|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
Скачивание полной версии работы:
"Над чим сміється Мольєр у комедії "Міщанин шляхтич""*
Отправьте SMS со своего мобильного телефона на короткий номер 7190 с текстом сообщения 7520
В ответном СМС вы автоматически получите логин и пароль*.
Для скачивания материала введите логин и пароль полученные в СМС:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline). Абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф - 10 грн. Відповідно до вимог чинного законодавства України наведено повну вартість послуги у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Полученные логин и пароль деактивируются после успешного использования более 2 раз.
-
Над чим сміється Куліш у комедії «Мина Мазайло»
Над чим сміється Куліш у комедії «Мина Мазайло»
-
Над чим сміється Куліш у комедії «Мина Мазайло»
Над чим сміється Куліш у комедії «Мина Мазайло»
-
Чого навчає нас Мольєр (Міщанин-шляхтич)
Чого навчає нас Мольєр (Міщанин-шляхтич)
-
Моральні уроки комедії Мольєра Міщанин - шляхтич
Моральні уроки комедії Мольєра Міщанин - шляхтич
-
Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)
Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)
-
Над чим сміється Вольтер у повісті "Простак"
Над чим сміється Вольтер у повісті "Простак"
-
Чи застаріла комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"?
Чи застаріла комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"?
-
Чи легко стати шляхетною людиною? За комедією "Міщанин шляхтич"
Чи легко стати шляхетною людиною? За комедією "Міщанин шляхтич"
-
Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич"
Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич"
-
Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")
Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")
-
Чим образ Ісуса Христа так приваблював художників?
Чим образ Ісуса Христа так приваблював художників?
-
Чим відрізняється Мелашка від інших жінок «Кайдашевої сім ї»
Чим відрізняється Мелашка від інших жінок «Кайдашевої сім ї»
-
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?
-
Порядок застосування дисциплінарних стягнень, передбачених законодавством. Чим вони відрізняються від заходів дисциплінарного впливу.
1. Порядок застосування дисциплінарних стягнень, передбачених законодавством. Чим вони відрізняються від заходів дисциплінарного впливу. 2 Задача
-
Мої роздуми над творчістю Івана Франка
Мої роздуми над творчістю Івана Франка
-
Володар чи раб – роздуми над образом Гобсека
Володар чи раб – роздуми над образом Гобсека
-
Мої роздуми над філосовською повістю Вольтера «Простак»
Мої роздуми над філосовською повістю Вольтера «Простак»
-
Контрольна робота Вища математика
. Матриці, дії над ними
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ПО ПРЕДМЕТУ “ГРОШІ ТА КРЕДИТ”
1. Які засоби платежу обслуговують грошовий обіг. 3 2. Чи всі засоби платежу можна назвати законними. 4 3. Чим характерні банкноти та розмінні монети. 5 4. Що таке депозитні гроші. 6 5. Що таке вексель і які його види. 7 ЛІТЕРАТУРА 9
-
Україна в роки другої світової війни
ПЛАН 1. Початок другої світової війни 3 2. Окупація українських земель фашистською Німеччиною, Угорщиною та Румунією 5 3. Партизанська боротьба в Україні. Діяльність ОУН і УПА. 7 4. Визволення України від німецько-фашистських загарбників. Вклад українського народу в перемогу над фашизмом. 15 Висновок 20 Список використаної літератури 21
-
Що таке релігія?
Зміст 1. Що таке релігія? 2. Чим відрізняється поняття релігії та церкви? 3. Які форми первісних вірувань ви знаєте? 4. В чому різниця між "політеїзмом" і "монотеїзмом"? 5. Назвіть головні ознаки світових релігій 6. На які гілки поділяється християнство? 7. В чому головна відмінність протестантизму від інших напрямів християнства. 8. Які релігійні течії найбільш розповсюджені в Україні? 9. В чому сутність конфлікту між православними церквами в Україні? 10. Характеристика буддизму як світової релігії Література
-
Складіть протокол студентських зборів.
