|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Оформление заказа:(работа ID:35209)
После оформления заявки Вы автоматически получите контактную информацию, которую оставил продавец данной работы, а также сможете выбрать удобный для Вас способ оплаты.
|
См. также:
-
Характеристика інформації, що використовується в управлінні організацією, оцінка її використання
Зміст
Вступ 3
Характеристика інформації, що використовується в управлінні організацією, оцінка її використання 4
Висновки 11
Використана література 12
-
Роль комунікацій в управлінні організацією
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Мотиваційний механізм менеджменту
ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 5 1. Суть мотивації та її форми. 5 2. Класифікація потреб людини відносно характеру її задоволення. 9 2. Загальні теорії мотивації, їх сутність. 13 ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЙНИХ ЧИННИКІВ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 19 1. Загальна характеристика існуючої системи мотивації в умовах переходу ринкових відносин в Україні. 19 2. Узагальнення існуючого світового та вітчизняного досвіду мотивації та стимулювання ефективної праці. 24 ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ. 27 1. Рекомендації для покращення мотиваційного управління організацією. 27 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Види інформації для управління
Вступ 3
1. Роль інформації в управлінні, її класифікація 5
2.Користувачі інформації 10
3. Характеристики інформації та їх вплив на її якість 11
4. Джерела надходження інформації та характеристика інформаційних показників, які з них надходять. 13
Висновки 18
Література 20
-
Інструмент контролінгу «карти сприйняття»
1. Опис сутності інструменту.
2. Управлінські рішення, для підтримки яких використовується інструмент.
3. Відділи чи посади, для підтримки діяльності якої може використовуватися даний інструмент.
4. Джерела інформації для застосування даного інструменту.
5. Вихідна форма подання інформації за результатами використання інструменту та періодичність надання цієї інформації.
Література
-
Інструмент контролінгу «портфельний аналіз»
1. Опис сутності інструменту.
2. Управлінські рішення, для підтримки яких використовується інструмент.
3. Відділи чи посади, для підтримки діяльності якої може використовуватися даний інструмент.
4. Джерела інформації для застосування даного інструменту.
5. Вихідна форма подання інформації за результатами використання інструменту та періодичність надання цієї інформації.
Література
-
Принципи й методи організації праці менеджера
Вступ 3
1. Менеджер – провідна фігура в управлінні організацією 4
2. Основні функції менеджера 7
3. Основні принципи організації праці менеджера 10
4. Професійне призначення та використання спеціаліста з менеджменту 16
Висновки 19
Список використаної літератури 20
-
Технологія здійснення підприємницького менеджменту (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5
1.1. Місце менеджера в системі управління організацією 5
1.2. Методи управління сучасною організацією 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ (НА ПРИКЛАДІ ПП «ПРОМЕТЕЙ») 13
2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 13
2.2. Аналіз практики управління організацією 18
3. НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 24
3.1. Формування культури управління в практиці сучасних підприємств 24
3.2. Шляхи вдосконалення системи управління організацією 28
ВИСНОВКИ 31
ЛІТЕРАТУРА 32
-
Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації
ПЛАН
1. Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації.
2.Сиситема функцій соціального управління, їх види і короткий зміст.
3.Соціальні методи управління, їх загальна характеристика .
-
Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації
ПЛАН
1. Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації.
2.Сиситема функцій соціального управління, їх види і короткий зміст.
3.Соціальні методи управління, їх загальна характеристика .
Cгенерировано за 0.019608 секунд
|