|
Моє враження від атичної літератури
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Моє враження від атичної літератури», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Красою душу напою враження від поезії Г. Гейне та А. Міцкевича
Красою душу напою враження від поезії Г. Гейне та А. Міцкевича >>>>
-
Україна очами іноземних мандрівників
ВСТУП 3 НАЙДАВНІШІ ОПИСИ УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ 5 ВРАЖЕННЯ ПРО УКРАЇНУ ІНОЗЕМНИХ МАНДРІВНИКІВ У XIV - XVIII СТОЛІТТЯХ 7 ВІДКРИТТЯ ПРИРОДИ В ПОЕТИЧНИХ ОПИСАХ МАНДРІВНИКІВ ХІХ СТОЛІТТЯ 11 ВИСНОВОК 13 ЛІТЕРАТУРА 20 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ
Зміст 1. Організація праці на робочому місці 3 2. Порядок проведення евакуації людей з приміщень та будівель 4 3. Причини враження електричним струмом на виробництві та основні заходи захисту 5 Література 15 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ
Зміст 1. Організація праці на робочому місці 3 2. Порядок проведення евакуації людей з приміщень та будівель 4 3. Причини враження електричним струмом на виробництві та основні заходи захисту 5 Література 15 >>>>
-
Контактні і неконтактні групи
ЗМІСТ 1. Контактні і неконтактні групи - сутність та поняття. Мала соціальна група в трудовому колективі. Методика соціометричних досліджень............................. 3 2. Находження рішень у конфлікті шляхом переговорів. Вміння слухати і виражати свої інтереси, враження і почуття............................................................. 11 Список використаних джерел..................................................................................... 18 >>>>
-
Охорона праці в галузі
1. Закон України "Про охорону праці". Основні законодавчі акти про охорону праці 3 2. Аналіз і обґрунтування раціональних заходів і засобів поліпшення виробничого середовища, характерних для станції робіт за фактором виробничої вібрації 8 3. Організаційно-технічні заходи щодо попередження враження працівника станції електричним струмом 11 4. Фактори пожежної небезпеки об'єктів залізничного транспорту, причини пожеж на цих об'єктах 15 Використана література 18 >>>>
-
Педагогіка і психологія
СРТМ. 1 2 1. Охарактеризуйте перший предмет психології (донауковий) 2 2. Назвіть особливості становлення психології як самостійної науки 3 3. Є думка що поява нового напрямку чи школи в психології багато в чому є відпо віддю на недосконалість попереднього. Обґрунтуйте це. Наведіть приклади 4 4. Викладіть власне бачення предмету психології 5 5. Опишіть та наведіть приклади функцій психіки 6 6. Поясність чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології 7 СРТМ. 2 9 1. Поясніть у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви 9 2. Поясніть як впливає функціональна асиметрія головного мозку на різні прояви поведінки людини 10 3. Поясніть як порушення в психіці можуть вплинути на здоров’я людини 11 4. Порівняйте психологічний зміст понять «спадкове» та «вроджене» 13 5. Види психосоматичних захворювань 14 СРТМ. 10 16 1. Вкажіть які складові частини входять до загальної педагогіки визначіть що вона досліджує 16 2. Поясніть на які напрямки розгалужується дефектологія 17 3. Обґрунтуйте з якими суспільними і природничими науками тісно пов’язана педагогіка 18 4. Обґрунтуйте яку роль відіграє особистість та авторитет вчителя в подоланні труднощів у педагогічній роботі 20 5. Проаналізуйте що вивчає дошкільна педагогіка та педагогіка загальноосвітньої школи 21 6. Проаналізуйте що досліджує педагогіка професійно-технічної освіти і вищої школи. У чому відмінність предмета дослідження? 22 СРТМ. 12 24 1. Поясніть що таке виховання у широкому розумінні і у вузькому розумінні 24 2. Поясніть що означає цілеспрямоване виховання 25 3. Визначіть у чому полягає комплексний підхід у вихованні 27 4. Визначте чи є різниця: 28 а) в принципах навчання і виховання 28 б) в методах навчання і виховання 30 в) в засобах навчання і виховання 33 5. Назвіть охарактеризуйте та проаналізуйте форми виховання 34 СРТМ. 6 36 1. Охарактеризуйте поняття «Я концепція» 36 2. Проаналізуйте роль сім’ї на перших ІІІ етапах формування «Я-концепції» 37 3. Проаналізуйте чи може людина в процесі створення «Я-концепції» орієнтуватися лише на свої суб’єктивні враження 38 4. Розкрийте смисл фрази «Полюби ближнього свого як себе» 39 5. Визначте ознаки які характеризують «кризу ідентичності» 40 Література 44 >>>>
-
Особливості дослідження емоцій і почуттів людини
Теоретична частина 3 1. Характеристика методів дослідження емоцій і почуттів людини 3 2. Труднощі у застосуванні методів і методик вивчення емоційної сфери особистості 7 Практична частина 9 Лабораторна робота № 1 9 Лабораторна робота № 1 Мета: ознайомити студентів із процедурою дослідження рівня тривожності (за методикою Філліпса). Методика особистісна. Призначена для вивчення рівня і характеру тривожності, пов'язаною зі школою у дітей молодшого і середнього віку. Стимульний матеріал тесту складається з 58 питань, які можуть зачитуватися школярам, а можуть і пропонуватися письмово. На кожне питання потрібно однозначно відповісти «та чи ні». Автором виділяються наступні чинники (шкали) тривожності: ... Лабораторна робота № 2 12 Мета: сформувати у студентів уміння застосовувати методику дослідження самооцінки емоційного стану особистості. Методика дослідження самооцінки особистості по Дембо – Рубінштейн. ... Лабораторна робота № З 15 Мета: сформувати у студентів навички використання методів візуальної психодіагностики (згідно з методикою розпізнавання емоцій за виразом обличчя). Розпізнавання емоцій проводиться за наступною схемою Основні параметри 1. Стать сприйманої людини і пов'язані з цим психологічні якості. 2. Вікові особливості інди віда і загальне враження про пройдений ним життєвий шлях. 3. Тнп статури і обумовлені типові особливості (пік¬нік, атлетик, астенік). 4. Специфічний людський тип (художній, мислительний, змішаний). 5. Тип темпераменту (сангвінічний, флегматичний, холеричний, ме¬ланхолічний) і його можливі поєднання (складний темперамент). 