Зміст Вступ 2 1. Складіть протокол студентських зборів. 3 2. Назвіть основні реквізити документів за державним стандартом: 5 3. З’ясуйте, зміст яких понять розкривають запропоновані визначення: 6 4. Продовжіть речення. 6 5. Зробіть переклад на українську мову. 8 6. Знайдіть недоречно вжите слово. Запишіть правильний варіант. 8 7. Поясніть, чим різняться подані пари слів. Розкрийте ці відмінності, вводячи слова в речення. 9 8. Замість крапок поставте пропущені літери. Поясніть правопис. 11 9. Перепишіть речення, поставте, де потрібно, розділові знаки і поясніть їх вживання. 12 Висновки 13 Список використаної літератури 14
-
Економіка праці
Зміст Завдання 1 2 Завдання 2. Сформулюйте положення, якими характеризується формальна система управління персоналом. 2 Завдання 3. Назвіть п'ять груп функцій управління персоналом фірми 3 Завдання 4. Дайте визначення міжнародного ринку праці 4 Завдання 5. Які існують шляхи спільних дій профспілок різних країн в умовах глобалізації економіки? 10 Завдання 6. У чому сутність трудового потенціалу і чим він відрізняється від трудових ресурсів? 13 Завдання 7. У чому полягає суть порівняльного способу встановлення норм праці? 15 Завдання 10. Що слід розуміти під поняттям "управління продуктивністю"? 18 Завдання 12 20 Література 21 Завдання, які не було вирішено: 22 Завдання 8. 22 Завдання 9. 22 Завдання 11 22
-
Основи економ ічно\ теорії
1. Обґрунтуйте, чому поява монополій об'єктивно неминуча 3 2. Які існують форми монополій і чим вони різняться між собою? 3 3. Розкрийте позитивні та негативні сторони існування монополій 4 4. У чому полягає сутність конкуренції та закону конкуренції? 5 5. Охарактеризуйте основні форми та методи конкурентної боротьби на різних етапах капіталізму 8 6. Які методи конкурентної боротьби властиві монополіям? 9 7. Обґрунтуйте, чому конкуренція є важливою рушійною силою розвитку економічної системи 10 8. У чому полягає основна відмінність між європейською та американською системами антимонопольної діяльності держави? 11 Література 13
-
ФІЛОСОФІЯ ТЕХНІКИ
1. ПОНЯТТЯ „ПРИРОДА” І „ТЕХНІКА” У ДАВНІХ ГРЕКІВ 3 2. РОЛЬ ТЕХНІКИ В РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА. ЗНАРЯДДЯ ПРАЦІ ЯК ОПРЕДМЕТНЕННІ ЛЮДСЬКІ ЗДІБНОСТІ 11 3. ПРОБЛЕМИ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ СУМІСНИХ СИЛ ЛЮДИНИ 16 4. СУЧАСНІ ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТЕХНІКИ 21 Висновки 26 Література 27 Висновки Таким чином, ми бачимо, що розвиток людської цивілізації відбувається у напрямку поглибленого вивчення людиною явищ природи, використання цих знань для створення більш досконалих технік і технологій. Не завжди винаходи та новітні технології стають корисними для людей. Навпаки, більшість новітніх технологій загрожують нормальному розвитку людства, наносять значної шкоди його фізичному і психічному здоров’ю. Технології атомної енергетики, комп’ютерна та інформаційна технологія крім переваг, які відносяться до корисності використання їх людиною для полегшення своєї праці і комфортного існування, мають в потенціалі і шкідливі і небезпечні наслідки для людства в цілому. В біотехнологіях, яким зараз спробують надати „зелене світло” можуть бути закладені такі загрози, які сучасні дослідники ще не в змозі оцінити належним чином. Рівновага системи „природа – людина – техніка”, яка існувала в античні часи, зараз порушена і має тенденції до переваги техніки як над людиною, так і над природою (маючи на увазі оточуюче людей середовище на планеті Земля). На протязі останніх 40-50 років вже мали місце ряд техногенних катастроф, кількість і потенціал яких збільшується з кожним новим винаходом науковців. В світі зростаючої небезпеки існування людей від наслідків техногенного характеру дуже сумнівним виглядає науково-технічний процес як явище прогресу людства.
