|
-
Порівняльна характеристика образів Гектора та Ахілла
-
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості)
-
Робін Гуд уособлення народної мрії про героя захисника бідних і ображених (втілення мрії англійського народу про захисника від несправедливості)
-
Національний виховний ідеал: науки, проблеми
План. 1. Вплив традицій на формування наці-го ідеалу 2. Український ідеал людини перед хрис Руси-України 3. Ідеал людини в творах письменників княжих часів 4. Козацька виховна мудрість 5. Комуністичний ідеал 6. Приклад східного ідеалу 7. Проблеми українського національного характеру 8. Виховний ідеал на рубежі тисячоліття 9. Висновок. ∞ См. работу «Національний виховний ідеал: науки, проблеми»
-
Ліричний герой лірики Шевченка періоду трьох літ
Вступ 3 Розділ 1. Повернення Шевченка в Україну його фольклорні герої та ліричні образи 6 Розділ 2. Еволюція ліричного героя під впливом захоплення Г. Закревською, соціалізація творчості поета 15 Розділ 3. Романтичні та соціальні образи поета, закінчення періоду Трьох літ 20 Розділ 3.1. Заповіт та наростання трагізму та приреченості у творах поета 29 Висновки 33 Список використаної літератури 36 ∞ См. работу «Ліричний герой лірики Шевченка періоду трьох літ»
-
Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського
Зміст. Розділ І. Тема. Сюжет. Композиція………………………………3 1.1. сюжет п’єси …………………………………………………3 Розділ ІІ. Позитивні образи твору……………………………5 2.1. Образ Наталки ………………………………………………5 2.2. Образи Петра і Миколи ……………………………………9 2.3. Образ Миколи ………………………………………………10 2.4. Образ Терпилихи …………………………………………11 Розділ ІІІ. Негативні образи………………… ………………15 3.1. Образ Возного …………………………………………….15 3.2. Образ Макогоненка ………………………………………22 Висновок …………………………………………………………23 Список використаної літератури ……………………………25 ∞ См. работу «Художні засоби типізації образів у п’єсі “Наталка-Полтавка” І.П. Котляревського»
-
Перемогти в собі звіра - це особиста проблема героя чи вічна проблема кожної людини за твором Педро Кальдерона "Життя це сон".
-
К\р Комічні образи в Ромео і Джульєті
Вступ……………………………………………………………………………3 1.Біографія письменника………………………………………………………3 2.Джерела історії Ромео і Джульєти………………………………………….4 3. Образи в Ромео і Джульеті………………………………………………….7 Висновок……………………………………………………………………….10 Список використаної літератури……………………………………………..12 ∞ См. работу «К\р Комічні образи в Ромео і Джульєті»
-
Характеристика емоцій та почуттів. Психологія особистості правопорушника
ВСТУП 3 Завдання 1. Характеристика емоцій та почуттів, їх вплив на діяльність правоохоронця 5 Завдання 2. Психологія особистості правопорушника 13 Завдання 3. Визначити якому виду уяви відповідають положення: а) "Формує образи на основі опису об'єктів"; б) "Створює нові, оригінальні образи"; в) "Відтворює образи за словесним описом". 17 ВИСНОВОК 18 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 19 ∞ См. работу «Характеристика емоцій та почуттів. Психологія особистості правопорушника»
-
Образ романтичного героя в поезія Міцкевича
-
Статистика
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 ∞ См. работу «Статистика»
-
Уособлення влади золота в образі лихваря Гобсека
-
Запитання _ антична література
1. Що таке міф і міфологічне мислення? 3 2.Різниця між міфом і художнім твором? 3 3. Вплив давньогрецької літератури на давньоримську 5 4. Визначення епосу. Особливості стилю гомерівського епосу 6 5.Що таке лірика як род літератури? 7 6.Характеристика давньогрецької лірики 8 7. Творчість Сапфо та Алкея 9 8. Назвіть основні риси драматургічного роду 9 9.Які риси характеризують античну трагедію? 10 10. Які риси характеризують античну комедію? 10 11.Знайдіть спільні риси та окремі риси в характерах Ахілла і Гектора 10 12. Порівняйте образ Одіссей та Енея 11 13.Порівняйте розкриття теми кохання у Сапфо та Катулла 12 14. «Метаморфози» Овідія як поєднання міфів про перевтілення 13 15.Зображення недоліків народовладдя у «Вершниках» Арістофана 14 16. Образ держави та володаря в одах Горація 14 17.Буколічна поезія Вергілія. Визначення ідилії 15 18. Стиль та облаштування античного театру 16 19. Тема фатуму та його подолання в трилогії Есхіла «Орестея» 18 20. Час і простір в «Метаморфозах» Овідія 19 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Запитання _ антична література»
-
Феномен „втраченої генерації” від людини до героя (Е.Ремарк)
-
Образ Одіссея, воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота
Образ Одіссея, воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота ∞ См. работу «Образ Одіссея, воїна, ватажка, батька, сина, чоловіка, мандрівника, патріота»
-
Проблема героя времени в русской литературе
