|
-
Найстрашніше для матері бути зневаженою власними дітьми (за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")
-
Людина починається з родини (за повістю Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я" і романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні")
-
Мое ставлення до Чіпки (хіба ревуть воли, як ясла повні)
-
Порівняльна характеристика Чипка і Грицька у повісті "Хіба ревуть воли як ясла повні"
-
Граматична категорія стану в українських дієсловах
ЗМІСТ Стр. Вступ…………………………………………………………………. 3-5 Розділ 1. Граматична категорія стану в українських дієсловах…. 6-27 1.1. Загальна характеристика дієслова………………………… 6-7 1.2. Погляди вчених на стан дієслова з історичної точки зору...7-10 1.3. Категорія дієслівного стану в сучасному розумінні …11-19 1.4. Дієслова перехідні і неперехідні. Їх зв’язок з категорією дієслівного стану………………………………………………. . 20-25 1.5. Дієприкметник як форма дієслова. Активні і пасивні дієприкметники………………………………………………………..25-27 Розділ 2. Граматична категорія стану в українських дієсловах, на матеріалі роману П. Мирного „ Хіба ревуть воли, як ясла повні?”……………………………………………………………….28-43 2.1. Дієслова активного стану………………………………………28-31 2.2. Дієслова пасивного стану………………………………………32-33 2.3. Дієслова середньо-зворотнього стану…………………………33-35 2.4. Дієслова, які вживаються поза станом………………………..36-43 Висновки………………………………………………………….....42-46 Бібліографія………………………………………………………… 47-49 ∞ См. работу «Граматична категорія стану в українських дієсловах»
-
Тематика творів Л. М. Толстого
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 ∞ См. работу «Тематика творів Л. М. Толстого»
-
Тематика творів Л. М. Толстого
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 ∞ См. работу «Тематика творів Л. М. Толстого»
-
Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 ∞ См. работу «Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії»
-
Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії
Зміст Вступ 2 1. Головні дати життя та творчості…………………………………………….4 2. Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії 6 2.1. Тема формування людської душі в автобіографічній трилогії. 7 2.2. Зображення Кримської війни у “Севастопольських оповіданнях”. 8 2.3. Роздуми про закордонну мораль в оповіданні “Люцерн”. 9 2.4. Зображення класової роз’єднаності Росії: “Ранок поміщика”. 10 2.5. Тема самовдосконалення людини. 10 2.6. Роздуми про рушійні сили історії і людини у романі-епопеї “Війна і мир”. 11 2.7. Мисль сімейна у романі “Анна Кареніна”. 23 2.8. Тема духовного воскресіння у романі “Воскресіння” 26 2.9. Сумніви у сенсі віри, мистецтва та життя: “У чому моя віра?”, “Що таке мистецтво?”, “Крейцерова соната”, “Смерть Івана Ілліча”. 28 Висновки 33 Література 36 ∞ См. работу «Тематика творів Л. М. Толстого як відображення його внутрішньої біографії»
-
Формирование воли дошкольника
Содержание Содержание 1 Введение 2 1. Воля как основная характеристика личностного развития 4 Воля как характеристика сознания 4 Общие рекомендации по формированию воли ребенка 5 Динамика воли 6 . Анализ волевого действия 7 Теории воли 10 2. Развитие отдельных волевых свойств 11 Развитие произвольности 11 Мотивационная сфера 12 Развитие самосознания 13 3. Воля как фактор психологической готовности к школе ребенка-дошкольника 13 4. Значение ролевых игр в формировании воли 19 5. Феноменология волевых расстройств 20 Типология волевых расстройств 20 6. Роль детских учреждений в формировании воли дошкольников 22 7. Искусство как нетрадиционный метод формирования воли дошкольника 25 Заключение 36 Библиографический список 37 ∞ См. работу «Формирование воли дошкольника»
