|
Скачивание полной версии работы:
Загублений той час, який ти не використав для навчання
Отправьте SMS со своего мобильного телефона на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7520
В ответном СМС вы автоматически получите логин и пароль*.
Для скачивания материала введите логин и пароль полученные в СМС:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины.
Тариф - 10 грн. Відповідно до вимог чинного законодавства України наведено повну вартість послуги у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Полученные логин и пароль деактивируются после успешного использования более 2 раз.
-
Роль проблемних ситуацій в навчанні п’ятикласників
ЗМІСТ Вступ……………………………………..………………………………3 1. Проблемне навчання – педагогічна технологія на основі активізації діяльності учнів 1.1 Виникнення концепції проблемного навчання…..……………4 1.2 Історико-педагогічні передумови проблемних ситуацій……………………………………………………………6 1.3 Сутність і цілі проблемного навчання………………………….8 2. Значення проблемних ситуацій 2.1 Проблемні ситуації – джерело творчого мислення…………..11 2.2 Класифікація і типи проблемних ситуацій…………………...15 3. Проблемні ситуації в процесі навчання п’ятикласників 3.1 Шляхи і способи створення проблемних ситуацій на уроці……………………………………………….18 3.2 Психолого-педагогічне проектування способів вирішення проблемних ситуацій…………………………………………..20 3.3 Створення системи проблемних ситуацій…………………….21 Висновок……………………………………………………………….23 Використана література……………………………………………….24
-
Методика викладання менеджменту
Зміст 1. Охарактеризуйте тренінгові методи навчання, які застосовуються при вивченні менеджменту 3 2. Назвіть стилі спілкування і проаналізуйте проблеми ефективного спілкування 7 3. МАУП в системі бізнес-освіти 8 4. Складіть анкету для визначення особистісних якостей викладача менеджменту і адаптуйте її на практиці 9 Додаткові питання 1. Концепції освіти, їх характеристика 11 2. Типи навчання, умови формування цілей 11 3. Специфіка навчання дорослих 13 4. Розвиток економічного мислення у процесі вивчення економічних дисциплін 14 5. Економічні дисципліни як методологія пізнання економічних явищ іф процесів 14 6. Навчання управлінню як головне джерело формування кадрів управління 15 7. Принципи безперервного навчання управлінню 15 8. Пізнавальні інтереси як мотиви навчальної діяльності 16 9. Вербальне та невербальне спілкування 17 10. Елементи транс акційного аналізу 17 Список літератури 20
-
Пояснення термінам
13. Вищий навчальний заклад комунальної форми власності 3 14. Вищий навчальний заклад приватної форми власності 5 15. Вміння 6 16. Державна атестація осіб, які закінчують вищі навчальні заклади 6 17. Ділова гра 8 18. Дистанційне навчання 9 21. Залік 11 22. Заліковий кредит 11 23. Залікова оцінка 12 24. Заочне навчання 13 25. Зміст вищої освіти 14 26. Зміст навчання 15 27. Змістовий модуль 15 28. Інститут 17 29. Інформаційний пакет 19 30. Іспит 20 Список літератури 21
-
НАВЧАННЯ, ІНСТРУКТУВАННЯ, ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ
Вступ 1. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці 1.1. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників 1.2. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів 1.3. Вивчення питань охорони праці в закладах освіти 2. Інструктажі з питань охорони праці Література
-
Психологічні проблеми комп’ютерізації навчання
Вступ 1. Позитивні та негативні впливи інформаційних технологій на суб'єкти навчання 2. Психологічні феномени, пов'язані з освоєнням людиною НІТ 3. Персоніфікація у діалозі "людина - комп'ютер" Література
-
ПОНЯТТЯ ПРО МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ.
