|
коломийка невідємний супутник буднів і свят
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «коломийка невідємний супутник буднів і свят», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Зимові свята та їх використання в туризмі
ВСТУП 3 І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗИМОВИХ СВЯТ 5 1.1. Історія виникнення зимових свят у різних народів світу 5 1.2. Традиції, обряди і звичаї проведення зимових свят 9 1.3. Зимові свята в Україні 15 ІІ. СТРАВИ НАРОДІВ СВІТУ НА ЗИМОВІ СВЯТА 20 2.1. Кухня народів Європи 20 2.2. Кухня народів Азії 26 2.3. Українська кухня 29 ІІІ. ВИКОРИСТАННЯ ЗИМОВИХ СВЯТ В ТУРИСТИЧНОМУ ПРОДУКТІ 33 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 42 >>>>
-
Сучасний стан розвитку підприємств туристичного комплексу (на прилкдаі туристичної фірми Супутник)
Вступ.............................................................................................................................3
Розділ 1. Сучасний стан розвитку туристичного комплексу України....................5
Розділ 2. Особливості туристичного агентства Супутник .................................10
2.1. Характеристика агентства...........................................................................10
2.2. Організаційна структура розвитку туристичного
агентства Супутник ..................................................................................23
2.3. Фінансовий стан...........................................................................................24
Розділ 3. Шляхи розвитку туристичного агентства Супутник ..........................34
Висновки.....................................................................................................................46
Список використаної літератури..............................................................................50
Додатки........................................................................................................................52
>>>>
-
Порівняльна характеристика двох християнських свят
Вступ 3 1. Пасха – свято в пам’ять про страждання, смерть і воскресіння Ісуса Христа 4 2. Особливості свята Вознесіння Господня 7 3. Спільні і відмінні риси християнських свят 9 Висновки 10 Література 11 >>>>
-
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи типізації споживачів туристичних послуг 5 1.1. Модель купівельної поведінки туристів 5 1.2. Типологія споживачів туристичних послуг 8 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми "Супутник" 14 2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми "Супутник" 14 2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми "Супутник" 19 Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту 26 3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми "Супутник" 26 3.2. Стимулювання індивідуальних споживачів 27 3.3. Стимулювання групових споживачів 28 3.4. Пропаганда туризму 30 3.5. Особливості проведення рекламних компаній 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 >>>>
-
Міжнародне право
Порядок створення норм міжнародного права 3 Види норм міжнародного права 6 Задача 10 Космічний супутник зійшов з орбіти, впав на територію держави А, заподіявши істотної шкоди. Потерпіла держава пред'явила претензії про відшкодування шкоди. Держава, яка запустила супутник стверджує, що не вчинила жодних протиправних дій, падіння об'єкта відбулося з об'єктивних причин, і тому відсутня її вина в заподіянні шкоди. Чи є в діях держави, яка запустила супутник склад правопорушення? Особливості виникнення та реалізації відповідальності за заподіяння шкоди без вини. Список використаних джерел 13 >>>>
-
Фінансове планування туристичного підприємства
Вступ 3 1. Теоретичні засади фінансового планування. 6 1.1. Значення та завдання фінансового планування. 6 1.2.Методи фінансового планування туристичного підприємства. 12 1.3. Види фінансового планування туристичного підприємства. 16 2. Фінансове планування на ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” 19 2.1. Загальна характеристика досліджуємого підприємства. 19 2.2. Види фінансових планів. 23 2.3. Фінансове планування на ВАТ "Туристична фiрма "Львiв-Супутник" 27 3. Шляхи вдосконалення, оптимізація фінансового плану на підприємстві 36 Висновки та пропозиції. 42 Список використаних джерел. 46 Додаток 1. Баланс ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” за 2005 р. 48 Додаток 2. Звіт про фінансові результвти ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник” за 2005 р. 51 Метою роботи є узагальнення сучасних підходів до фінансового планування діяльності туристичного підприємства, аналіз їх ефективності та напрямків вдосконалення на прикладі ВАТ “Туристична фірма “Львів-Супутник”. Об'єктом дослідження є процеси планування фінансів підприємницьких структур в умовах ринку. Предметом дослідження є методологія та інструментарій економіко-математичного моделювання управління фінансами підприємницьких структур. >>>>
-
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5 1.1. Маркетинг в туризмі 5 1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8 1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми "Супутник" 19 2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми "Супутник" 19 2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми "Супутник" 24 Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту в умовах становлення ринкових відносин в Україні 31 3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми "Супутник" 31 3.2. Стимулювання споживачів 32 3.3. Стимулювання роздрібних туристичних агентств 33 3.4. Пропаганда туризму 36 3.5. Особливості проведення рекламних компаній 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 >>>>
