|
Скачивание полной версии работы:
Українська гостинність сучасного покоління. Яка вона?
Отправьте SMS со своего мобильного телефона на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7520
В ответном СМС вы автоматически получите логин и пароль*.
Для скачивания материала введите логин и пароль полученные в СМС:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины.
Тариф - 10 грн. Відповідно до вимог чинного законодавства України наведено повну вартість послуги у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Полученные логин и пароль деактивируются после успешного использования более 2 раз.
-
Тоталітарний режим і українська культура. Втрати і надбання
Вступ 3 1. Українська культура в 20-40 рр. ХХ сторіччя 3 2. Розвиток української культури в 50-80 рр. ХХ ст. 8 Заключення 14 Література 15
-
Українська еміграція у литовсько-польську добу та казацько-гетьманську
План Вступ 3 I. Еміграція з України: витоки та причини 5 II. Українська еміграції в гетьманську добу: причини і наслідки 7 2.1. Українські переселенці в Московщині 7 2.2. Українські переселенці на берегах Неви 14 2.3. Українці на землях Слобожанщини, Поволжя та Сибіру 16 III. Західна українська діаспора в княжо-гетьманську добу 21 Висновки 27 Література 30
-
Державне регулювання економіки в умовах сучасного ринку
1. Основні елементи сучасного ринкового господарського механізму 3 2. Зміна ролі держави і її економічні функції в умовах сучасного ринку 5 3. Форми державного регулювання соціально-ринкової економіки 7 Використана література.
-
Українська та зарубіжна культура
1. Сутність культури і її функції 3 2. Міжнародні витоки культури Стародавнього Сходу. Язичницький пантеон і культ 6 3. Київська Русь – якісно новий етап розвитку слов’янської культури (шлях від язичництва до християнства) 9 4. Українська культура між Заходом і Сходом в 14-17 ст. Загальна характеристика епохи 12 5. Особливості розвитку літератури України 17-18 ст. Поява нових жанрів 14 Література 18
-
українська та зарубіжна культура
1. Людина, як творець і продукт культури 3 2. Елементи раціонального світогляду в духовній культурі ранньородової общини 4 3. Еллінізм, як синтез грецької та східної культури 5 4. Християнська теорія мистецтва і європейська художня практика 7 5. Головні риси культури відродження 8 6. Українська національна ідея і ідейний зміст вітчизняної культури 10 7. Українське бароко мазепінських часів 12 8. Напрями національно-духовного відродження української культури 13 Література 16
-
українська і зарубіжна культура
1. Сутність культури та її функції 3 2. Міфологічні витоки культури Стародавнього Сходу. Язичницький пантеон і культ 5 3. Київська Русь – якісно новий етап розвитку слов’янської культури (шлях від язичництва до християнства) 8 4. Українська культура між Заходом і Сходом в ХIV-ХVII ст. Загальна характеристика епохи 9 5. Особливості розвитку літератури України ХVII-ХVIII ст. Поява нових жанрів 11 Література 13
-
Відродження української культури
Список використаної літератури 1. Бойко О.Д. Історія України. – К., 1999. – 568 с. 2. Історія української культури. І. Крип’якевич. – К., 1994. – 656 с. 3. Лановик Б.Д., Матейко Р.М., Матисякевич З.М. Історія України. – К., 1999. – 574 с. 4. Українська культура. С.В. Ульяновська. – К., 1993. – 592 с. 5. Українська культура. С.О. Черепанова. – Львів, 1994. – 456 с.
