|
-
Звіт з психокорекційної практики ( в СШ)
ЗВІТ 3 Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5 2. Настановний етап 6 3. Психокорекційний етап 6 4. Завершальний (оцінювальний) етап 8 Висновки 10 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11 Зміст занять 11 Процедура психокорекційної роботи 15 1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15 2. Настановний етап 15 3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16 4. Завершальний (оцінювальний) етап 20 ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 32 ∞ См. работу «Звіт з психокорекційної практики ( в СШ)»
-
Звіт з психокорекційної практики
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 3 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 5 1. ЗМІСТ ЗАНЯТЬ 5 2. ТЕХНОЛОГІЧНІ ЕТАПИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ 10 2.1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 10 2.2. Настановний етап 11 2.3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 11 ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ І ПІСЛЯКОРЕКЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 15 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап 15 3.2. Настановний етап 15 3.3. Психокорекційний етап 16 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 19 ВИСНОВКИ 20 Додатки 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ∞ См. работу «Звіт з психокорекційної практики»
-
Звіт з психокорекційної практики. Психокорекційна практика проходила в СШ №XX м. Києва. Практика проходила на протязі 6-ти тижнів. Довільно обрати період з початку грудня до кінця лютого.
-
Проходження практики в готелі адміністратором
Календарний план проходження практики Звіт про виконання програми практики Відгук керівника практики від підприємства і оцінка роботи студента Звіт з практики готель ВСТУП 3 1. Основна характеристика діяльності підприємства 4 2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства 6 3. Вивчення і аналіз організації структури управління підприємством 8 4. Дослідження системи менеджменту підприємства 11 5. Аналіз робочого дня керівника 15 6. Комунікаційні зв’язки в організації 18 7. Участь у засіданнях керівництва або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень 23 8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ∞ См. работу «Проходження практики в готелі адміністратором»
-
Звіт з практики товарознавця
-
Звіт про проходження виробничої практики
Вступ 3 1. Загально-економічна характеристика об'єкта проходження практики 4 2. Оцінка фінансового стану господарства 9 3. Оцінка податкової роботи 16 Висновки 21 Додатки 23 Додаток А. Баланс підприємства за 2003-2006 рр. 23 Додаток Б. Звіт про фінансові результати підприємства 25 Додаток В. Податковий календар 26 ∞ См. работу «Звіт про проходження виробничої практики »
-
Звіт з практики
Направлення на практику Календарний план проходження практики Звіт про виконання програми практики Відгук керівника практики від підприємства Висновок керівника практики ВНЗ ВСТУП 3 1. Вивчення установчих документів підприємства – бази практики 4 2. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 9 3. Ознайомлення із системою планування діяльності підприємства, зокрема його персоналу 11 4. Дослідження системи управління персоналом підприємства 12 5. Аналіз організації оплати праці 14 6. Складання схем комунікаційних зв’язків на підприємстві 18 7. Аналіз основних складових кадрового менеджменту 20 8. Аналіз системи мотивації персоналу підприємства 29 9. Вивчення організації інформаційного забезпечення діяльності менеджерів з персоналу 35 10. Оцінювання правового забезпечення управлінської діяльності підприємства та здійснення розрахунків соціальної або економічної їх доцільності 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46-52 ∞ См. работу «Звіт з практики »
-
Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку
-
ЗВІТ З ПРАКТИКИ
Щоденник з практики ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Характеристика підприємства – бази практики 4 2. Аналіз стану стратегічного управління і планування 6 3. Функція організації 12 4. Функція мотивування 17 5. Функція контролювання 20 6. Функція координування 24 7. Освітня функція 26 8. Управління інноваційною діяльністю 31 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 41 ∞ См. работу «ЗВІТ З ПРАКТИКИ»
