|
людськи стосунки
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «людськи стосунки», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Міжособистісні стосунки в групах
Вступ 3 1. Поняття малої групи. 4 2. Стосунки всередині групи та еволюція малих груп 7 Висновки 12 Використана література 13 >>>>
-
Міжособисті стосунки в групі, психологічна сумісність. Особистісні конфлікти...
1. Міжособистисті стосунки в групі, психологічна сумісність 3 2. Особистисні конфлікти. Екзестинційні кризи сні ситуації 8 3. Засвоєння навчального матеріалу 12 Тести 16 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 ЛІТЕРАТУРА 18 >>>>
-
Стосунки між Україною та Європейським Союзом (ЄС)
Вступ Розділ 1. Становлення відносин України з ЄС (1994-2003 роки) Розділ 2. Стосунки між Україною та ЄС у світлі набуття чинності Угоди про партнерство та співробітництво Розділ 3. Новий розвиток стосунків між Україною та ЄС після президентських виборів 2004 року Висновки Список використаної літератури >>>>
-
Дипломатія Данила Галицького
ВСТУП 2 1. ІСТОРИЧНА ЕПОХА ПРАВЛІННЯ КНЯЗЯ ДАНИЛА РОМАНОВИЧА ГАЛИЦЬКОГО 4 1.1. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО КНЯЗІВСТВА 4 1.2. ПРИХІД ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО ДО ВЛАДИ 7 2. ДИПЛОМАТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КНЯЗЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО 12 2.1. СТОСУНКИ ГАЛИЦЬКОГО КНЯЗІВСТВА З УГОРСЬКОЮ КОРОНОЮ 12 2.2. СОЮЗ КНЯЗЯ ДАНИЛА З АВСТРІЙСЬКИМ ГЕРЦОГОМ 15 2.4. СТОСУНКИ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО КНЯЗІВСТВА З ЛИТВОЮ 17 2.5. ЗВ ЯЗКИ КНЯЗЯ ДАНИЛА З ПОЛЬСЬКИМИ КНЯЗЯМИ 18 2.6. «ТАТАРСЬКІ ЛЮДИ» 20 2.7. СТОСУНКИ З ПАПОЮ ІНОКЕНТІЄМ IV 26 2.8. ВІДНОСИНИ ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО ТА ВОЛОДИМИРО-СУЗДАЛЬСЬКОГО КНЯЗІВСТВ 30 3. РОЛЬ КОРОЛЯ ДАНИЛА РОМАНОВИЧА У ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 >>>>
-
Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування
Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Стосунки між юнаками та дівчатами
План 1. Вступ 3 2. Теоретична частина 4 2.1 Група ровесників як фактор соціалізації. Класифікації груп ровесників 11 2.2 Особистість в організованому колективі – шкільний клас 12 2.3 Спонтанні групи і вільне спілкування 15 2.4 Юнацька дружба. Стосунки між юнаками та дівчатами 17 3. Основні напрямки педагогічного впливу на формування культури спілкування школярів. Мистецтво взаєморозуміння 19 4. Практична частина 21 5. Висновок 30 6. Список використаної літератури 32 >>>>
-
Основні феномени міжособистісного розуміння
Вступ. 3 Розділ I.Міжособистісне розуміння. 5 1.1.Структура суспільних відносин 5 1.1.Міжособистісне розуміння 8 Суспільні стосунки і міжособистісне розуміння 9 Ділові стосунки і міжособистісне розуміння 9 Види міжособистісного розуміння 9 1.2.Підходи до розуміння структури міжособової взаємодії 10 1.3.Міжособове сприймання та розуміння людини 15 Розділ II.Основні феномени міжособистісного розуміння. 18 2.1.Шляхи до взаєморозуміння. 18 2.2.Джерела розуміння людини людиною 19 2.3.Феномени міжособистісного розуміння 26 Висновки та практичні поради. 28 Використана література. 30 >>>>
-
Стосунки в колективі
Вступ 3 1. Вплив соціально-психологічного клімату на стосунки в колективі. 4 2. Конфлікти в групі як особливий вид стосунків в колективі. 8 3. Стосунки в колективі як психологічна взаємодія індивідів. 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Стосунки в колективі знаходяться в площині уваги психології як науки через те, що, по-перше, стосунки, поведінка людського індивіда розглядаються психологією як прояв його діяльності, а діяльність, в свою чергу, є предметом психологічних досліджень через поняття активності, потреб і мотивацій людини, які вона має в процесі здійснення окремих актів поведінки і всієї своєї діяльності в цілому. По-друге, стосунки в колективі в значній мірі залежать від моральних і психологічних характеристик членів, які його складають. Всі психологічні якості особистості (її емоційна, вольова та когнітивна сфера) вивчаються різними галузями психології. Але найголовніше, що досліджує психологія в колективі – це прояви групової свідомості, колективних настроїв і взагалі, психологію групової діяльності. В даній роботі будуть розглянуті найважливіші, на наш погляд, психологічні аспекти групової