ЗМІСТ ВСТУП 2 ПОНЯТТЯ ПРО МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ, ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА 2 ВИСНОВОК 9 ЛІТЕРАТУРА 10
-
Урахування індивідуальних особливостей людини в процесі виховання та навчання
План Вступ 3 Ι. Індивідуально-психологічні особливості особистості: сутність і зміст 8 ΙΙ. Характер і темперамент та їх врахування у процесі навчання та виховання 12 ΙΙΙ. Індивідуальні відмінності в здібностях людини 17 ΙV. Технології індивідуального 20 Висновки 22 Література 24
-
Закономірності та принципи навчання
Вступ 3 1. Закономірності навчання. 4 2. Принципи навчання. 10 Висновки 15 Література 16 Вступ На розвиток національної системи освіти й виховання впливають небачені в минулому обсяги освітніх обмінів, гуманізація, демократизація і гуманітаризація системи освіти й виховання. Педагогіка має стати теоретико-методологічною і методичною основою національної системи освіти. Вивчення законів, закономірностей, цілей, принципів, змісту, методів і форм навчання й виховання як підростаючих поколінь, так і дорослих, дослідження найбільш стійких сутнісних зв’язків, відношень між навчанням, вихованням, розвитком та самовдосконаленням особистості – основні завдання педагогіки. В даній роботі будуть висвітлені теоретичні основи таких важливих понять педагогіки як закономірності й принципи навчання, розглянуті погляди різних науковців на їх сутність, зміст та види. Висновки Закони, закономірності та принципи навчання перебувають у діалектичному, змістовному й різноманітному взаємозв’язку і безпосередньо впливають на їх формування, перебіг і виявлення в дидактичному процесі. Закони навчального процесу, що віддзеркалюють об’єктивні, внутрішні, суттєві й відносно стійкі зв’язки дидактичних явищ, виявляються в його закономірностях. Конкретні рекомендації дидактичних закономірностей відбиваються в принципах навчання, що визначають стратегію і тактику практичних дій суб’єктів дидактичного процесу.
-
Життєвий досвід і наукові знання в навчанні та вихованні особистості
Вступ 1.Особливості розвитку особистості, її виховання та навчання. 1.1Розуміння особистості в психології. 1.2Розвиток особистості. Цілі і завдання виховання. 1.3Життєвий досвід та наукові знання у виховання та навчання школярів. 2.Наукові знання : вивчення індивідуальних особливостей і індивідуальний підхід. 2.1Основні принципи вивчення індивідуальних особливостей. 2.2Психолого-індивідуальна характеристика і індивідуальний підхід. 2.3Технологія особистісно-орієнтованої виховальної роботи з підлітками. 2.4Індивідуалізація навчання. 3.Роль самовиховання і вплив життєвого досвіду педагога на ефективність виховання. 3.1Роль самовиховання у формуванні особистості. 3.2 Влив життєвого досвіду і особистості педагога на ефективність виховання. Висновки Список літератури
-
Безперервне навчання, актуальність, теорія, шляхи реалізації
Безперервне навчання, актуальність, теорія, шляхи реалізації Література
-
Навчання з охорони праці
-
Навчання у ранньому віці
-
Банківське право
1. Підзвітність Національного банку України 3 2. Види кредитів комерційних банків, їх характеристика 6 3. Рахунок для обліку розрахунків, що їх виконує одна кредитна установа за дорученням і на кошт іншої кредитної установи на підставі укладеного договору є: а) позичковим рахунком; б) поточним рахунком; в) кореспондентським рахунком. 9 4. Кредит, який надається фізичним особам на придбання споживчих товарів тривалого користування та послуг і який повертається в розстрочку називають: а) комерційним кредитом, б) споживчим кредитом, в)банківським кредитом. 13 ЛІТЕРАТУРА: 15
-
Методика навчання гімнастичних вправ
-
№1 Психологічні проблеми молодшого школяра. №2 Навчання як суспільно-психологічне явище.
1. Психологічні проблеми молодшого школяра 3 2. Навчання як суспільно-психологічне явище 10 Література 15
-
Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”
ТУП 6 Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10 1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10 1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21 1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23 1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28 1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36 Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42 2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42 2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45 Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.2. Навчання зв’язному мовленню 62 3.3. Результати експериментального навчання. 69 3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71 Висновки 73 Список літературних джерел 75 Додатки................................
-
Який товар приніс вам найбільше розчарування стосовно його якості, обслуговування або надійності?