6. Тнп особистості (що пізнає, емоційно-комунікативний, практи¬чний). 7. Вид професійної діяльності людини. Додаткові дані 8. Голова і обличчя: спів відношення частин голови; загальна будова обличчя і його пропорції; лоб, зморшки, бровн; очі і ніс; рот і підборіддя. 9. Мімічні рухи, особливості погляду, окремо сміх і усмішка. Особливості ходи, постава, характеристики стійкі і посадки. 10. Форма рук і пальців, особливості жестикуляції (жести захисту, оцен¬ки, агресивності, відвертості і т. д.). 11. Характеристики голосу і дистанція в спілкуванні (швидкість і гучність мови, артикуляція, висота і режим голосу, відстань в розмові та ін.). 12. Загальне читання "сигналів тіла" і характеристика основних рис особистості (активність — пасивність, егоїзм — альтруїзм, екстраверсія —інтроверсія, воля—безволля, впевненість — невпевненість, відкритість—лице¬мірство і т. д.) 13. Особливості оформлення зовнішнього вигляду і "територіального" оточення (кольори, яким віддається перевага, предмети особистого ужитку, обстанов¬ка і т. д.). 14. Особливості протікання поведінкових реакцій (характер емоційних проявів). Список використаної літератури 19 Додаток 21 >>>>
-
Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)
Тема 2. Функції менеджменту 3 2.1. Планування як функція менеджменту 3 2.1.1. Практична робота: "Планування малого бізнесу з використанням методу послідовного опису дій" 3 Мета роботи: Практична робота полягає у розробці етапів щодо: місту діяльності новоствореного підприємства з надання певного виду послуг: 3 Хід роботи: 3 1. Визначення цілей 3 Частина перша. Необхідно дати відпо віді на наступні запитання: 3 Якою справою Ви хотіли б займатися? 3 Які потреби людей Ви хочете задовольнити? 3 Яких клієнтів Ви хочете обслуговувати? 3 Як Ви плануєте це робити? 3 Частина друга. Сформулюйте мету Вашого підприємства фразою із 20-25 слів. 4 2. Характеристика послуг 4 Частина перша. Побудуйте таблицю, в якій перерахуйте всі види послуг, які пропонує Ваша фірма. Укажіть, яким чином Ви хочете їх надати, їх властивості (у чому вони полягають?), їх користь (що вони дають клієнту? Чому клієнт ними користується?). 4 Частина друга. Дайте відпо відь на запитання, використовуючи наступну шкалу оцінок: відмінно, добре, задовільно, погано. Дайте пояснення до кожного запитання: 6 Якою буде якість Ваших послуг? 6 Наскільки Ваші послуги виправдовують очікування клієнта? 6 В якій мірі найменування Ваших послуг розкривають їх користь для клієнта? 6 Якщо пропонує Ваша фірма різні види послуг, то чи сумісні вони між собою? 6 Чи є в розпорядженні Вашої фірми все необхідне для надання даного виду послуг? 6 Чи є у Вас необхідні матеріали і чи легко Ви їх дістанете? 7 3. Ціноутворення 7 Які ціни й гонорари на Ваші послуги? (Перерахуйте). 7 Ви здійснюєте оплату готівкою чи обслуговуєте в кредит? 7 Які види знижок пропонує Ваша фірма? 7 Чи берете Ви оплату за непередбачені послуги? 8 Які ціни передбачаєте встановити? 8 Як на Ваш погляд клієнти будуть сприймати ціни? 8 Чи вважаєте Ви Ваші ціни конкурентноздатними? Узагальніть Ваші відпо віді. 8 4. Реклама 9 Дайте повні відпо віді на наступні запитання: 9 Як можна переконати людей користуватися Вашими послугами? 9 Як організувати пряму пропозицію послуг? 9 Як краще використати засоби інформації? 9 Які слід організувати публічні виступи? 10 Які слід використати особисті зв'язки з метою реклами? 10 Які стимули необхідно запропонувати? 10 Як організувати рекламу поштою? 10 В якій мірі слід використовувати платні оголошення? 11 5. Характеристики клієнтури 16 1. Який середній вік Ваших клієнтів? (Молодше 25 років; 26-30; 31-35; 36-40; 41-50; 51-60; старші 60 років). 16 Яке спів відношення чоловіків і жінок серед Вашої клієнтури? 17 Де мешкають Ваші клієнти? 17 Наші клієнти мешкають на території всієї України, де є Інтернет – зв’язок. 17 Який середньорічний дохід Ваших клієнтів? 17 Яка основна причина, що спонукає їх до користування Вашими послугами? 17 Які підприємства є Вашими клієнтами (за чисельністю персоналу, величиною основного капіталу)? Як давно вони існують? Яка їх перспектива? 17 Де вони знаходяться? 18 3. Який середньорічний обсяг реалізації їх продукції? Висновки: узагальніть всі відпо віді на запитання і визначить п'ять загальних характеристик Вашої клієнтури. 18 6. Спілкування й обслуговування клієнтів 19 Частина перша. Спілкування з клієнтами. 19 Погляньте на рекламні брошури, фірмові бланки й візитки Вашої фірми. Яке враження справлять ці предмети про фірму у клієнта? 19 Чи допускаються описки в листах, які посилаються Вашою фірмою? 19 Як Ви чи Ваші службовці відпо відатимуть по телефону? (Як часто Ви будете піднімати телефонну слухавку? Яким тоном будете розмовляти? Який у Вас буде темп мовлення? Як часто Ви будете вимовляти слова?). 19 Чи завжди Ваш телефон буде працювати в робочі години? 19 Як швидко Ви будете реагувати на ділові дзвінки й візити? 19 Яким чином Ви будете залагоджувати суперечки між фірмою та клієнтом? 20 Яке враження справить Ваше приміщення на клієнтів? 20 8. Як довго Ваш відвідувач буде чекати прийому? 20 Частина друга. Обслуговування клієнтів. 20 Чи маєте Ви намір посилити інформування клієнтів щодо надання послуг? 20 Наскільки терміново Ви плануєте виконувати замовлення Вашої клієнтури? 20 Який порядок обслуговування клієнтів Ви встановите на Вашій фірмі? (Сформулюйте однією фразою). 21 Чим обслуговування на Вашій фірмі буде відрізнятися від обслуговування клієнтів на інших фірмах? 21 7. Конкуренція 21 1. Охарактеризуйте своїх конкурентів. 21 2. Проаналізуйте переваги і слабкі сторони конкурентів. 22 8. Прогноз на майбутнє 23 1. Складіть і заповніть таблицю за формою. 23 9. Тенденції у Вашій галузі та їх вплив. 24 1. Які назріваючі зміни у Вашій галузі можуть вплинути на Ваше підприємство? 24 Які майбутні зміни у сфері послуг Вашої галузі можуть вплинути на Вашу діяльність? 24 Які зміни в оплаті праці можуть віддзеркалитися на Вашому підприємстві? 25 Які зміни в системі управління можуть стосуватися роботи Вашого підприємства? 25 Література. 27 Підприємство займатиметься торгівлею друкованої продукції (книги, альбоми, журнали) та продукцією – мас - медіа ( відео, аудіо –записи) через створення Інтернет –магазину. >>>>
