|
Расові установки та міжрасове спілкування
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Расові установки та міжрасове спілкування», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Питання з психології
1. Предмет і структура соціальної психології 5 2. Історія формування соціально-психологічний ідей 6 3. Теоретична і методологічна обмеженість перших соціально-психологічних теорій 7 4. Місце соціальної психології в системі наукового пізнання 8 5. Сучасні західні соціально-психологічні концепції 9 6. Проблема особистості в соціальній психології 10 7. Соціально-психологічна характеристика особистості 11 8. Духовний потенціал особистості 12 9. Управління собою, формування "Я-концепції" 13 10. Прогнозування соціальної поведінки особистості 14 11. Характеристика соціально-психологічних теорій особистості 15 12. Соціалізація особистості 16 13. Зміст і стадії процесу соціалізації 17 14. Поняття і структура соціальної установки 18 15. Вплив соціальних установок на поведінку особистості 19 16. Поняття соціально-психологічного бар’єру 20 17. Основні закономірності взаємодії і спілкування 21 18. Визначальна роль суспільних відносин для розвитку індивідуальної свідомості 22 19. Міжособистісні відносини як форма прояву суспільних відносин 23 20. Зв'язок спілкування і діяльності 24 21. Основні сторони процесу спілкування: комунікативна, інтерактивна, перцептивна 25 22. Психологічні особливості спілкування 26 23. Поняття і різновиди малих груп 27 24. Відсутність єдиного розуміння поняття "мала група" у вітчизняній і західній соціальній психології 28 25. Динаміка протікання конфлікту в малій групі 29 26. Характеристика соціально-психологічного клімату різних організацій 30 27. Сім’я як мала група 31 28. Соціально-психологічні класифікації і функції сім’ї 32 29. Соціально-психологічні проблеми сім’ї 33 30. Психологічні особливості студентської групи 34 31. Лідерство і проблеми ефективності групової діяльності 35 32. Характеристика великих соціальних груп та явищ 36 33. Соціальні рухи як специфічний феномен масового поводження 37 34. Характеристика видів натовпу 38 35. Паніка та її дослідження у сучасній психології 39 36. Особливості прояву психології нації 40 37. Поняття і особливості прояву класової психології 41 38. Расові установки та міжрасове спілкування 42 39. Особливості релігійної психології 43 40. Соціально-психологічний механізм політичної влади 44 41. Психологія політичного лідерства 45 42. Вплив засобів масової інформації на соціальну поведінку 46 43. Поняття і функції моди 47 44. Поняття стресу 48 45. Агресія та її різновиди 49 46. Альтруїзм і соціальна поведінка 50 47. Психологія чоловіка і жінки 51 48. Культура і гендерні ролі 52 49. Соціальне пізнання і депресія 53 50. В. Вундт "Проблеми психології народів" 54 51. Г. Лебон "Психологія мас" 55 52. К. Леонгардт "Акцентуйовані особистості" 56 53. Д. Карнегі "Як подолати стрес" 57 54. В. Райх "Психологія мас і фашизм" 58 55. З. Фрейд "Масова психологія і аналіз людського Я" 59 56. З. Фрейд "Незадоволеність культурою" 60 57. Е. Фром "Мистецтво любити" 61 58. Е. Фром "Чоловік і жінка" 62 59. Е. Фром "Людина для себе" 63 60. Е. Фром "Анатомія людської деструктивності" 64 61. К. Хорні "Наші внутрішні конфлікти" 65 62. К. Хорні "Про психологію жінки" 66 63. Е. Шострем "Людина – маніпулятор" 67 64. К. Юнг "Психологічні типи" 68 65. К. Юнг "Архетипи і символи" 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 >>>>
-
Спілкування з підлеглими та співробітниками
Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 3 а) Загальна ціль спілкування 3 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 4 3. Форма спілкування 6 а) Колективне спілкування 6 б) Індивідуальне спілкування 6 Висновки 8 Література: 9 >>>>
-
Ділове спілкування
Назва роботи Ділове спілкування Розділ Ділове спілкування Вид роботи Контрольна Кількість сторінок 15 Ціна 0 Зміст Вступ 3 1. Ділове спілкування і його особливості 4 а) Загальна ціль спілкування 4 б) Вертикальні та горизонтальні відносини 5 2. Види ділового спілкування 6 а) Прийом на роботу та інтерв’ю 6 б) Ділова бесіда 7 в) Дисциплінарне зауваження 10 г) Звільнення з роботи 10 3. Форма спілкування 11 а) Колективне спілкування 11 б) Індивідуальне спілкування 12 Висновки 14 Література: 15 >>>>
-
Етико-ділове спілкування
1. Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання. 2 2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їх взаємодії. 3 3. Ділове спілкування його особливості. 5 4. Культура ділового спілкування. 7 5. Гуманістична спрямованість спілкування. 16 Список літератури 18 >>>>
-
Комунікативний, інтерактивний та перцептивний аспекти спілкування, їх функції у конфлікті
Вступ 3 1. Зміст спілкування 4 2. Засоби спілкування 5 3. Функції (аспекти) спілкування 6 Комунікативна функція спілкування 6 Перцептивна функція спілкування 11 Інтерактивна функція спілкування 15 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Психологія управлінського спілкування
Вступ 3 1. Поняття управлінського спілкування 4 2. Види управлінського спілкування. 5 3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11 4. Закони управлінського спілкування 15 5. Правила управлінського спілкування 17 Висновок 20 Список використаної літератури 21 >>>>
-
СПІВВІДНОШЕННЯ СПІЛКУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ
