|
-
Звіт з психокорекційної практики ( в СШ)
ЗВІТ 3
Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5
1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5
2. Настановний етап 6
3. Психокорекційний етап 6
4. Завершальний (оцінювальний) етап 8
Висновки 10
ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11
Зміст занять 11
Процедура психокорекційної роботи 15
1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15
2. Настановний етап 15
3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16
4. Завершальний (оцінювальний) етап 20
ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
ДОДАТКИ 32
-
Звіт з психокорекційної практики
ЗВІТ 3
Практичне виконання заходів психокорекційної програми 5
1. Докорекційно-психодіагностичний етап 5
2. Настановний етап 6
3. Психокорекційний етап 6
4. Завершальний (оцінювальний) етап 8
Висновки 10
ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 11
Зміст занять 11
Процедура психокорекційної роботи 15
1. Докорекційно-психодіагностичний (підготовчий) етап 15
2. Настановний етап 15
3. Психокорекційний (основний) етап психокорекційної роботи 16
4. Завершальний (оцінювальний) етап 20
ЩОДЕННИК ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ДОДАТКИ 31
-
Особливості адаптації студентів першого курсу до умов навчальної діяльності (теория)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1. Студент як обєкт педагогічної діяльності 6
1.2. Сутність поняття «адаптація» в психологічній літературі 10
1.3. Проблема психологічної адаптації першокурсників до навчання 12
Висновок до розділу 1 18
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО КОРЕКЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 19
2.1. Особливості діяльності психологічної служби вищого навчального закладу 19
2.2. Сутність та види психокорекції та психотерапії 23
2.2.1. Седативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 24
2.2.2. Консультативна психокорекційна робота з проблемою адаптації 26
2.2.3. Тренінгові групи як вид психокорекційної роботи 27
Висновок до розділу 1 36
ВИСНОВОК 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
-
Проходження практики в готелі адміністратором
Календарний план проходження практики
Звіт про виконання програми практики
Відгук керівника практики від підприємства і оцінка роботи студента
Звіт з практики готель
ВСТУП 3
1. Основна характеристика діяльності підприємства 4
2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства 6
3. Вивчення і аналіз організації структури управління підприємством 8
4. Дослідження системи менеджменту підприємства 11
5. Аналіз робочого дня керівника 15
6. Комунікаційні зв’язки в організації 18
7. Участь у засіданнях керівництва або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень 23
8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Практика як специфічно - людський спосіб освоєння світу
План
Вступ 2
1. Поняття „практика” 3
2. Структура практики 7
3. Форми і рівні практичної діяльності 8
4. Гуманістичний зміст практики 10
5. Функції практики 16
6. Практика як критерій істини 20
Висновки 24
Список використаної літератури 25
-
Звіт з психокорекційної практики
ВСТУП 3
Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
Розділ ІІ. ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЇ 8
Розділ ІІІ. ПРАКТИЧНЕ ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ І ПІСЛЯКОРЕКЦІЙНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 15
3.1. Докорекційно-психодіагностичний етап .. 15
3.2. Настановний етап 16
3.3. Психокорекційний етап 17
3.4. Завершальний (оцінювальний) етап 19
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
ДОДАТКИ 25
Додаток 1. Розклад психокорекційних занять з дошкільниками 25
Додаток 2. Зміст розвиваючих ігор для проведення в групі 28
Додаток 3. Докорекційна психодіагностична картка 31
Додаток 4 . Стимульний матеріал та критерії методики „Графічний диктант” 34
Додаток 5. Звітній матеріал виконання „Графічного диктанту” 37
Додаток 6. Протоколи психодіагностичного обстеження дошкільників 47
Додаток 7. План проведення психокорекційного заняття 49
ВСТУП
На сьогодні в Україні важливість питання формування готовності дітей до школи пов’язана із завданнями розбудови сучасної української держави, проблемами виховання в закладах освіти гідних членів суспільства. У зв’язку з цим актуалізується питання щодо наступності дошкільного та шкільного навчання. У Законі „Про дошкільну освіту” йдеться про обов’язковість підготовки кожної дитини до систематичного навчання у школі. Така підготовка має на меті не тільки вироблення певних знань, вмінь і навичок дітей, а, більшою мірою, вона спрямована на загальний психічний розвиток особистості.
Отже, перед дошкільною ланкою освіти постають завдання формування психологічної готовності дітей до навчання: розвитку їх пам’яті, мислення, мовлення, тобто розвитку загальних розумових здібностей, сформованість яких сприяє успішному засвоєнню шкільних предметів. Тому до практичного виконання мною був прийнятий варіант №1 з переліку Методичних вказівок до проведення практики: "Психокорекція готовності до навчання у школі та корекція психічного розвитку дітей дошкільного віку".
