|
моє ставлення до Глібова як я міркую
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «моє ставлення до Глібова як я міркую», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Комплексний аналізу байкарської та поетичної творчості Л. Глібова для дітей
Вступ 3 1. Великий байкар Леонід Глібов 5 2. Жанрова різноманітність творів 7 2.1. П'єси 7 2.2. Проза 8 2.3. Твори для дітей 9 2.4. Поезія 10 3. Байкарська творчість 12 3.1. Байки першого періоду 12 3.2. Байки другого періоду 14 4. Поетичні твори Л. Глібова для дітей 16 Висновки 21 Список використаної літератури 23 >>>>
-
Особові назви в байках Леоніда Глібова
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ОНІМИ ЯК СКЛАДОВА МОВНО-ХУДОЖНЬОЇ КАРТИНИ СВІТУ. 6 РОЗДІЛ ІІ. ОНОМАСТИЧНИЙ ПРОСТІР БАЙОК Л.ГЛІБОВА В АСПЕКТІ АВТОРСЬКОЇ ПОЕТИКИ 15 ВИСНОВКИ 22 ВИКОРИСТАНА ЛИТЕРАТУРА 25 Метою роботи є аналіз ономастичного простору, його наповнення та функціонування в байках Л. Глібова. Для досягнення цієї мети потрібно вирішити наступні завдання: 1. з’ясувати енциклопедичне навантаження власних назв у національній мовно-художній картині світу; 2. визначити функціональне навантаження і по можливості ступінь та характер експресивності власних назв у байках Л. Глібова. Матеріалом роботи стали збірки байок Л. Глібова Головним методом дослідження став контекстуальний аналіз. Обравши генеральним робочим прийомом вивчення ономастико ну байок Л. Глібова у тексті, а не вилучення її з тексту (що нині в роботах з літературної ономастики переважає), ми намагаємося послідовно описувати оніми у складі тих творів, у яких вони вжиті. Тим самим знайшов своє застосування і традиційний для лінгвістичних робіт такого роду описовий метод. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що в роботі практично вперше здійснено опис ономастичного простору байок Л. Глібова. Та й взагалі ономастичного аналізу усього творчого доробку жодного байкаря в українському мовознавстві ще не було. Теоретичне й практичне значення дослідження визначається тим, що розроблена методика невідривного від контексту, цільного аналізу байкарської онімії є придатною для застосування при ономастичному вивченні будь-яких поетичних творів. Розкриття функціонального навантаження і механізмів дії власних назв у байках сприятиме уточненню та поглибленню теоретичних засад літературної ономастики і — ширше — стилістики (мовознавство) та поетики (літературознавство) у аспектах, причетних до ономастичного компоненту художнього твору. Дослідження може допомогти у студіях поетичної мови, специфіки поетичної образності, у пізнанні тонкощів роботи майстра із словом. >>>>
-
Аспекти виховання позитивного ставлення до світу у дошкільників
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СВІТУ У ДОШКІЛЬНИКІВ 5 1.1 Базовий компонент як основний документ, що визначає засади принципи виховання 5 1.2 Основні методи виховання позитивного ставлення дошкільника до світу 10 1.3 Казка як метод виховання позитивного ставлення дошкільника до світу 12 1.4 Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості в ознайомленні з навколишнім світом 17 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 21 2.1. Обґрунтовування вибору методик 21 2.2. Результати констатуючого експерименту 21 2.3. Рекомендації практичним психологам, батькам, вихователям 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35 >>>>
-
Соціально-екологічне значення природних ресурсів. Роль ресурсів літосфери у розвитку суспільства та бережного ставлення до них
ЛІТОСФЕРА Забруднення літосфери БЕРЕЖЛИВЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАДР І ЗЕМНОЇ ПОВЕРХНІ Список використаної літератури >>>>
-
Екологія
