|
-
Розвиток мовлення дітей раннього віку
1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3
2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9
Список використаної літератури 14
-
Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників
Вступ 4
Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7
1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7
1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12
1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17
Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22
2.1 Планування експерименту 22
2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23
Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26
3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26
3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34
Висновок 36
Список використаної літератури 38
Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей
-
Поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітей в ході занять з розвитку мовлення
ВСТУП 3
1 Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань розвитку дитини в колективі та індивідуальних мовленнєвих особливостей 6
2. Індивідуальний підхід та його вплив на розвиток мовлення дошкільного віку в процесі колективного навчання 14
3. Стан поєднання навчання в колективі з індивідуальним підходом до дітнй з метою урахування розвитку мовлення дошкільнят 25
4. Методика проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення з урахуванням індивідуальних особливостей дітей 29
5. Рівень сформованності у дітей знань умінь та авичок в результаті використання іедивідуального підходу у ході проведення колективних форм роботи з розвитку мовлення. 35
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46-49
Мета роботи – визначити особливості мовного розвитку дітей раннього віку.
Об'єктом дослідження є діти від 0 до 3 років.
Предметом дослідження є особливості індивідуального підходу та колективного навчання при формуванні у дітей мовних умінь та навичок.
-
Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”
ТУП 6
Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10
1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10
1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21
1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23
1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28
1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36
Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42
2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42
2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45
Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.2. Навчання зв’язному мовленню 62
3.3. Результати експериментального навчання. 69
3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71
Висновки 73
Список літературних джерел 75
Додатки................................
-
Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5
1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5
1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9
Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13
2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13
2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19
Висновки 27
Список використаних джерел 29
Додатки 31
-
Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення
Розвиток мовлення дітей раннього віку. Значення 2
Список використаної літератури 12
-
Розвиток монологічної компетенції дошкільника в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1 4
1.1. Проблема формування монологічного мовлення у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній літературі 4
1.2. Психологічні особливості розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку 7
1.3. Роль картини у розвитку мовлення дошкільників. Методика організації роботи з навчання розповідання за сюжетною дидактичною картиною дітей старшого дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2 24
2.1. Особливості монологічного мовлення дітей 5 – 6 року життя 24
2.2. Організація роботи з формування монологічного мовлення дошкільників 5 – 6 року життя в ході розповідання за сюжетними дидактичними картинами 29
2.3. Рівень сформованості монологічного мовлення дітей в результаті проведеної роботи 40
ВИСНОВКИ 44
ЛІТЕРАТУРА 49
ДОДАТКИ 52
-
Особливості виховання дітей з порушенням мовлення
Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30
-
Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)
Вступ 3
Розділ 1. 3
1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3
1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12
1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16
1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19
1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31
Висновок до розділу 45
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48
2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48
2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48
2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48
Висновки 48
Список використаної літератури 49
Додатки 56
-
Розвиток самостійності у дітей раннього віку
ВСТУП 2 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРІОДУ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 3 ІІ. РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ 12 ІІ.1. Особливості самостійності дітей 1-го року життя 17 ІІ.2. Прояви самостійності дворічних дітей 19 ІІ.3. Особливості проявів самостійності у дітей 3-х років 22 ІІІ. ГРА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 40
Cгенерировано за 0.146256 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|