Вступ. -1- I. Розвиток пізнавальної активності учнів - запорука міцних знань, умінь та навичок у
процесі навчання та виховання. - 8- II. Вчення
про будову
слова в українській мові. 1. Поняття
про морфеми. -18- 2. Основа і закінчення
слова. -19- 3. Основи похідні, непохідні та зв’язані. -21- 4. Корінь, суфікс та префікс. -22- 5. Морфемний аналіз
слова. -24- III. Методика опрацювання розділу “Будова
слова” у початковій школі. 1. Значення і завдання роботи над вивченням будови
слова. -26- 2. Проблемний метод серед основних методів та прийомів викладання української мови, що використовуються для ефективного вивчення будови
слова. -30- 3. Основні етапи формування граматичних понять. -46- 4. Методика вивчення закінчення та основи
слова. -52- 5. Корінь - основна частина
слова, яка несе у собі головне значення. -55- а) етапи вивчення кореня
слова; б) розвиток мовлення - невід’ємний компонент кожного уроку мови; в) орфограми кореня та методика їх вивчення. 6. Методика вивчення префікса та суфікса у початковій школі. -68- 7.Морфемний аналіз
слова як завершальний етап вивчення будови
слова. -72- а) етапи вивчення морфемного аналізу слів; б) труднощі у
проведенні морфемного аналізу слів; в) зв’язок морфемного аналізу слів зі словотворчим; г) експеримент та його результати, шляхи випралення помилок та вдосконалення умінь та нивичок. Висновок. -82- Список використаної літератури. -87- Додаток. -90-
>>>>