ВСТУП 2 1. СФОРМУВАТИ ПРЕДМЕТ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ 3 2. ПО ЯКИХ КАНАЛАХ ВІДБУВАЄТЬСЯ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 5 3. ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СОЦІАЛЬНІ ПСИХОЛОГІЧНІ РЕЗЕРВИ ВІД ПРИРОДНИХ 8 4. ОПИШІТЬ ВІДОМІ ВАМ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ СУБ’ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. 10 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 15 >>>>
-
Моє ставлення до Чіпки, Панас Мирний
Моє ставлення до Чіпки >>>>
-
Контрольна робота психологія
1. Сформулюваті предмет екологічної психології 4 2. Після яких каналів відбувається формування суб'єктивного ставлення до природи? 6 3. Чим відрізняються соціальні психологічні релізери від природних? 10 4. Опишіть відомі вам методики діагностики суб'єктивного ставлення до природи. 11 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)
ВСТУП 3 1.Методологія проведення дослідження 5 2. Діагностичні методики дослідження 6 3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12 4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15 5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20 6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21 7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26 8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35-38 Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків. >>>>
-
Економічний ризик
1. Проста модель вибору рішень в умовах ризику 3 2. Несхильність до ризику. Вибір в умовах ризику і невизначеність 5 3. Функція корисності та ставлення до ризику 6 4. Оцінка ставлення до ризику 10 5. Вибір в умовах ризику та інвестицій 10 6. Страхування інфляційного ризику 12 7. Ринковий ризик та індивідуальний ризик 13 8. Вибір стратегій та ефективність ринку 13 Список використаної літератури 16 >>>>
-
. Охарактеризуйте ставлення різних політичних партій України до першої світової війни
1. Охарактеризуйте ставлення різних політичних партій України до першої світової війни 2 2. Проблеми національної самовизначеності і державотворення в діяльності українських націоналістів - Коновальця, Мельника, Бандери 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Українська мова (науковий доклад)
1.Вступ 3 2.Мовна проблема в Україні і сьогодення 6 3.Становище, статус, доля і роль мови в суспільстві. Мовленнєва ситуація м. Києва. Думки пересічних громадян 11 4.Значення рідної мови для київських школярів 17 5. Особливості ставлення до мови з віком 21 6. Відношення до рідної мови студентів вищих навчальних закладів. 23 Мовна поведінка та мовні орієнтації курсантів національного університету МВСУ 23 7.Тенденції розвитку мовної ситуації серед прийдешніх поколінь 29 8. Чинники впливу на ставлення молоді до рідної мови 33 9.Висновки 35 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Моє ставлення до літніх людей
Моє ставлення до літніх людей >>>>
-
Моє ставлення до синів і невісток Омелька Кайдаша
Моє ставлення до синів і невісток Омелька Кайдаша >>>>
-
Моє особисте ставлення до проблем порушених у драмі Кальдерона Життя - це сон
Моє особисте ставлення до проблем порушених у драмі Кальдерона Життя - це сон >>>>
-
Мое ставлення до Чіпки (хіба ревуть воли, як ясла повні)
Мое ставлення до Чіпки (хіба ревуть воли, як ясла повні) >>>>
-
. Визначте завдання та гіпотези маркетингово дослідження, мета якого визначити ставлення споживачів до торгової марки „НОРД”
1. ВИЗНАЧТЕ ЗАВДАННЯ ТА ГІПОТЕЗИ МАРКЕТИНГОВО ДОСЛІДЖЕННЯ, МЕТА ЯКОГО ВИЗНАЧИТИ СТАВЛЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ДО ТОРГОВОЇ МАРКИ „НОРД” 2 2. ЯКІ КРИТЕРІЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬ КОМПАНІЇ-ВИРОБНИКИ ПИВА. НАЗВІТЬ ОСНОВНІ СЕГМЕНТИ РИНКУ ПИВА ПРИ ЙОГО РОЗПОДІЛІ НА ОСНОВІ ВИГОД 6 3. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ, З ТОЧКИ ЗОРУ ВИКОРИСТАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАТРИЦІ АНСОФФА (МАТРИЦІ ТОВАР/РИНОК) 11 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14 ДОДАТОК 1. АНКЕТА СПОЖИВАЧА 15 >>>>
