|
-
Опис програми «1С:Бухгалтерія 8.0 для України»
1 Можливості програми «1С:Бухгалтерія 8.0 для України» 3
2 Обмеження й особливості навчальної версії 1С:Бухгалтерії 8 для України 6
3 Порядок продажу продукту та підтримки користувачів 7
4 Ведення обліку діяльності декількох організацій 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17
-
Соціально-педагогічні умови інтеграції в суспільстві молоді з інвалідністю
Вступ 3
1. СПІЛЬНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ 4
2. СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДО СУСПІЛЬНОГО ЖИТТЯ 7
Висновки 12
Література 13
Вступ
Сучасне виховання та навчання націлено на те, щоб молода людина, отримавши певний обсяг знань, вмінь, навичок та набувши необхідних моральних, психологічних і ділових якостей, поступово переходила до дорослого життя та ставала повноправним членом суспільства. На це спрямована уся система освіти держави, діяльність цілої низки громадських та благодійних організацій, функціонування інституту сім’ї та родинного виховання. Однак, завдання значним чином ускладнюється, коли мова йде про юнаків, що мають порушення у фізичному та психічному розвитку, є інвалідами. В даному випадку, щоб підтримати їх та залучити до ефективного функціонування в соціумі, необхідно створювати додаткові соціально-педагогічні умови на етапі їх навчання в закладах освіти та в процесі інтеграції в суспільстві.
Висновки
Інвалідність призводить до обмеження життєдіяльності людини, її соціальної дезадаптації, обмеження здатності до самообслуговування, пересування, орієнтації, контролю за своєю поведінкою, спілкування, майбутньої трудової діяльності внаслідок відхилень у фізичному та психічному розвитку. Існуюча система навчання таких дітей та молоді не досконала. У зв’язку з цим потрібно вирішувати комплекс соціальних та психолого-, медико-педагогічних проблем із соціальної орієнтації та адаптації. Інтеграція в суспільстві молоді сьогодні у повній мірі можлива лише за умов розв’язання проблем на всіх рівнях.
Однією з важливих соціально-педагогічних умов є розвиток та удосконалення системи спеціальної освіти. В Україні на сучасному етапі не повною мірою забезпечується рівність прав на освіту тих осіб, можливості яких одержати її обмежені їхніми вадами, станом здоров’я або конкретними соціальними умовами, не завжди відповідає їхнім запитам, особистим і суспільним інтересам. Орієнтація суспільства та держави повинна спрямовуватися сьогодні в бік подолання соціальної ізоляції людей-інвалідів, а особливо – молоді, гальмування у неї розвитку пасивно-утриманських життєвих орієнтацій. Розв'язанню цієї проблеми повинно сприяти впровадження системи спільних навчальних закладів, отримання професійної освіти для молоді, за якої вони б могли успішно самореалізуватися в житті, знайти своє місце в суспільстві, стати йому максимально корисним.
Не менш важливою є державна та громадська підтримка такої молоді. В свідомості людей повинен відбутися злам стереотипу того, що інвалід є втраченою людиною для суспільства. Практика показує, що молодь з інвалідністю є не менш талановитою, ніж її повноцінні ровесники. Нестача одних фізичних якостей, неодмінно веде за собою підвищений розвиток інших, які можна успішно використовувати на користь людини і громади. Держава і суспільство повинні сьогодні створити достатні соціальні умови для таких людей.
-
Значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору
ВСТУП 2
Розділ 1. Проблема комунікації дітей з вадами зору в вітчизняній та зарубіжній психології 5
1.1. Роль комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 5
1.2. Особливості формування та розвитку комунікативних здібностей в дітей з вадами зору 11
1.3. Психологічна структура дефекту 14
Розділ 2. Експериментальна перевірка значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 18
2.1. Описання організації та методів дослідження 18
2.2. Результати дослідження 21
2.3. Шляхи корекції комунікативної сфери слабозорих дошкільників 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
-
Контрольна з економіки підприємства
1. Економічні обмеження, що обумовлюють можливості розвитку підприємства
2.Поняття та методика визначення "точки ліквідації, "точки беззбитковості", "точки мінімальної прибутковості"
3. Задача.
Визначити вартісну величину звільненого зворотного капіталу, якщо вартість реалізованої продукції (РП) - 80млрд.грн, вартість зворотних коштів (ЗВ) - 20 млрд. грн.
-
Можливості та обмеження стандартизованих психодіагностичних методик
Вступ 3
1. Можливості та обмеження стандартизованих психодіагностичних методик 4
2. Вимоги до стандартних психодіагностичних методик 11
Висновок 15
Список використаної літератури 16
Список використаної літератури:
1. Воронцова С.В. Методы психодиагностики. М. 1996
2. Курочкин Л.К. Психодиагностика. М. 1998.
3. Николаев Р.К. Психология. М. 2000.
4. Шмелев А.Г. Основы психодиагностики. М. 1997.
-
Проблема обмеження прав людини
ВСТУП 3
1. Характеристика правових меж захисту прав людини 4
2. Особливості обмеження гарантованих прав людини 6
3. Передумови обмеження прав людини 11
ВИСНОВОК 14
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Обмеження та узагальнення понять
Зміст
Вступ 3
1. Обмеження та узагальнення понять 4
Обмеження й узагальнення понять 5
2. Операції поділу понять, операції додавання, множення понять 5
3. Логічна операція - визначення поняття 10
Висновки 15
Література 16
-
Обмеження та узагальнення понять
Зміст
Вступ 3
1. Обмеження та узагальнення понять 4
Обмеження й узагальнення понять 5
2. Операції поділу понять, операції додавання, множення понять 5
3. Логічна операція - визначення поняття 10
Висновки 15
Література 16
-
Обмеження волі
Вступ 4
1. Загальна характеристика покарань за кримінальним законодавством України 6
1.1. Поняття та мета покарання 6
1.2. Система і види покарань 12
2. Обмеження волі – новий вид покарання у кримінальному законодавстві 16
2.1. Поняття обмеження волі за кримінальним законодавством України 16
2.2. Порядок призначення покарання у вигляді обмеження волі 18
2.3. Порядок виконання покарань у вигляді обмеження волі 21
Висновки 27
Список використаної літератури: 31
Мета та завдання дослідження. Метою даною роботи є теоретичний огляд покарання у вигляді обмеження волі.
Об’єктом дослідження є теоретичні положення кримінального права.
Предметом дослідження є інститут покарання в кримінальному законодавстві.
Дослідницькі прийоми. При дослідженні, використані наступні наукові методи: метод системно-структурного аналізу – при розгляді окремих статей Кримінального кодексу України та Кримінально-виконавчого кодексу України; формально-логічний – при здійсненні аналізу теоретичних положень кримінального права; логіко-семантичний – при визначенні та розмежування понять “обмеження волі” та “покарання”. Всі зазначені методи застосовувалися у взаємодії один з іншим.
Дана робота складається з двох розділів, що в свою чергу містять підрозділи, що дозволяють ґрунтовно ознайомитися з темою і систематично відобразити матеріал, а також викласти думки науковців.
-
Менеджмент
1. Методи дослідження небезпеки і можливості конкурентного оточення2
2. Можливості на рівні оцінки небезпеки і можливості3
3. Маркетинговий аналіз в системі стратегічного управління5
4. Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу5
Література7
Cгенерировано за 0.110663 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|