Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Психологічні особливості сприйняття анкети респондентом » (ID:1116)

| Размер: 154 кб. | Объем: 41 стр. | Стоимость: 75 грн. | Добавлена: 28.07.2004 | Код продавца: 2 |
Содержание План
Вступ 3
I. Психологічні аспекти ставлення респондента до процедури заповнення анкети 5
1.1. Мотивація респондента до участі в анкетуванні 5
1.2. Сприйняття респондентом мети анкетного опитування 8
1.3. Сприйняття звертання та інструкції по заповненню анкети 10
ІІ. Сприйняття структури та оформлення анкети 14
2.1. Залежність сприйняття анкети від послідовності анкетних запитань 14
2.2. Психологічні особливості сприйняття віяла відповідей 18
2.3. Сприйняття оформлення анкети 21
III. Сприйняття та розуміння окремих питань анкети 24
3.1. Загальні закономірності сприйняття анкетних запитань 24
3.2. Сприйняття складних питань 27
3.3. Сприйняття тенденційних питань 31
Висновки 35
Список використаної літератури 38
Додатки 40
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Психологічні особливості сприйняття анкети респондентом »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Особливості сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти

  • Експериментальне дослідження зорового сприйняття

  • Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами

  • Інтерв’юер та респондент як головні діючі особи інтерв’ю: природа та особливості комунікативного контакту

  • Чинники, що визначають увагу

  • Психологічний вплив засобів масової інформації на жіночу аудиторію

  • Реклама та її вплив на емоційний стан і поведінку людини

  • Анкетування як метод соціального дослідження

  • Особливості сприйняття дітьми рухів

  • Основна класифікація та різновиди соціальних інститутів


Cгенерировано за 0.015495 секунд

загрузка...