-
Методи вивчення психіки тварин і людини
ВСТУП 3 1. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ ЛЮДЕЙ 4 2. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ ТВАРИН 9 ВИСНОВКИ 15 Список використаної літератури 16 Вступ Перед вченими давно вже стоїть питання визначити, чим у принципі відрізняється тварина від людини. Однак поки що, крім зовнішньої несхожості, наука не може дати вичерпної і ґрунтовної відпо віді стосовно цього питання. Особливо важко піддається науковому аналізу внутрішня сфера інди відів. В окремих випадках спостереження за тваринами, особливо такими як дельфіни, собаки, мавпи, складається враження, що вони думають і відчувають точно так же, як люди. Спеціально для розв’язання даної проблеми була створена така галузь психології як порівняльна психологія – це розділ психології, вивчаючий схожість і відмінності в поведінці і психіці між тваринами і людиною. Здається, що для вирішення задач даної галузі слід мати спеціальні методи дослідження. Однак, як показує практика, неможливо мати однакові методи як для дослідження психіки людини, так і для дослідження психіки тварини, тому прийнято розрізняти ці методи і вивчати їх в межах різних наукових дисциплін – в психології людини і зоопсихології. Висновки Методи дослідження психіки людини відрізняються від методів дослідження психіки тварини, перш за все, змістовною спрямованістю в отриманні психологічної інформації. Якщо при вивченні психології людини деякі дані поставляють методи самоспостереження, самооцінювання, то при дослідженні тварин вчені позбавлені такої можливості. Вони змушені самі трактувати зовнішні прояви поведінки тварин, інтерпретуючи її особливості в залежності від інди відуального дос віду і суб’єктивного розуміння ситуації. Зоопсихологія вивчає психіку на основі аналізу поведінки: детальний аналіз руху тварин в найпростіших ситуаціях, організованих зоопсихологом. Для зоопсихології важливі набуті особливості. Вона розглядає процес взаємодії тварини з навколишнім середовищем в нескладно контрольованих умовах. Знаючи минулий дос від тварини і ставлячи її в нову ситуацію, зоопсихолог вивчає віддзеркалення навколишнього середовища в її с відомості. Найголовнішими методами отримання психологічної інформації вважаються спостереження і експеримент. Досліджуючи психіку людини, в більшості випадків вчені ставлять перед собою більш значимі завдання, що пов’язані з мотивацією людини, її суспільними і духовними потребами, залежністю від соціальних чинників. Людина здатна пояснити і передати свої відчуття, зафіксувати їх за допомогою тестів, проективних методик. Найголовнішими методами дослідження психіки людини слід вважати тести, бесіди і експеримент, в ході якого людина, як правило, с відомо приймає участь в його організації і проведенні. >>>>
-
Методи вивчення психіки тварин і людини
ВСТУП 3 1. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ ЛЮДЕЙ 4 2. МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ ТВАРИН 9 ВИСНОВКИ 15 Список використаної літератури 16 Вступ Перед вченими давно вже стоїть питання визначити, чим у принципі відрізняється тварина від людини. Однак поки що, крім зовнішньої несхожості, наука не може дати вичерпної і ґрунтовної відпо віді стосовно цього питання. Особливо важко піддається науковому аналізу внутрішня сфера інди відів. В окремих випадках спостереження за тваринами, особливо такими як дельфіни, собаки, мавпи, складається враження, що вони думають і відчувають точно так же, як люди. Спеціально для розв’язання даної проблеми була створена така галузь психології як порівняльна психологія – це розділ психології, вивчаючий схожість і відмінності в поведінці і психіці між тваринами і людиною. Здається, що для вирішення задач даної галузі слід мати спеціальні методи дослідження. Однак, як показує практика, неможливо мати однакові методи як для дослідження психіки людини, так і для дослідження психіки тварини, тому прийнято розрізняти ці методи і вивчати їх в межах різних наукових дисциплін – в психології людини і зоопсихології. Висновки Методи дослідження психіки людини відрізняються від методів дослідження психіки тварини, перш за все, змістовною спрямованістю в отриманні психологічної інформації. Якщо при вивченні психології людини деякі дані поставляють методи самоспостереження, самооцінювання, то при дослідженні тварин вчені позбавлені такої можливості. Вони змушені самі трактувати зовнішні прояви поведінки тварин, інтерпретуючи її особливості в залежності від інди відуального дос віду і суб’єктивного розуміння ситуації. Зоопсихологія вивчає психіку на основі аналізу поведінки: детальний аналіз руху тварин в найпростіших ситуаціях, організованих зоопсихологом. Для зоопсихології важливі набуті особливості. Вона розглядає процес взаємодії тварини з навколишнім середовищем в нескладно контрольованих умовах. Знаючи минулий дос від тварини і ставлячи її в нову ситуацію, зоопсихолог вивчає віддзеркалення навколишнього середовища в її с відомості. Найголовнішими методами отримання психологічної інформації вважаються спостереження і експеримент. Досліджуючи психіку людини, в більшості випадків вчені ставлять перед собою більш значимі завдання, що пов’язані з мотивацією людини, її суспільними і духовними потребами, залежністю від соціальних чинників. Людина здатна пояснити і передати свої відчуття, зафіксувати їх за допомогою тестів, проективних методик. Найголовнішими методами дослідження психіки людини слід вважати тести, бесіди і експеримент, в ході якого людина, як правило, с відомо приймає участь в його організації і проведенні. >>>>
-
Методика діагностики рівня суб’єктивного контролю Дж. Роттера, особливості її проведення та інтерпретації