-
"Сильна вольова українська людина" за романом "Тигролови" І. Багряного
"Сильна вольова українська людина" за романом "Тигролови" І. Багряного (Твір роздум на сильну Українську людину за романом І. Багрянова)
-
Українська пісня – злет душі людської
Вступ I. Біля джерел народної пісенності ІІ. Календарно-обрядова пісня є найстаровиннішою верстою української пісенності а) “Щедрий вечір, добрий вечір” (колядки, щедрівки) б) “Благослови, мати, весну закликати” (веснянки, гагілки) в) “Ой на Івана, на Купала” ІІІ. Родинно-обрядові пісні а) “Друженьки, співайте, косу розплітайте” (весільні) б) “Нічого кращого немає, як тая мати молодая з своїм дітяточком малим...” (колискові пісні) в) Голосіння IV. Історичні пісні та думи а) Історичні пісні б) Думи V. Соціально-побутові пісні а) “Боронив я свою Україну” (козацькі, рекрутські та солдатські пісні) б) Чумацькі пісні VI. Родинно-побутові пісні а) “Цілуй, цілуй, цілуй її, - знов молодість не буде!” (пісні про кохання) б) “Заспіваємо пісню веселеньку” (жартівліві та сатирічні пісні) VII. Пісні релігійні VIII. Українська пісня в еміграції ї а) Українська пісня на Кубані б) Пісенна культура українців Канади IХ. Висновок
-
Українська мова
n/a
-
Організація харчування туристів з США
План Вступ 3 1. Етнічні особливості народів США 4 1.1. Національні особливості народів США 4 1.2. Характеристика і аналіз туристичного потоку в Україну туристів з США 7 2. Особливості харчування туристів з США 10 2.1. Національні смаки і особливості національного харчування у США 10 2.2. Національна українська кухня як база для харчування туристів з США 13 2.3. Національна українська кухна як предмет туристичного інтересу і пропозиції для туристів з США 18 2.4. Організація харчування туристів з США в ресторанах і кафе 24 Висновки 29 Список використаної літератури 31
-
Українська державність кінця 17 початку 18 ст.
Українська державність кінця 17 початку 18 ст.
-
Григорій Сковорода та українська духовність
-
Цивілізація як етап розвитку культури.
1. Цивілізація як етап розвитку культури. 3 2. Особливості розвитку архітектури і скульптури Греції та Риму. Порівняльний аналіз. Пластичність і натуральність як риси мистецтва античності. 6 3. Гуманізм як принцип культур Відродження, вплив реформаційного руху на подальший розвиток Західно-Європейської культури. 10 4. Ідея барокко в Україні. Розквіт української культури в період казатського барокко. 14 5. Мистецькі стилі України ХІХ ст. 15 1.1. Класицизм в українській архітектурі 15 5.2. Українська скульптура ХІХ ст. Період класицизму і реалізму 17 5.3. Живопис XIX ст. 18 5.4. Нова українська література (ХІХ ст). 19 5.5. Музика ХІХ ст. 22 5.6. Витоки національного театру. 23 Список використаної літератури 24
-
Соціальна культура сучасного суспільства, тенденції її розвитку
1. Соціальна культура сучасного суспільства, тенденції її розвитку. 2 2. Конфлікт як соціальне явище, їх класифікація. 6 3. Соціологія виробництва. 11 Список використаної літератури 15
-
Етнопсихологія. 1. Українська родина: її роль в українському етносі, сутність, традиції. 2. Італійська родина.
Вступ 3 1. Українська родина: її роль в українському етносі, сутність, традиції. 4 2. Італійська родина: її роль в італійському етносі, сутність, традиції. 9 Висновки 13 Література 14 Вступ Людському суспільству притаманна така форма організації його життя як сім’я. Історично склалося так, що люди завжди жили родинами – великими або малими, моногамними або полігамними. Від цього сутність родини як соціального інституту не змінювалася. Однак, в ході свого розвитку сім’я як мала група зазнала певних трансформацій, і сьогодні ми вже говоримо про сучасну сім’ю, яка значно відрізняється від свого прообразу первісної епохи. Слід відмітити, що і в наші часи існують значні відмінності між нібито однаковими на перший погляд родинами країн світу. Залежить це, в першу чергу, від етнопсихологічних, національних ознак, які є різними у різних народів. В даній роботі певному аналізу з точки зору етнографічних та етнопсихологічних особливостей будуть піддані українська та італійська родина.
