|
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
-
Розвиток психології як науки про свідомість до формування експериментальної психології
Вступ 2
Розділ І. Особливості психології як науки. Значення психологічних знань для людини. 5
1.1. Предмет та об єкт психології. 5
1.2. Методологічні теоретичні та природничі основи психології. Принципи психології. 9
Розділ ІІ. Розділи психології. 16
2.1. Основні розділи психології. 16
2.2. Зв язок психології з іншими науками. 19
Висновки 21
Список використаної літератури 22
-
Загальні основи педагогіки
Зміст
1. Загальні основи педагогіки…………………………………………3
2. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства.....…….11
3. Використана література…………………………………………….13
-
Педагогіка і психологія
План
Вступ………………………………………………………………………2
1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3
2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6
3. Методологія педагогіки…………………………………………..8
4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками.
Завдання педагогіки………………………………………………..9
5. Предмет психологічної науки……………………………………11
Висновок………………………………………………………………….15
Використана література………………………………………………..16
-
Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна
Вступ 3
1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4
2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8
3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11
4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18
Висновок 23
Література 24
-
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5
1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5
1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17
2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17
2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20
ВИСНОВКИ.......................................................................................................24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25
-
Методологія освіти
Вступ 3
1. Філософські основи педагогіки 5
2. Загально-наукова і конкретно-наукова методологія педагогіки 10
Висновок 14
Література 15
-
Методи пізнання в юридичній психології
ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ЮРИДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ІСТОРІЯ ЇЇ РОЗВИТКУ. 4
2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЮРИДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. 8
3. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ПІЗНАННЯ В ЮРИДИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ. 11
ВИСНОВОК. 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 17
-
Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Сутність та психологічні аспекти розповсюджених у менеджменті підходів до управління
План
Вступ 3
1. Предмет і методологічні основи психології управління 5
2. Психологія управління як галузь психологічної науки 10
3. Структура, функції та основні категорії психології управління 14
4. Суб'єктна психодіагностика: критеріальна модель 16
5. Основи групової динаміки 26
Висновки 31
Література 33
Cгенерировано за 0.073177 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|