|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Поняття морально-етичних цінностей їх структура та розвиток
Вступ 3
1. Філософія морально-етичних категорій. 6
2. Морально-етичні цінності християн. 14
3. Моральні цінності та релігія. 18
Висновки 28
Список використаної літератури 29
-
Релігія і мораль
1. Релігія про джерела моральності людини. Особливості релігійної та світської моралі. 3
2. Християнські моральні заповіді та християнський ідеал людини 6
3. Моральні принципи ісламу. Сенс життя і моральні цінності мусульманина. 9
4. Моральний ідеал буддизму 12
Список використаної літератури 15
-
Поняття морально-етичних цінностей, їх структура та розвиток
Вступ 4
1. Поняття загальної етики 5
2. Розвиток понять про морально-етичних цінності 6
Висновок 11
Перелік використаної літератури 12
-
Етика
План
Моральні цінності в період Київської Русі 3
Список використаної літератури 6
-
Психічні і моральні якості медичного працівника
Зміст
Вступ 3
1. Психічні і моральні якості медичного працівника 3
2. Збереження лікарської таємниці - один із основних, фундаментальних морально-етичних принципів медицини 7
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
Психічні і моральні якості медичного працівника
Зміст
Вступ 3
1. Психічні і моральні якості медичного працівника 3
2. Збереження лікарської таємниці - один із основних, фундаментальних морально-етичних принципів медицини 7
Висновки 15
Список використаної літератури 16
-
. Мораль і моральність в суспільстві, моральні цінності, норми і принципи
План
1. Мораль і моральність в суспільстві, моральні цінності, норми і принципи.....................................................................................................3
2. Структура і функції спілкування........................................................15
Література..................................................................................................18
-
«Сто днів реформ в Китаї»
Зміст
Вступ 2
1. Передумови виникнення реформаторського руху в Китаї 5
2. Причини виникнення реформаторського руху в Китаї 7
3. Програма реформ Кан Ю-вея 13
4. «Сто днів реформ в Китаї» 23
Висновки 31
Список використаної літератури: 31
-
«Сто днів реформ в Китаї»
Зміст
Вступ 2
1. Передумови виникнення реформаторського руху в Китаї 5
2. Причини виникнення реформаторського руху в Китаї 7
3. Програма реформ Кан Ю-вея 13
4. «Сто днів реформ в Китаї» 23
Висновки 31
Список використаної літератури: 31
-
Соціальні регулятори поведінки людини як компоненту виховного процесу
1. Соціальні регулятори поведінки людини в сфері соціальної адаптпції 2 2. Моральні цінності, як регулятор поведінки та їх виховна роль 7 Список використаних джерел 15
-
Антична етика як вчення про добродійність досконалої особистості
Вступ 3
1. ГРЕЦЬКИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ЕТИЧНИХ ПОНЯТЬ ДОБРОДІЙНОСТІ І ДОСКОНАЛОСТІ ЛЮДИНИ 4
2. РОЗВИТОК ВЧЕННЯ ПРО ДОБРОДІЙНІСТЬ У ДАВНЬОРИМСЬКІЙ ІМПЕРІЇ 9
Висновки 11
Література 12
Вступ
Античний період розвитку західноєвропейської цивілізації повний теоретичними розробками мислителів. Їхні думки до сих пір знаходять відгук в душах і серцях людей. Особливо багато корисного ми знаходимо в творах філософів, які присвятили свої пошуки питанням морального вдосконалення людини.
Благодійність досконалої особистості – ця тема червоною ниткою просліджується в творчості античних авторів протягом багатьох століть. Свої праці вони присвятили питанням самовдосконалення особистості, питанням розвитку етичних вчень, які б могли надати відповідь на нагальні питання моралі того часу.
З плином віків погляди на принципи покращення людської поведінки, взаємовідносин безперервно змінювалися. Як проходила ця трансформація в Давньої Греції і Римі буде розглянуто в запропонованій роботі.
Висновки
Моральні вимоги до людини як благодійника зазнали змін при розгляданні їх філософами Давньої Греції і Риму. Ними був здійснений перехід від розуміння людини як політичної істоти (давньогрецькі мислителі) до трактування людини як "вищої цінності" (давньоримські дослідники ). Людина, на їх думку, наділена всіма необхідними якостями, щоб гідно відбути своє земне існування.
В значній ступені ця трансформація обумовлена соціально-політичними змінами, які спостерігалися у внутрішньому житті цих античних держав. Давньогрецька полісна демократія змінилися імперською політикою Риму, а, разом з цим, і змінилися вимоги до людини, виникли нові моральні цінності і орієнтири в їх взаємовідносинах.
Загальним для обох світоглядів було те, що на рівні високих абстракцій обґрунтовувалася необхідність вдосконалення людини, визнавалася необхідність творити добро, бути таким, щоб тебе поважали в суспільстві, громаді, державі. Прагнення людини до визнання, до самовдосконалення, на думку античних мислителів, вважалося одним із діючих внутрішніх механізмів особистості.
Cгенерировано за 0.007995 секунд
|