План: ВСТУП 3 І. Теоретичні основи
вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення
мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.1. Сучасні підходи до
вивчення затримки психічного розвитку в
учнів початкових класів 4 І.2. Аналіз недоліків розвитку усної
мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення
мови у молодших школярів 10 ІІ. Фонетико-фонематичне нерозвинення усної і письмової
мови у розумово відсталих дітей 13 ІІ.1. Принципи аналізу мовних порушень у розумово відсталих дітей 13 ІІ.2. Методика обстеження письмової
мови в
учнів із затримкою психічного розвитку 16 ІІ.3. Специфіка оволодіння граматичною будовою
мови розумово відсталих дітей 18 ІІІ. Експериментальне навчання
учнів з фонетико-фонематичним недорозвиненням
мови на тлі розумової відсталості 21 ІІІ.1. Розвиток психічних
процесів у дітей із затримкою психічного розвитку на логопедичних заняттях 22 ІІІ.2. Формування правильної звукови
мови у групи
учнів, із фонетико-фонематичне нерозвиненням
мови на тлі затримки психічного розвитку 24 ІІІ.3. Аналіз результатів експерименту 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 33 ДОДАТОК 3 34 ∞
См. работу «Розвиток мови розумово відсталих дітей»