальній роботі в будь якій країні
  • Інтерв’ю: основні принципи професійного спілкування журналіста
  • Контрольна з соціології
  • 1. Класифікація емпіричних соціологічних досліджень. 2. Глибинні інтерв’ю як метод отримання даних у процесі якісного дослідження. Умови і сфери застосування глибинних інтерв’ю. 3. Різновиди невипадкової вибірки. Особливості вибірок цільової, квотної, стихійної
  • Соціологія. Питання
  • Соціологія контрольна робота
  • Організація роботи менеджера при проведенні відбірної співбесіди з кандидатами на посаду керівника підприємства закордонного туризму
  • Фокусоване інтерв’ю, як методика маркетингових досліджень
  • Соціологія. Теоретична частина Варіант 8. Практична: завдання 17.
Cгенерировано за 0.163507 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...