-
Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)
Вступ 3 1. Вивчення установчих документів підприємства – бази практики 4 2. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 8 3. Ознайомлення з системою планування діяльності підприємства 10 4. Дослідження системи управління підприємством 13 5. Проведення аналізу організації робочого дня керівника 16 6. Складання схем комунікаційних зв’язків на підприємстві 18 7. Участь у проведенні оперативних заходів на підприємстві 19 8. Організація інформаційного забезпечення діяльності менеджерів 20 9. Правове забезпечення управлінської діяльності підприємства 23 10. Здійснення оцінки інвестиційного потенціалу підприємства 33 ДОДАТКИ 39 Додаток А. Основні показники діяльності підприємства в 2004-2006 рр. 40 ∞ См. работу «Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)»
-
Звіт з практики
Календарний план проходження практики ВСТУП 4 1. Інжиніринг - поняття і визначення інжинірингу 5 2. Поняття, основні принципи, система та правова діяльність підприємства 10 3. Зміст та характеристика конкретно виконаної роботи 15 Висновок 20 ∞ См. работу «Звіт з практики»
-
Звіт з психокорекційної практики
ВСТУП 3 Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 Розділ ІІ. ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 8 Розділ ІІІ. ПРАКТИЧНЕ ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ І ПІСЛЯКОРЕКЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 15 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап .. 15 3.2. Настановний етап 16 3.3. Психокорекційний етап 17 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 19 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22 ДОДАТКИ 25 Додаток 1. Розклад психокорекційних занять з дошкільниками 25 Додаток 2. Зміст розвиваючих ігор для проведення в групі 28 Додаток 3. Докорекційна психодіагностична картка 31 Додаток 4 . Стимульний матеріал та критерії методики „Графічний диктант” 34 Додаток 5. Звітній матеріал виконання „Графічного диктанту” 37 Додаток 6. Протоколи психодіагностичного обстеження дошкільників 47 Додаток 7. План проведення психокорекційного заняття 49 ВСТУП На сьогодні в Україні важливість питання формування готовності дітей до школи пов’язана із завданнями розбудови сучасної української держави, проблемами виховання в закладах освіти гідних членів суспільства. У зв’язку з цим актуалізується питання щодо наступності дошкільного та шкільного навчання. У Законі „Про дошкільну освіту” йдеться про обов’язковість підготовки кожної дитини до систематичного навчання у школі. Така підготовка має на меті не тільки вироблення певних знань, вмінь і навичок дітей, а, більшою мірою, вона спрямована на загальний психічний розвиток особистості. Отже, перед дошкільною ланкою освіти постають завдання формування психологічної готовності дітей до навчання: розвитку їх пам’яті, мислення, мовлення, тобто розвитку загальних розумових здібностей, сформованість яких сприяє успішному засвоєнню шкільних предметів. Тому до практичного виконання мною був прийнятий варіант №1 з переліку Методичних вказівок до проведення практики: "Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку". Метою моєї навчальної практики стало отримання практичних умінь та навичок проведення психокорекційної роботи з старшими дошкільниками щодо їх готовності до шкільного навчання. При цьому завданнями, що були спрямовані на реалізацію мети навчальної практики, були: 1. Ознайомлення з особливостями психокорекційної роботи із надання психологічної допомоги в даному дитячому садку. 2. Поглиблення, закріплення та використання в роботі психологічних, психолого-педагогічних та методичних знань, пов’язаних з особливостями та засобами практичної діяльності з психокорекції готовності до школи. 3. Формування та вдосконалення професійно-психологічних умінь та навичок психокорекційної роботи з дітьми старшого дошкільного віку щодо їх готовності до школи. Психокорекційна навчальна практика проходила в період з 10 грудня 2009 року по 1 лютого 2010 року у дошкільному навчальному закладі м. Києва. ∞ См. работу «Звіт з психокорекційної практики»
-