Вступ 3 1. СУТНІСТЬ МЕТОДИКИ, ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ДЖ. РОТТЕРА 4 1.1. Методика Дж. Роттера як інструмент для дослідження локус-контролю 4 2. ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ ДЖ. РОТТЕРА 8 2.1. Збір первинних даних для визначення локус-контролю 8 2.2. Підсумки тестування 9 Загальні висновки 11 Список використаної літератури 12 Додаток А 13 Вступ Актуальність дослідження особистості не стала меншою в наші дні. Предметом психологічного аналізу все частіше стають різні форми довільної активності інди віда, його буденна с відомість, типи пояснення навколишнього світу, світоглядні установки, відношення людини до своєї долі. У психології необхідність використовування таких понять, як „моральна відпо відальність", „атрибуція відпо відальності" пояснюється зв'язком з тією або іншою науковою школою. При цьому рух від феноменологічного аналізу до експериментального, від якісних міркувань до кількісних вимірювань – досить складний процес, не застрахований від помилок. Американський психолог Дж. Роттер, запропонував для пояснення мотиваційно-орієнтаційних прагнень інди віда свою суб'єктно-центровану парадигму, яка надає можливість не тільки скласти загальне враження про той або інший тип особистості, а і одержати кількісні результати відображення її психічного світу, що пов'язані з локус-контролем. Загальні висновки Можна вважати, що в основу визначення УСК особистості встановлені дві передумови: 1. Люди розрізняються між собою по тому, як і де вони локалізують контроль над значними для себе подіями. Можливі два полярні типи такої локалізації: екстернальний і інтернальний. У першому випадку людина вважає, що події, що відбуваються з нею, є результатом дії зовнішніх сил – випадку, дії інших людей і т.д. В другому випадку вона інтерпретує значущі події як результат своєї власної діяльності. Будь-якій людині властива певна позиція на континуумі, що тягнеться від екстернального до інтернального типів. Локус контролю інди віда, універсальний по відношенню до будь-яких типів подій і ситуацій, з якими йому доводиться стикатися. Один і той же тип контролю характеризує поведінку даної особи у разі невдач і у сфері досягнень, причому це в рівній мірі торкається різних областей соціального життя. Методика дослідження суб'єктивного контролю має величезне практичне значення для представників педагогічних спеціальностей, фахівців у області соціальної роботи, а також практичних психологів. При укомплектовуванні організації працівниками можна заздалегідь визначати, який у них локус контролю. Якщо респондент схильний у всіх своїх помилках винити інших, а досягнення в роботі приписувати випадку, то від такого претендента на посаду краще наперед відмовлятися, ніж потім болісно доводити йому, що саме він винуватий у власних прорахунках, а не хтось інший, могутніший. Проте, при цьому слід більш глибоко вивчати питання, наскільки локус контролю особистості має вирішальне значення в загальній структурі діяльності людини і чи не нейтралізується він іншими особистісними утвореннями: характером, вольовими якостями, інтелектом, стилем поведінки в конфліктних ситуаціях. >>>>
-
Метод "іронії" (Сократ і К'єркегор)
Вступ 3 1. ІРОНІЯ ЯК ГОЛОВНА ЗБРОЯ ДІАЛЕКТИЧНОГО МЕТОДУ ВЕДЕННЯ СУПЕРЕЧКИ СОКРАТОМ 4 2. ІРОНІЯ ЯК МЕТОД ЕКЗИСТЕНЦІАЛЬНОГО ФІЛОСОФСТВУВАННЯ К’ЄРКЕГОРА 8 Висновки 12 Література 13 Вступ Слово "іронія" асоціюється у сучасної людини з такими же подібними словами, що відносяться до категорії "гумор", "сатира", "сміх". Інформаційний і телевізійний простір сьогодні наповнений працями майстрів гумору, головною зброєю яких є іронія і сатира. Більшою мірою під іронією розуміється вид веселого спілкування між людьми, певний спосіб розваги, розвантаження під час бесіди. Так же трактується поняття "іронія" у слонику – прихована насмішка; глузування, кепкування, глум. Однак, крім розважального призначення у іронії є і глибинна, світоглядна функція, яка була підмічена філософами давніх часів та підтримана сучасними мислителями. Сократ і К’єркегор – це два найбільш величних мислителя всіх часів і народів, які зрозуміли креативну, утворювальну силу іронії, відносилися до неї як до способу знаходження істини, пізнання світу. Висновки Філософське значення сократівської іронії полягає у тому, що вона не визнає нічого остаточного, раз назавжди даного і незмінного. І якщо Сократ сумнівався в своїй мудрості і мудрості інших, то лише тому, що був упевнений, що немає ніякої людської мудрості, яка могла б стати остаточною. Іронія Сократа виключає всякий догматизм, вона направлена проти претензій на "всезнайство", непогрішність і незаперечність. Сократівська іронія взагалі "амбівалентна", двоєдина: з одного боку, вона пов'язана з його "скептицизмом", з тезою про знання ним свого незнання, з іншою – з його майєвтикою, заснованої на упевненості, що людина приховано володіє правильним знанням (знанням "загального") і задача полягає в тому, щоб за допомогою майстерних питань і відпо відей витягнути з нього це знання. Сократ, іронізуючи, затверджує – породжує в співбесіднику потребу в самопізнанні і самовдосконаленні. Таким чином, заперечення, супроводжуюче іронію Сократа, не будучи самоціллю, не є позицією нігілізму, що знайшло своє підтвердження в подібних працях К’єркегора. За К’єркегором, іронія не рівнозначна просто жартівливому відношенню до чогось. Іронічний стиль міркування представляється лише формою, в якій вгадується глибоке – часом трагічний або пафосний зміст. Деякі серйозні і навіть фатальні речі, висловлені в легкій формі, можуть призвести на людину не менш сильне враження, чим в серйозному, догматичному стилі. Іронізуюча людина відіграє роль певного бунтівника, того, що прагне принести у світ щось нове, знищуючи старе. Таким чином, діалектика суперечки, в якої використовується іронія (як у Сократа), у К’єркегора перетворюється у діалектику життя, де однією з рушійних сил виступає іронія. >>>>
-
Розвиток процесів памяті в молодшому шкільному віці