-
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5 1.1. Маркетинг в туризмі 5 1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8 1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми „Супутник” 19 2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми „Супутник” 19 2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми „Супутник” 24 Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту в умовах становлення ринкових відносин в Україні 31 3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми „Супутник” 31 3.2. Стимулювання споживачів 32 3.3. Стимулювання роздрібних туристичних агентств 33 3.4. Пропаганда туризму 36 3.5. Особливості проведення рекламних компаній 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 >>>>
-
Сучасні тенденції розвитку закордонного туризму
План Вступ 3 1. Сучасні тенденції розвитку закордонного туризму 5 1.1. Туристичні регіони, їхня характеристика, основні туристичні центри. 7 1.2. Основні етапи розробки нового напрямку туристичного маршруту 13 2. Географія туристичних потоків з України 18 2.1. Організаційна характеристика діяльності туристичної компанії “Супутник України” 22 2.2. “Супутник України” на ринку закордонного туризму та диверсифікація його діяльності на прикладі Європейського регіону 24 3. Напрямки організаційного удосконалення діяльності компанії “Супутник України” 29 3.1. Формування нових напрямків та маршрутів 32 3.2. Пропозиції щодо організації нових закордонних напрямків 40 Висновки 45 Використана література: 46 Додатки 47 >>>>
-
Інформаційні системи
1. Скільки часу потрібно для передання радіосигналу на супутник і його повернення, якщо супутник розміщений на відстані 32180 км від поверхні землі? Вважайте, що сигнал поширюється зі швидкістю світла, а період ретрансляції на супутник потребує 53 мікросекунди 2 17. Що таке лінія ISDN? 2 27. Що таке URL-адреса? Який формат вона має? 3 37. Які можливості з паралельної і послідовної обробки документів надає Word? 4 47. Як у MS Internet Explorer активну Web-сторінку зробити доступною для автономного перегляду? 5 57. У броузері IE додайте до вибраних закладку на сторінку http:pcclub.com.ua і встановіть для її перегляду в автономному режимі період синхронизації 30 днів 5 67. Що таке "зона безпеки" в Internet? Для чого їх використовують? 6 77. Визначте, яка з URL-адрес є хибною: http:root.ert.ua, arhie:root.ert.ua чи ftp:rool.ert.ua 9 Література 10 >>>>
-
Туристичний продукт як об’єкт управління на підприємствах туристичної індустрії
ВСТУП 3 1. ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ ЯК ОБ'ЄКТ КЕРУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 5 1.1. Сутність туристичного продукту як обєкта управлінської праці. 5 1.2. Характеристика впливу факторів зовнішнього середовища на процес створення туристичного продукту 8 2. ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ ЯК ОБЄКТА УПРАВЛІННЯ В ТУРІСТИЧНІЙ ФІРМІ:"СУПУТНИК" 13 2.1. Дослідження особливостей створення та реалізації туристичного продукту на підпріємстві 15 2.2. Аналіз рекламної політики підприємства щодо реалізації туристичного продукту 24 2.3. Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на створення туристичного продукту 27 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПРОДУКТОМ У ТИРИСТИЧНІЙ ФІРМІ "СУПУТНИК" 28 3.1. Обгрунтування основних напрямів удосконалення системи управління туристичної фірми "Супутник" 31 ВИСНОВКИ 37 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 39 ДОДАТКИ 41 >>>>
-
Весняний цикл православних свят в Україні
Весняний цикл православних свят в Україні >>>>
-
Використання національних традицій при проведені народних свят і обрядів
Вступ 3 1. Традицій та обряди українського народу 4 2. Різдвяні традиції в Україні 8 3. Символи Пасхи 10 Висновки 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Організація обслуговування в готельно-туристичному комплексі
1. Документація готельного підприємства 2 2. Форми управління готельними підприємствами в світі і в Україні 5 Анкета готелю „Дніпро” Анкета готелю „Супутник” Список використаної літератури 12 >>>>
-
Контрольна з історії туризму
1. Зародження екскурсійної діяльності в Україні, друга половина ХІХ початок ХХ століття. 3 2. Роль бюро міжнародного молодіжного туризму "Супутник" в розвитку радянського молодіжного туризму. 8 Література 14 >>>>
-
Використання творчості Н. Забіли у роботі дошкільних дитячих закладів
Література 1. Забіла Н. Веселим малюкам. – К., 1983. 2. Кіліченко Л.М., Лещенко П.Я., Проценко І.М.. Українська дитяча література. – К.: Вища школа, 1978. 3. Сценарії свят та забав у дитячому садку. – Харків, 2001. >>>>
-
Торговельні подорожі купців у середньовіччі
1. Торговельні подорожі купців у середньовіччі 3 2. БММТ “Супутник”. Структура управління та матеріальна база 10 Список використаної літератури 12 >>>>
-
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ І РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
1. Аналіз маркетингової та рекламної діяльності ТФ "Супутник" 3 2. Фінансово-економічний стан 7 ДОДАТКИ 16 >>>>
-
Українскі народні свята.
