|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Соціологія особистості
1. Соціологія особистості як галузь соціального знання 3
2. Формування особистості. Соціалізація як фундаментальне поняття соціології 4
3. Соціальний статус, соціальні ролі особистості 8
4. Соціальні типи особистості. Характеристика сучасної особистості 11
Список літератури 15
-
Філософія освіти
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………3
1. "Філософія серця" в християнському віровченні
Г.С. Сковороди і П.Д. Юркевича………………………………………5
2. Філософія освіти………………………………………………………9
2.1. Духові якості директора школи……………………….……....9
2.2. Духовне спілкування, естетичний підхід у вихованні ……...10
2.3. Особливі випадки у вихованні………………………………..11
3. Педагогічна сумісність у навчально-виховному
процесі, основні її аспекти…………………………………………14
4. Ряд проблем у методиці викладання біології………………………20
5. Досвід вчителів……………………………………………………….26
ВИСНОВОК……………………………………………………………...29
ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….32
-
Трудове навчання
Зміст
ВСТУП...............................................................................................................3
1. Формування національної свідомості особистості...................................4
1.1 Духовні цінності в становленні особистості громадянина..........4
1.2 Формування громадянина - головні аспекти..................................7
1.3 Національна самосвідомість особистості, та перспективи її розвитку.............................................................................................10
2. Трудове навчання........................................................................................14
2.1 Роль трудового навчання у вихованні національної свідомості особистості........................................................................................14
2.2 Виховання національної свмосвідомості учнів засобами трудового навчання..........................................................................19
ВИСНОВОК.....................................................................................................22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................24
-
Психологія і педагогіка
Вступ 3
1. Теорія виховання, її становлення і зв'язок з іншими науками. 4
2. Афекти, настрої, емоційний стрес 8
3. Засоби подолання стресу 14
Висновки 19
Література 20
Вступ
Психологія й педагогіка – науки, які, розвиваючись окремо, не можуть існувати одна без одної. Вони взаємодоповнюють себе та користуються плодами досягнень інших наук для застосування у власних сферах. Педагогіка як наука, що займається вивченням можливостей засобів, які використовуються у вихованні, спирається на здобутки психологічних дисциплін. Здібності людини, її діяльність, когнітивна та афективна сфера особистості враховуються в педагогіці для вивчення більш ефективного впливу на людину. Пам'ять, увага, уява, мислення, інтелект, які активно досліджує психологія, є головними засобами при навчанні та вихованні людини. В свою чергу, психологія як дисципліна користується досягненнями педагогіки, коли заходить мова про підготовку, навчання висококваліфікованих фахівців для цієї сфери.
Питання, які розглядуються в даній роботі, є однаково важливими для тих, хто здійснює свою діяльність в сфері педагогіки або психологічної науки. Знання положень теорії виховання, а також питань, що пов’язані з афектною сферою особистості, є одними з головних питань, які необхідно знати, щоб опанувати майстерністю педагога, вихователя – тобто людини, що працює з іншими людьми.
Висновки
Сучасні науковці свідчать, що теорія виховання не стоїть на місці – вона розвивається відповідно до потреб сьогодення. В наш час вже не можна виховувати людину так, як це робилося в давні епохи. Розвиток науки, техніки, суспільства та суспільних відносин свідчить про те, що людина також змінилася. Відповідно, повинні змінюватися й форми впливу на неї. Складні теорії, які починають займати науково-педагогічний простір, вимагають ретельного вивчення їх змісту для ефективного застосування в процесі навчання й виховання. Сучасні, синергетичні принципи базуються на розумінні необхідності співробітництва педагога та учня, їх самоорганізації, продуктивності взаємної діяльності.
Немаловажне значення в педагогічному процесі має афектна сфера особистості. Вона однаково важлива як для людини, що здійснює педагогічну діяльність, так і для учнів. В процесі виконання професійних обов’язків або навчанні нерідко бувають випадки виникнення сильних стресогенних факторів, які здатні нанести значної шкоди для людини, руйнуючи її фізіологічну та нервову систему. В цих умовах знання правил, як правильно поводитися в критичних ситуаціях, є необхідною умовою для попередження негативних процесів. Вміння регулювати свою нервово-психічну діяльність вольовим шляхом є обов’язковим елементом психічної гігієни особистості, її захисним механізмом від стресів.
-
Психологічна структура особистості, основні теорії особистості. Предмет: Юридична психологія
Вступ 3
1. Психологічна структура особистості 5
1.1. Спілкування 5
1.2. Спрямованість 9
1.3. Характер 10
1.4. Самосвідомість 12
1.5. Досвід, компетентність 14
1.6. Інтелектуальні процеси 15
1.7. Психофізіологічні якості 16
2. Основні теорії особистості 18
2.1. Гуманістичні теорії особистості 18
2.2. Я-концепція. Фрейдизм і неофрейдизм 20
Висновок 26
Список використаних джерел 28
-
Вплив сім’ї на формування особистості дитини
План.
Вступ……………………………………………………………….1
Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3
1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3
1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11
1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13
Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17
2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17
2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25
Висновок…………………………………………………………..33
Список використаної літератури……………………………..36
-
Поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними.
Зміст
20. Методи контролю у навчанні 3
11. Поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість" -співвідношення між ними. Психологічна структура особистості. 6
Завдання 1. 7
Список літератури 9
Використана література 11
-
Психологія
Вступ 3
1. Поняття про вік людини 3
2. Життєвий шлях особистості 7
3. Зрозумійте мене, люди! 9
Висновок 10
Література 11
-
Емпіричні та теоретичні знання і їх роль у соціальному управлінні
Вступ 2
1. Знання як загальнофілософська категорія 3
2. Теоретичні та емпіричні знання в філософії 6
3. Місце і роль емпіричного та теоретичного знання у соціальному управлінні 11
Висновки 21
Список використаних джерел 22
-
Природа соціологічного знання, основні етапи його становлення
Вступ 3
1. Природа соціологічного знання 4
2. Основні етапи становлення соціологічного знання 7
2.1. Протосоціологія: виникнення і розвиток соціального знання 7
2.2. Класична соціологія кінця ХІХ – початку ХХ сторіччя 9
2.3. Емпірична соціологія 10
3. Роль та значення соціологічного знання на сучасному етапі 12
Висновок 15
Список літератури 16
Cгенерировано за 0.015897 секунд
|