План стор. Вступ................................................................................................................................3 1. Память та її класифікація..........................................................................................3 1.1. Визначення поняття памяті...................................................................................3 1.2. Типи памяті............................................................................................................4 1.3. Процеси памяті......................................................................................................9 2. Поліпшення запамятовування................................................................................10 2.1. Прийоми запамятовування..................................................................................10 2.2. Закони памяті........................................................................................................12 3. Педагогічні аспекти дослідження памяті................................................................14 4. Дослідження способів запамятовування та пригадування у молодшому шкільному віці ( на прикладі учнів другого класу )................................................16 Висновки........................................................................................................................19 Список основної використаної літератури...................................................................21 Вступ Щоб піднятися на вищий ступінь розвитку, дитина має засвоїти знання про навколишній світ, оволодіти нормами поведінки, набути певних навичок і вмінь. Все це пов(язано з роботою пам(яті. Якби людина не запам(ятовувала те, що сприймала, переживала, робила, її психічний розвиток був би неможливий. Пам(ять у дітей молодшого шкільного віку достатньо хороша. Вони легко засвоюють нове, конкретне і яскраве. Як і всі психічні процеси, пам(ять дитини тісно пов(язана з усім її розвитком. Можна було б сказати, що це період нагромадження великої кількості уявлень, які відображають те, що учень бачить навколо себе, чує з вуст учителя, від оточення, в тому числі й однолітків, старших братів і сестер, про що читає та ін. У цьому віці діти жадібно поповнюють свої враження, уявлення. Успіх розвитку пам(яті залежить від того, як забезпечують педагоги керівництво цим процесом. Важливе значення для розвитку пам(яті учнів має передусім знання вчителем умов продуктивності запам(ятовування, відтворення та вміння керувати ними в навчальній діяльності на уроках і поза ними. ( 2, с.8 ) Уявімо собі плоский шматок глини, що має незвичні властивості. Якщо на його поверхню надавити пальцем і відразу ж вирівняти ямку, то після обжигу глини ямка знову стає ясно помітною. Ця глина має, відпо відно, властивість впродовж певного часу зберігати слід від фізичного впливу так, що при певних умовах він знову може бути відтворений. Аналогічно пам(ять в психології найчастіше визначається як здатність відтворювати в більшій чи меншій відпо відності з оригіналом минулі події після зберігання їх впродовж певного часу. ( 20, с.12 ) Кілька років тому видатний сучасний математик і кібернетик фон Нейман зробив сенсаційне по відомлення. За його розрахунками виходило, що в принципі мозок людини може вмістити приблизно 100000000000000000000 одиниць інформації. В перекладі на загальноприйняту мову це означає - кожен з нас може запам(ятати всю інформацію, що знаходиться в мільйонах томів найбільшої у світі Бібліотеці імені Леніна. ( 17, с.30 ) Немає сумнівів, що мнемічні процеси (процеси пам(яті) займають центральне місце і в інтелектуальній сфері особистості, і в загальному психічному розвитку школяра. ( 16, с. 60 ) Потрібно відмітити,що дослідження пам(яті людини відкриває доступ до таких галузей психіки, знання яких має виключне значення для вирішення багатьох практичних завдань. Так, наприклад, для педагога дуже важливо знати, як краще структурувати учбовий матеріал та в якій послідовності пропонувати його учням, щоб забезпечити високу якість засвоєння при мінімальних витратах часу. Але для вирішення цієї проблеми необхідно визначити закономірності організації інформації в пам(яті та її відтворення. ( 20, с.14 ) Память та її класифікація >>>>
-
"Русалка Дністрова” як вісник національного пробудження
ВСТУП. …………………………………………………………………..……. 3 1. ДУХОВНЕ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ В КІНЦІ XVIII – ПОЧАТКУ ХІХ СТОЛІТТЯ. . ………..………………………………………….6 2. “РУСАЛКА ДНІСТРОВАЯ” – ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО ПРОБУДЖЕННЯ УКРАЇНЦІВ. ………….…...………………………………12 2.1.Діяльність “Руської Трійці” – початок національного та культурного відродження на західноукраїнських землях на початку ХІХ століття. ………………………………….………...…….12 2.2.“Русалка Дністровая” – як дзеркало національної с відомості…...17 2.3.Початок становлення нової літератури на Галичині…..………...20 2.4.Втілення ідей європейського романтизму в творчості “Руської Трійці” – головна ознака революційної спрямованості альманаху “Русалка Дністровая”….......………………………….…..28 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………..38 ЛІТЕРАТУРА ……………………………………………………………………...40 Вступ. Явися, “Русалко Дністрова”, І знову засяє нам день, Як свято, як вічна обнова, Нехай оживе рідна мова У лунах столітніх пісень! Олесь Лупій, “Руська мова” Однією з трагічних сторінок історії України є втрата нею незалежності наприкінці XVIII століття та підупадання під владу Росії та Австрії – двох наймогутніших імперій тодішньої Європи. Росії стали належати Лівобережна Україна, Правобережжя, Слобожанщина та Південна Україна. До Австрії відійшли Галичина, Буковина і Закарпаття. З самого початку уряди обох імперій розпочали проводити по відношенню до України так звану “колоніальну політику” з метою лік відувати особливості їх політичного, економічного, а в перспективі – і культурного життя. Принцип денаціоналізації, який при цьому використовувався, передбачав насадження російської (німецької) мови, поглинення української культури, асиміляцію та розчинення