поведінки, які визначають стосунки в колективі: формування сприятливого соціально-психологічного клімату в групі, виникнення конфліктів в колективі, а також психологічні механізми взаємовпливу індивідів в процесі спілкування в групі. Висновки Стосунки в колективі в значній степені залежать від самих людей. Кожний індивід є неповторним, має свій набір особистісних характеристик, у відповідності з якими відбувається його спілкування в групі. Моральні, ділові та психологічні якості особистості визначають стиль її поведінки в групі, роблять її конформною або неконформною для інших членів. Найбільші переваги в налагодження стосунків з людьми мають конформні і комунікабельні особистості, тобто ті, які мають такий набір внутрішніх якостей, що без напруження дозволяє їй налагоджувати і підтримувати контакти з іншими індивідами, адекватно оцінювати ситуацію, чітко, без подвійних тлумачень репрезентувати себе на міжособистісному рівні. Значний вплив на стосунки в колективі здійснюють соціально-психологічні фактори, тобто вплив самої групи, її тиск на особистість. В цьому плані кожний індивід підвернутий дії певних механізмів взаємовпливу, які не завжди осмислюються на рівні свідомого контролю над собою. Імітація, навіювання, конформність, переконання – як механізми взаємовпливу структурують поведінку індивіда в різноманітних ситуаціях спілкування, визначають форму і характер стосунків людей в колективі. Особливо стосунки в колективі залежать від таких характеристик групи як соціально-психологічний клімат і конфліктність. Повсякденна атмосфера комунікативної взаємодії, усталені стереотипи поведінки та способів розв’язання проблемних питань визначають характер стосунків в колективі, надають їм своєрідне забарвлення, яке є різним в різних колективах і групах. >>>>
-
Контрольна з загальної психології
1. Дайте оцінку питанням експериментатора з погляду вимог, поставлених до методу інтерв'ю: 3 1) ви хотіли б перейти в інший відділ тому, що вас не влаштовує ваш керівник? Ні, що ви. 3 2) можливо, у вас не склалися стосунки зі співробітниками вашого відділу? Стосунки склалися непогані. 3 2. Складіть схему співвідношення рівнів розвитку нервової системи, психіки і форм поведінки тварин. 4 3. Проаналізуйте і покажіть на прикладах взаємозв'язок різноманітних форм прояву психіки. 6 4. Наведені нижче якості характеризують людину як особистість і як індивіда. Які якості характеризують індивіда, а які — особистість? Обґрунтуйте відповідь. 7 5. На підставі характеристики визначте тип темпераменту та рекомендації, які з урахуванням особливостей такого типу темпераменту в трудовій діяльності може подати психолог керівнику робітника Г. 10 Перелік використаної літератури 12 >>>>
-
Людські стосунки. Розв'язок ситуацій
1. РОЗВЯЗАННЯ СИТУАЦІЇ № 1 "УРОК" 2. РОЗВЯЗАННЯ СИТУАЦІЇ № 2 "РІШЕННЯ" Список використаної літератури >>>>
-
Міжособистісні стосунки та їх значущість у середовищі та праці колективу
Вступ 3 1. Сутність міжособистісних стосунків та їх значення в групах 4 2. Психологічна сумісність і конфлікт у міжособистісних стосунках 9 Висновок 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Управлінські стосунки, їх види
Вступ 3 1. Психологічна структура управлінської діяльності та управлінських стосунків 4 2. Морально-психологічні засади управлінських стосунків 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Зовнішня політика Франції (сучасний етап)
Зміст Вступ 3 1. Загальні засади зовнішньої політики Франції 4 2. Участь Франції в Європейському Союзі 8 3. Міжнародно-правові стосунки з Україною 11 Висновки 13 Література 14 >>>>
-
Китай сегодня
План 1. Вступ 3 2. Китай в третьем мире 4 а) Международные организации 4 б) Стосунки з іншим претендентами на лідерство (Індія) 6 3. Китай в регионе 7 а) Ядерна зброя 7 б) Економічний фактор 8 с) Політичні (Комуністична партія) 11 4. Обмеження: що може завадити Китаю стати супердержавою 13 5. Висновок 14 >>>>
-
Медична деонтологія
Вступ 3 1. Значення етики і моралі в професійній діяльності 4 2. Медична етика 5 2.1. Стосунки лікаря та хворого 6 2.2. Лікар і родичі хворого. 9 2.3. Лікарська таємниця 10 2.4. Взаємовідносини медичних робітників. 10 3. Проблеми сучасної медичної етики 12 Висновок 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
"Гетьманщина в умовах Московії та Російської імперії (кінець ХVІІ-ХVІІІ ст.)"