-
Філософія
Вступ 2 1. Типи ставлення до світу та їх характеристика. 4 2. Концепція «переоцінки цінностей» у філософії Ф. Ніцше 11 Висновки 20 Список використаної літератури 21 >>>>
-
Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Техніко-економічна характеристика ЗАТ «Прага» 4 Розділ 2. Споживачі та основні фактори, що впливають на їх поведінку 11 2.1. Вивчення споживачів 11 2.2. Фактори, що визначають оцінки і поведінку споживача 13 Розділ 3. Методичні підходи до вивчення поведінки споживачів 19 3.1. Напрямки вивчення споживачів 19 3.2. Відношення споживачів і підходи до їхнього вивчення 20 3.3. Вивчення відношення до підприємства 22 3.4. Вивчення системи цінностей споживачів 24 Розділ 4. Дослідження ставлення споживачів до продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” за допомогою багатофакторних моделей 35 Розділ 5. Розробка пропозиції щодо покращення ставлення споживачів ДО продукції ЗАТ “Прага” торгова марка “Премиум” 41 Список використаної літератури 43 >>>>
-
Байка в світовий літературі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Байка в світовий літературі
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів совесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.1. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.2. Байка Древньої Греції Загадка Езопа 9 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Туган-Барановський
ЗМІСТ 1. ВНЕСОК У РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ 3 2. СТАВЛЕННЯ ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГО ДО ТЕОРІЙ ТОГО ЧАСУ 7 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 10 >>>>
-
Розвиток української байки
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Розвиток української байки
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 >>>>
-
Григорій Сковорода – філософ, мандрівник (філософія туризму)
Вступ 3 1. Особливості філософії Г. Сковороди 3 2. Ставлення Г. Сковороди до багатства та розкоші 5 3. Національне питання у творчості Г. Сковороди 6 Висновок 8 Література 9 >>>>
-
Історія Польши: с древніх часів до наших днів
ЗМІСТ 1.1 Особливості адміністративно – територіального поділу польських земель 2 1.2 Магнатський стан 5 1.3 Головні політичні та соціально - економічні аспекти ставлення російського уряду до польської шляхти 6 Література 16 >>>>
-
Історія Польши: с древніх часів до наших днів
ЗМІСТ 1.1 Особливості адміністративно – територіального поділу польських земель 2 1.2 Магнатський стан 5 1.3 Головні політичні та соціально - економічні аспекти ставлення російського уряду до польської шляхти 6 Література 16 >>>>
-
Щастя як категорія моральної свідомості
Вступ 3 1. Фактори щастя 4 2. Сенс життя і щастя. Історичне ставлення проблеми щастя 5 3. Формула щастя 7 Висновки 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Питання до заліку з БЖД (42 білети)
1. Техногенне середовище охоплює всі компоненти довкілля 2. Діяльність – це специфічний спосіб ставлення людини до світу. 3. Безпека життєдіяльності - це наука.. 4. Прийнятний рівень БЖД досягається.. ... 42. Основний принцип БЖД - мінімізація небезпеки для людини під час її діяльності. >>>>
-
Дитина в телерекламі
Зміст Вступ 3 1. Особливості участі дітей в телерекламі 4 2. Ставлення дітей до реклами 5 3. Соціально-психологічні чинники взаємозв’язку людини та реклами 7 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Етика і естетика античності
ВСТУП 3 АНТИЧНА ДУМКА ПРО ЕТИЧНЕ ТА ЕСТЕТИЧНЕ 4 ЕТИКА ТА МОРАЛЬ В АНТИЧНІ ЧАСИ, ЇХ ВПЛИВ НА СТАВЛЕННЯ ЛЮДИНИ ДО ДІЙСНОСТІ 5 ПРОБЛЕМА ПРЕКРАСНОГО В АНТИЧНІЙ ЕСТЕТИЦІ 8 ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ЯК ЕСТЕТИЧНИЙ ІДЕАЛ АНТИЧНОСТІ 14 ВИСНОВОК 17 ЛІТЕРАТУРА 18 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.038504 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|