|
-
Контрольна робота з інформатики
Форматування тексту на ПК. Загальні правила роботи. 3
Друкування зв'зного тексту. Етапи підготовки текстів. Набір тексту. Прийому виділення окремих місць у тексті. Типові помилки тексту мна комп’ютері. 9
Список використаної літератури 15
-
Тести та задачі маркетинг білети 20 шт
БІЛЕТ № 1
1. Попит як категорія маркетингу — це:
2. Ідея соціально-етичного маркетингу виражається:
3. Контактні аудиторії — це:
4. Сегмент ринку – це:
5. Маркетингова розвідка являє собою:
6. Спосіб зв'язку з аудиторією, що характеризується можливістю швидко одержати інформацію з невеликими витратами, — це:
7. Поняття «рівні товару» означає:
8. Широта номенклатури товарів означає:
9. Які з цих видів послуг фірма може надавати і індивідуальним покупцям, і промисловим (торговим) фірмам?
10. Рівень ризику розроблення товару-новинки та виходу з ним на ринок залежить від:
11. На останній стадії розроблення товару-новинки, стадії розгортання комерційного виробництва товару, розв‘язуються проблеми:
12. Маркетингові дослідження це:
13. Безпосереднє спостереження - це:
14. Застосовується два основних підходу до формування виборочної сукупності:
15. У чому полягає роль статистики в маркетинговому дослідженні?
Собівартість виробу — 40 грн., рентабельність — 25 %, ставка акциз-ного збору — 2 євро за одиницю продукції, курс НБУ — 5,0 грн. за один єв-ро, ПДВ — 20 %. Визначити відпускну ціну виробника.
БІЛЕТ № 2
1. Доброзичливе відношення споживачів до широко розповсюджених і доступних за ціною товарів — це підстава для реалізації маркетингової концепції:
2. Які з зазначених видів діяльності не відносяться до маркетинг-міксу?
3. Головне призначення сегментування:
4. Джерело інформації, що містить дані, зібрані раніше, і по інших проблемах:
5. Можливість враховувати невербальну інформацію реалізується таким способом зв'язку, як:
6. Який з перерахованих факторів найважливіший для успіху товару на ринку:
7. Якість товару — це:
8. У чому полягає цінова дискримінація?
9. Переміщаючись по кривій попиту, можна простежити:
10. Контактною аудиторією для виробника є:
11. До якого виду дослідження ринку відноситься вивчення різних довідників і статистичної літератури?
12. Фокус-група — це:
13. Потреба у створенні маркетингової інформаційної системи на підприємстві залежить від:
14. Питання, іменовані як контрольні або «детектор», використовуються для перевірки:
15. Прийняття рішень у сфері бізнесу аж до початку XX ст. на підставі інтуїції, «внутрішнього голосу» підприємця було можливим завдяки:
Собівартість виробу — 120 грн., рентабельність — 30 %, ставка акциз-ного збору — 3 євро, курс НБУ — 5 грн. за один євро, ПДВ — 20 %. Визна-чити відпускну ціну виробника.
БІЛЕТ № 3
1. Орієнтація фірми на отримання прибутку в основному за рахунок збільшення обсягів продажу виробленого товару характерна для:
2. Товар як категорія маркетингу це:
3. Поняття макросередовища включає:
4. Які кабінетні методи дослідження ринку використовуються фахівцями з маркетингу?
5. Вирішуючи питання про марочну стратегію, фірма може вибрати
6. Який етап життєвого циклу товару звичайно характеризується
7. Завданням товарної політики являється:
8. Керуючись якими критеріями можливо позиціонувати товар:
9. Складність питань може бути перешкодою для використання та
10. На цінову еластичність не впливає:
11. Якою є схема розроблення товару-новинки (1 — відбір ідей; 2 - визначення найперспективнішої ідеї; 3 — розроблення стратегії маркетингу; 4 — розроблення задуму; 5 — аналіз можливостей виробництва, збуту; 6 — розроблення товару; 7 — дослідження ринку; 8 — комерційне виробництво товару):
12. В яких методах проведення масових опитувань використовуються питання з пропозицією назвати рівень згоди чи незгоди з суттю зробленої заяви?