-
Формирование воли дошкольника
Содержание Содержание 1 Введение 2 1. Воля как основная характеристика личностного развития 4 Воля как характеристика сознания 4 Общие рекомендации по формированию воли ребенка 5 Динамика воли 6 . Анализ волевого действия 7 Теории воли 10 2. Развитие отдельных волевых свойств 11 Развитие произвольности 11 Мотивационная сфера 12 Развитие самосознания 13 3. Воля как фактор психологической готовности к школе ребенка-дошкольника 13 4. Значение ролевых игр в формировании воли 19 5. Феноменология волевых расстройств 20 Типология волевых расстройств 20 6. Роль детских учреждений в формировании воли дошкольников 22 7. Искусство как нетрадиционный метод формирования воли дошкольника 25 Заключение 36 Библиографический список 37 ∞ См. работу «Формирование воли дошкольника»
-
Формирование воли дошкольников
Содержание Содержание 1 Введение 2 1. Воля как основная характеристика личностного развития 4 Воля как характеристика сознания 4 Общие рекомендации по формированию воли ребенка 5 Динамика воли 6 . Анализ волевого действия 7 Теории воли 10 2. Развитие отдельных волевых свойств 11 Развитие произвольности 11 Мотивационная сфера 12 Развитие самосознания 13 3. Воля как фактор психологической готовности к школе ребенка-дошкольника 13 4. Значение ролевых игр в формировании воли 19 5. Феноменология волевых расстройств 20 Типология волевых расстройств 20 6. Роль детских учреждений в формировании воли дошкольников 22 7. Искусство как нетрадиционный метод формирования воли дошкольника 25 Заключение 36 Библиографический список 37 ∞ См. работу «Формирование воли дошкольников»
-
Основные психологические теории воли
Введение 3 1. Основные психологические теории воли 5 2. Общей понятие воли и волевых действий 10 3. Волевые качества человека 14 3.1 Целеустремленность 14 3.2 Самостоятельность 15 3.3 Решительность 15 3.4 Настойчивость и упрямство 16 3.5 Выдержка и самообладание 18 3.6 Мужество и смелость, трусость 18 3.7 Дисциплинированность и недисциплинированность 19 Заключение 21 Использованная литература 22 ∞ См. работу «Основные психологические теории воли»
-
Основные психологические теории воли
Введение 3 1. Основные психологические теории воли 5 2. Общей понятие воли и волевых действий 10 3. Волевые качества человека 14 3.1 Целеустремленность 14 3.2 Самостоятельность 15 3.3 Решительность 15 3.4 Настойчивость и упрямство 16 3.5 Выдержка и самообладание 18 3.6 Мужество и смелость, трусость 18 3.7 Дисциплинированность и недисциплинированность 19 Заключение 21 Использованная литература 22 ∞ См. работу «Основные психологические теории воли»
-
Условия формирования воли
Содержание 1.Условия формирования воли: • Введение • Формирование морального компонента «силы воли» • Формирование устойчивости и целеустремленности • Вывод 2.Понятие о внимании: • Введение • Физиологические основы внимания • Виды внимания • Основные свойства внимания • Рассеянность и внимательность • Вывод 3.Литература ∞ См. работу «Условия формирования воли»
-
Понятие о воле
План Введение 3 1.Понятие о воле 5 2.Теории воли 7 3.Волевая регуляция поведения 9 4.Развитие воли у человека 12 Заключение 15 Список литературы 16 ∞ См. работу «Понятие о воле»
-
Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
-
Проблеми мирного врегулювання на Близькому Сході. Ізраїльсько-арабо-палестинське питання.