Характеристика діяльності комерційного банку АТ „...” (звіт з практики)
-
Звіт з юридичної практики
-
Звіт про проходження практики
-
Психокорекційна практика
Зміст 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 2 2. Настановчий етап 7 3. Власне психокорекційний етап – основний етап 9 4. Оцінка ефективності психокорекційної роботи 13 5. Щоденник студента – практиканта 15 6. Сценарій психокорекційного заняття 16 7. Загальний звіт про практику 16 Список використаних джерел 24 Додатки 27 ∞ См. работу «Психокорекційна практика»
-
Звіт з психокорекційної практики. Психокорекційна практика проходила в довільній організації (студент назву впише самостійно), штат працівників – 3-4 чоловіка, працюють з оргтехнікою
ВСТУП 3 ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 5 1. ЗМІСТ ЗАНЯТЬ 5 2. ЕТАПИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ 8 2.1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 8 2.2. Настановний етап 9 2.3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 9 2.4. Завершальний (оцінювальний) етап 18 Література до психокорекційної програми 19 ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ І ПІСЛЯКОРЕКЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 20 3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап 20 3.2. Настановний етап 21 3.3. Психокорекційний етап 22 3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 23 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 Додатки 28 ВСТУП Психокорекційна навчальна практика студента ________________________ проходила в період з 18 грудня 2008 року по 8 лютого 2009 року на підприємстві ______________________________________________________________ м. Києва. Керівник організації ______________________________________________ ; психолог організації _______________________________________________ , яка стала також керівником навчальної практики від даного підприємства. Метою практики було оволодіння практичними уміннями та основними навичками проведення психокорекційної роботи як базової складової практичної психології в умовах виробничого (професійного) колективу на підприємстві. При цьому завданнями, що були спрямовані на реалізацію мети навчальної практики, були: 1. Ознайомлення з особливостями психокорекційної роботи в умовах виробничої організації. 2. Поглиблення, закріплення та використання в роботі психологічних та методичних знань, пов’язаних з особливостями та засобами психокорекційної діяльності в сфері виробництва. 3. Формування та вдосконалення професійно-психологічних умінь та навичок психокорекційної роботи з клієнтами, що відносяться до категорії працівників (службовців) підприємства (організації). Психокорекційна практика стала продовженням психодіагностичного етапу, що був раніше реалізований в межах цього закладу і стосувався психологічної діагностики конфліктних стосунків у виробничому колективі. Результати проведення попередньої психодіагностичної роботи вказували на необхідність здійснення комплексу заходів для поліпшення соціально-психологічного клімату в колективі, покращення комунікативних і особистісних якостей членів групи. Відповідно до цієї проблематики, з переліку напрямів навчальної психокорекційної практики, був обраний перший напрям, а саме: "Психологічна корекція негативних особистісних проявів і стереотипів поведінки". Реалізація цього напряму передбачала проведення заходів з психологічної корекції несприятливих форм емоційного реагування та стереотипів поведінки дорослих, психологічну корекцію конфліктних та неадекватних відносин в мікрогрупах, трудових колективах. Згідно з обраним напрямом, до практичного виконання був прийнятий варіант № 8 з переліку Методичних вказівок до проведення практики студентом: "Психокорекція психологічного клімату, конфліктних та неадекватних міжособистісних стосунків у мікрогрупах, трудових колективах". На попередньому, психодіагностичному, етапі була виявлена складна психологічна обстановка в даній виробничій групі. Вона характеризувалася частими сварками між працівниками, непримиримим відношенням один до одного, небажанням підтримати своїх колег. В групі намітилась тенденція до зниження виробничих показників та в цілому до ефективності цього структурного підрозділу. Психодіагностичне