13. Які способи збору первинних даних застосовуються у маркетингових дослідженнях споживчої поведінки? 1 – безпосереднє спостереження, 2 – аналіз документів, 3 – анкетування та інтерв’ювання покупців, 4 – експеримент.
14. Які елементи утворюють систему маркетингової інформації? 1 – система внутрішньої звітності, 2 – система збору зовнішньої поточної маркетингової інформації, 3 – система маркетингових досліджень, 4 – система аналізу маркетингової інформації.
15. До випадкового (недетермінового) відбору виборочної сукупності відносяться:
Відпускна ціна виробника — 60 грн., ставка акцизного збору — 2 євро, курс НБУ — 5,3 грн. за один євро, ПДВ — 20 %. Визначити собівартість ви-робу, яка забезпечить виробникові 50-відсотковий рівень рентабельності.
БІЛЕТ № 4
1. Стратегія, побудована на припущенні, що споживачі будуть купувати товари тільки найвищої якості, відповідає маркетинговій концепції:
2. До мікросередовища підприємства не відносяться:
3. Споживчий ринок це:
4. Підприємству необхідно оцінити у відсотках ту частину відвідувачів магазину, що зробили покупки. Який польовий метод дослідження доцільно використовувати?
5. ЖЦТ містить у собі стадії:
6. При використанні прямого каналу розподілу продаж товару здійснюється:
7. Попит вважається нееластичним, якщо коефіцієнт еластичності:
8.Перша стадія в процесі створення нового продукту – це:
9. До основних передумов функціонування ринку досконалої конкуренції не належить:
10. Фірма-виробник може прийняти такі варіанти рішень щодо марочної назви:
11. Вторинні дані для маркетингових досліджень можуть бути одержані:
12. Величина у досліджуваній сукупності залежить від:
13. Через експериментування в маркетинговій діяльності можна розв'язати проблему:
14. Комплекс маркетинг-мікс містить у собі:
15. Фірма надає перевагу виробництву товарів без марки коли:
Відпускна ціна виробника 0,5 л горілки 40 % міцності дорівнює 6 грн., ставка акцизного збору — 16 грн. за 1 л 100 %-го спирту, ПДВ — 20 %. Собі-вартість виробу — 1,44 грн., ставка податку на прибуток — 30 %. Визначити чистий прибуток підприємства і дохід держави від реалізації однієї пляшки горілки.
БІЛЕТ № 5
1. Споживчий маркетинг має місце, коли маркетингова діяльність фірми направляється на:
2. Для узгодження коливань попиту та пропозиції доцільно використовувати:
3. До факторів макросередовища не відносяться:
4. Який спосіб зв'язку з аудиторією характеризується найбільш ни
5. Зміна розміру і якості упаковки залежить від того:
6. Відпускною називається ціна, за якою продукція реалізується:
7. Квартирна плата — це ціна:
8. Які проблеми слід брати до уваги, з метою розроблення оптималь
ної упаковки?
9. Перенасичення асортименту може обернутися для фірми зменшенням прибутків, оскільки:
10. Джерелами ідей товарів-новинок не можуть бути:
11. Вибірка респондентів, яка підлягає опитуванню, має:
12. Маркетингова інформаційна система — це:
13. Ціна реалізації за своїм складом дорівнює ціні підприємства, якщо товар:
14. Керуючись якими критеріями можливо позиціонувати товар:
15. Трансфертною називається ціна, за якою продукція реалізується:
Собівартість виробу — 252 грн., рентабельність — 25 %, ставка акциз-ного збору — 2 євро, курс НБУ — 5 грн. за один євро, ПДВ — 20%, націнка посередника — 15 %, ціни виробника, а торговельна надбавка — 30 % ціни посередника. Визначити роздрібну ціну.
БІЛЕТ № 6
1. Відповідно до сучасної маркетингової концепції, для ефективного функціонування в умовах ринкової економіки підприємство має прагнути до одержання максимального прибутку від своєї діяльності за рахунок:
2. Яке з зазначених визначень відповідає маркетинговому розумінню ринку?