українців серед представників пануючої нації. Національна політика, наприклад, Російської імперії була спрямована в Україні на прискоренні процесу перетворення українців у “справжніх росіян”. Українців позбавляли права на власну освіту і користування рідною мовою, обмежували вільний розвиток національної культури. Уряд вживав всіх заходів, щоб стерти у с відомості українців будь-яке відчуття своєї окремішності. Не кращим було становище на західноукраїнських землях. Тут національна політика австрійської монархії поєднувалась з утисками за національною ознакою з боку польської шляхти. Правлячі кола намагалися опертися на польську меншість для більш успішного підкорення українців. Ще до приєднання Галичини до Австрійської імперії поляки протягом тривалого часу проводили політику “ополячення” та “окатоличення” українців. Коли австрійський уряд прийшов на ці землі він, застав тут необмежену владу польської шляхти, відсутність промисловості і торгівлі, великих міст і нормальних шляхів сполучення, бідність неосвіченого (шкіл взагалі не було), закріпаченого сільського населення. Не трапилося корінних змін на Західній Україні і при австрійському пануванні. До польського утиску на все українське додався утиск Австрійської імперії, культура якої істотно відрізнялась від культури слов`янських народів. Тим більшого враження призвів на сучасників вихід у світ поетичної збірки “Русалка Дністровая” у 1836 році, яка була надрукована у Будимі (Будапешті) стараннями молодих українських патріотів – членів “Руської Трійці”. Це був літературний альманах, який включав до себе зібрання усної народної творчості, а також твори молодих українських поетів-романтиків. Причому всі твори в збірнику були написані живою народною мовою, що на ті часи було взагалі непересічною подією. Випуск “Русалки Дністрової” був своєрідним викликом демокр атичної молоді державній реакції, протестом проти денаціоналізації і роз`єднання українських земель. За суттю, альманах став політичним маніфестом українського національного руху. Як в умовах жорстокої антиукраїнської політики Австрійської імперії зміг бути випущений збірник кращих зразків української літератури того часу? Як вдалося, незважаючи на примусове втілення у життя всього німецького або польського, зберегти традиції українського народу, не забути рідну мову, а ще й примножити здобутки української культури, поставити її врівень з сучасними досягненнями літератури того часу? Розгляду цих питань і присвячується надана робота. Метою цього дослідження є висвітлення умов і обставин, завдяки яким побачила світ “Русалка Дністровая”, а також показати роль і значення цього збірника для подальшого розвитку української мови та української літератури. Незважаючи на успіх альманаху серед сторонників українського відродження, можна припуститися висновку, що в умовах подальшого розвитку австрійської та польської реакції, значення “Русалки Дністрової” було обмежено кількістю своїх читачів та не знайшло широкого розповсюдження серед українського населення того часу. Завдання цієї роботи можна визначити такими: 1. Показати рівень культурного та національного життя українців, стан української літератури на західноукраїнських землях наприкінці XVIII - початкуXIX, тобто напередодні виходу у світ альманаху “Русалка Дністровая”; 2. Висвітлити роль західноукраїнських культурних діячів того часу в збереженні та розвитку української культури, а особливо – роль та участь в цьому процесі членів “Руської Трійці” – Маркіяна Шашкевича, Івана Вагилевича, Якова Головацького; 3. Проаналізувати вплив зовнішніх обставин, а саме: вплив європейської культури, на розвиток української культури і літератури на західноукраїнських землях, а також вплив літератури Наддніпрянської України; 4. Показати, яким чином твори збірника “Русалка Дністровая”, могли сприяти розвитку національної с відомості української нації; 5. Зробити висновок про значення збірника “Русалка Дністровая” в контексті збереження української мови від повного знищення в умовах жорстокої, імперської політики того часу, а також для розвитку сучасної української літературної мови. ВИСНОВКИ. З проведеної роботи ми бачимо, що “Русалка Дністровая” виникла не на голому місці, як здавалося б раніше. Її появі передувала величезна діяльність церковних діячів, українських священиків греко-католицької церкви, які з кінця XVIII ст. розпочали роботу з культурного просвітительства українського селянства та відродження його мови, зокрема, церковнослов`янської. Хвиля романтизму в європейській літературі, яка прийшлася на Україну на початку ХІХ століття, примусила суспільство, навіть його верхні верстви, звернути увагу на життя простого народу, здивуватися величчю його духовних надбань. Ніякі імперські реформи не змогли зупинити цей процес. Повальне захоплення інтелігенцією (і не тільки українською) краєзнавством та фольклористикою відкрило для громади існування на диво талановитого та поетичного українського народу. Греко-католицькі священики Галичини, які були єдиною і, на жаль, нечисленною верствою українського населення, виховали в своєму колі нове покоління молоді, яке, увібрав в себе всі кращі демократичні та революційні ідеї того часу, змогло через нові літературні засоби , створити українську літературу ХІХ ст. з “живою” українською мовою. Твори “Русалки Дністрової” показали, що український народ має не тільки героїчне минуле, а й велике майбутнє. “Русалка Дністровая” надала поштовх для всіх прогресивних українців того часу на здійснення національного Відродження. Український народ довів, що він справжній охоронець своїх національних інтересів. Ніяка реакція, ніяка “колоніальна” політика не здатна була змусити простий український народ забути своє минуле, свою культуру. Діячі “Руської Трійці” своєчасно й майстерно узагальнили духовні надбання народу та довели до широкої громади ці твори у вигляді збірника “Русалки Дністрової”. Незважаючи на невеликий тираж, цензурні перепони та роз`єднаність українців по різних державах, “Русалка Дністровая” справила на сучасників справжнє революційне враження. Вона стала справжнім революційним вісником, вісником національного пробудження. >>>>