-
філософія
Питання 1. Яким є предмет філософії? 3 Питання 2. Які основні варіанти вирішення проблеми досконалого способу життя людини в філософії елліністично-римського періоду античності? 4 Питання 3. Якими є основні проблеми, ідеї та досягнення філософської антропології як течії ХХ століття? 6 Питання 4. Якими є всезагальні форми і методи наукового пізнання? 9 Питання 5. Чим характеризуються духовні виміри буття людини? 12 Питання 6. Що являють собою сутнісні сили людини? 13 Питання 7. Дайте найбільш узагальнююче визначення поняття агностицизму 14 Питання 8. Визначте, до яких основних філософських шкіл належать найбільші відомі античні філософи 15 Питання 9. Кого з відомих античних філософів називають винахідником діалектики? 16 Питання 10. Хто з відомих українських філософів належить до плеяди видатних вчених Києво-Могилянської академії? 17 Література 18
-
Дослідження мікрофлори повітря в гуртожитку №3
Вступ. 3 1. Опрацьована література. 5 2. Об’єкт і методи дослідження. 25 3.Результати дослідження. 27 Висновки. 29 Литература. 30 Додатки. 31 Вступ. Вперше мікроорганізми в повітрі були виявлені Л.Пастером ще в другій половині ХІХ століття. Потрапляють вони туди із ґрунту разом з пилом, а також з дрібними крапельками води, які здуваються з водної поверхні, та іншими шляхами. З пилинками мікроби потрапляють навіть в нижні шари стратосфери. Чим більше забруднюватиметься повітря пилом, димом, кіптявою, тим більше в ньому мікроорганізмів. Найчастіше в повітря попадають спори Bacillus i Clostridium, конідії грибів, шматки міцелію, цисти найпростіших і одноклітинних водоростей, пилок рослин, різні мікрококи і сарцини, Bac. subtilis, Bac. megaterium, Bac. cereus, актиноміцети, цвілеві та дріжджові гриби тощо. Кількісний і якісний склад мікрофлори повітря в основному залежить від пори року, погоди, місця збору, швидкості й напряму вітру, густоти населення. Найбільша кількість мікроорганізмів у повітрі спостерігається над великими промисловими містами, менша – над сільською місцевістю і найменша – над морями, льодяними полями, горами і лісами. У лісах, особливо хвойних, мікробів дуже мало, бо на них згубно впливають леткі речовини – фітонциди. З віддаленням від населених пунктів кількість мікробів у повітрі помітно знижується. Велике значення для зменшення кількості мікробів у повітрі мають зелені насадження, оскільки рослини не тільки виділяють фітонциди, а й завдяки своїм листкам мають значну пилозатримуючу здатність. Я.Г.Кішко наводить дані, що в центрі Львова в 1куб.м. повітря містилося близько 3000 бактерій, в повітрі міського парку – 1000, а в заміському парку – 500. Найбільше мікроорганізмів у повітрі в закритих приміщеннях, особливо там, де скупчується багато людей. Цікаві дані наводять французькі вчені щодо кількості мікроорганізмів повітря в різних місцях Парижа. Наприклад, в районі Люксембурзького парку, який вважається найздоровішим місцем в Парижі, в 1 куб.м. повітря виявлено 130 мікробів. В жилих приміщеннях кількість мікроорганізмів коливається від 4000 до 8000 в куб. метрі. В приміщенні вокзалу Сент-Луар – 500 000, а в магазинах – від 300 тис. до 2 млн. Особливо багато мікробів в повітрі було виявлено у вихідний день в автомобільному салоні – 9 млн. в 1 куб.м. Мікроби і віруси потрапляють у повітря не тільки з пилом, а й з крапельками слини й слизу, які виділяє людина при кашлі, чханні, під час сміху й розмови; наприклад, при чханні та кашлі викидається в повітря близько 60 000 крапельок, в яких міститься велика кількість різних мікробів. Відомо, що людина в середньому за добу вдихає до 14 тис.л. повітя, при цьому 99,8% мікроорганізмів, які містяться в повітрі, затримуються в дихальних шляхах. Саме через повітря можуть передаватися збудники грипу, кору, дифтерії, стафілококових, стрептококових і менінгококових захворювань, ангін, туберкульозу тощо. Для закритих приміщень санітарними показниками повітря є наявність у ньому стафілококів, зеленуватих стрептококів, а показником прямої епідеміологічної небезпеки – гемолітичних стрептококів і стафілококів. Орієнтовним критерієм чистоти повітря жилих приміщень вважається такий стан, коли в 1 куб.