|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Чи можна Печоріна віднести до плеяди зайвих людей
Чи можна Печоріна віднести до плеяди зайвих людей
-
Організація і проведення нестандартних уроків з української мови та літератури
1. Сучасні уроки української мови і літератури. (Вступ) 3
2. Типологія уроків і структура. (Основна частина) 6
а) за різною класифікацією 6
б) нестандартні уроки і методика їх проведення 14
3. Висновки. 23
4. Список літератури. 26
-
Педагогика сотрудничеста Амонашвили
Содержание
Введение 2
1. Педагогика сотрудничеста Амонашвили 6
Три страсти детства 8
Страсть к развитию - страсть первая 9
Стремление к взрослению - страсть вторая 9
Стремление к свободе - страсть третья 10
2. Установление гуманных отношений в процессе обучения 11
Коллегиальные формы учебно-познавательных задач 11
Обнадеживающее сочувствие как метод педагогики сотрудничества 15
3. Организация жизни детей на уроке по методике Амонашвили 17
Развитие увлечений ребенка 19
Вопросы педагогу 20
4. Структура уроков (рекомендации Ш. А. Амонашвили) 21
5. Отметка - стимул? Нет, наказание! 25
6. Основной цикл образовательных курсов Школы Амонашвили 28
Уроки познавательного чтения 28
Уроки письменноречевой деятельности 28
Уроки математического воображения 29
Искусство владеть своим внутренним миром 31
Как проводить такие уроки? 32
Заключение 33
ЛИТЕРАТУРА 35
-
Установление гуманных отношений в процессе обучения
Содержание
Введение 2
1. Педагогика сотрудничеста Амонашвили 6
Три страсти детства 8
Страсть к развитию - страсть первая 9
Стремление к взрослению - страсть вторая 9
Стремление к свободе - страсть третья 10
2. Установление гуманных отношений в процессе обучения 11
Коллегиальные формы учебно-познавательных задач 11
Обнадеживающее сочувствие как метод педагогики сотрудничества 15
3. Организация жизни детей на уроке по методике Амонашвили 17
Развитие увлечений ребенка 19
Вопросы педагогу 20
4. Структура уроков (рекомендации Ш. А. Амонашвили) 21
5. Отметка - стимул? Нет, наказание! 25
6. Основной цикл образовательных курсов Школы Амонашвили 28
Уроки познавательного чтения 28
Уроки письменноречевой деятельности 28
Уроки математического воображения 29
Искусство владеть своим внутренним миром 31
Как проводить такие уроки? 32
Заключение 33
ЛИТЕРАТУРА 35
-
Бинарные уроки информатика и английский язык
Введение 3
Раздел 1. Теоретические аспекты проведения бинарных уроков 5
1.1 Информатика в процессе обучения 5
1.2 Бинарные уроки в старших классах 10
Раздел 2. Бинарные уроки информатика и английский язык 14
2.2 Практические задания на бинарных уроках 21
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 27
Список использованной литературы 28
-
вступ до спеціальності (економіка)
1. Житлове комунальне господарство на Україні стан сьогодні і завтра. 3
2. Вища освіта України сьогодні і завтра. 7
-
Уроки нашої Історії (за повістю Захар Беркут)
Уроки нашої Історії (за повістю Захар Беркут)
-
Моральні уроки комедії Мольєра Міщанин - шляхтич
Моральні уроки комедії Мольєра Міщанин - шляхтич
-
Організація праці менеджера
1. Робочий час менеджера як ресурс, його облік та аналіз 2
2. Розкрийте сутність, етапи проведення конференції, етичні вимоги та психологічні механізми дії її учасників. 8
3. Як Ви ставитеся до думки про те, що успіх кращих керівників корпорацій Білла Гейтса, Майкла Делла та ін. обумовлений не тим, що вони контролюють більшу частину капіталу своїх компаній, а тим, що вони заснували бізнес, який став головним проявом їхньої творчої натури, що вони стали живою історією і легендою компанії? 12
Література. 15
-
Політичні ідеї козацької доби. Проект Конституції П. Орлика, Свобода, Монтеь про закони
1. Політичні ідеї козацької доби. Проект Конституції П. Орлика 3
2. Свобода як найвища цінність людської цивілізації 9
3. Прокоментуйте думку Монтеня: «Закони користуються загальною повагою не тому, що вони справедливі, а лише тому, що вони є законами» 12
Список використаної літератури 16
Cгенерировано за 0.007590 секунд
|