-
Система освіти козацької держави
Вступ 3 1. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 4 1.1. Розвиток української культури і освіти в ХVI – XVII ст. 4 1.2. Діяльність Петра Могили 6 2. ОСВІТА В КОЗАЦЬКІЙ ДЕРЖАВІ 9 2.1. Розвиток освіти за часів незалежності 9 2.2. Ступені освіти в козацькій державі 10 2.3. Військова освіта 13 Висновки 16 Список літератури 17 Вступ Козацька держава проіснувала досить тривалий час. Заснована в 1648 році, вона більш ніж через 100 років під шаленим тиском Московщини закінчила своє існування. Російська імператриця Катерина ІІ у 1763 році підписала указ про скасування гетьманства і тим самим позбавила українців залишків тієї подоби самостійності, в яку перетворилася славетна держава Богдана Хмельницького за часів "дружньої" московської підтримки. Безперечно, Гетьманщина як державне утворення українців не відповідала в повному обсязі тим критеріям, які сьогодні висуваються до держав сучасного зразку. Основними питаннями, які тоді вирішувалися на вищому рівні, були військові та політичні питання. Економічні, транспортні, культурні проблеми були на периферії пріоритетності для козацьких правлячих кіл. Особливе місце в цьому займає освіта та її система. Сказати, що на той час не існувало ніякої системи, було б не зовсім правильно. Історичні факти свідчать про те, що за часів гетьманства керівниками держави питанням освіти приділялася необхідна частка уваги, а українці мали непоганий рівень освіти, який був набагато вищим, ніж у сусідів України – Московщини і Валахії. Система освіти Гетьманщини, котра показала свою ефективність та дієвість, потребує ретельного розгляду і вивчення. Висновки Таким чином, за часів гетьманської держави в Україні широко розповсюдилася шкільна справа та ідеї освіти. Унікальним досягненням був високий відсоток письменних людей (до 90%). Позитивною рисою була доступність, нестановий, демократичний характер освіти. Діти всіх соціальних груп могли вчитися, оскільки навчання було безкоштовним. Система освіти козацької держави включала в себе як початковий рівень отримання знань, так і можливість отримання вищого ступеню освіченості. Наряду з світським навчанням і вихованням, існували й такі їх види як релігійне і військове. В містах, які були в значному ступеню заселені вихідцями з інших країн (поляки, євреї, армяни) існували власні школи, які принципи навчання в яких підпорядковувалися національним принципам. Міщани мали також структури професійного (ремісницького) навчання. Однак, в цілому, освіта була досить відірвана від життя. Зокрема питома вага природних і точних наук була дуже мала. Наприклад, у Києво-Могилянській академії факультет медицини був відкритий лише у XIX ст. Жива мова народу практично не впроваджувалася в учбовий процес, який проходив, головним чином, латиною. В школах, колегіумах і академіях більшою мірою панували науки, що були пов'язані з релігійними знаннями та практичними питаннями церковного життя. Традиція широкої початкової освіти була перервана разом з закріпаченням українських селян до кінця XVIII ст. при Катерині II.
-
Гуманістичний напрям і його значення в розвитку сучасної психологічної допомоги
Вступ 3 1. РОЗРОБКА ПОСТУЛАТІВ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ В ПРАЦЯХ ЇЇ ГОЛОВНИХ ПРЕДСТАВНИКІВ 4 2. ПОНЯТТЯ «САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ» І «САМОРЕАЛІЗАЦІЯ» ЯК ФАКТОРИ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ 9 Висновки 13 Література 14 Вступ Психологічне вивчення людини завжди наштовхувалося на значні ускладнення, які були викликані складністю предмета дослідження. В історії психології можна виокремити багато різних напрямів і поглядів на розуміння сутності людини, психологічних аспектів її діяльності та існування. В середині ХХ століття, нова на той час, гуманістична психологія в якості "третьої сили" протиставила себе біхевіоризму і фрейдизму, які робили головний акцент на залежності особистості від її минулого. Гуманістична психологія, навпаки, стверджувала націленість людини на майбутнє, можливість реалізації нею своїх потенцій незалежно від "тягаря минулого". Гуманістична психологія постала як напрям в психології, який визнає своїм головним предметом особистість як унікальну цілісну систему, що уявляє собою "відкриту можливість" самоактуалізації людини. Її положення повинні були відіграти важливої ролі в практиці навчання і виховання людини, в практиці надання їй психологічної допомоги.
-
Кореляція
1. Як визначають параметри кореляційного рівняння прямої? 3 2. Що таке коефіцієнт кореляції і який його зміст? 8 Список літератури 13
-
Який товар приніс вам найбільше розчарування стосовно його якості, обслуговування або надійності?
Описано про купівлю неякісної лампочки
-
контрольна з педагогіки
Вступ 2 1. Процес виховання. 4 2. Процес навчання. 8 3. Категорія педагогіки. 12 Висновки 14 Список використаної літератури 15
-
Питання з соціології
1. МЕХАНІЗМ СОЦІАЛЬНИХ І МІЖІНДИВІДУАЛЬНИХ ВІДНОСИН. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПОТРЕБ, ІНТЕРЕСІВ ТА ЦІННОСТЕЙ 3 2. РОБОЧИЙ ПЛАН СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 5 3. ПРОВЕДЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ 8 Література 15
-
Освіта і наука ФРН
Шкільна освіта 3 Професійна освіта 7 Вищі навчальні заклади 9 Навчання дорослих 13 Освіта і наука 15 Література 17
-
Контрольна робота з обліку у галузях народного господарства
1. Правове регулювання обліку та звітності в Україні.2. Склад прямих та накладних витрат у будівництві. 3. Ціноутворення товару, який надійшов від закордонних постачальників.