Зміст Вступ 3 1. Устрій і суспільні стосунки Гетьманщини 3 2. Північна війна та її вплив на Україну. Україно-шведська угода (початок ХVІІІ ст.) та її умови 6 3. Антимосковський виступ І. Мазепи. Його наслідники. Мазепинці 9 Висновки 12 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Тендеції розвитку сім’ї в сучасному світі
Вступ 3 Соціальні фактори кризи сучасної сім’ї та проблеми психологічної оптимізації шлюбних відносин 4 Психологічний аспект вибору шлюбного партнера у сучасних умовах 8 Готовність молоді до шлюбних відносин у наш час 11 Міжособистісні стосунки у сучасній сім’ї 17 Стан сімейних відносин в Україні 20 Висновок 24 Література 25 >>>>
-
Поведінка особистості в групі
Вступ 3 1. Характеристика групових процесів 5 1.1. Групові процеси та стосунки 5 1.2. Фактори, що впливають на зімкненість групи 13 2. Процес рішення проблем групою 18 2.1. Поняття процесу рішення проблем 18 2.2. Етапи вирішення проблем в групі 20 3. Вибір оптимального методу та важливість настрою 23 Висновки 25 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Вплив особистості на групу та групи на особистість
Вступ 2 1. Вплив групи на особистість. 4 2. Вплив особистості на соціальну групу. 7 3. Міжособистісні стосунки у групах. 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Зовнішньоекономічні зв‘язки Франції
. Вступ. ІІ. Зовнішня торгівля Франції. 1. Структура експорту та імпорту. 2. Зовнішньоекономічні зв‘язки з Росією. 3. Військова присутність Франції на Африканському континенті та її вплив на торгівлю з країнами Африки. 4. Зовнішньоторгівельні стосунки Франції з країнами ЄС та Азії. 5. Установи системи підтримки зовнішньої торгівлі Франції. ІІІ. Заключення. IV. Додатки. >>>>
-
Гетьман Іван Мазепа
ВСТУП 3 Розділ 1. Діяльність гетьмана Івана Мазепи 4 1.1. Служба в Дорошенка і Самойловича. Обрання у гетьмани. 4 1.2. Відносини з московським урядом 5 1.3. Заговор проти Мазепи 6 1.4. Петрик супротив Мазепи 8 1.5. Повстання Семена Палія 10 1.6. Стосунки Івана Мазепи з царем Петром І 15 1.7. Справа Іскри і Кочубея 17 1.8. Перехід Мазепи на бік Карла ХІІ 21 Розділ 2. Пилип Орлик 29 Висновок 33 >>>>
-
Істерична особистість та дисоціація у істериків
1. Відмінність істериї психотичного, невротичного рівнів 3 2. Характерні риси істеричних особистостей 4 3. Потяги, афекти, темперамент при істерії 5 4. Захисні та адаптаційні процеси 6 5. Дисоціація та різноманітність її проявів 8 6. Обєктні стосунки при істериї 9 7. Істеричне власне «Я» 10 8. Перенесення й контрперенесення з такими пацієнтами 12 9. Труднощі психотерапевтичної роботи з пацієнтами істеричного кола 14 10. Діференційна діагностика 16 Висновок 19 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Контрольна робота з адміністративного права України
1. Поняття, призначення та принципи діяльності районної державної адміністрації 3 2. Види повноважень районної державної адміністрації. Характеристика повноважень районної державної адміністрації у сфері забезпечення законності прав і свобод громадян 8 3. Стосунки районної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування 13 Список використаної літератури: 15 >>>>
-
Особливості взаємостосунків з однолітками та дорослими у підлітковому віці
