|
-
Методи батьківського виховання
Зміст
Вступ 3
1. Родина та її соціальні функції 3
2. Виховання дітей у родині 6
2.1 Особливості виховання єдиної дитини в родині 6
2.2 Специфіка виховання в багатодітній родині 7
3. Роль батьків у розвитку дитини 8
Висновок 12
Список використаної літератури 13
-
Виховання у сім’ї як першооснова розвитку дитини як особистості
ЗМІСТ
ВВЕДЕННЯ 3
Розділ 1. РОДИНА - СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ 6
1.1. РОДИНА ТА ЇЇ СОЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ 6
1.2. ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У РІЗНИХ ЗА СТРУКТУРОЮ РОДИНАХ 16
1.2.1. Особливості виховання єдиної дитини в родині 16
1.2.2. Специфіка виховання в багатодітній родині 18
1.2.3. Виховання дитини в неповній родині 19
Розділ 2. СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ В РОЗВИТКУ ДИТИНИ 21
2.1 РОЛЬ БАТЬКІВ У РОЗВИТКУ ДИТИНИ 21
2.2. ПОМИЛКИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ 28
2.2.1. Виховання і потреба в емоційному контакті. 28
2.2.2. Виховання і потреба сенсу життя. 28
2.2.3. Виховання і потреба досягнення. 29
2.3. ЯК СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ? 34
Розділ 3. АСТРАХАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СОЦІАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ (З ПРИТУЛКОМ) У СИСТЕМІ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕЗАДАПТОВАНИХ ДІТЕЙ. 39
ВИСНОВОК 51
ЛІТЕРАТУРА 53
ДОДАТОК (матеріали АОСРЦ для дітей і підлітків (з притулку))
КОМПЛЕКСНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ІГРОТЕРАПІЇ «ШЛЯХ У КАЗКУ» 55
-
Батько і мати як перші вихователі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В СІМ’Ї 5
1.1. Основи сімейного виховання. Виховний потенціал 5
родини 5
1.2. Роль матері і батька у вихованні дитини 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСПЕКТІВ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ МАТІР’Ю І БАТЬКОМ 19
2.1. Врахування потреб дитини як основа усвідомленого батьківства 19
2.2. Виховання дітей у різних за структурою родинах 31
2.2.1. Особливості виховання єдиної дитини в родині 31
2.2.2. Специфіка виховання в багатодітній родині 33
2.2.3. Виховання дитини в неповній родині 34
ВИСНОВОК 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Виховання дітей працею в дошкільних закладах України та Америки
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 6 1.1 Завдання та методи трудового виховання 6 1.2 Види праці, що використовуються в дошкільному вихованні 9 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ............................. 14 2.1 Своєрідність трудової діяльності дошкільнят 14 2.2 Роль вихователя в трудовому процесі дітей 16 2.3 Індивідуальний підхід до дітей 18 РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ ПРАЦЕЮ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УКРАЇНІ ТА В США 18 3.1Дошкільне трудове виховання та формування особистості дитини в дошкільних закладах України 18 3.2 Праця в системі дошкільного виховання США 18 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Гендерний аспект сімейного виховання
Вступ 3
1. Особливості сімейного виховання дитини 5
2. Гендерні особливості сімейного виховання 10
2.1 Вплив статі дітей на сприйняття батьків 10
2.2 Образ дітей різної статі у свідомості батьків 13
2.3 Гендерні особливості догляду за дітьми та спілкування з ними 14
2.4 Виховання дітей батьками різної статі 17
2.5 Ставлення дітей до матері і батька 19
Висновки 21
Література 25
Додаток А. Тест «Дівчата або хлопчики?», або Як ви виховуєте своїх дітей? 28
Додаток Б. Тест „РАRI” 30
Додаток В. Тест „Підлітки про батьків” 35
-
Поняття, структура, різновиди здібностей
Зміст
1. Поняття, структура, різновиди здібностей……………………………3
2. Соціально-психологічний клімат як результат ефективності
спільної діяльності……………………………………………………..6
3. Виховання дітей в родині……………………………………………..11
4. Використана література……………………………………………….16
-
Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини
Вступ 3
Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7
1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7
1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10
1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12
2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16
2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16
2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17
3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21
3.1 Фізичне виховання 21
3.2 Розумове виховання 23
3.3 Моральне виховання 26
3.4 Трудове виховання 32
3.5 Естетичне виховання 34
Висновок 38
Література 40
Додаток 41
-
Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Процес виховання школярів у навчально-виховних закладах 5
1.1. Сутність, зміст і процес виховання 5
1.2. Рушійні сили процесу виховання 5
1.3. Фактори виховання 7
1.4. Мотиви виховання 7
1.5. Структура виховного процесу 8
1.6.Зміст виховання 10
Розділ 2. Процес навчання 12
2.1. Сутність навчання, його методологічна основа 12
2.2. Рушійні сили навчального процесу 13
2.3. Функції навчання 15
Розділ 3. Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках 16
Розділ 4. Взаємодія процесу навчання і виховання школярів 24
4.1. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку 24
4.2. Виховання у дітей гуманних рис особистості 27
4.3. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 30
4.4. Формування у учнів дисциплінованості і ретельності 36
Висновки 42
Список використаної літератури 44
-
Моральне виховання учнів засобами літератури
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Сутність та основні характеристики морального виховання дітей 5
1.2. Виховання моральної поведінки у дітей шкільного віку 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 16
2.1. Проблеми морального виховання учнів засобами літератури 16
2.2. Приклади морального виховання засобами літератури 17
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ 20
3.1. База дослідження, методики 20
3.2. Проведення експерименту 21
3.3. Результати експерименту 28
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТКИ 35
План-конспект уроку
-
Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю
План.
Вступ 3
1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6
2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8
3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19
4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21
5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22
Висновки та педагогічні рекомендації. 24
Використана література. 25
Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю.
Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю.
Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина.
Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.
-
Основні риси сімейного і суспільного виховання виховання дітей з проблемами розвитку
Вступ 2
Розділ І. Соціально-правові аспекти адаптації дітей з особливими потребами в Україні 3
Розділ ІІ. Виховання дітей з особливими потребами як соціальна проблема сім’ї і суспільства 7
2.1 Основи суспільно-сімейного виховання осіб з особливостями психофізичного розвитку 7
2.2 Зміст спеціального суспільно-сімейного виховання дітей з особливостям психофізичного розвитку 9
Розділ ІІІ. Сімейне виховання дітей з особливими потребами 18
3.1 Сім я дитини з особливими потребами в Україні 18
3.2 Психологічні особливості виховного впливу сім ї на процес соціалізації дітей з особливими потребами 21
3.3 Умови ефективного сімейного виховання і розвитку дитини з особливими потребами 24
Розділ IV. Кваліфікована допомога сім’ї яка виховує дитину з особливими потребами 32
4.1 Мета і принципи роботи фахівця-дефектолога з родиною 32
4.2 Форми роботи фахівця-дефектолога з батьками 33
Висновки 39
Список використаної літератури 40
Cгенерировано за 0.072010 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|