-
Організація бенкет-чаю
1. Особливості бенкет-чаю як виду бенкету 3 2. Час тривалості бенкет-чаю 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися бенкет, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 4. Форма і варіант розстановки столів 5 5. Меню. Вибір напоїв до страв 6 6. Розрахунки для бенкет-чаю 8 Приміщення, банкетні столи 8 Додаткові меблі, елементи інтер’єру 9 Офіціанти 10 Скатертини 11 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для бенкет-чаю 11 8. Графічне зображення графічно із зазначенням черговості сервірування приклад сервірування одного десертного куверту чи двох 14 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано бенкет 16 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 17 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 18 Література 21 ∞ См. работу «Організація бенкет-чаю»
-
Економічне та суспільно-політичне життя в України в повоєнні роки
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Специфіка прийому «Сніданок» як виду прийому та бенкету 3 2. Приміщення, де має відбутися прийом, процеси виробничого та організаційного характеру, що потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 3. Розстановка столів 4 4. Особливості меню та вибору напоїв 5 5. Розрахунки стосовно приміщення та бенкетних столів для прийому «Сніданок» 7 6. Подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 9 7. Зображення із зазначенням черговості сервірування 10 8. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 11 9. Зображення зони обслуговування офіціантів 13 Список літератури 15 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Мовна реалізація концепту страху у романі Стівена Кінга
-
Проблема тиранії в романі Г.Г Маркса Осінь патріарха
Вступ 2 Розділ І. Магічний реалізм Латинської Америки. 4 1.1. Житєвий шлях Габріеля Гарсіа Маркеса. 4 1.2. Магічний реалізм. 8 Розділ ІІ. Творчість Г.Г. Маркеса. 11 2.1. Загальна характеристика ключових творів. 11 2.2. Проблеми тиранії в романі Г.Г. Маркеса «Осінь патріарха». 15 Висновки 18 Список використаної літератури 19 ∞ См. работу «Проблема тиранії в романі Г.Г Маркса Осінь патріарха»
-
Прийом „вечеря”
1. Особливості прийому «Вечеря» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Вечеря» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 5 4. Форма і варіант розстановки столів 6 5. Меню. Вибір напоїв до страв 7 6. Розрахунки для прийому «Вечеря» 10 Приміщення, банкетні столи 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Вечеря» 14 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 21 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Література 26 ∞ См. работу «Прийом „вечеря”»
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Особливості прийому «Сніданок» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Сніданок» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 5 4. Форма і варіант розстановки столів 6 5. Меню. Вибір напоїв до страв 7 6. Розрахунки для прийому «Сніданок» 10 Приміщення, банкетні столи 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 14 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування 15 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 21 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 22 Література 26 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Україна під гнітом фашистів
1. Економічний план фашистських загарбників щодо України. 3 2. Терор і масові знищення мирного населення. Депортація до Німеччини. 7 3. Всенародна боротьба в тилу німецьких окупантів. 9 Використана література 14 ∞ См. работу «Україна під гнітом фашистів»
-
"Прийом ""Сніданок"""
1. Особливості прийому «Сніданок» як виду прийому 3 2. Час тривалості прийому «Сніданок» 4 3. Характеристика приміщень, де має відбутися прийом, виробничі та організаційні процеси, які потрібно здійснити для підготування цих приміщень до обслуговування 4 4. Форма і варіант розстановки столів 4 5. Меню. Вибір напоїв до страв 5 6. Розрахунки для прийому «Сніданок» 8 Приміщення, банкетні столи 8 Офіціанти 9 Скатертини 10 7. Способи подавання страв і напоїв до столу, характерні для прийому «Сніданок» 10 8. Графічне зображення із зазначенням черговості сервірування. 11 9. Графічне зображення приміщення, де влаштовано прийом 12 10. Графічне зображення зони обслуговування офіціантів 15 Література…………………………………………………………………………….17 ∞ См. работу «"Прийом ""Сніданок"""»
-
Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)
ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ∞ См. работу «Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)»
-
Специфіка творення образу Роксолани в українському романі
Вступ 4 1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7 1.1 Шлях до гарему 7 1.2 Дружина падишаха 11 1.3 Леді смерть 14 2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19 2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19 2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24 2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27 3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29 Висновки 32 Використана література: 34 ∞ См. работу «Специфіка творення образу Роксолани в українському романі»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|