-
Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я"
Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я"
-
Розвиток соціології в світі і в Україні
Вступ 3 1. Історичні шляхи розвитку світової соціології. 4 2. Напрями розвитку сучасної соціології. 10 3. Соціологічна думка та соціологія в Україні. 14 Висновки 24 Використана література 25 Вступ Основою життєдіяльності людства є постійне прагнення пізнати себе, оточуючу реальність, осягнути сенс життя, логіку світобудови. Скільки існує „людина розумна”, стільки вона прагне до вивчення таємниць природи, робить спроби тим чи іншим чином пояснити все, що відбувається навколо неї. Не стала виключенням і соціальна сфера. Природна і соціальна необхідність „групування” людей у спільноти змушували їх відшукувати таке суспільне облаштування, яке б було найбільш справедливим та доцільним, надійно захищало їх від зовнішніх і внутрішніх ворогів. Прагнення осягнути соціальну реальність пройшло тривалий і складний шлях розвитку для того, щоб оформитися в окрему наукову дисципліну – соціологію. Не завжди цей шлях був прямим і зрозумілим. Історичний рух людства свідчив про те, що суспільство людей – найбільш складний та суперечливий феномен, який неохоче піддається логіці людського мислення. Сьогодні соціологія постала як наука з потужним теоретико-методологічним апаратом, однак, саме на цьому етапі зрозуміло, наскільки складним є питання вивчення суспільства. Про шляхи формування світової і української соціології, напрями і проблеми їх сучасного розвитку й піде мова в цієї роботі. Висновки Соціологія як наука не завжди існувала в сучасному, „науковидному” вигляді. Конституюванню соціологічної теорії передував тривалий за часом протосоціологічний період. За цей час людство накопичило значну суму ідей, поглядів, теорій стосовно облаштування, структури суспільства, відпрацювала філософсько-методологічні основи розуміння його суті. Соціологічна думка на Україні практично зажди розвивалася в єдиному контексті з світовими соціологічними тенденціями. Ідеї середньовічної схоластики, а потім гуманізму та просвітництва не обминули уваги українських мислителів. Виникнення позитивістських принципів у ХІХ століття спонукали наших науковців працювати в даному напрямі, плідно розвивати новий підхід до вивчення суспільного феномену. Єдиним періодом, коли українська наука „пішла” з єдиного шляху світового розвитку соціології, був час входження українських земель до складу СРСР у ХХ столітті. В Радянському Союзі соціологія була заборонена як псевдонаука, а суспільний розвиток пояснювався з точки зору марксистко-ленінського історичного матеріалізму – політичного вчення, що базувалося на економічному (матеріалістичному) розумінні ходу історії. В цей час українська соціологія зазнала значних втрат, відстала від передової соціологічної думки. З настанням незалежності українська наука отримала можливість вільно розвиватися. Сьогодні українські соціологи плідно працюють на благо всього суспільства. Разом з зарубіжними колегами вони прагнуть подолати теоретико-методологічні суперечності розвитку цієї науки, відпрацювати нові, більш ефективні шляхи пізнання соціального розвитку.
-
. Сутність сучасного права міжнародних договорів
1. Сутність сучасного права міжнародних договорів 2 2. Сторони та право на участь в міжнародних договорах 6 3. Вираження згоди на обов’язковість в міжнародних договорах 10 Список використаної літератури 13
-
Стародавняя українська культура
Вступ 3 1. Культура дохристиянської Русі. 4 2. Вплив християнства на культуру Київської Русі. 6 3. Культура Галицько-Волинського князівства. 11 Література 15 Вступ Українська культура має давні та глибокі коріння. Однак, говорячи про стародавню культуру України, неодмінно натикаєшся на проблеми, які полягають у визначенні її точних меж та періодизації. З приводу цього в працях істориків і культурологів немає єдиної думки: кожен трактує по-своєму, коли почалася стародавня культура і коли вона закінчилася. Тому взагалі розвиток культури України науковці пов’язують, як правило, з існуванням певних типів державних утворень, що існували на українській території – Київської Русі, Галицько-Волинського князівства, козацької держави, Гетьманщини, державних утворень під час визвольних змагань 1917 – 1920 рр., сучасної Української держави. Виходячи з цього, можна вважати, що часові рамки стародавньої української культури будуть знаходитися в межах від перших державно-племінних об’єднань слов’янських племен на території України до входження України до складу Польщі, коли розпочався масовий та всеосяжний вплив польської культури на українську. Тому в цій роботі основна увага буде приділена культурі Київської Русі та Галицько-Волинської держави. Висновки Стародавня українська культура відноситься до початкового етапу формування як української нації, так і української держави. Культурні процеси супроводжували об’єднання східнослов’янських племен, поступового їх зближення та утворення на цій основі першої давньоукраїнської держави Київська Русь. Рівень розвитку мистецтва, науки, ремесел в цей час свідчить, що українські землі в своєму культурному розвитку не відставали від країн Західної Європи, а знаходилися на рівні з ними. Значного суспільного і культурного розвитку отримала Київська Русь після прийняття у 988 році християнства. Найпомітнішою характеристикою стародавньої української культури було те, що її формування відбувалося на базі інтеграційних процесів різних культур. В релігії це – синтез християнської релігії з давніми культовими обрядами місцевих племен. В області мистецтва та ремесел – поєднання вмінь українських майстрів з досвідом фахівців з інших країн. Особливий зв’язок в цьому плані Київська Русь мала з Візантією. Звідти до нас прийшла релігія, писемність, архітектурне мистецтво, іконопис, грецька філософія. Зовнішні вороги України припинили існування Київської Русі, однак українська культура не щезла, а збереглася в досягненнях Галицько-Волинського князівства – її політичного та культурного спадкоємця.