План Введение I. Проблема героя времени в русской литературе II. Типы лишних людей в романах Пушкина и Лермонтова 1. Духовная драма русского европейца Евгения Онегина 2. Печорин - герой своего времени. 3. Cходство и различие образов Онегина и Печорина III. "Евгений Онегин" и "Герой нашего времени" - лучшие художественные документы своей эпохи Вывод Литература ∞ См. работу «Проблема героя времени в русской литературе»
-
ПРАВА ЛЮДИНИ. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
З М І С Т: Вступ.................................................................................................................... 3 1. Взаємозв’язок людини та права.................................................................... 5 2. Історія ідеї прав людини............................................................................... 8 3. Поняття права людини.................................................................................. 13 4. Основні права людини і громадянина......................................................... 18 4.1. Класифікація прав людини......................................................................... 19 4.2. Міжнародні стандарти в галузі прав людини........................................... 25 5. Система обов’язків людини та громадянина............................................ 27 6. Система гарантій прав людини та громадянина....................................... 31 7. Соціально – правовий механізм прав людини.......................................... 34 8. Міжнародний захист прав людини............................................................. 37 Висновки.............................................................................................................. 39 Перелік використаних джерел........................................................................... 41 ∞ См. работу «ПРАВА ЛЮДИНИ. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ»
-
Повстання Наливайка
-
Повстання Наливайка
-
Графічна форма та художній образ
План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31 ∞ См. работу «Графічна форма та художній образ»
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
-
Майбутнє Діка Сенда – юного героя роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»
-
Внутрішня драма головного героя роману Стендаля «Червоне і чорне» шлях від наполеонізму до злочину.
-
Образи українських народних побутових казок, специфіка мовно-художніх засобів, їх виховна цінність
-
Образи жінок і їх символічне значення у “Слові о полку Ігоревім
-
Теорія прав людини
Вступ 3 Розділ І. Поняття прав людини: загальнотеоретична характеристика 5 1.1. Історія ідеї прав людини. Теорія трьох поколінь прав людини 5 1.2. Основні права людини і громадянина. Міжнародні стандарти в галузі прав людини 11 1.3. Система основних прав і свобод людини і громадянина 15 1.4. Соціально-правовий механізм забезпечення (реалізації, охорони та захисту) прав людини 20 Розділ ІІ. Загальнотеоретична характеристика змісту прав людини: загальне та особливе у правах людини 23 2.2. Відповідність Конституції України міжнародним стандартам в галузі прав людини 23 2.2. Особливості основних прав і свобод громадян в Україні, їх класифікація 24 2.3. Конституційні гарантії реалізації і захисту прав та свобод людини 27 Висновки 29 Список використаної літератури: 31 ∞ См. работу «Теорія прав людини»
-
Права людини і громодянина
План: Вступ…………………………………………………………………………..3 1. Історія ідеї права людини……………………………………………....9 2. Основні права людини і громадянина 2.1.Ознаки основних прав людини……..………...………………………16 2.2. Міжнародні стандарти в галузі прав людини …………………… 18 2.3.Відмінності між правами людини і громадянина ………………… 21 3.Система основних прав і свобод людини і громадянина 3.1.Негативні права ……………………………………………………… 23 3.2. Позитивні права ……………………………………………………… 25 3.3. Класифікація основних прав і свобод людини і громадянина залежно від сфери реалізації їх в суспільному житті ………………… 27 Висновки …………………………………………………………………… 33 Список використаної літератури ……………………………………… 35 ∞ См. работу «Права людини і громодянина»
-
Права людини і громодянина
План: Вступ…………………………………………………………………………..3 1. Історія ідеї права людини……………………………………………....9 2. Основні права людини і громадянина 2.1.Ознаки основних прав людини……..………...………………………16 2.2. Міжнародні стандарти в галузі прав людини …………………… 18 2.3.Відмінності між правами людини і громадянина ………………… 21 3.Система основних прав і свобод людини і громадянина 3.1.Негативні права ……………………………………………………… 23 3.2. Позитивні права ……………………………………………………… 25 3.3. Класифікація основних прав і свобод людини і громадянина залежно від сфери реалізації їх в суспільному житті ………………… 27 Висновки …………………………………………………………………… 33 Список використаної літератури ……………………………………… 35 ∞ См. работу «Права людини і громодянина»
-
Особливості генетики людини
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|