-
Ринковий механізм впровадження інновацій
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ 5 1.1. ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ІННОВАЦІЇ 5 1.2. СУБ’ЄКТ ІННОВАЦІЇ: ПІДПРИЄМСТВО, СПОЖИВАЧ, ДЕРЖАВА. 7 1.3. ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 13 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ ТА ЇЇ СКЛАДОВІ 17 2.1. ПОНЯТТЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЇ 17 2.2. СКЛАДОВІ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ В ІННОВАЦІЙНОМУ ПРОЦЕСІ. 18 2.3. ДЕРЖАВНІ ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА АКТИВІЗАЦІЮ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 22 РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ. 25 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 ДОДАТОК А 38
-
ВПЛИВ ДЕРЖАВИ НА РИНКОВУ ЕКОНОМІКУ
ВСТУП 3
1 ОРГАНІЗАЦІЯ РИНКОВОЇ СИСТЕМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ УКРАЇНИ 5
1.1 Функції ринку. Ринкова інфраструктура 8
1.2 Правове регулювання ринкового механізму господарювання в Україні 15
2 ВПЛИВ ДЕРЖАВИ НА РИНКОВУ ЕКОНОМІКУ 17
2.1 Особливості ринкової економіки 17
2.2 Оцінка банківської, фіскальної політики України 20
2.3 Аналіз державного регулювання економіки України 24
3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ДЕРЖАВИ У РИНКОВІЙ СИСТЕМІ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
-
Фінанси як суб’єкт і об’єкт управління
ПЛАН
Вступ
1. Фінанси як суб’єкт і об’єкт управління
2. Сутність і функції фінансів підприємств
3. Організаційна структура управління фінансами
4. Фінансове планування – складова частина фінансового механізму
Висновки
Використана література
-
Інструменти державного регулювання економіки
План
Вступ 3
1. Об’єктивні умови виникнення державного втручання в дію ринкового механізму 5
2. Основні інструменти державного втручання в дію ринкового механізму 12
2.1. Розвиток механізмів державного впливу на ринок 12
2.2. Антимонопольна діяльність держави 14
2.3. Фінансова політика 15
2.4. Фіскальна політика 16
3. Діяльність держави з регулювання ринку та методи її здійснення 19
4. Основні міри державного регулювання ринку в Україні в період переходу до ринкової економіки 25
Висновок 31
Використана література 33
-
Сутність ринкового попиту
Зміст:
Вступ …………………………………………………………………….…3
1. Сутність ринкового попиту
1.1. Ринок і закон попиту…………………………………………..…..4
1.2. Крива ринкового попиту………………………………………..…..7
1.3. Фактори ринкового попиту …………………………………..…...10
1.4. Механізм ринкового саморегулювання……………………………15
2. Еластичність ринкового попиту
2.1. Поняття еластичності попиту…………………………………..… 18
2.2. Цінова еластичність попиту……………………………………......18
2.3. Нецінова еластичність попиту…………………………………..…22
3. Дослідження ринкового попиту в сучасних умовах : практичний аспект
3.1. Визначення завдання……………………………………………….. 26
3.2. Результати дослідження ………………………………………...….27
Висновок ……………………………………………………………..…...29
Список використаної літератури ………………………………….…...30
-
Законодавче визначення видів та форм страхування в Україні
ВСТУП 3
Страхування – економічна категорія 3
Юридична специфіка страхування 3
ФОРМИ ТА ВИДИ СТРАХУВАННЯ 4
Обов”язкове страхування 5
Майнове страхування 7
Особисте страхування пасажирів та водіїв 8
Страхування певних категорій осіб 9
Добровільне страхування 9
Страхування майна 10
Морське страхування 11
Страхування домашнього майна 11
Страхування транспортних засобів 12
Страхування будівель, що належать громадянам 13
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СТРАХОВОГО РИНКУ
УКРАЇНИ 14
ВИСНОВКИ 19
ЛІТЕРАТУРА 20
-
Стан та особливості становлення фондового ринку в Україні
План 2
Вступ 3
1. Фондовий ринок як необхідна складова ринкової економіки 6
1. 1 Цінні папери – сутність і функції 6
1. 2. Фондовий ринок в структурі ринкового механізму 9
2. Стан та особливості становлення фондового ринку в Україні 15
2. 1. Цінні папери і їх роль в ринковій трансформації 15
2. 2. Проблеми та перспективи розвитку ринку цінних паперів в Україні. 21
ВИСНОВКИ 30
Список використаної літератури 31
-
Стан та особливості становлення фондового ринку в Україні
План 2
Вступ 3
1. Фондовий ринок як необхідна складова ринкової економіки 6
1. 1 Цінні папери – сутність і функції 6
1. 2. Фондовий ринок в структурі ринкового механізму 9
2. Стан та особливості становлення фондового ринку в Україні 15
2. 1. Цінні папери і їх роль в ринковій трансформації 15
2. 2. Проблеми та перспективи розвитку ринку цінних паперів в Україні. 21
ВИСНОВКИ 30
Список використаної літератури 31
-
Механізм управління в умовах переходу до ринкової економіки
ВСТУП 3
1 ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК РИНКОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 7
1.1 Господарський та внутрішньогосподарський економічні механізми 7
1.2 Раціоналізація та винахідництво - значення та необхідність розвитку в межах підприємства 13
1.3 Ефективність капітальних вкладень 16
1.4 Сучасний стан та особливості організації ринкового економічного механізму управління на сільськогосподарських підприємствах 22
2 ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗБИТКІВ І ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 30
2.1 Управління прибутком і рентабельністю як необхідні умови самооплатності та самофінансування виробництва 30
2.2 Аналіз та оцінка реальних можливостей відновлення платоспроможності підприємства 32
2.3 Шляхи підвищення рентабельності за рахунок укрупнення сівозмін 35
ВИСНОВКИ 41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
-
Державний сектор економіки і ринкова трансформація економічних систем
Зміст
Вступ. 3
1. Державний сектор економіки при адміністративно-командній системі управління. 4
2. Трансформація економічних систем і державний сектор економіки при переході до ринкового механізму господарювання. 6
3. Трансформація економічних систем і державного сектору економіки України на сучасному етапі. 10
Висновок. 13
Список використаних літкратурних джерел. 15
-
Ринкове середовище господарювання підприємств та організацій
Вступ 3
Розділ 1. Підприємство як суб’єкт господарювання 5
1.1. Цілі і напрями діяльності підприємств та організацій 5
1.2. Класифікація фірм 7
1.3. Ринкове середовище діяльності фірм 8
1.3.1. Поняття і характеристика зовнішнього середовища фірми 10
1.3.2. Особливості впливу макро- і мікросередовища на підприємницьку діяльність фірми 11
Розділ 2. Аналіз ринкового середовища ТОВ «Селена» 17
2.1. Аналіз виробництва просування та збуту продукції 17
2.2. Дослідження ринкового середовища ТОВ «Селена» 21
Розділ 3. Шляхи вдосконалення ринкового середовища підприємства 24
3.1. Основні напрями підвищення ефективності виробництва підприємства 24
3.2. Перспективи вдосконалення впливу ринкового зовнішнього середовища 26
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Додатки 34