дослідження, що було проведено за методикою оцінки способів реагування в конфлікті (методика К. Томаса), показало, що кожний працівник відділу має домінування рис конфліктного характеру, яке заважає йому продуктивно та безпроблемно спілкуватися з своїми колегами. Практика надання психологічної допомоги показує, що в ряді випадків, коли психологічні характеристики та внутрішні установки кожної особи групи не являються значно непримиримими, налагодити психологічний клімат в групі допомагають спеціальні, корекційні заняття, які спрямовані на покращення комунікативних властивостей особистості, розвиток її уміння сприймати співрозмовника, здійснювати адекватне реагування на його вплив. Відповідно до проблем даного психологічного запиту була сформована та реалізована Програма психокорекції. ∞ См. работу «Звіт з психокорекційної практики. Психокорекційна практика проходила в довільній організації (студент назву впише самостійно), штат працівників – 3-4 чоловіка, працюють з оргтехнікою»
-
Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності фінансовий менеджмент
До практики в базі є диплом: Проблеми управління акіонерними товариствами Метою практики є узагальнення та вдосконалення знань та вмінь, одержаних під час теоретичного навчання, формування комплексу практичних навичок та вмінь з управління лінійними та функціональними підсистемами організації, підготовка до державної атестації. Питання, що вивчаються під час практики, практичні розрахунки на матеріалах реальних явищ і процесів, що відбуваються у діяльності підприємства, висвітлено в звіті про проходження переддипломної практики. ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 3 1.1. Загальна характеристика підприємства готель Україна 3 1.2. Майно і власність підприємства 6 1.3. Відносини з зовнішнім середовищем 11 1.4. Організаційна структура і управління підприємством 13 2. ІНДИВІДУАЛЬНА ЧАСТИНА 16 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22 Додатки 23 ∞ См. работу «Звіт про виконання виробничої практики із спеціальності фінансовий менеджмент»
-
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта)
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта) 1 1. Матеріальні, психоло-педагогічні умови проходження практики 1 1.1. Матеріальні умови життєдіяльності групи, ДНЗ 1 1.2. Взаємодія з вихователями, методистом, керівником ДНЗ, керівником педагогічної практики 3 2. Виконання завдань психолого-педагогічного дослідження 4 3. Організація життєдіяльності дітей у ДНЗ (характеристика організації видів діяльності) 5 4. Аналіз результатів організаційно-педагогічної роботи 7 5. Кількісна оцінка самостійно проведеної освітньо-виховної роботи з дітьми 9 6. Організаційно-методична робота 10 7. Особисті пропозиції і побажання щодо удосконалення організації комплексної практики з фаху 10 КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 11 ПРОЕКТ проведення спортивного свята з вихованцями старшої дошкільної групи 24 ПРОЕКТ 30 Додатки 33 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУПИ 33 ТАБЛИЦЯ ВИБОРІВ ДІТЕЙ ЗА МЕТОДИКОЮ "СЕКРЕТ" 38 УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ІЗОЛЬОВАНИМИ ДІТЬМИ 39 УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ДІТЬМИ-ЛІДЕРАМИ 41 Характеристика 42 ∞ См. работу «ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта)»
-
Звіт про проходження педагогічної практики
1. Календарний план...................................................3 2. Вступ……………………………………………….4 3. Характеристика бази практики..............................5 4. Аналіз відвіданих 2-х навчальних занять: • перший урок..........................................................6 • другий урок...........................................................6 5. Конспект проведення 3-х уроків............................8 6. Підбиття підсумків практичної діяльності у вигляді звіту про апробацію ………………………17 7. Психолого- педагогічне дослідження учня ……...18 8. Характеристика зі школи …………………………22 9. Висновки……………………………………………23 ∞ См. работу «Звіт про проходження педагогічної практики»
-
Звіт про проходження педагогічної практики