-
ВАРІАНТ 24 тести
1. Яке визначення найбільш точно передає суть предмета економічної теорії? 2. Основні критерії оцінки інвестиційних проектів у системі контролінгу – це: 3 Що найбільш повно визначає власність як економічну категорію? 4. У системі контролінгу найважливіше значення має інформація: 5. Що найбільш повно характеризує сутність економічної монополії? 6. Сукупний обсяг товарів та послуг, виготовлених в країні протягом року це: 7. Коли стан економіки відпо відає кейнсіанському відрізку кривої сукупної пропозиції, зростання сукупного попиту призведе: 8. Загальна грошова маса збільшується кожен раз, коли комерційні банки: 9. Аванс покупця продавцю є різновидом: 10. З чим пов’язана висока частка малого і середнього бізнесу на світовому ринку консалтингових послуг: 11. Яке з наведених нижче тверджень не належить до характеристики еластичного попиту на товар: 12. Суть розподільчої функції фінансів полягає в: 13. Залежно від розподілу доходів між ланками бюджетної системи, доходи, які віднесені до бюджетів певного рівня на невизначений строк до заздалегідь установлених, незмінних нормативів є: 14. Що з наведеного нижче характеризує олігополію, а не конкурентну ринкову структуру? 15. Які країни входять до складу НАФТА: 16. До якої групи показників належать показник маневреності власного капіталу? 17. Оборотність грошових коштів туристичного підприємства визначається за формулою: 18. Звітом про фінансові результати діяльності туристичного підприємства є: 19. Які Ви знаєте варіанти структуризації логістичних систем: 20. Джерелом формування резервного капіталу є: 21. До основних елементів комплексу маркетингу належать: 22. Різновиди фіксованих бюджетів: 23. Основний метод забезпечення якості продукції в Україні на сучасному етапі: 24. Канал збуту - це: 25. Купуючи туристичну подорож споживач отримує незабутні враження. Який рівень сприйняття товару споживачем стає очевидним у цьому твердженні? 26. Способи створення звітів бази даних: 27. Для обґрунтованого прийняття рішення менеджеру необхідно мати: 28. Аргументи на користь соціальної відпо відальності організації перед суспільством: 29. Визначте послідовність і складіть схему процесу стратегічного планування: 1 – вибір стратегії. 2 – управлінське обстеження сильних і слабких сторін. 3 – оцінка стратегії. 4 – цілі організації. 5 – місія організації. 6 – реалізація стратегії. 7 – оцінка і аналіз зовнішнього середовища. 8 – аналіз стратегічних альтернатив: 30. Форми участі персоналу організації в розгляді, обговорюванні та рішенні яких-небудь проблем: 31. Визначте послідовність етапів планування кар'єри працівника: 1 - атестація, 2 - робота на посаді, 3 - орієнтація та адаптація нового працівника в організації, 4 - вакансія, 5 - навчання плануванню кар'єри, 6 - нова посада, 7 - підготовка плану розвитку кар'єри. 32. Про який вид адаптації йде мова: "Пристосування до відносно нового соціуму, норм поведінки та взаємо відносин в новому колективі"? 33. В одному із районів м. Києва відкривається підприємство-представник єгипетського туроператора. Для інформування юридичних осіб про цю подію маркетологам підприємства краще всього застосовувати: 34. Виберіть з вищенаведеного переліку змістовні теорії мотивування: 1-теорія А.Маслоу; 2- теорія Врума; 3-теорія Мак -Клелланда; 4-теорія двох факторів Герцберга; 5-теорія очікувань; 6-теорія справедливості: 35. Комплекс заходів, що направлені на забезпечення умов для найбільш ефективної реалізації творчого та фізичного трудового потенціалу працівників - це: 36. Основна мета використання економічних методів управління полягає у: 37. Під плануванням діяльності підприємства розуміють: 38. Основними перевагами планування в умовах ринку в порівнянні з директивним плануванням є: 39. Суть поставок точно в строк полягає: 40. Основною концепцією поставок точно в строк в області вибору постачальників є: 41. Де в Україні зустрічалися під час ІІ Світової війни Ф. Рузвельт, Й. Сталін, У. Черчілль? 42. Де під час ІІ Світової війни зустрічалися в Україні А. Гітлер та Б. Муссоліні? 43. Виділити острівний бальнеокурорт: 44. Визначити рекреаційний простір: 45.Круїзна анімація не передбачає: 46. Попередниками кабаре були: 47.Які установи, згідно з Законом України "Про туризм", є органами державної виконавчої влади в галузі туризму? 48. Назвіть цифру іноземних туристів, які прибули в Україну в 2005 році: 49. За метою подорожі визначають такі види віз як: 50. В Україні обов’язковою є сертифікація: 51. Екологічна функція туризму полягає в тому, що він: 52. До внутрішніх природно-географічних факторів розвитку туризму належить: 53. Які санітарні прибори в номерах при проведенні прибирання після виїзду повинні бути забезпечені бірками за написом «Продезінфіковано»: 54. Назвіть послідовність проведення різних видів прибирання номерів протягом дня: 55. Для підготовки та проведення змагань зі спортивного орієнтування найкраще скористатися картою, масштаб якої: 56. Керівником ступеневого маршруту дитячої туристської групи може бути особа, яка має: 57. Чи вірним є твердження «На ринку морських круїзів існують чотири категорії круїзних компаній: стандартні (три зірки), перша (чотири зірки), престижна (п’ять зірок), супер-люкс (шість зірок): 58. Борт тарілки при сервіровці повинен знаходитись від краю столу на відстані: 59. Лікувальний туризм є спеціалізацією такої країни Близького Сходу: 60. Яка функція екскурсії є первісною ? >>>>
-
Методика проведення уроків літератури рідного краю
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти викладання уроків літератури рідного краю 6 1.1. Особливості уроків літератури в сучасній школі 6 1.2. Методика викладання літератури рідного краю на прикладі Борзнянщини 17 Розділ 2. Методика проведення уроків літератури рідного краю 21 2.1. Урок літератури рідного краю для учнів 6-7 класів 21 2.2. Урок літератури на тему "Життєвий і творчий шлях В.М. Забіли" 23 2.3. Проведення уроку за прозою Г. Барвінок 29 Висновки 32 Список використаної літератури 34 >>>>