Зміст ЗМІСТ 2 ВСТУП 3 ДОРІЗДВЯНІ СВЯТА. 7 ВВЕДЕННЯ В ХРАМ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ. 7 ВЕЛИКОМУЧЕНИЦІ КАТЕРИНИ. 8 АПОСТОЛА АНДРІЯ ПЕРВОЗДАННОГО 9 ЦИКЛ РІЗДВЯНИХ СВЯТ 10 “ДІДУХ” 11 КОЛЯД, КОЛЯД, КОЛЯДНИЦЯ... 12 ЩЕДРИЙ ВЕЧІР. 14 ВОДОХРЕЩА. 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18 >>>>
-
Контрольна робота з фінансового права
1. Задача та її розв’язок. Викладач технікуму, який що місяця одержує 880 грн., у травні написав методичні вказівки за спецкурсом, який викладає, і одержав у червні 600 грн., гонорару. З вересня він почав за сумісництвом (за контрактом) викладати свій предмет у коледжі, одержуючи погодинну оплату, еквівалентну 5 доларам за годину по 6 годин на тиждень. Викладач має доньку 3-х років, сина 8-ми років і дружину, яка не працює. Підрахуйте місячні доходи викладача і поясніть порядок оподаткування цих доходів. 2. Задача та її розв’язок Касир установи видавав зарплату співробітникам і раптом втратив свідомість. Швидка допомога забрала його в лікарню. Керівник установи через годину доручив начальнику планового відділу роздати зарплату, оскільки це сталося напередодні свят. Після свят, через 3 дні після печального випадку, касир вийшов на роботу і підрахував залишок готівки в касі, щоб можна було звітувати перед банком, і виявив, що в касі не вистачає 200 грн. Керівник установи сказав, що нестачу коштів повинний сплатити начальник планового відділу, який видавав зарплату. Начальник планового відділу категорично відмовився погасити нестачу. Як буде розв'язано конфлікт в установі? >>>>
-
Нормативне регулювання робочого часу
ПЛАН Вступ. 3 1. Сутність поняття “робочий час”. Норми тривалості робочого часу 3 2. Скорочення тривалості робочого часу 5 3. Тривалість роботи напередодні свят та в нічний час 9 4. Неповний робочий час та поділ робочого дня на частини 10 5. Надурочні роботи 11 Висновок 13 Список використаної літератури: 14 >>>>
-
Контрольна робота з фінансового права
1. Задача та її розв’язок. 4 Викладач технікуму, який що місяця одержує 880 грн., у травні написав методичні вказівки за спецкурсом, який викладає, і одержав у червні 600 грн., гонорару. З вересня він почав за сумісництвом (за контрактом) викладати свій предмет у коледжі, одержуючи погодинну оплату, еквівалентну 5 доларам за годину по 6 годин на тиждень. Викладач має доньку 3-х років, сина 8-ми років і дружину, яка не працює. Підрахуйте місячні доходи викладача і поясніть порядок оподаткування цих доходів. Висновки 6 2. Задача та її розв’язок 8 Касир установи видавав зарплату співробітникам і раптом втратив свідомість. Швидка допомога забрала його в лікарню. Керівник установи через годину доручив начальнику планового відділу роздати зарплату, оскільки це сталося напередодні свят. Після свят, через 3 дні після печального випадку, касир вийшов на роботу і підрахував залишок готівки в касі, щоб можна було звітувати перед банком, і виявив, що в касі не вистачає 200 грн. Керівник установи сказав, що нестачу коштів повинний сплатити начальник планового відділу, який видавав зарплату. Начальник планового відділу категорично відмовився погасити нестачу. Як буде розв'язано конфлікт в установі? Висновки 10 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Контрольна робота Варіант 2. Економіка праці
1. Сутність і характеристика категорії «трудові ресурси» 3 2. Методика розрахунку і економічний зміст показників зовнішнього руху кадрів 9 3. Задача 13 За даними табельного обліку на підприємстві за 20 робочих днів квітня зареєстровано людино-днів: 9462 явок; 5538 неявок, включаючи вихідні і свят-кові дні; 38 цілоденних простоїв. Визначити і прокоментувати показники чисельності робочої сили. Перелік використаної літератури 14 >>>>
-
Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством
АНОТАЦІЯ 7 ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15 1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15 1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26 1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36 Висновки до розділу 1 47 РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49 2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49 2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63 2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71 2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82 2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86 2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97 Висновки до розділу 2 110 РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112 3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112 3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119 3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124 3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127 Висновки до розділу 3 131 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144 ДОДАТКИ 150 >>>>
