|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Чому Гамлет - нова людина?
Чому Гамлет - нова людина?
-
Гамлет-вічний образ світової літератури
Гамлет-вічний образ світової літератури
-
Контрольна з етики
Вступ 3
1. Чому людина має моральну гідність? 3
2. Проаналізуйте специфіку творчості видатних європейських поетів-романтиків. 12
Висновок 22
Література 24
-
Контрольна робота з дисципліни: Економіка підприємств
1. У чому полягає нова амортизаційна політика України 3
2. Задача 1 5
3. Задача 2 7
4. Задача 3 8
5. Задача 4 9
6. Задача 5 10
Список літератури 11
-
Контрольна робота етикет
Вступ 3
1. Мистецтво критики 4
2. Вимоги етикету до знайомства 7
3. Ділова людина вирішила відростити бороду (вуса). 12
Чи має при цьому значення його вік, чому? 12
Список використаної літератури 13
-
Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи аналізу та вибору цільових ринків 5
1.1 Необхідність сегментації та критерії визначення ринкових сегментів 5
1.2 Основні етапи та принципи сегментування ринків 7
1.3 Методи визначення сегментів і види сегментації 10
Розділ ІІ. Характеристика процесу сегментування ринку на прикладі ТОВ «Киянка Нова» 14
2.1 Загальна характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ «Киянка Нова» 14
2.2 Аналіз конкурентів та споживачів ТОВ «Киянка Нова» 16
2.3 Аналіз можливостей загроз та слабких сторін підприємства 21
2.4 Сегментування ринку 25
Розділ ІІІ. Шляхи вдосконалення сегментації та позиціювання ТОВ «Киянка Нова» 31
Висновки 35
Список використаних джерел 38
Додаток А 41
Додаток В 42
-
Концептуальні моделі у процесі управління СЛМ
Вступ 3
1. Моделі систем «людина—машина» та місце в них людини 4
2. Розподіл функцій і взаємодія людини і машини 9
3. Структура діяльності в моделі системи „людина-машина” 12
4. Ергономічна оцінка експлуатованих систем “людина-машина” 14
Висновок 16
Список використаної літератури 17
-
Логіка стародавньої Індії
Вступ 3
1. Перший період 4
2. Другий період. Логіка школи ньяя 8
3. Третій період 11
Задачі 14
5. Що ви можете сказати про Цезаря, Івана IV і Чезаре Борджіа на основі наведених текстів? 14
- Якщо б Цезар був забобонним, то він поступився б проханням Кальпурнії не йти до сенату. Якщо б він був обережним, то він прогнав би Брута. Але Цезар не поступився проханням Кальпурнії і не прогнав Брута. 14
6. Визначте, до якого виду належать міркування. Де немає висновку, зробіть його. Якщо в міркуванні наявна помилка, з’ясуйте яка і чому вона виникла. 14
- Люди сприяють або протидіють ходу історії. Ця людина не протидіє ходу історії. Отже... 14
7. "Геній і злодіяння - речі несумісні", - пише О. Пушкін у "Моцарті й Сальері". Це можна виразити у вигляді висловлювання: “Людина може бути або генієм, або злодієм, але не тим та іншим разом”. 15
Які з наведених висновків із цього положення зроблені правильно, які неправильно і чому? 15
Список використаної літератури 16
-
Світогляд епохи Відродження
Вступ 3
1. Значення італійських мислителів і науковців для розвитку прогресивних ідей Відродження. 4
2. Поширення ідей епохи Відродження в Західній Європі. 9
Висновки 15
Література 16
Вступ
Для багатьох країн Західної Європи XV століття було переломним у їх розвитку. Наступала нова епоха – епоха краху феодальної системи і виникнення буржуазних суспільних відносин, котрі руйнували феодальну замкненість господарських стосунків, їхню обмеженість і вимагали простору для подальшого розвитку продуктивних сил. Тільки тепер, власне, закладались основи пізнішого розвитку крупного виробництва. Диктатура церкви була зламана. Поступово зникали примари Середньовіччя. Це дало змогу по-новому подивитися на грецьку стародавність, відродити те, що було втрачено. Відбувається небачений розквіт мистецтва, літератури, математики, механіки, астрономії, медицини. Це була епоха, що мала назву „Відродження”, котра мала вирішальній вплив на подальший розвиток людства, зміну його світоглядних уявлень.
Висновки
В епоху Відродження відбулися суттєві зміни в соціально-економічному і культурно-духовному житті Західної Європи, зроблено цілу низку наукових і географічних відкриттів, а пригальмована енергія людей стала вивільнятися й набирати видимих рис у різних галузях суспільного життя: в зростанні виробництва, розвитку ремесла і торгівлі, в збільшенні ролі людської індивідуальності в суспільних процесах. Людина поступово звільнялась від тісних рамок феодального ладу і релігійної моралі аскетизму, сліпої покори і соціальної пасивності. Формується нова людина, нова свідомість, виникає гуманістичний індивідуалізм, який орієнтується на практичну суспільну діяльність.
Людина як земна чуттєва істота була поставлена в центр світоглядної проблематики: середньовічний теоцентризм поступово витісняється антропоцентризмом, світське світорозуміння виводить людину з-під компетенції релігії, а, відповідно, відбувається докорінна переоцінка цінностей та ціннісних орієнтацій. Багато в чому мало місце повернення до ідеалів і цінностей античної Греції, насамперед її класичного періоду. Саме завдяки цьому ця епоха носить ще і назву "Ренесанс" (Відродження). Як і в античні часи, в центр ставиться
культ прекрасної людської особистості, яка гармонійно функціонує і насолоджується земним життям.
Вчені-гуманітарії склали особливу течію, що одержала назву гуманізм. Представники цієї течії утверджували ідею права людини вирішувати свою долю, на свободу і гідність, критикували схоластику взагалі та її положення про людину, про її виховання й освіту зокрема.
-
Декоративно-прикладне мистецтво доби Відродження
Вступ 3
1. Світоглядні основи ренесансного декоративно-прикладного мистецтва 4
1.1. Світовідчуття і гуманізм доби Відродження 4
1.2. Нова концепція людської особистості і нова модель освіти 9
2. Розвиток декоративно-прикладного мистецтва Відродження 17
2.1. Каміння і кераміка 17
2.2. Скляні вироби і вітражі 21
Висновки 23
Література 24
Cгенерировано за 0.010719 секунд
|