Зміст ВВЕДЕНИЕ………………………………………………………………………3 1.СТОСУНКИ ПОДРОСТКОВ З ОДНОЛIТКАМИ ТА ДОРОСЛИМИ…….7 1.1.Специфика общения подростков…………………………………………..7 1.2.Общение подростков в группах 1.3.Конформность подростковых групп 1.4.Функционирование групп 1.5.Відношення з дорослими 1.6.Тактика влияния на подростковую группу (коллектив) 2. ПОДРОСТОК И ГРУППА 2.1. Методика «(Q-сортировка тенденций поведения в группе» 2.2. Проведение методики и выводы ВЫВОДЫ ЛИТЕРАТУРА >>>>
-
Державний устрій Польщі
1. Яким чином здобула свою незалежність Польща ? 2 2. Державний прапор і державний герб 4 3. Столиця і голова держави 5 4. Законодавча влада 6 5. Судова влада 8 6. Виконавча влада 12 7. Збройні сили країни 14 8. Адміністративно-територіальний устрій 15 9. Повноваження місцевих органів влади 15 10. Членство у міжнародних організаціях 16 11. Дипломатичні стосунки з Україною 17 12. Грошова одиниця Польщі 17 Список використаних джерел 18 >>>>
-
Адміністративне право
Зміст Зміст 2 Вступ 2 1. Поняття, призначення та принципи діяльності обласної державної адміністрації 3 2.Види повноважень обласної державної адміністрації. Характеристика повноважень обласної державної адміністрації у сфері забезпечення законності, прав і свобод громадян 6 3. Стосунки обласної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування 18 Висновки 26 Література 28 >>>>
-
Трагедія в Биківні (польський аспект)
ВСТУП 1. ТРАГЕДІЯ ПОЛЬЩІ 1.1. Політична ситуація в Польщі в міжвоєнні роки 1.2. Стосунки Польщі та України 2. ШЛЯХ ДО ІСТИНИ 2.1. Злодіяння німецько-фашистських загарбників чи доморощеного режиму 2.2. Свідчення очевидців 2.3 . Архіпелаг мороку 3. ОФІЦІЙНІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОХОВАННЯ ПОЛЯКІВ В БИКІВНІ 3.1. Неодностайні думки щодо долі військовополонених і інтернованих у 1939 році поляків 3.2. Наш час розкриває темні сторінки історіїВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ >>>>
-
Запитання з психології та педагогіки
Зміст Зміст 3 1. Потреби, мотиви, поведінка 4 2. Особистість та діяльність 5 3. Виховання - підготовка дитини до дорослого життя 7 4. Вступ до психології 14 5. Біопсихічні властивості людини 16 6. Споживи, мотиви, поведінка. 16 7. Міжособистісні стосунки. Спілкування 18 8. Виховання - підготовка дитини до дорослого життя 20 Список використаної літератури 24 >>>>
-
Зародження торгових відносин у найдавніші часи
Вступ 3 1.Основна частина. 4 1.1.Зародження торгових відносин у найдавніші часи. 4 1.2. Торгівля княжої доби 6 1.3. Товарно грошові стосунки, торгівля в Польсько – Литовську добу 11 1.4. Ринок і торгівля за часи козаччини 17 1.5 Ринок у 19 поч. 20 ст. 21 1.6 Торгівля України у 20 ст. 27 1.7. Стан та перспективи розвитку комерції в Україні 32 2. Заключення 34 2.1 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37 >>>>
-
Контрольна робота з кримінального права
План: 1. Об’єкт кваліфікації 4 2. Умисне вбивство 7 3. Задача та її розв’язок 9 Маслов запросив до себе додому 19 річну дівчину Щуплову, погрожуючи фізичною розправою, вступив з нею в статеві стосунки. Щоб сусіди не чули криків про допомогу, він заткнув дівчині рота кляпом. Внаслідок асфікції Щуплова померла. Як потрібно кваліфікувати дії Маслова: А) умисне вбивство поєднане із зґвалтуванням (п.10.ч2ст 115 КК) Б) зґвалтування, що спричинило особливо тяжкі наслідки, та вбивство з необережності (п4. ст. 152 КК, ч.1 ст. 119 КК) Список використаної літератури: 12 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005001 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|