1. Календарний план...................................................3 2. Вступ……………………………………………….4 3. Характеристика бази практики..............................5 4. Аналіз відвіданих 2-х навчальних занять: • перший урок..........................................................6 • другий урок...........................................................6 5. Конспект проведення 3-х уроків............................8 6. Підбиття підсумків практичної діяльності у вигляді звіту про апробацію ………………………17 7. Психолого- педагогічне дослідження учня ……...18 8. Характеристика зі школи …………………………22 9. Висновки……………………………………………23 ∞ См. работу «Звіт про проходження педагогічної практики»
-
Звіт з практики (Шахта)
1. Загальна характеристика об’єкта дослідження 3 2. Аналіз фінансової діяльності підприємства 5 3. Джерела фінансового забезпечення підприємства фінансовими ресурсами 15 4. Аналіз формування фінансових ресурсів шахти 19 5. Фінансова звітність підприємства 23 5.1. Баланс на 31 Грудня, 2002 р. 23 5.2. Звіт про фінансові результати за 2002 рік 25 5.3. Звіт про рух грошових коштів за 2002 рік 26 5.4. Звіт про власний капітал за 2002 рік 28 5.5. Звіт про випуск, реалізацію та обіг цінних паперів за 2002 рік 29 5.6. Примітки до фінансової звітності за 2002 рік 32 Додаток А. Агреговані звітні дані підприємства за 1999-2002 рр. 39 Додаток Б. Методика розрахунку показників фінансового стану підприємства 42 Показники фінансової стійкості підприємства і структури капіталу 42 Показники ліквідності та платоспроможності 43 Показники ділової активності 44 Показники рентабельності підприємства 45 ∞ См. работу «Звіт з практики (Шахта)»
-
Докорекційно-психодіагностичний етап
Зміст 1. Докорекційно-психодіагностичний етап 3 2. Настановчий етап 8 3. Власне психокорекційний етап – основний етап 10 4. Оцінка ефективності психокорекційної роботи 17 5. Щоденник студента – практиканта 19 6. Сценарій психокорекційного заняття 20 7. Загальний звіт про практику 22 Список використаних джерел 24 Додатки 26 ∞ См. работу «Докорекційно-психодіагностичний етап»
-
Звіт з виробничої практики + щоденник ( розробка комплексу стратегії розвитку бізнесу для ТОВ «D&V - інвест» на основі поведеного стратегічного аналізу)
-
Звіт з практики (підприємство банк)
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 4 1.1. Загальна характеристика підприємства 4 1.2. Майно і власність підприємства 8 1.3. Відносини з зовнішнім середовищем 11 1.4. Організаційна структура і управління підприємством 13 2. ІНДИВІДУАЛЬНА ЧАСТИНА 15 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 ЛІТЕРАТУРА 35 ДОДАТОК 1. БАЛАНС 40 ДОДАТОК 2. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 41 ∞ См. работу «Звіт з практики (підприємство банк)»
-
Звіт з юридичної практики (адміністративне право) + характеристика + щоденник + позовні заяви
-
Звіт з практики на основі фірми Голден Фарм (Організація обслуговування населення)
-
Звіт з практики з організації обслуговування населення
Звіт з практики Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНС" Предметом діяльності Товариства є: виробництво іграшок; оптова торгівля іграшками; інші види оптової торгівлі. Предмет: організація обслуговування населення Зміст 1. Загальне ознайомлення з підприємством і організація виробничої діяльності підприємства. 3 2. Організаційна структура і управління підприємством 4 3. Майно і власність підприємства, взаємовідносини підприємства із зовнішнім контрагентами та ринковою інфраструктурою 7 4. Стратегія маркетингу підприємства 12 5. Система планування діяльності підприємства 13 6. Витрати і фінанси підприємства 20 7. Податки та обов'язкові платежі підприємства 22 8. Підсумковий баланс та економічна оцінка діяльності підприємства 23 Список використаних джерел 30 Додатки 31 ∞ См. работу «Звіт з практики з організації обслуговування населення»
-
Психологічна корекція та її види
Зміст Вступ 3 1. Теоретична частина 6 1.1. Психологічна корекція та її види 6 1.2. Види психокорекції 7 1.3. Цілі корекції 12 2. Експериментальна частина 18 2.1. Етапи, мета, завдання психокорекційної практики 18 2.2. Методики дослідження 21 2.3. Організація проведення дослідження та результати 25 2.4. Рекомендації 28 Висновки 30 Список використаних джерел 32 Додатки 34 ∞ См. работу «Психологічна корекція та її види»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|