-
Виховання естетичних смаків учнів засобами декоративно - прикладного мистецтва
План
Вступ 2
Розділ 1. Українське декоративно-прикладне мистецтво 3
1.1. Вишивкарство 3
1.2. Кераміка і гончарство 6
1.3. Ткацтво i килимарство 10
1.4. Декоративнi розписи 12
1.5. Дереворізьблення 15
Розділ 2. Виховання естетичних смаків учнів засобами декоративно - прикладного мистецтва 18
2.1. Виховання естетичних смаків в процесі навчання 18
2.2. Методика навчання дітей самостійного складання орнаментальних композицій за традиційними мотивами декоративно-прикладного мистецтва 22
2.3. Різновидності занять з декоративно-прикладної роботи 24
Висновки 27
Список використаних джерел 28
-
Мистецтво Київської Русі
Вступ 3
1. Витоки мистецтва Київської Русі 4
2. Архітектура і живопис часів Київської Русі 7
3. Декоративно – прикладне мистецтво в Київській Русі. 12
Висновок 16
Список використаної літератури. 17
-
Сучасна естетична та етична організація предметного середовища
Вступ 3
1. Різноманіття форм естетичної діяльності 4
2. Дизайн 6
3. Прикладне мистецтво 11
4. Декоративне мистецтво 12
Висновок 15
Список використаної літератури 16
-
Мистецтво в українській культурі
ВСТУП 3
1. Мистецтво Київської Русі 3
2. Україна після монголо-татарської навали 4
3. Мистецтво в Україні в ХІІІ-ХV ст. 6
4. Українське культурне відродження кінця ХІХ ст. 8
5. Мистецтво в новітній історії України 9
ВИСНОВКИ 10
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 12
-
Досягнення Візантії у галузі науки, освіти, художньої культури
Вступ 3
1. Освіта та наука у Візантії 4
2. Художня культура 5
2.1. Історіографія та література 5
2.2. Архітектура 6
2.3. Образотворче та прикладне мистецтво 8
Висновки 9
Список літератури 11
-
Театральне мистецтво Великобританії
Вступ 3
Зародження основ театру в епоху середньовіччя в Англії 4
Розвиток Театрального мистецтва Англії в часи Відродження 6
Мистецтво англійського театру в XVII-XVIII столітті. 14
Театральне мистецтво XIX-ХХ століття і його знамениті представники. 18
Висновок 30
Перелік використаної літератури 31
-
Форми, методи та прийоми роботи по ознайомленню дітей з декоративно-прикладним мистецтвом (методика зображувальної діяльності)
Вступ 3
1. Значення декоративно-прикладного мистецтва в естетичному вихованні дітей дошкільного віку 3
2. Форми та методи ознайомлення дітей з творами декоративно-прикладного мистецтва 6
Висновок 9
Література 10
-
Українська культура в контексті Західно Європейське відродження
Вступ 3
Розділ 1. Історикотеоретичні аспекти змісту та поняття «Відродження». Історія його розвитку 6
Розділ 2. Культурно-мистецький рух епохи Відродження 13
2.1 Харктерні ознаки епохи 13
2.2 Філософсько-світоглядні парадигми 17
2.3 Культурна еліта періоду 22
2.4 Розвиток науки 24
2.5 Освіта 25
2.6 Літературний процесс 27
2.7 Мистецтво 29
2.8 Архітектура 41
Висновки 52
Список використаної літератури 54
-
Леонардо да Вінчі. Аналіз двох картин
Вступ 2
Розділ І. Життя та творчість Леонардо да Вінчі. 5
1.1. Італійське мистецтво епохи Відродження. 5
1.2. Дещо з біографії майстра. 10
1.3. Леонардо да Вінчі винахідник та літератор. 15
Розділ ІІ. Мистецтво Леонардо да Вінчі. 19
2.1. Загальна характеристика. 19
2.2. До питання про зображення Божого на полотнах да Вінчі. «Таємна вечеря». 26
2.3. Одвічна загадка «Мони Лізи». 31
Висновки 36
Список використаної літератури 37
-
Закони Ману та посольське право. Міжнародні договори рабовласницької доби
Зміст
1. Характеристика міжнародного права рабовласницької доби 2
2. Закони Ману та посольське право. Міжнародні договори рабовласницької доби 4
3. Закони та звичаї війни рабовласницької доби 7
4. Філософи стародавніх часів про міжнародне право 8
5. Правове становище іноземців за часів феодальної доби 10
6. Органи зовнішніх відносин за часів феодальної доби 11
7. Правила ведення війни за часів феодальної доби 12
8. Міжнародно-правові теорії феодалізму 14
9. Розвиток науки міжнародного права в Росії 14
Список використаних джерел 15