|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6
1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6
1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12
1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14
Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25
Висновки 31
Список використаної літератури 35
Додатки 37
-
Особливості спілкування дітей раннього віку з дорослими
ВСТУП 2 І. ПОНЯТТЯ „СПІЛКУВАННЯ” 4 І.1. Мовний фактор спілкування 6 І.2. Етапи розвитку мовного спілкування 8 ІІ. КОМУНІКАТИВНИЙ ФАКТОР СПІЛКУВАННЯ 12 ІІ.1. Контакти дитини з дорослим (в ході спільних дій та розмови) 12 ІІ.2. Потреба в спілкуванні дітей раннього віку та індивідуальна взаємодія дитини і дорослого 17 ІІІ. РОЛЬ І ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ В РОДИНІ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Розвиток самостійності у дітей раннього віку
ВСТУП 2 І. ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРІОДУ РАННЬОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 3 ІІ. РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ 12 ІІ.1. Особливості самостійності дітей 1-го року життя 17 ІІ.2. Прояви самостійності дворічних дітей 19 ІІ.3. Особливості проявів самостійності у дітей 3-х років 22 ІІІ. ГРА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДИТИНИ 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 33 ДОДАТОК 2 34 ДОДАТОК 3 35 ДОДАТОК 4 40
-
Друга стадія розвитку дитини першого року життя
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психічний розвиток дітей в перший рік життя 5
1.1. Пренатальна стадія розвитку дитини та її фази 5
1.2. Стадія немовляти, фаза новонародженості 6
1.3. Чутливість аналізаторів дітей першого року життя 10
1.4. Поява зорового і слухового зосередження 13
Розділ 2. Друга стадія розвитку дитини першого року життя 17
2.1. Друга фаза розвитку немовляти 17
2.2. Перші форми спілкування дитини з дорослим 18
2.3. Сенсорний розвиток дитини на першому році життя 24
2.4. Розвиток моторики та локомоції дитини 26
2.5. Розвиток емоцій у дітей першого року життя 30
Розділ 3. Експериментальне дослідження ролі іграшки в психічному розвитку дитини першого року життя 34
3.1. Іграшка як необхідний компонент пожвавлення дітей першого року життя 34
3.2. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти (дослідження родини) 36
Висновки 41
Список використаної літератури 43
-
Розвиток мовлення дітей раннього віку
1. Особливості становлення і розвитку мовлення дітей раннього віку 3
2. Завдання розвитку мовлення дітей раннього віку 9
Список використаної літератури 14
-
Психологічний супровід впливу на процес соціалізації особистості сучасного дошкільника
Вступ 2
Розділ І. Соціальна ситуація розвитку дитини середнього і старшого дошкільного віку 5
1.1 Особливості соціальної ситуації – внутрішні і зовнішні умови розвитку дитини 5
1.2 Вікові кризи дошкільного віку та їх роль у соціальній ситуації розвитку 19
1.3 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей середнього дошкільного віку 22
1.4 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей старшого дошкільного віку 27
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження на тему Визначення проблеми соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного міста і села 31
2.1 Актаільність, об’єкт мета і гіпотеза дослідження 31
2.2 Теоретичне обгрунтування дослідження 36
2.3 Методи дослідження 39
2.4 Результати дослідження 42
2.5 Висновки дослідження 48
Розділ ІІІ. Причини, форми, методи впливу на результати стихійної соціалізації дитини дошкольного віку 50
3.1 Сучасна парадигма соціалізації дитини 50
3.2 Стихійна та направлена соціалізація 60
3.3 Сценарії методів впливу на стихійну соціалізацію 66
3.4 Виховання як цілеспрямована і організована форма впливу на стихійну соціалізацію 78
3.5 Умови позитивної соціалізації дитини в сім’ї 87
Висновки 97
Список використаної літератури 100
-
Педагогічні умови формування гігієнічних навичок у дітей раннього віку
Вступ 2 І. Гігієнічне виховання дитини 4 1.1 Діти раннього віку та здоровий спосіб життя 4 1.2 Закладення гігієнічних навичок дитині в сім’ї 11 1.3 Педагогічні умови формування культурно-гігієнічних навиків 17 ІІ. Практичне дослідження методу закладення дитині раннього віку гігієнічної навички – догляду за ротовою порожниною 23 2.1 Актуальність гігієнічної проблеми 23 2.2 Етапи виховання гігієнічної навички догляду за зубами 24 2.3 Дослідження та застосування медико-педагогічної методики навчання дітей догляду за гігієною ротової порожнини 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31
-
Педагогічні умови використання іграшки як засобу всебічного розвитку дитини дошкільного віку
Зміст 2
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні засади виховання дітей дошкільного віку засобом іграшки 5
1.1 Проблема використання іграшки як засобу виховання дітей в творах педагогів світової і вітчизняної науки 5
1.2. Значення іграшки в різнобічному вихованні дітей 7
1.3. Види іграшок, їх зміст 9
Розділ 2. Експерементальне дослідження 17
2.1. Констатувальний етап 17
2.2. Формувальний етап 21
2.3. Контрольний етап 23
ВИСНОВКИ 25
Рекомендації 26
Додатки 30
Список використаної літератури 46
-
Особливості виховання дітей з порушенням мовлення
Вступ 3 I. Мова як важливий фактор формування майбутньої особливості 4 1.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 4 1.2. Види порушень мовлення 7 1.3. Коротка характеристика основних етапів розвитку експресивної мови дитини 8 II. Роль сім’ї у вчасному виявленні, початку раннього корегування вад мовлення у дитини, її соціальної адаптації 10 2.1. Розвиток мови дітей до п’яти років 10 2.2. Ознаки порушення мовлення. Показники необхідності логопедичного втручання 11 2.3. Роль батьків у розвитку пізнавального ставлення дітей до мови 12 III. Проблеми взаємодії навчально-виховних установ з родиною, що має дитину з проблемами в розвитку мовлення 13 3.1. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 13 3.2. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 17 3.3. Методична допомога батькам дітей з вадами мовлення 21 Висновок 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30
-
Українська народна гра та іграшка як засіб виховання в національному дошкільному закладі
План
Вступ 3
I. Гра як провідна діяльність та засіб виховання дітей дошкільного віку. Традиції наукової педагогіки у використанні гри та іграшки 5
II. Стан використання в дошкільному закладі народної
іграшки та гри 11
III. Методика використання народних ігор та іграшок як засобів національного виховання 20
Висновки 26
Література 28
Cгенерировано за 0.012927 секунд
|