-
Проблеми шоу-бізнесу та його правового забезпечення
Предмет: правове забезпечення шоу бізнесу
ЗМІСТ
1. Стан шоу- бізнесу 3
2. Тенденції в шоу-бізнесі 4
3. Законодавча база 5
4. Як оцінюється правова база в шоу-бізнесі 6
5. Пропозиції, щодо вдосконалення правової бази-шоу бізнеса 6
Список використаної літератури 11
-
Порівняльний аналіз українських, російських та американських моделей персонального менеджменту артиста
Предмет: персональний менеджмент артиста
Зміст
Вступ 3
1. Сучасний стан персонального менеджменту особистості на шляху до успіху 5
2. Лью Вассерман – батько персонального менеджменту в американському шоу-бізнесі 17
3. Особливості менеджменту в російському шоу-бізнесі 24
4. Менеджмент в українському шоу-бізнесі 28
Висновки 35
Література 38
Мета дослідження – вивчення та порівняльний аналіз українських, російських та американських моделей персонального менеджменту артиста.
Відповідно до поставленої мети в роботі розглянуто наступні задачі:
- узагальнення основ персонального менеджменту артиста;
- вивчення досвіду діяльності авторів американської моделі персонального менеджменту артиста;
- визначення особливостей персонального менеджменту в російському шоу-бізнесі;
- аналіз проблем та перспектив менеджменту українських артистів.
Об'єкт дослідження – методи управління кар’єрою артиста в сучасному шоу-бізнесі.
Предмет дослідження – теоретико-методичні основи технології успішної діяльності артиста на світових музичних ринках.
-
Типи і види конкурсних спецзаходів у шоу-бізнесі
Вступ 2
Розділ І. Поняття шоу-бізнес. Види шоу-бізнесових конкурсних спецзаходів. 4
1.1. Поняття «шоу-бізнес» історія розвитку. 4
1.2. Види шоу-бізнесових заходів. 8
Розділ ІІ. Типи і види конкурсних спецзаходів у шоу-бізнесі. 13
2.1. Основні тенденції пісенного концертно-фестивального процессу. 13
2.2. Конкурси краси. 25
Висновки 31
Список використаної літератури 32
-
Концепція проекту, робочий план його реалізації та кошторис у ШБ (просування артиста на музичний ринок)
Вступ 3
1. Коротка історія радянського шоу-бізнесу 4
2. Схеми просування артиста на музичний ринок 8
3. Особливості менеджменту у вітчизняному шоу-бізнесі 12
Висновок 18
Література 20
Посилання 21
-
Корпоративні вечірки в шоу-бізнесі
Вступ 2
І. Визначення понять заходів шоу-бізнесу 4
1.1. Види заходів 4
1.2. Особливості вітчизняного шоу-бізнесу 6
ІІ. Вечірки як спецзахід у шоу-бізнесі 11
2.1. Види корпоративних вечірок у сфері шоу-бізнесу 11
2.2. Специфіка проведення корпоративних заходів з урахуванням святкового сервісу в закладах ресторанного господарства 18
2.3. Корпоративні вечірки для керівників компаній 23
2.4. Правові аспекти проведення корпоративних вечірок 31
ІІІ. Організація та проведення вечірки 36
Висновки 39
Використана література 42
-
Осмислення античними філософами поняття про буття
1. Осмислення античними філософами поняття про буття.
2. Суспільство, його зрівняння з організмом.
3. Проблема суспільно буття та суспільного пізнання в системі цінностей.
4. Співвідношення свободи та відповідальності.
Література.
-
Фандрейзінг проекту шоу-програми (Вуду тандем)
Вступ 3
1. Концепція та специфіка шоу-програми “Вуду тандем” 5
2. Взаємодія ринкових характеристик шоу-проекту та потенційних донорів 7
3. Аналіз потенційних донорів шоу-проекту “Вуду тандем” 8
Висновки 13
Список використаних джерел 15
-
Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 6
1.1. Менеджер як запорука ефективного розвитку організації 6
1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності 11
1.3. Особливості організації праці менеджера та планування особистої роботи 13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА 15
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 15
2.2. Аналіз трудових ресурсів 17
2.3. Діагностика планування особистої роботи менеджера 24
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСОБИСТОЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА 27
3.1. Недоліки планування особистої роботи менеджера на туристичному підприємстві ТОВ „Назва” 27
3.2. Напрямки підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера 29
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 50
Звітність
-
Парадокс як специфічна форма художнього мислення у драматургії Бернарда Шоу
Вступ 3 1. Інтелектуальний театр Б.Шоу 5 2. Специфічна парадоксальність мислення Б.Шоу 9 3. Парадокс як словесна форма діалогів героїв 14 5. «Пігмаліон» - парадоксальне втілення міфу 19 Висновки 26 Resume 28 Література 29
-
Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса
Вступ. 2
1. Ціль функціонування і зміст рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 4
1.1 Структура, особливості рекордингової індустрії та характер творчої праці. 4
1.2 Специфіка взаємовідносин ринку рекордингової індустрії і культури. 6
1.3 Структура рекордингової індустрії та суб’єкти, що працюють на ринку шоу-бізнесу. 8
2. Особливості ринку рекордингової індустрії культури та шоу-бізнесу України. 12
2.1 Створення умов праці та захист об’єктів творчої діяльності. 12
2.2 Підприємництво в рекордингові індустрії на Україні. 15
2.3 Типи організацій рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 17
3. Основні проблеми рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 19
Виновок. 23
Список використаних літературних джерел. 26