-
Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг
Зміст
Вступ ..........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти контролінгу як інструменту консалтингових послуг .........................................................................................5
1.1. Поняття і роль контролінгу на сучасному етапі ..........................5
1.2. Контролінг як інструмент консалтингових послуг ....................10
1.3. Актуальні проблеми і перспективи впровадження системи контролінгу на підприємствах України ..............................................................13
Розділ 2. Контролінг господарської діяльності ВАТ „Молочник” як інструмент консалтингових послуг ....................................................................18
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ..........18
2.2. Оцінка фінансово-економічного стану підприємства................22
2.3. Існуюча система контролінгу на підприємстві ..........................30
Розділ 3. Консалтингові послуги щодо зміцнення ринкової позиції ВАТ „Молочник” ..................................................................................................34
3.1. Створення служби контролінгу на підприємстві ....................34
3.2. Шляхи зміцнення фінансово-економічного становища підприємства ........................................................................................................37
3.3. Розрахунок економічного ефекту від консалтингових послуг .39
Висновки .................................................................................................43
Література ..............................................................................................46
-
Контролінг
1. Передумови формування і розвиток контролінгу 3
2. Визначення поняття контролінгу 6
3. Причини виникнення контролінгу 9
4. Функції контролінгу 11
5. Оперативний і стратегічний контролінг 12
6. Оперативна мета і задачі вивчення контролінгу 16
Література 19
-
Психологічні особливості сприйняття анкети респондентом
План
Вступ 3
I. Психологічні аспекти ставлення респондента до процедури заповнення анкети 5
1.1. Мотивація респондента до участі в анкетуванні 5
1.2. Сприйняття респондентом мети анкетного опитування 8
1.3. Сприйняття звертання та інструкції по заповненню анкети 10
ІІ. Сприйняття структури та оформлення анкети 14
2.1. Залежність сприйняття анкети від послідовності анкетних запитань 14
2.2. Психологічні особливості сприйняття віяла відповідей 18
2.3. Сприйняття оформлення анкети 21
III. Сприйняття та розуміння окремих питань анкети 24
3.1. Загальні закономірності сприйняття анкетних запитань 24
3.2. Сприйняття складних питань 27
3.3. Сприйняття тенденційних питань 31
Висновки 35
Список використаної літератури 38
Додатки 40
-
Фінансовий контрольна на підприємстві
Вступ 3
Розділ 1.Сутність фінансового контролінгу 4
1.1.Поняття фінансового контролінгу 4
1.2.Підсистеми фінансового контролінгу 6
1.3. Необхідність проведення фінансової роботи на підприємстві 14
Розділ 2.Практика використання фінансового контролінгу на українських підприємствах 17
2.1.Перешкоди або особливості практичного впровадження фінансового контролінгу 17
2.2.Приклади побудови системи фінансового контролінгу 24
2.3.Оптимізація системи фінансового контролінгу на підприємстві 29
Висновок 36
Список літератури 38
-
Особливості сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти
Вступ 3
1. Сприйняття, як психофізіологічний процес: поняття, властивості, види 5
1.1. Поняття про сприйняття, фізіологічні основи 5
1.2. Особливості сприйняття 13
1.3. Класифікація та види сприйняття 14
1.4. Сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти 17
2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу 20
2.1. Методи й організація дослідження. 20
2.2. Результати дослідження і їх обговорення. 22
Висновок 29
Використана література 30-32
-
Основні етапи розвитку контролінгу
Вступ 3
Розділ 1. Основні передумови виникнення контролінгу 5
1.1. Сутність та функції контролінгу 5
1.2. Історичний розвиток контролінгу 15
Розділ 2. Розвиток контролінгу як необхідність вдосконалення управління 19
2.1. Використання контролінгу для ефективного управління підприємством 19
2. 2. Місце контролінгу в організаційній структурі підприємства 23
2.3. Система раннього попередження та реагування: основні завдання та порядок організації 28
Висновки 32
Список літератури 35
-
Контролінг як чинник ефективного функціонування підприємства і досягнення цілей національної економіки
1. Виникнення системи контролінгу та основні причини розвитку контролінгу. 3
2. Основна мета та функції контролінгу. 5
3. Основні інструменти забезпечення контролінгу. 12
Список використаної літератури. 15
-
Контрольна з контролінгу
1. Місце і роль контролінгу в управлінні підприємством 3
2. Методологічні аспекти оперативного контролінгу 8
3. Поняття про об’єкти контролінгу 10
4. Етапи розробки бюджетів 11
5. Мета і об’єкти стратегічного контролінгу 15
Список використаної літератури 17
-
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА КОНТРОЛІНГУ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ 6
1.1. Поняття і сутнісна характеристика система контролінгу 6
1.2. Визначення форм і показників системи контролінгу 19
1.3. Механізм впровадження системи контролінгу на підприємстві 27
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 35
2.1. Організація створення системи контролінгу на підприємстві 35
2.2. Оцінка підходів до організації системи контролінгу 45
2.3. Аналіз складової контролінгу на підприємстві "Дарницький вагоноремонтний завод" 55
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 67
3.1. Визначення напрямків вдосконалення системи контролінгу підприємства 67
3.2. Застосування контролінгу в сучасному бізнесі 75
3.3. Закордонний досвід формування системи контролінгу 86
ВИСНОВКИ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97
ДОДАТКИ 100
-
Контролінг підприємства оптової торгівлі.
Зміст
Вступ
1.Аналіз контролінгу підприємства оптової торгівлі
1.1.Планування по системі «контролінг»
1.2. Керування підприємством
1.3. Контролінг кадрів.
Аналіз контролінгу підприємства
3. Шляхи удосконалення і контролінгу підприємства оптової торгівлі
3.1. Причини зниження обсягів продажів
3.2. Вдосконалення контролінгу асортименту
3.3. Вдосконалення контролінгу цін на товари
3.4. Ефективність контролінгу пошуку покупців
Висновки
-
Причини виникнення та функції контролінгу
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади контролінгу 6
1.1. Сутність контролінгу як економічної категорії, його значення на сучасному етапі розвитку національних підприємств 6
1.2. Визначення категорії «контролінг» на основі аналізу альтернативних концепцій 15
Розділ 2. Поняття, сутність та причини виникнення контролінгу 18
2.1. Основні причини виникнення контролінгу 18
2.2. Функції та завдання контролінга 28
Розділ 3. Головні особовості застосування контролінгу на підприємстві 33
3.1. Принципи і сфера застосування контролінгу 33
3.2. Особливості використання контролінгу на підприємстві 37
Висновки 42
Список використаної літератури 44
-
Сутність стратегічного та оперативного контролінгу
ВСТУП 3
1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ 5
1.1 Контролінг, як управлінська функція 5
1.2 Організаційна структура контролінгу 11
1.3 Стратегічний контролінг 12
1.4 Оперативний контролінг 15
2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ТОВ «Назва» 16
2.1 Аналіз інструментів оперативного контролінгу 16
2.2 Аналіз інструментів стратегічного контролінгу 22
3 ПОШУК ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ ТОВ «Назва» 28
3.1 Застосування інструментарію контролінгу щодо діяльності аптеки ТОВ «Назва» 28
3.2 Формування пропозицій щодо впровадження та розвитку системи контролінгу аптеки ТОВ «Назва» 31
ВИСНОВОК 36
ЛІТЕРАТУРА 38