Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Феномен зірки в шоу-бізнесі потенціал її суспільного впливу і проблема особистої відповідальності» (ID:30577)

| Размер: 39 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 16.02.2010 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 2
Розділ І. Поняття «зірка» шоу-бізнесу. 7
1.1. Історія винекнення поняття шоу-бізнес та «зірка» шоу-бізнесу. 7
1.2. Зірковість упізнаваність популярність. 16
Розділ ІІ. Потенціал «зіркового» впливу на суспільство. Проблема особистої відповідальності перед прихильниками. 20
2.1. Особливості впливу «зірок» на суспільство. 20
2.2. Зірки і фани дві сторони однієї медалі. 28
Висновки 30
Список використаної літератури 32
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури
1. Басалаєва Є. Коскін В. Євгенія Басалаєва: „Аби захистити творче життя я засвоїла роль менеджера” // Демократ. Україна. – 2005. – 8 жовт.
2. Бондаренко С. Два прихлопа – три притопа или Как представляют себе нынешнюю культурную ситуацию свежеиспеченные чиновники // Киев. ведомости. – 2005. – 23 апр.
3. Вітер О. Кожен має займатися своєю справою // Голос України. – 2005. – 10 груд.
4. Галега В. Гуманітарний аспект українського бізнесу // Хрещатик. – 2005. – 15 берез.
5. Готовцев Л. Правда о шоу-бизнесе М. РИПОЛ КЛАССИК 2004 г. с. 358-359.
6. Жданова Е.И. Иванов С.В. Кротова Н.В. Управление и экономика в шоу-бизнесе. М. Финансы и статистика 2003
7. Євтушенко О. Рильов К. Формули українського шоу-бізнесу // День. – 2005. – 4 берез.
8. Коскін В. Український шоу-бизнес - дзеркало держави // Демокр. Україна. – 2004. – 3 груд.
9. Лебедєва К. Руслана віртуальна // Вечірній Київ. – 2005. – 12 листоп.
10. Лебедєва К. Усе що українське – добре // Вечір. Київ. – 2005. – 9 квіт.
11. Мишина Л. Центральная фигура творческого процесса журнал Обучение & Карьера 2005 г. N 10 с. 10.
12. Міщенко Ю. Коскін В. Юлія Міщенко: „Бажаю щастя всіх відтінків” // Демокр. Україна. – 2005. – 24 груд.
13. Поплавський М. Шоу-бізнес: теорія історія практика. – К. 2001. – С.6.
14. Пригожин И.И. Политика — вершина шоу-бизнеса. М. ООО Алкигамма 2001
15. Прядко И. Эту песню и задушишь и убьешь…// Вечер. вести. – 2005. – 4 нояб.
16. Силонов И. Интеллектуальная собственность и шоу-бизнес. — Закон 2000 № 4.
17. Современный словарь иностранных слов. М.: Русский язык 1993. С. 482.
18. Стеценко К. Про сучасний український шоу-бізнес // Культура і життя. – 2004. – 23 берез.
19. Українським пісням – половина ефірного часу /Інф.// – Голос України. – 2005. – 26 лют.
20. Українська музика – конкурентоспроможна і професійна /Укрінформ// – Уряд. кур’єр. – 2005. – 4 листоп.
21. Яроцкий Ю. Кому принадлежит Россия. Шоу-бизнес-2001. — Коммерсант-Власть 12.02.2002
22. ladyjob.com.ua
23. http://telekritika.ua
24. http://deputat.org.ua/print.php?news=1120811539
25. http://www.obriy.pib.com.ua/2002/43_02/08.shtml
26. http://www.zn.kiev.ua/ie/show/430/37546/
27. http://uaformat.com/content/view/354/39
28. http://urok.domivka.net
29. http://www.zik.com.ua/2005/6/17/news14530.htm
30. www.obozrevatel.com.ua


Дополнительная информация 75464
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Феномен зірки в шоу-бізнесі потенціал її суспільного впливу і проблема особистої відповідальності»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Проблеми шоу-бізнесу та його правового забезпечення

  • Порівняльний аналіз українських, російських та американських моделей персонального менеджменту артиста

  • Типи і види конкурсних спецзаходів у шоу-бізнесі

  • Концепція проекту, робочий план його реалізації та кошторис у ШБ (просування артиста на музичний ринок)

  • Корпоративні вечірки в шоу-бізнесі

  • Осмислення античними філософами поняття про буття

  • Фандрейзінг проекту шоу-програми (Вуду тандем)

  • Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

  • Парадокс як специфічна форма художнього мислення у драматургії Бернарда Шоу

  • Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса


Cгенерировано за 0.012261 секунд

загрузка...