ВСТУП 3 Розділ 1. Спілкування і діяльність як одні з основних категорій в психології 5 1.1. Поняття спілкування і діяльності 5 1.2. Спілкування і взаємодія 6 1.3. Ділове спілкування 17 Розділ 2. Основні теоретичні підходи щодо співвідношення спілкування і діяльності 23 2.1. Єдність спілкування і діяльності 23 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 >>>>
-
Поняття "спілкування". Спілкування як соціально-психологічна проблема
Вступ 3 1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 4 2. Спілкування як форма вияву активності особи 6 3. Спілкування як міжособистіснісна взаємодія 10 Висновок 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Особливості спілкування молодших школярів
План. І. Вступ. а) “Поняття про спілкування”. ІІ. Основна частина. 1. Рівні спілкування. 2. Темперамент і його значення при спілкуванні. а) особливості спілкування екстравертів та інтравертів. 3. Слухання – одне з важливих компонентів спілкування. а) визначення вміння слухати; б) роль статі; в) соціальне і експресивне спілкування; г) теорія Е. Бьорна. 4. Характерні риси спілкування молодших школярів. а) інтуїція; б) соціонічні функції; в) адаптації і дезадаптація; г) ознаки спілкування молодших школярів; д) співробітництво і спілкування. 5. Конфліктні ситуації спілкування. а) конфлікт; б) методика ведення суперечки; в) відокремлення і спілкування. 6. Вплив дорослих на особливості спілкування дітей. а) сім’я. ІІІ. Практична частина. Вчимо дітей спілкуванню. IV. Висновок. >>>>
-
Типологія спілкування: типи, функції, проблеми, компоненти психотехніка
Вступ 3 1. Сутність та значення спілкування 4 2. Види спілкування 8 3. Основні типи, принципи та суперечності спілкування. 11 4. Механізми спілкування 15 Висновки 18 Список використаної літератури 20 >>>>
-
Психологія ділового контакту
Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22 >>>>
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ
ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття соціальної установки 7 1.1. Історіографія проблеми 7 1.2. Порівняльні характеристики загальної установки і соціальної 24 Розділ 2. Поведінкові установки, що формуються на базі стереотипів та соціальної ідентифікації 36 2.1. Поняття та вплив соціальних стереотипів на поведінку 36 2.2. Вплив на поведінку соціальної ідентифікації 44 Висновки 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 >>>>
-
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ.
ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття соціальної установки 7 1.1. Історіографія проблеми 7 1.2. Порівняльні характеристики загальної установки і соціальної 24 Розділ 2. Поведінкові установки, що формуються на базі стереотипів та соціальної ідентифікації 36 2.1. Поняття та вплив соціальних стереотипів на поведінку 36 2.2. Вплив на поведінку соціальної ідентифікації 44 Висновки 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 60 >>>>
-
Психологічні особливості ділового спілкування
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретична частина 5 1.1. Історико-психологічні аспекти дослідження проблеми ділового спілкування 5 1.2. Характеристика ділового спілкування 12 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація 13 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування 16 1.2.3 Зони спілкування 17 1.2.4. Фази спілкування 18 1.2.5.Форми і функції спілкування 19 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування 20 1.2.7. Рівні ділового спілкування 21 Розділ 2. Практична частина 23 2.1. Методика дослідження 23 2.2. Організація проведення дослідження та результати 29 2.3. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння у спілкуванні 31 Висновки 36 Список використаних джерел 37 Додатки 39 >>>>
-
Стратегії спілкування та їх розвиток
Вступ 2 1. Приклади стратегій спілкування за Е. Шостромом 3 2. Концепція стратегій спілкування Томаса-Кілмена 6 3. Словесні засоби спілкування 11 4. Невербальні засоби спілкування 13 Висновки 15 Література 17 >>>>
-
Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування
Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22 >>>>
-
Психологічна природа спілкування
ЗМІСТ Вступ 3 1. Спілкування як одна з нагальних потреб людини 4 2. Спілкування як обмін інформацією 8 3. Спілкування як сприймання та розуміння одне одного 12 4. Роль міжособистих взаємин у спілкуванні 14 Висновок 17 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Роль невербальних засобів комунікації на спілкування
Вступ 3 1. Поняття про невербальне спілкування 4 2. Класифікація засобів невербального спілкування 9 3. Невербальні засоби і культура спілкування 16 Висновки 19 Список використаних джерел 20 >>>>
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 >>>>
-
Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
Вступ 3 Розділ 1. Загальне поняття про спілкування, його функції 5 1.1. Спілкування його структура та функції 5 1.2. Психологічні способи впливу в процесі спілкування. Прийоми підвищення ефективності спілкування 9 1.3. Фактори, які впливають на спілкування 12 Розділ 2. Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення 14 2.1. Спілкування - один з основних інструментів професійної діяльності соціального працівника 14 2.2. Модель, етапи та засоби професійного спілкування соціального працівника 17 2.3. Особливості спілкування з людьми, які мають різні типи психологічної конституції 25 2.4. Вдосконалення навичок слухання 30 Висновки 34 Список використаних джерел 36 >>>>