Метою моєї навчальної практики стало отримання практичних умінь та навичок проведення психокорекційної роботи з старшими дошкільниками щодо їх готовності до шкільного навчання.
При цьому завданнями, що були спрямовані на реалізацію мети навчальної практики, були:
1. Ознайомлення з особливостями психокорекційної роботи із надання психологічної допомоги в даному дитячому садку.
2. Поглиблення, закріплення та використання в роботі психологічних, психолого-педагогічних та методичних знань, пов’язаних з особливостями та засобами практичної діяльності з психокорекції готовності до школи.
3. Формування та вдосконалення професійно-психологічних умінь та навичок психокорекційної роботи з дітьми старшого дошкільного віку щодо їх готовності до школи.
Психокорекційна навчальна практика проходила в період з 10 грудня 2009 року по 1 лютого 2010 року у дошкільному навчальному закладі м. Києва.
-
Управління персоналом вар 2
1. Дати коротку техніко-економічну характеристику організації (підприємства, установи), на якій студент проходить практику. Навести:
- повну назву організації, галузеву приналежність та форму власності;
- данні про види та обсяги продукції, що виробляються або послуги, що надаються. При аналізі виробничої діяльності показати названі показники в динаміці за останні три роки, зробивши висновки щодо ефективності діяльності організації (підприємства, установи) на ринку.
2. Проаналізувати нормативно-правове забезпечення діяльності служби управління персоналом. Вказати всі законодавчі акти, які використовуються в діяльності служби, з зазначенням випадків та механізму їх застосування.
3. Проаналізувати діяльність служби управління персоналом в організації та проведенні навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації персоналу. Навести дані про кількість працівників та форми проведення навчання та підвищення кваліфікації в організації. Оцінити ефективність діяльності служби управління персоналом у забезпеченні підвищення професійно-кваліфікаційного рівня персоналу. Розробити рекомендації щодо вдосконалення діяльності служби управління персоналом в організації підвищення кваліфікації працівників організації.
4. Проаналізувати організацію кадрового діловодства в службі управління персоналом. Описати призначення, склад документів, порядок ведення, використання та зберігання особових справ працівників, карток персонального обліку працівників та спеціалістів. Навести приклади заповнених документів.
-
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта)
ЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ПРАКТИКИ З ФАХУ (Дошкільна освіта) 1
1. Матеріальні, психоло-педагогічні умови проходження практики 1
1.1. Матеріальні умови життєдіяльності групи, ДНЗ 1
1.2. Взаємодія з вихователями, методистом, керівником ДНЗ, керівником педагогічної практики 3
2. Виконання завдань психолого-педагогічного дослідження 4
3. Організація життєдіяльності дітей у ДНЗ (характеристика організації видів діяльності) 5
4. Аналіз результатів організаційно-педагогічної роботи 7
5. Кількісна оцінка самостійно проведеної освітньо-виховної роботи з дітьми 9
6. Організаційно-методична робота 10
7. Особисті пропозиції і побажання щодо удосконалення організації комплексної практики з фаху 10
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 11
ПРОЕКТ проведення спортивного свята з вихованцями старшої дошкільної групи 24
ПРОЕКТ 30
Додатки 33
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУПИ 33
ТАБЛИЦЯ ВИБОРІВ ДІТЕЙ ЗА МЕТОДИКОЮ "СЕКРЕТ" 38
УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ІЗОЛЬОВАНИМИ ДІТЬМИ 39
УЗАГАЛЬНЕНІ ДАНІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗА ДІТЬМИ-ЛІДЕРАМИ 41
Характеристика 42
-
Психокорекційні методи, які можуть використовуватися в школі
Вступ...............................................................................................................3
Розділ 1. Поняття психокорекційної роботи у школі.................................5
Розділ 2. Особливості застосування психокорекційних
методів в школі............................................................................10
Розділ 3. Психокорекційна робота в групі.................................................17
Висновки........................................................................................................22
Список використаної літератури.................................................................25
-
Головні види організації навчання соціальних працівників
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Базові аспекти функціонування системи навчання соціальних працівників 6
1.1 Необхідність та особливості професії соціального працівника та наукової дисципліни "соціальна робота" 6
1. 2 Соціальна робота як наукова дисципліна 9
Розділ ІІ. Головні види організації навчання соціальних працівників 17
2. 1 Відкрите та закрите навчання в підготовці соціальних працівників 17
2.2 Організація та значення практики як найбільш значимої форми навчання соціальних працівників 26
Розділ ІІІ. Досвід організації навчання соціальних працівників в Україні та за кордоном 31
Висновки 38
Список використаної літератури 39
Cгенерировано за 0.202785 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|