-
Контрольна робота з зарубіжної літератури
Огляд літератури країни (Франція) 3 Творчість письменника (Гюго) 6 Аналіз літературних творів ("Собор Паризької Богоматері") 11 Перелік використаної літератури 15 >>>>
-
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1 КРИЗА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПОШУКИ ШЛЯХІВ ЇЇ ПОДОЛАННЯ 5 1.2 Класифікація методів та прийомів викладання зарубіжної літератури 9 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ 16 2.1 Програма вивчення зарубіжної літератури та основні вимоги до методів викладання 16 2.2 Дослідницький та евристичний методи викладання зарубіжної літератури. Бесіда та її роль у вивченні зарубіжної літератури 20 2.3 Використання методів та прийомів викладання творчості Джека Лондона 27 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 >>>>
-
Шляхи розвитку сприймання та розуміння художньої літератури
Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 6 1.1. Сприймання та розуміння художньої літератури як необхідні складові правильного читання 6 1.2. Особливості сприймання та розуміння школярами художньої літератури 9 1.3. Уява та її значення у сприйманні та розумінні художньої літератури 11 2. Практичні засади розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художньої літератури 15 2.1. Дидактичні методи розвитку здатності школярів до сприймання та розуміння художнього тексту 15 2.2. Розробки уроків з розвитку здатності школярів сприймання та розуміння художньої літератури 21 Висновки 40 Список використаної літератури 42 >>>>
-
Методика викладання української літератури
1. Вимоги до сучасного уроку літератури 3 2. Особливості вивчення епічних творів 6 3. Метод шкільної лекції. Активізація пізнавальної діяльності учнів у процесі лекційного викладу матеріалу 9 Список літератури 13 >>>>
-
Твір з літератури
Вступ 3 Новітня німецька література 5 Жанрові особливості жіночої літератури 6 Література для самодостантніх. Бріґґітта Кронауер 8 Художня публіцистика. Карін Решке 12 Висновки 15 Список використаної літератури 17 >>>>
-
"Календарний план роботи вчителя літератури на півріччя в старших класах"
План Розвиток методики викладання української літератури 3 Планування роботи вчителя літератури 4 Планування програмового матеріалу 5 Основні програмні твори, які вивчають у 10-11 класах 7 Список використаної літератури 12 >>>>
-
Творчі завдання на уроках зарубіжної літератури
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Загальні відомості про курс зарубіжної літератури…………………...3 1.1. Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури 4 1.2. Нова навчальна програма із зарубіжної літератури 7 1.3. Рекомендації щодо викладання курсу зарубіжної літератури 9 РОЗДІЛ 2 Система творчих завдань як основа для розвитку креативності 14 2.1. Аналіз системи творчих завдань 14 2.2. Особливості творчого уроку і роль вчителя в розвитку креативності 18 РОЗДІЛ 3 Практичні аспекти системи творчих завдань 24 3.1. Творчі завдання на уроці зарубіжної літератури початкових класів 24 3.2. Творчі завдання на уроці зарубіжної літератури старших класів 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ДЖЕРЕЛ 33-34 >>>>
-
Азербайджанська література, Гусейн Давид
1. Огляд літератури регіону 3-5 2. Загальна характеристика літератури Азербайджану: 5-7 • література 1920-80рр. 7-12 3. Гусейн Давид: аналіз творчості: • "Шейх-Санан"; • "Ібліс"; • "Шейда" 12-21 4. Список використаної літератури 21 >>>>
-
Елементи художньої літератури на уроках історії.
Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34 >>>>
-
Елементи художньої літератури на уроках історії.
Зміст. Вступ 2 1. Література в Стародавньому Світі. 4 1.1. Художня література в Єгипті. 4 1.2. Художня література Дворіччя. 6 1.3. Художня література стародавньої Індії. 9 1.3. Література стародавнього Китаю. 11 1.4. Художня література Древньої Греції. 14 1.5. Література в Римі. 19 1.6. Літературна спадщина древньої цивілізації. 22 2. Елементи художньої літератури на уроках історії. 24 2.1. Основні цілі використання художньої літератури на уроках історії. 24 2.2. Місце художньої літератури на уроці історії і принципи її добору. 26 2.3. Класифікація творів художньої літератури для уроків історії. 27 2.4. Методика використання художньої літератури на уроці історії. 28 Висновок 32 Література. 34 >>>>
-
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ
ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ В ЛІТЕРАТУРІ 5 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.1. ЕТАПИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ 11 2.2. МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ПРОЗАЇЧНОГО ТВОРУ ЧЕРЕЗ ВИВЧЕННЯ ФРАГМЕНТІВ 15 2.3. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 2.4. ЗАДАЧІ ТА ЦІЛІ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) 22 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ У ШКОЛІ 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
Соціологія
1. МЕХАНІЗМ СОЦІАЛЬНИХ І МІЖІНДИВІДУАЛЬНИХ ВІДНОСИН. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПОТРЕБ, ІНТЕРЕСІВ ТА ЦІННОСТЕЙ 3 Список використаної літератури 5 2. РОБОЧИЙ ПЛАН СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 6 Список використаної літератури 9 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ МОЛОДОЇ СІМ'Ї 10 Список використаної літератури 17 >>>>
-
Використання наочності як цікавого матеріалу на уроках української літератури
Вступ 3 Розділ 1. Наочність як один з головних принципів навчання і передумова його ефективності 6 1.1. Поняття наочності 6 1.2. Види наочності 11 Розділ 2. Використання наочності як цікавого матеріалу на уроках української літератури 13 2.1. Наочність у навчанні української літератури 13 2.2. Вимоги до вибору наочних приладь 23 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.325625 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|