-
Спілкування як пізнання людини людиною
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Роль процесу спілкування в житті людини 6 1.1. Поняття про спілкування 6 1.2. Засоби спілкування 7 1.3. Функції спілкування 10 Розділ 2. Спілкування як процес обміну інформацією та пізнання людьми один одного 16 2.1. Розуміння поняття комунікації 16 2.2. Поняття про соціальну перцепцію 18 2.3. Механізми взаєморозуміння та взаємопізнання людьми один одного. Якості особистості, значимі для спілкування 19 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 >>>>
-
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими
ВСТУП 2 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 4 І.1. Мовний фактор спілкування 6 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 8 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 12 ІІ.1. Контакти дитини з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 12 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей раннього віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 17 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 >>>>
-
Психологічні особливості культури ділового спілкування
Вступ 2 Проблеми етики й психології спілкування в історії 3 Ділове спілкування і його види 4 Особливості загального і ділового спілкування 5 Психологічний механізм сприйняття особистості в діловому спілкуванні 7 Культура та техніка мовлення, їх психологічний вплив на ділове спілкування 14 Висновок 17 Література 18 >>>>
-
СТИЛІ СПІЛКУВАННЯ ТА ЇХ ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Вступ.....................................................................................................................3 1. Сучасні підходи до психологічного вивчення стилів спілкування.............4 2. Традиційний підхід до стилів спілкування....................................................8 3. Стилі педагогічного професійного спілкування.........................................10 Висновки..............................................................................................................13 Використана література......................................................................................14 >>>>
-
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими
ВСТУП 1 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 3 І.1. Мовний фактор спілкування 5 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 7 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 11 ІІ.1. Контакти дошкільника з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 11 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей дошкільного віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 16 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКА 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 35 >>>>
-
Контрольна робота з основ психології та педагогіки
1. Закономірності спілкування й взаємодії 3 1.1. Спілкування як процес міжособистісної взаємодії 3 1.2. Спілкування в системі міжособистісних і суспільних відносин 5 1.3. Роль спілкування в соціальній адаптації особистості 8 2. Процес соціалізація особистості 8 2.1 Соціальна регуляція комунікативної поведінки індивіда. 10 2.2. Необхідність знання психолого-педагогічних особливостей спілкування 11 Висновок 13 Список використаної літератури 14 >>>>
-
СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Поняття професійного спілкування 5 1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8 1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9 1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15 2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15 2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17 2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18 2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 >>>>
-
Процес екстрагування, система тверде тіло - рідина. Схема і опис роботи випарної установки з термокомпресором
Зміст Вступ 3 1. Процес екстрагування, система тверде тіло - рідина 4 1.1. Екстрагування: визначення та сутність 4 1.2. Дослідження процесу екстрагування 4 1.3 Приклад застосування процесу екстрактації в промисловості 5 3. Схема і принцип роботи випарної установки 9 3.1. Призначення та область застосування випарної установки 9 3.2 Опис роботи випарної установки 10 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Поняття про спілкування та його різновиди
Зміст Вступ 3 1.1. Поняття про спілкування та його різновиди 6 1.2. Засоби спілкування 16 1.3. Особливості міжособистісного спілкування молоді 19 2.1. Методи та хід дослідження спілкування молоді 30 2.2. Результати дослідження та обговорення 35 Висновки 37 Список використаної літератури: 40 Додаток 42 >>>>
-
Поняття про спілкування та його різновиди
Зміст Вступ 3 1.1. Поняття про спілкування та його різновиди 6 1.2. Засоби спілкування 16 1.3. Особливості міжособистісного спілкування молоді 19 2.1. Методи та хід дослідження спілкування молоді 30 2.2. Результати дослідження та обговорення 35 Висновки 37 Список використаної літератури: 40 Додаток 42 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.193579 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|