-
Організація обслуговування святкових заходів для дітей в закладах ресторанного господарства
Вступ……………………………………………………………………………...3 Розділ І. Теоретичні аспекти обслуговування свят в закладах ресторанного господарства. І.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості………………...4 І.2. Святковий сервіс у ресторанах……………………………………..19 Розділ ІІ. Святкові заходи для дітей, що проводяться у ресторані „Люкс” (м. Львів)…………………………………………………………………………………..23 Розділ ІІІ. Удосконалення сервісних послуг у досліджуваному закладі ресторанного господарства…………………………………………………………...27 Висновки………………………………………………………………………..36 Список використаної літератури……………………………………………...38 Додатки………………………………………………………………………….40 >>>>
-
Літургіка
План 1. Яким є завдання проскомидії під час завершення Літургії 3 2. В чому полягає завдання літургії вірних у загальному плані служби Божої 4 3. В чому полягає завдання літургії вірних у загальному плані служби Божої 8 4. Які богослужіння входять до добового кола служб 11 5. Які існують класифікації церковних свят 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Елементи магії і ранніх ритуалів у сучасній культурі
Вступ 3 1. Сутнісні характеристики первісних вірувань в давнину 5 1.1 Магія та фетишизм 5 1.2 Анімізм, землеробський культ, шаманство 10 2. Використання елементів давніх ритуалів та магії в традиційній культурі українців 16 2.1 Елементи магії та свята народного сільськогосподарського календаря 16 2.2 Магічні характеристики свят весняно-літнього циклу 23 3. Існування духовно-моральних феноменів у сучасному суспільстві як основа для використання елементів давніх вірувань 30 Висновки 34 Список використаної літератури 35 >>>>
-
Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК
ВСТУП 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6 1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6 1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18 2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18 2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25 2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27 3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29 РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29 3. 1 Організація дегустацій 29 3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40 >>>>
-
Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”
Вступ 3 1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7 1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7 1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13 1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15 2. Характеристика форм обслуговування туристів 20 2.1 Організація обслуговування в номерах 20 2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20 2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21 2.4 Обслуговування VIP туристів 26 3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28 3.1 Організація дегустацій 28 3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Додаток 36-39 >>>>
-
Технологічна розробка міського свята пива у Львові
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВУЛИЧНО-ПЛОЩОВОЇ АНІМАЦІЇ. 6 1.1. Вуличне свято як предмет дослідження. 6 1.2. Зародження та розвиток вулично-площових форм дозвілля. 20 1.3. Сучасний стан вулично-площової анімації. 27 1.4. Психологія дозвілля, як базис створення анімаційних програм. 36 2. МЕТОДОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВУЛИЧНО-ПЛОЩОВИХ ЗАХОДІВ. 50 2.1. Формування ідейно-тематичного підґрунтя анімаційного заходу. 50 2.2. Сценарна розробка свята. 56 2.3. Специфіка організації режисерсько-постановчого процесу свята пива. 60 2.4. Матеріально-технічна база свята. 71 2.5. Нормативні засади організації міських свят. 74 3. ТЕХНОЛОГІЧНА РОЗРОБКА МІСЬКОГО СВЯТА ПИВА В МІСТІ ЛЬВОВІ. 76 3.1. Ідейно-тематичне підґрунтя свята пива у місті Львові 76 3.2. Організація свята пива у місті Львові 77 3.3. Економічне обґрунтування свята пива у Львові 80 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 92 Додатки 97-103 Сценарій, план-схема Мета дослідження – дослідити досвід організації вулично-площової анімації та розробити програму організації міського свята пива у Львові >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.036421 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|