-
Умови виникнення та ранній етап античної філософії
Вступ 3 1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ЕТАПИ РОЗВИТКУ АНТИЧНОЇ ФІЛОСОФІЇ 4 1.1. Умови виникнення античної філософії 4 1.2. Особливості античної філософії 5 1.3. Етапи розвитку античної філософії 6 2. ДОСОКРАТІВСЬКИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ФІЛОСОФІЇ 8 2.1. Натурфілософія Мілетської школи 8 2.2. Філософія піфагорійців 9 2.3. Філософія Геракліта 10 2.4. Елейська школа 11 2.5. Вчення про природу Демокріта 12 Висновки 14 Література 15 Вступ Виникнення античної цивілізації деякі вчені називають "дивом", маючи на увазі те, що неможливо було грецькому народові за відносно невеликий історичний проміжок часу зробити "стрибок" від первісноплемінного устрою до значних досягнень в науці, техніці, культурі. За словами цих дослідників, практично усі сучасні досягнення в тій чи іншій мірі, були започатковані в античні часи або отримали там своє концептуально-теоретичне зародження. Наслідки античної культури ми відчуваємо всюди: давньогрецькі і давньоримські назви, терміни оточують нас всюди. Наші імена, назви рослин, тварин, наукові терміни – в звучанні цих слів виявляється вплив тієї великої цивілізації. Слід віддати гідну шану античним мислителям, винахідникам і дослідникам за те, що вони зробили для сучасного покоління. Дослідження теоретичної спадщини тих часів є не тільки благородною справою, а й корисною в тому плані, що дозволяє нам з висоти вже більш як двох тисяч років, по-новому оцінювати і робити висновки щодо логіки мислення античних науковців, вивчати методологію розвитку ними наук, в тому числі і філософської. Висновки Антична філософія виникла не на "голому" місці, а була логічним продовженням розвитку світоглядних положень, які на той час напрацювала людська думка. Антична філософія з'явилася у певні часи і розвивалася в специфічних умовах, головними з яких, на мою думку, був розвиток рабства та становлення полісної демократії на території Давньої Греції. Натурфілософія як перший напрямок розвитку філософської думки займалася поясненням тих явищ, які були близькі мислителям того часу, і, разом з тим, вона була спробою вперше систематизовано і логічно пояснити сутність буття та людського єства. Як і будь які філософські напрями, методи натурфілософії, я вважаю, мають право на життя і в наші часи. Особливо, якщо враховувати те, що, починаючи з античності, людство практично не наблизилося ні на крок до принципового вирішення проблем пояснення сутності Всесвіту та механізмів його розвитку.
