|
-
Вередування та впертість дітей дошкільного віку їх причини та шляхи подолання
-
Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 4 1.1. Сутність поняття увага 4 1.2. Проблема розвитку уваги у дітей дошкільного віку 12 Розділ 2. Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку 20 2.1. Характеристика рівней розвитку уваги у дітей дошкільного віку 20 2.2. Шляхи розвитку уваги у дітей дошкільного віку 23 Висновки 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33 ∞ См. работу «Розвиток довільної уваги у дітей дошкільного віку»
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34 ∞ См. работу «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5 1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9 1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10 1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10 1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12 1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14 1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15 1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Завдання дослідження 18 2.2. Характеристика методів дослідження 18 2.3. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19 3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19 3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20 3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20 3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22 3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25 3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26 3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28 3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30 ВИСНОВКИ 32 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33 ЛИТЕРАТУРА 34 ∞ См. работу «ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ 6 1.1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей дошкільного віку 6 1.2. Психічний розвиток дітей дошкільного віку 8 1.3. Характеристика найпоширеніших психічних порушень дітей дошкільного віку 21 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ 30 2.1. Психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми дошкільного віку 30 2.2. Місце засобів тілесно-орієнтованої психотерапії дітей з психічними відхиленнями 41 РОЗДІЛ ІІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ТІЛЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ В РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПСИХІЧНИМИ ²ДХИЛЕННЯМИ 49 3.1. Організація дослідження 49 3.2. Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація 56 ВИСНОВОК 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 76 ∞ См. работу «Тілесно-орієнтована психотерапія в реабілітації дітей дошкільного з психічними відхиленнями »
-
Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113 ∞ См. работу «Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку»
-
Навчання дітей у повсякденному житті
Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25 ∞ См. работу «Навчання дітей у повсякденному житті»
-
Підготовка дитини до школи
Вступ 3 1. Розвиток дитини дошкільного віку 4 1. 2. Виховання уміння вчитися 5 1.3. Труднощі адаптації до школи 8 2. Методики вивчення і розвитку мислення дітей дошкільного віку 10 2.1. Оцінювання мислення дітей дошкільного віку 10 2.3. Методики роботи по розвитку мислення дітей дошкільного віку 12 1.3. Результати дослідження 18 2. Розвиток уваги та пам’яті в дошкільному віці 22 Висновки 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27 ∞ См. работу «Підготовка дитини до школи»
-
Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері
1. Психолого-педагогічні дослідження проблеми впливу матері на дитину з перших років життя 2 2. Методи і прийоми формування любові до матері у дітей дошкільного віку 8 3. Визначення рівня сформованості почуття любові до матері у дітей середнього дошкільного віку (констатуючий експеримент) 12 4. Система роботи з формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері (формуючий експеримент) 15 5. Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 18 Висновки та педагогічні рекомендації 21 Література 24 Додатки 25 ∞ См. работу «Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері»
-
СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 ІІ. ЗАВДАННЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ 9 ІІІ. РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ У ДІТЕЙ СЕНСОРНИХ СПРИЙМАНЬ, ДІЙ, УЯВЛЕНЬ (КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 13 IV. ШЛЯХИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ПЕРЦЕПТИВНИМ ДІЯМ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ 19 ПРО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТІВ (ФОРМУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 19 V. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОЇ РОБОТИ 25 ВИСНОВКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 34 ЛІТЕРАТУРА 36 ∞ См. работу «СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
-
Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості 5 1.2. Формування соціальної поведінки та культури д ітей дошкільного віку 13 РОЗДІЛ 2. ЕМРІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 22 2.1. База проведення експерименту 22 2.2. Проведення експерименту 22 2.3. Результати експерименту 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 В експерименті брало більше 40 дітей ∞ См. работу «Правила поведінки дітей дошкільного віку та їх роль в організації життя і становленні особистості »
-
Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі
Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36 ∞ См. работу «Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі»
-
Психологія дошкільника
Зміст Вступ 4 Розділ 1 6 Психологія дошкільника. Середина дитинства 6 1.1. Концепція - Я дитини 5 -7 років 6 1.2. Вплив навчальної діяльності на розвиток дітей дошкільного віку 11 Розділ 2 17 Розвиток мислення в дітей дошкільного віку 17 2.1. Розвиток уяви дошкільнят 17 2.2. Розвиток мислення дітей дошкільного віку 20 2.3. Розвиток мовлення дитини і його звўязок з мисленням 24 Розділ 3 35 Методи діагностики мислення дітей дошкільного віку 35 3.1. Методики для оцінки образно - логічного мислення 35 3.2. Методики для оцінювання наочно - діючого мислення 43 Висновки 51 Список використаної літератури 53 ∞ См. работу «Психологія дошкільника»
-
Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦІСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 5 1.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 5 1.2. РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИРОДНИЧОГО ЗМІСТУ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПРИРОДИ. 7 1.3. МЕТОДИКА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 16 РОЗДІЛ ІІ. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.1. СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 20 2.2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ СПРОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ. 27 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39 ДОДАТКИ 41 ∞ См. работу «Формування пізнавальних інтересів у дітей середнього дошкільного віку в процесі спостережень у природі»
-
Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників
Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей ∞ См. работу «Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників »
-
Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей
Вступ 4 1. Проблема формування словника дошкільників у науково-педагогічних дослідженнях 7 1.1. Психологічні основи формування словника дітей 7 1.2. Роль художньої картини у словниковій роботі з дошкільниками: методика її використання 14 2. Розвиток словникового запасу дітей засобами образотворчого мистецтва 19 2.1. Особливості словника дітей дошкільного віку 19 2.2. Значення художньої картини та методика роботи з нею у ході формування словника дітей дошкільного віку 24 2.3. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 29 2.4. Методика використання художньої картини в словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (формуючий експеримент) 36 2.5. Визначення доцільності та ефективності використання художньої картини у словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (контрольний експеримент) 41 Висновки 46 Використана література 48 Додатки 51 ∞ См. работу «Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей»
-
Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)
ВСТУП 3 І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5 1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8 1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10 1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21 2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ∞ См. работу «Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років) »
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27 ∞ См. работу «Трудовая деательность»
-
Трудовая деательность
Вступ………………………………………………………………………… 4 Розділ І. Дошкільне дитинство……………..………………………………….5 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці………………………… 5 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника………….. 13 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку………. 16 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства…………………………. 20 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку…………………….22 2.1 Діяльність як психологічна категорія…………………………………….. 22 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку…………………….. 23 Висновки…………………………………………………………………...........26 Список використаної літератури…………………………………………….27 ∞ См. работу «Трудовая деательность»
-
Здійсненна контролю за фізичним розвитком, охороною та зміцненням здоров’я дітей дошкільного віку
ВСТУП 3 I. ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ФІЗИЧНИМ РОЗВИТКОМ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Загальна характеристика фізичного розвитку дошкільників 6 1.2. Основні контрольні показники фізичного розвитку дошкільників 8 1.3. Методи контролю за фізичним розвитком дітей дошкільного віку 11 II. КОНТРОЛЬ ЗА ОХОРОНОЮ І ЗМІЦНЕННЯМ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 16 2.1. Медико-педагогічний нагляд в процесі фізичного виховання 16 2.2. Контроль за санітарно-гігієнічними умовами проведення фізкультурних занять 22 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 29 ∞ См. работу «Здійсненна контролю за фізичним розвитком, охороною та зміцненням здоров’я дітей дошкільного віку»
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з питань формування у дітей дошкільного віку любові до природи 7 1.2. Роль спостережень природничого змісту у формуванні у дітей дошкільного віку почуття любові до природи 19 1.3. Методика роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 22 РОЗДІЛ 2 27 2.1. Стан роботи з формування у дітей старшого дошкільного віку любові до природи в процесі спостережень 27 2.2. Система роботи з формування у дитини почуття любові до природи в процесі спостережень 34 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ ∞ См. работу «Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття любові до природи в процесі спостережень»
-
Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування
План Вступ 3 1. Основні принципи загартовування 5 2. Характеристика традиційних та нетрадиційних засобів загартовування дітей дошкільного віку 8 3. Організація та методика проведення повсякденних та спеціальних загартовуючих процедур 13 4. Стан роботи дошкільної установи по оздоровленню дошкільників 19 5. Впровадження системи роботи по загартуванню дітей дошкільного віку 21 6. Вплив загартування на стан здоров’я та фізичний розвиток дошкільників 24 Висновки 27 Література 28 ∞ См. работу «Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування »
-
Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку
Вступ 2 1. Педагогічні основи формування рухових функцій дошкільників 5 1.1. Стан вивчення проблеми формування рухових функцій дошкільників у науковій педагогічній та методичній літературі 5 1.2. Психофізіологічні основи формування рухових навичок у дітей дошкільного віку 11 1.3. Характеристика метання як основного руху особливості виконання руху дітьми дошкільного віку 14 1.4. Динаміка формування навичок з метання у дошкільників 17 1.5. Особливості методики навчання метання дітей дошкільного віку 22 Висновок до розділу 1 24 2. Організаційні та педагогічні умови навчання метання дітей дошкільного віку в практиці роботи ДНЗ 27 2.1. Визначення рівня умінь і навичок з метання на дальність (в ціль) згідно нормативним показникам дітей різних вікових груп 27 2.2. Зміст різних форм роботи з фізичного виховання щодо навчання дітей метання на дальність (у ціль) 29 2.3. Модель навчання дітей дошкільного віку метання на дальність (у ціль) 33 Висновок до розділу 2 38 Висновки 40 Використана література 42 Додатки 44 ∞ См. работу «Організація та методика навчання метання дітей дошкільного віку»
-
Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій
ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 4 1.1. Основи психологічної та педагогічної літератури присвяченої питанню морально-екологічного виховання дітей-дошкільників 4 1.2. Формування у дітей старшого дошкільного віку поведінки мотивованої природознавчими народними традиціями 11 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗОБРАЖУВАНОЮ ОПИСУ ТА ВІДОБРАЖЕННЮ НАРОДНИХ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТРАДИЦІЙ 19 2.1. Аналіз відповідних програм 19 2.2. Особливості сприйняття та вираження дошкільниками природознавчих традицій 26 Висновки до другого розділу 28 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34 ∞ См. работу «Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій»
-
Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини
Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41 ∞ См. работу «Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини »
-
Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 9 1.1. Роль природи в розумовому розвитку дошкільників 9 1.2. Використання словесних методів в процесі ознайомлення дітей з тваринним світом 23 1.3. Аналіз сучасних програм і практики роботи дошкільних навчальних закладів 45 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 56 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЗБАГАЧЕННЯ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ТВАРИННИЙ СВІТ В ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ 58 2.1. Наявний рівень знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ до початку дослідної роботи 58 2.2. Система роботи по збагаченню знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ в процесі використання словесних методів 72 2.3. Вплив словесних методів на збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ 76 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 85 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90 ДОДАТКИ 97-132 ∞ См. работу «Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів »
-
Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції
ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1. Виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1.1. Особливості розвитку фонематичного слуху 4 1.1. 2. Патології розвитку захворювань (дизартрії, ринололії, афазії та інші, коротка характеристика хвороб мови), що сприяють виникненню фонетико-фонематичних дефектів мови 6 1.2. Особливості занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.1. Особливості корекційних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.2. Можливості впровадження корекційних вправ в навчально-виховному процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 20 Розділ 2. Задачі, методи та організація дослідження 27 2.1. Задачі дослідження 27 2.2. Характеристика методів дослідження 27 2.3. Організація дослідження 27 Розділ 3. Розробка методичних рекомендацій по проведенню логопедичних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 28 3.1. Можливість впровадження корекційних вправ в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 28 3.2. Розробка рекомендацій по впровадженню логоритмічних занять для дітей дошкільного виховання з урахуванням віку дітей 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42 ∞ См. работу «Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції»
-
Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції
ПЛАН Вступ 3 Розділ 1. Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1. Виникнення вад мови та методи корекції 4 1.1.1. Особливості розвитку фонематичного слуху 4 1.1. 2. Патології розвитку захворювань (дизартрії, ринололії, афазії та інші, коротка характеристика хвороб мови), що сприяють виникненню фонетико-фонематичних дефектів мови 6 1.2. Особливості занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.1. Особливості корекційних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 14 1.2.2. Можливості впровадження корекційних вправ в навчально-виховному процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 20 Розділ 2. Задачі, методи та організація дослідження 27 2.1. Задачі дослідження 27 2.2. Характеристика методів дослідження 27 2.3. Організація дослідження 27 Розділ 3. Розробка методичних рекомендацій по проведенню логопедичних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 28 3.1. Можливість впровадження корекційних вправ в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку 28 3.2. Розробка рекомендацій по впровадженню логоритмічних занять для дітей дошкільного виховання з урахуванням віку дітей 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42 ∞ См. работу «Особливості формування фонетико-фонематичного виникнення вад мови та методи корекції»
-
Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини
Вступ 5 Розділ І. Дошкільне дитинство 6 1.1 Соціальна ситуація розвитку в дошкільному віці 6 1.3 Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 14 1.4 Сенсорний, інтелектуальний розвиток дитини дошкільного віку 17 1.5 Характеристика кризи дошкільного дитинства 21 Розділ ІІ. Трудова діяльність дітей дошкільного віку 23 2.1 Діяльність як психологічна категорія 23 2.2 Трудова, учбова діяльність дітей дошкільного віку 24 Висновки 27 Список використаної літератури 28 Об’єкт даного дослідження - розгляд психологічних особливостей розвитку особистості дитини дошкільного віку. Предмет – особливості трудової діяльності і її вплив на розвиток особистості дошкільника. Мета даної роботи – проаналізувавши численні публікації з даної проблематики, підтвердити, систематизувати і узагальнити наявний фактичний матеріал стосовно трудової діяльності дошкільників. ∞ См. работу «Трудова діяльність дітей дошкільного віку і її особливості і значення у розвитку особистості дитини »
-
Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Трудове виховання як засіб залучення дітей до суспільно-корисної праці 6 1.1. Проблема трудового виховання дітей дошкільного віку в дослідженнях минулих років та сучасній психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості методики залучення дітей до суспільно-корисної праці засобами природи 14 Розділ 2. Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку 17 2.1. Визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей старшого дошкільного віку 17 2.2. Організація роботи в природі як засіб залучення дітей шостого року життя до суспільного-корисної праці 20 Висновок 42 Список використаної літератури 44 ∞ См. работу «Аналітичні аспекти щодо визначення рівнів розвитку трудових навичок у природі дітей дошкільного віку»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|