-
Проблеми шоу-бізнесу та його правового забезпечення
Предмет: правове забезпечення шоу бізнесу
ЗМІСТ
1. Стан шоу- бізнесу 3
2. Тенденції в шоу-бізнесі 4
3. Законодавча база 5
4. Як оцінюється правова база в шоу-бізнесі 6
5. Пропозиції, щодо вдосконалення правової бази-шоу бізнеса 6
Список використаної літератури 11
-
Організаційно – економічна характеристика діяльності ТОВ “Тандем Експерт”
Зміст
Зміст 2
Вступ 3
Організаційно – економічна характеристика діяльності ТОВ “Тандем Експерт” 5
Аналіз основних напрямків діяльності Товариства 5
Характеристика організаційної структури управління “Тандем експерт” 8
Управління кадровим потенціалом підприємства 11
Аналіз ефективності рекламної політики товариства “Тандем експерт” і контроль її результатів 14
Перелік сильних та слабких сторін підприємства 17
Шляхи удосконалення управління ефективністю діяльності ТОВ “Тандем експерт” 20
Заходи щодо підвищення ефективності використання персоналу 22
Пропозиції щодо покращення діяльності ТОВ “Тандем експерт” 26
-
Типи і види конкурсних спецзаходів у шоу-бізнесі
Вступ 2
Розділ І. Поняття шоу-бізнес. Види шоу-бізнесових конкурсних спецзаходів. 4
1.1. Поняття «шоу-бізнес» історія розвитку. 4
1.2. Види шоу-бізнесових заходів. 8
Розділ ІІ. Типи і види конкурсних спецзаходів у шоу-бізнесі. 13
2.1. Основні тенденції пісенного концертно-фестивального процессу. 13
2.2. Конкурси краси. 25
Висновки 31
Список використаної літератури 32
-
Корпоративні вечірки в шоу-бізнесі
Вступ 2
І. Визначення понять заходів шоу-бізнесу 4
1.1. Види заходів 4
1.2. Особливості вітчизняного шоу-бізнесу 6
ІІ. Вечірки як спецзахід у шоу-бізнесі 11
2.1. Види корпоративних вечірок у сфері шоу-бізнесу 11
2.2. Специфіка проведення корпоративних заходів з урахуванням святкового сервісу в закладах ресторанного господарства 18
2.3. Корпоративні вечірки для керівників компаній 23
2.4. Правові аспекти проведення корпоративних вечірок 31
ІІІ. Організація та проведення вечірки 36
Висновки 39
Використана література 42
-
Концепція проекту, робочий план його реалізації та кошторис у ШБ (просування артиста на музичний ринок)
Вступ 3
1. Коротка історія радянського шоу-бізнесу 4
2. Схеми просування артиста на музичний ринок 8
3. Особливості менеджменту у вітчизняному шоу-бізнесі 12
Висновок 18
Література 20
Посилання 21
-
Парадокс як специфічна форма художнього мислення у драматургії Бернарда Шоу
Вступ 3 1. Інтелектуальний театр Б.Шоу 5 2. Специфічна парадоксальність мислення Б.Шоу 9 3. Парадокс як словесна форма діалогів героїв 14 5. «Пігмаліон» - парадоксальне втілення міфу 19 Висновки 26 Resume 28 Література 29
-
Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса
Вступ. 2
1. Ціль функціонування і зміст рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 4
1.1 Структура, особливості рекордингової індустрії та характер творчої праці. 4
1.2 Специфіка взаємовідносин ринку рекордингової індустрії і культури. 6
1.3 Структура рекордингової індустрії та суб’єкти, що працюють на ринку шоу-бізнесу. 8
2. Особливості ринку рекордингової індустрії культури та шоу-бізнесу України. 12
2.1 Створення умов праці та захист об’єктів творчої діяльності. 12
2.2 Підприємництво в рекордингові індустрії на Україні. 15
2.3 Типи організацій рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 17
3. Основні проблеми рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. 19
Виновок. 23
Список використаних літературних джерел. 26
-
Феномен зірки в шоу-бізнесі потенціал її суспільного впливу і проблема особистої відповідальності
Вступ 2
Розділ І. Поняття «зірка» шоу-бізнесу. 7
1.1. Історія винекнення поняття шоу-бізнес та «зірка» шоу-бізнесу. 7
1.2. Зірковість упізнаваність популярність. 16
Розділ ІІ. Потенціал «зіркового» впливу на суспільство. Проблема особистої відповідальності перед прихильниками. 20
2.1. Особливості впливу «зірок» на суспільство. 20
2.2. Зірки і фани дві сторони однієї медалі. 28
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Проект створення виробництва високоякісних смакових приправ
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 4
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 5
4. Формування команди проекту 7
5. Управління і планування проекту 14
5.1. Планування проекту 14
5.2. Ініціалізація проекту 16
6. Ефективність проекту 21
Висновки 27
Література 28
-
Проект створення виробництва високоякісних смакових приправ
ЗМІСТ
1. Тема проекту 3
2. Цілі і задачі проекту 4
3. Розбивка проекту на фази життєвого циклу 5
4. Формування команди проекту 7
5. Управління і планування проекту 14
5.1. Планування проекту 14
5.2. Ініціалізація проекту 16
6. Ефективність проекту 21
Висновки 27
Література 28