-
Контрольна з документознавства
1. Призначення інструкцій і вимоги до їх структури та розробки. 2 2. Підготуйте лист-запрошення на наукову конференцію (відкриття виставки, презентацію книги). 5 3. Підготуйте довідку, що підтверджує факт вашого навчання. 6 4. Зазначте порядок підписання, погодження та затвердження описів справ 8 Література
-
ТЕМАТИКА СУХОМЛИНСЬКОГО, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄ ОСНОВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Вступ 3 1. В.О. Сухомлинський – видатний український педагог-новатор 4 2. Педагогічна майстерність як основа навчально-виховного процесу 7 3. Шляхи формування педагогічної майстерності за В.О.Сухомлинським 10 Висновки 15 Література 16 Вступ Освіта – органічна частина духовного життя суспільства. Саме в цій системі створюється майбутнє, продукуються і передаються соціокультурні та особисті цінності. Виховання і навчання підростаючого покоління вимагає ретельної підготовки педагогічних фахівців. Саме від них залежить підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу. Їх педагогічна майстерність, фахова підготовка є вирішальним фактором в сучасній школі. Сьогодні роздаються голоси, що вимоги до моральних та психологічних якостей, педагогічної майстерності сучасного вчителя значно завищені: не буває ідеальних людей, не здатна людина втілювати у собі одному ангельський образ з конячою працездатністю і все це в умовах нашої “ринкової” економіки, яка мало що робить для створення достатніх матеріальних умов для педагогів школи. Деякі педагоги ставлять питання про моральну відповідальність держави за те положення, в якому опинився сучасний вчитель. Вимагати все – і взамін практично нічого не віддавати – негідна політика тих, хто взяв на себе функцію управління освітою. Безперечно, у важкому становищі знаходиться сьогодні педагоги. Але разом з тим виникає питання: А як працювали наші попередники, вчителі тридцятих, сорокових, п’ятидесятих, шістдесятих років? Дуже часто вони опинялися в не менш складних життєвих умовах. Як це відображалося на їх прагненні підвисити свою педагогічну майстерність? Чи не зменшували меркантильні інтереси їхнього бажання вчити дітей, формувати нові особистості, приносити користь суспільству? Про ці та інші аспекти підвищення майстерності педагогів говорить у своїх роботах Василь Олександрович Сухомлинський, видатний український педагог, який усе життя, незважаючи на суворі умови, працював в ім’я високої мети – навчання і виховання Людини. Його твори – це практично директивні вказівки про те, яким вимогам повинен відповідати вчитель і як він повинен вдосконалювати свою педагогічну майстерність попри всі труднощі життя. Висновки Всім своїм життям і творчою працею Сухомлинський довів, що головним предметом у викладанні будь-якого вчителя є сенс життя, справжнє людське щастя. Тому особливої уваги, в зв’язку з цим, набувають моральні якості вчителя. Не може бути справжнього виховання без взірця, який повинен бачити перед собою учень в особі свого педагога. Для сучасного педагога мають велику цінність методичні поради В.О.Сухомлинського щодо шляхів виховання гуманістичної культури дітей, підлітків, напрямів практичної естетичної роботи з учнями, формування духовного світу людини. На сьогоднішньому етапі викликають дуже великі сумніви щодо наявності і використання у сучасному педагогічному середовищі тих гуманістичних порад Сухомлинського, які містяться у його роботах. Педагогічна майстерність педагогів нашого часу здебільшого підвищується не в бік духовного зростання, а в бік оволодіння та застосування новітніх технічних прийомів навчання. Гуманістичність виховання не втратила своєї актуальності в наші часи, хоча в суспільстві стали найбільш пануючими ідеї особливої значимості грошей, високого матеріального та суспільного становища. На мою думку, українська нація ніколи не зможе перетворитися із високодуховної, глибокоморальної спільноти в соціальний конгломерат грошових ділків і спритних підприємців. Тимчасове затьмарення людей ідеями збагачення поступово зміниться поверненням до духовних цінностей, які продовжують жити у народі. Поради В.О.Сухомлинського щодо виховання ще знайдуть своїх палких прибічників.
-
Поняття про спрямованість особистості
Вступ 3 1. Поняття про спрямованість особистості 5 2. Потреби і інтереси особистості 10 3. Методологічні основи змісту навчання та виховання 18 Висновки 25 Література 27
-
Поняття про спрямованість особистості
План 1. Поняття про спрямованість особистості 3 2. Потреби та інтереси особистості 4 3. Методологічні основи змісту навчання та виховання 6 Література 8
|
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|