-
Страхування як складова частина ринкового механізму господарювання
I. Страхування як економічна категорія. Форми і види сучасного страхування 4 II. Форми і види сучасного страхування 11 2.1. Страховий захист об’єктів та суб’єктів підприємницької діяльності 11 2.2. Страхування відповідальності 15 2.3. Страхування життя у сучасній ринковій економіці 19 2.4. Ризики у підприємницькій діяльності та їх страхування 24 III. Розвиток страхового ринку України 28 IV. Шляхи вдосконалення системи страхування в Україні 31 Висновки 37
-
Система принципів сучасного міжнародного космічного права
Вступ 2 1. Система принципів сучасного міжнародного космічного права 3 2. Кодифікація, правовий зміст і характеристика основних принципів міжнародного космічного права 8 Висновки 18 Список використаної літератури 19
-
Українська мова професійного спілкування
1. Проаналізувати стилістичні розшарування лексики 3 2. Дати оцінку прямої мови. Розділові знаки при ній 5 Література 8
-
Українська та зарубіжна культура
1. Культуротворча діяльність українських гетьманів 3 2. Козацькі літописи як пам’ятки літератури 6 3. Історія друкарства в Україні 9 Література 13
-
Українська та зарубіжна культура
1. Охарактеризуйте сутність “каролінгського” і “оттонова” відродження 3 2. Які основні положення педагогічної етики Григорія Сковороди? 6 Література 9
-
1. ВИХОВАННЯ, ШКОЛА І ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА В КИЇВСЬКІЙ РУСІ. 2. УКРАЇНСЬКА ПЕДАГОГІКА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ 17 – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ 18 СТ. 3. ОСВІТА І ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА НАПРИКІНЦІ 19 – ПОЧАТКУ 20 СТОЛІТТЯ
Вступ 3 1. ВИХОВАННЯ, ШКОЛА І ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА В КИЇВСЬКІЙ РУСІ. 4 2. УКРАЇНСЬКА ПЕДАГОГІКА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVII – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТ. 6 3. ОСВІТА І ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА НАПРИКІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ 10 Висновки 14 Література 15 Вступ Український народ, як і будь-який інший, має власну систему виховання, він в ході історичного розвитку створив самобутні підходи до процесу навчання, підготовки молоді до дорослого життя, формування з них патріотів власної землі, активних та свідомих громадян, працелюбних людей. Сьогодні під впливом інтеграційних процесів спостерігається прискорене зближення української освіти з світовими та європейськими зразками, копіювання теоретичної спадщини іноземних науковців та мислителів. Тому зараз, як ніколи, прийшов час згадати майбутні здобутки національного навчання і виховання, які завжди вигідно відрізняли нас від інших народів. Історія свідчить про те, що педагогічна думка мала на Україні періоди як піднесення, так і певного занепаду. Однак є смисл згадати здобутки цього процесу, проаналізувати, які з них доцільно застосувати в наш час, протиставити сліпому копіюванню закордонних шаблонів. Висновки Класична українська освіта має давні традиції і принципи, які сформувалися з часів Великокняжої України-Руси та розвинулися й набули нових форм за часів Козацької держави – це відкритість до світу, європейська орієнтація, прив’язка до християнських цінностей, ідеї гуманізму, домінанта гуманітарної освіти. В давній Україні була створена унікальна й самобутня вітчизняна освітньо-наукова система, яка увібрала досвід країн Європи, була багатоплановою і багаторівневою, включала початкові, середні школи-колегіуми, спеціальні школи, вищі школи – академії, університети. Вона забезпечила практично повну грамотність населення країни, а також умови для формування і зростання української духівничої, військової, світської, наукової еліти. Освітня система України часів козаччини була багатоплановою і багаторівневою, включала початкові, середні школи-колегіуми, спеціальні школи, вищі школи – академії, університети. Ця освітня система діяла ефективно, забезпечивши практично повну грамотність населення, про що, зокрема, свідчать закордонні джерела, а також вітчизняну вищу освіту для гетьманів, козацької старшини, українських науковців. Українська педагогічна думка XVIII ст. розвивалася в контексті російської та австрійської культур. І хоча, адміністративно, в цей час освітянський процес підпорядковувався чужинському впливу, в українському народі під впливом ідей національно-визвольного руху поступово утворювалося переконання в необхідності розвитку власної культури, в тому числі – освіти та виховання.
-
Докирилицька писемність
Література 1. Драчук В. Дорогами тысячелетий. – М., 1987. 2. Ужевська П. Невмирущі знаки. – К., 1991. 3. Українська культура: історія і сучасність / за ред. С.О. Черепанової – Львів, 1994.
-
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ. 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ
1. НАЙВАЖЛИВІШИ АРХЕТИПИ СВІТОБУДІВНИЦТВА ТА СВІТОВІДНОШЕННЯ І ЇХ РОЛЬ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ 3 2. УКРАЇНСЬКА КЛАСИЧНА ФІЛОСОФІЯ (КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ) ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ. 7 3. ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ, ЙОГО ВЧЕННЯ ПРО ЛЮДИНУ І СВІТ 11 Література 15
|
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|