|
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5
1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5
1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14
РОЗДІЛ ІІ
СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19
2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19
2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23
2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Облік витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції на підприємстві ТОВ “Назва”
Вступ 3
1. Теоретичні основи обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції підприємства 5
1.1. Сутність обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції підприємства 5
1.2. Огляд нормативної та спеціальної літератури обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції 16
2. Фінансовий облік витрат на освоєння та підготовку виробництва на підприємстві ТОВ „Назва” 21
2.1. Техніко-економічна характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ТОВ „Назва” 21
2.2. Обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва підприємства ТОВ „Назва” 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 38-47
-
Наукове пізнання
План
1. Теорія істини 3
2. Наукове пізнання, його форми і методи 4
3. Пізнання як творчість і духовне освоєння світу 12
Література 19
-
Обґрунтування проекту освоєння виробництва нової продукції
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ РОЗРОБКИ ТА ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1 Сутність і зміст організації створення й освоєння нової конкурентоспроможної продукції на підприємстві 6
1.2. Напрямки удосконалення системи розробки та освоєння виробництва нової продукції 14
1.3. Методика розробки та освоєння виробництва нової продукції 20
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ РОЗРОБКИ ТА ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28
2.1 Загальна характеристика підприємства 28
2.2 Аналіз фінансових показників 36
2.3 Аналіз конкурентного середовища фірми 43
РОЗДІЛ 3 ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 58
3.1 Напрям розвитку 58
3.2 Обчислення економічного ефекту впровадження нововведень 63
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81
-
Історичні типи світогляду
План
Вступ…………………………………………………………………………….2
1. Світогляд як форма духовно-практичного освоєння світу……………3
2. Специфіка міфології як форми духовної діяльності людини…………8
3. Релігія як форма світогляду……………………………………………..9
4. Філософський світогляд…………………………………………………11
Висновки………………………………………………………………………...15
Використана література………………………………………………………...16
-
Філософське вчення про пізнання
1. Поняття “пізнання” у філософії. Суб’єкт та об’єкт пізнання, їх взаємозв’язок 3
2. Основні форми освоєння людиною світу: духовно-теоретична, духовно-практична, предметно-практична 7
Список використаної літератури 11
-
Засоби змін впливу факторів в економічному аналізи
Зміст
Вступ 3
1. Види факторних моделей 4
2. Прийоми елімінування в економічному аналізі 7
2.1. Спосіб повних ланцюгових підстановок 8
2.2. Спосіб абсолютних різниць 10
2.3. Спосіб відносних різниць 11
3. Інтегральний метод 14
Висновок 16
Література 17
-
Засоби змін впливу факторів в економічному аналізи
Зміст
Вступ 3
1. Види факторних моделей 4
2. Прийоми елімінування в економічному аналізі 7
2.1. Спосіб повних ланцюгових підстановок 8
2.2. Спосіб абсолютних різниць 10
2.3. Спосіб відносних різниць 11
3. Інтегральний метод 14
Висновок 16
Література 17
-
Контрольна філософія
1. Проблема ціннісного характеру світоглядного знання. Універсалізм і субстанціоналізм філософського знання. 3
2. Проблема буття і людини у філософії Платона і Аристотеля. 5
3. Гуманістичний, антропоцентриський характер філософії Відродження. Данте і Петрарка. 7
4. Національно-ментальний контекст російського марксизму. 9
5. Структуралізм і пост структуралізм. (М.Фуко, Ж.Лакан, Ж.Дерріда). 11
6. Філософія періоду відродження українського духовного життя (В.Винниченко, М.Грушевський, В.Зеньковський). 13
7. Практика як специфічно людське світовідношення 17
8. Соціальна сфера життя суспільства. 19
9. Філософія науки. Наука як соціальний інститут. 21
Література 23
-
Політекономія
1. ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ ПОЛІТЕКОНОМІЇ ПРЕДСТАВНИКАМИ РІЗНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ШКІЛ, ЙОГО ВІДМІННОСТІ ТА ЕВОЛЮЦІЯ. 2
1.1. Історичне становлення політекономії. 2
1.2. Зміст предмета політичної економії в сучасних уявленнях. 5
Висновки 7
Список використаної літератури 8
2. ДОМОГОСПОДАРСТВА ЯК СУБ’ЄКТ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. 9
2.1. Сутність домогосподарства. 9
2.2. Витрати домогосподарств. 10
2.3. Доходи домогосподарств 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
3. КРИЗА ТА РОЗПАД КОМАНДНО-АДМІНІСТРАТИВНОЇ СИСТЕМИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ПЕРЕХОДУ ЕКОНОМІКИ ПОСТСОЦІАЛІСТИЧНИХ КРАЇН ДО РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 16
3.1. Посилення кризових явищ соціалістичної економіки. 16
3.2. Переваги ринкового регулювання економіки. 18
Висновки 21
Список використаної літератури 22
4. НТР І ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР. ІНВЕСТИЦІЇ В ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ 23
4.1. Вплив НТР на людський фактор. 23
4.2. Інвестиції в людський капітал. 26
Список використаної літератури 30
-
АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7
1.1. Визначення основних етапів аналізу доцільності освоєння виробництва нової продукції 7
1.2. Типові підходи та методи проведення досліджень на етапах аналізу 10
1.3. Алгоритм оцінки ефективності освоєння виробництва нової продукції 36
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКСТЕМП” 44
2.1. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ВАТ “Текстемп” 44
2.2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства 55
2.3. Висновки щодо фінансового стану ВАТ “Текстемп” 65
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 69
3.1. Дослідження та вибір напрямків удосконалення 69
3.2. Розробка концепції нового продукту 73
3.3. Розробка бізнес-плану проекту 84
3.4. Оцінка економічної ефективності виробництва нової продукції 93
ВИСНОВКИ 97
ЛІТЕРАТУРА 103
Cгенерировано за 0.143122 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|