3. Що таке сегментування ринку?
4. Яку характеристику покупця маркетологи не включають у соціальну групу факторів, що визначає поводження покупця:
5. Проведення тестування товару припускає:
6. Маркетингові дослідження це:
7. Створення нових товарів доцільно здійснювати в такий спосіб:
8. Попит можна вважати еластичним, якщо:
9. Яким чином оцінюється споживачем рівень ціни товару, якщо існує прихильність до марки?
10. Набір інструментів комунікаційної політики не містить у собі:
11. Характерні ознаки збутової концепції маркетингу;
12. Термін «франко» показує:
13. Заставна — це ціна продукції:
14. Первинна маркетингова інформація — це:
15. Розподільча функція ціни реалізується за рахунок включення до її складу:
Роздрібна ціна виробу — 30,24 грн., торговельна надбавка — 20 %, ставка акцизного збору одного виробу — 2 грн., ПДВ — 20 %. Визначити прибуток у ціні виробника, якщо собівартість виробу становить 10 грн.
БІЛЕТ № 7
1. Сучасна маркетингова концепція припускає, що планування діяльності фірми починається:
2. Маркетинг вирішує стратегічні й операційні задачі, яка з задач не є стратегічною:
3. Позиціонування товару — це:
4. До якого виду дослідження ринку відноситься вивчення різних довідників і статистичної літератури?
5. Перевагою експерименту як методу дослідження є:
6. Товарна марка призначена для того, щоб:
7. Неособистий характер маркетингової комунікації означає:
8. Які із зазначених нижче визначень краще відображають суть маркетингової стратегії:
9. В якій послідовності еволюціонували концепції управління фірмою, управління маркетингом (1 — удосконалення виробництва; 2 — інтенсифікація комерційних зусиль; 3 — маркетинг; 4 — удосконалення товару; 5 — соціально-етичний маркетинг)?
10. Які з названих факторів комплексу маркетингу є найважливішими?
11. Поняття макросередовища включає:
12. Стимулююча функція ціни для виробника нової продукції в основному проявляється через:
13. Мерчандайзинг застосовується:
14. Стимулююча функція ціни для споживача проявляється у:
15. Яким є порядок маркетингових досліджень (1 — визначення завдань дослідження; 2 — розроблення плану дослідження; 3 — збирання інформації; 4 — інтерпретація даних;5 — узагальнення і підготовка звіту)?
Собівартість виробу — 200 грн., рентабельність — 12,5 %, ставка акци-зного збору — 10 грн., ПДВ — 20 %, націнка посередника — 5 %, а витрати обігу посередника на одиницю продукції дорівнюють 20 грн. Визначити ве-личину прибутку в складі націнки посередника.
.....
БІЛЕТ № 20
1. Маркетинг слід розглядати:
2. Сучасна маркетингова концепція припускає, що планування діяльності фірми починається:
3. Позиціонування товару — це:
4. Основні процеси, які необхідно організувати для функціонування маркетингової інформаційної системи:
5. Широта номенклатури товарів відбиває:
6. Які умови не є обов'язковими для здійснення цінової дискримінації?
7. Переміщаючись по кривій попиту, можна простежити:
8. Реклама як інструмент маркетингових комунікацій відрізняється від паблік рілейшнз тим, що:
9. Який із термінів найточніше визначає суть концепції позиціонування:
10. У яких випадках споживачі частіше керуються прихильністю до марки;
11. Величина знижок за швидкість платежу, як правило, визначається рівнем:
12. До опосередкованих методів державного регулювання цін належить встановлення:
13. Встановлення тарифів на водопостачання для населення входить до повноважень:
14. Вторинну інформацію можна одержати з таких джерел:
15. Характерні ознаки збутової концепції маркетингу;
Внаслідок зниження ціни виробу з 30 до 28 грн. обсяг реалізації збіль-шився з 300 до 350 тис. шт. Визначити додатковий прибуток від збільшення продажу, якщо змінні витрати на одиницю продукції дорівнюють 13 грн.
Cгенерировано за 0.108108 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|