м. міститься не більш як 1500 бактерій і 16 стрептококів. Своєчасне побілення, щоденне вологе прибирання приміщень, систематична вентиляція зменшують кількість мікробів у повітрі. В окремих випадках для очищення повітря застосовують дезинфекцію такими антисептиками, як технічна молочна кислота і триетиленгліколь. Кількісний і якісний склад мікрофлори повітря досліджують різними методами. У верхніх шарах атмосфери вивчають мікроорганізми з літаків і аеростатів спеціальною апаратурою, яка виключає можливість зараження середовищ через присутність людини. Більшість методів пов’язана з вирощуванням їх на поживних середовищах та наступним аналізом і підрахунком кількості колоній, які утворилися з бактеріальних клітин або спор. Для цієї мети використовують спеціальні прилади для аналізу і підрахунку колоній мікроорганізмів. Найпростішим методом визначення мікрофлори повітря є седиментаційний метод, запропонований Р.Кохом. Суть його полягає у тому, що чашки Петрі з живильним середовищем залишають відкритими протягом 5-10 хв. на місці проведення досліду. За цей час на поверхню поживного середовища разом з пилом і краплинами вологи осідають мікроби, які інтенсивно розмножуються і через певний час утворюють колонії. Потім їх підраховують і аналізують. Цей метод осаджування дає тільки орієнтовні дані. Набагато точнішим є аспіраційний метод, розроблений Ю.А.Кротовим. За цим методом посів мікроорганізмів проводять за допомогою спеціального апарату. Досліджувати мікрофлору повітря можна також фільтраційним та іншими методами.
-
Порівняльна характеристика методів контролю за виконанням бюджету України та інших країн
Зміст Вступ…………………………………………………………………………...3 1. Поняття, роль, сутність та устрій бюджету……………………………4 1.1. Соціально - економічна сутність і роль державного бюджету………4 1.2. Бюджетний устрій і бюджетна система країн ринкової економіки…7 1.3. Бюджетний процес……………………………………………………..9 2. Виконання та контроль за виконанням бюджету України……….11 2.1. Виконання бюджету України………………………………………….11 2.2. Аудит та фінансовий контроль за виконанням бюджету України….14 2.3. Заходи щодо підвищення ефективності контролю за використанням бюджетних коштів…………………………………...15 3. Огляд та порівняння методів контролю виконання бюджету України та інших країн на прикладах Франції, Швеції, Великобританії та Сполучених Штатів. ……………………………20 3.1. Контроль над видатками………………………………………………20 3.2. Забезпечення виконання бюджету……………………………………23 3.3. Звітування про недолiки…………………………………………….…25 3.4. Ефективність використання коштiв…………………………………..27 3.5. Вивчення досвіду окремих країн……………………………………..28 3.5.1. Франція…………………………………………………………………28 3.5.2. Швеція………………………………………………………………….31 3.5.3. Великобританія………………………………………………………..34 3.5.4. Сполучені штати………………………………………………………38
-
Порівняльна характеристика методів контролю за виконанням бюджету України та інших країн
Вступ…………………………………………………………………………...3 1. Поняття, роль, сутність та устрій бюджету……………………………4 1.1. Соціально - економічна сутність і роль державного бюджету………4 1.2. Бюджетний устрій і бюджетна система країн ринкової економіки…7 1.3. Бюджетний процес……………………………………………………..9 2. Виконання та контроль за виконанням бюджету України……….11 2.1. Виконання бюджету України………………………………………….11 2.2. Аудит та фінансовий контроль за виконанням бюджету України….14 2.3. Заходи щодо підвищення ефективності контролю за використанням бюджетних коштів…………………………………...15 3. Огляд та порівняння методів контролю виконання бюджету України та інших країн на прикладах Франції, Швеції, Великобританії та Сполучених Штатів. ……………………………20 3.1. Контроль над видатками………………………………………………20 3.2. Забезпечення виконання бюджету……………………………………23 3.3. Звітування про недолiки…………………………………………….…25 3.4. Ефективність використання коштiв…………………………………..27 3.5. Вивчення досвіду окремих країн……………………………………..28 3.5.1. Франція…………………………………………………………………28 3.5.2. Швеція………………………………………………………………….31 3.5.3. Великобританія………………………………………………………..34 3.5.4. Сполучені штати………………………………………………………38 Висновки……………………………………………………………………..43 Література…………………………………………………………………...44
|
|