|
готова дипломна робота з візаж
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «готова дипломна робота з візаж», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Оцінка фінансово-економічного стану господарської діяльності ТОВ „Візаж-реклама”
Зміст Вступ…………………………………………………………...…………3 Розділ 1. Теоретичні основи управління прибутком……………….4 1.1. Економічний зміст прибутку та його функції …………...……4 1.2. Сутність та завдання управління прибутком підприємств. …..…7 1.3. Правові засади управління прибутком підприємства ….......18 Розділ 2. Оцінка фінансово-економічного стану господарської діяльності ТОВ „Візаж-реклама”…………………………………………...…21 2.1. Організаційно-правова характеристика ТОВ „Візаж-реклама”21 2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства ……………...…25 2.3. Діагностика фінансового стану підприємства ……………..…27 Розділ 3. Управління прибутком в ТОВ „Візаж-реклама” та шляхи його вдосконалення ……………………………………………………………..33 3.1. Система управління прибутком на підприємстві ……………..33 3.2. Визначення рівня беззбитковості підприємства………...…..37 Висновки та пропозиції ………………………………………….…….39 Список використаної літератури ………………………………..……41 >>>>
-
Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж”
ЗМІСТ Вступ ……………………………………………………………………...3 Розділ 1. Теоретичні аспекти забезпечення якості продукції ............5 1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють ......................5 1.2. Показники і методи оцінки якості …………………………….…7 1.3. Нормативно-правове регулювання якості продукції .................11 Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж” ...................................................................................................................15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........15 2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................23 2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................27 Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Візаж”....................................................................................................................31 Висновки і пропозиції .............................................................................36 Список використаної літератури ............................................................37 Додатки >>>>
-
Основи наукових досліджень контрольна робота
План 1. Робота з науковою інформацією 3 2. Постановка наукової проблеми і її доведення (на приклад це дипломна робота і я к вона пишиться) (практичне завдання) 9 Література 12 >>>>
-
Управління оборотним капіталом підприємства
Зміст пакету: 1) дипломна робота; 2) додатки до роботи; 3) автореферат; 4) демонстраційний матеріал >>>>
-
ДИПЛОМНА РОБОТА НА ТЕМУ:МІСЦЕ РИТОРИКИ В ПР-ДІЯЛЬНОСТІ
ВСТУП …………………………………………………………………….. С. 3 Розділ I НАУКА РИТОРИКА ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА КОМУНІКАЦІЙ………..С. 6 I.1 Передумови відродження риторики у сьогоденні………С. 6 I.2 Історія розвитку риторики і красномовства…………….С. 10 I.3 Сутність риторики, та її зв'язок з іншими науками……. С. 15 Розділ II РИТОРИЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ…………………………………….…С. 22 II.1 Вимоги до промови і промовця……………………….… С. 22 II.2 Структура виступу……………………………………..… С. 30 II.3 Технологічні засоби подання виступу………………….. С. 41 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………С. 41 ЛІТЕРАТУРА………………………………………………………………..С. 58 >>>>
-
Облік і аналіз відвантаження і реалізації готової продукції
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція 5 1.1. Зміст поняття „ готова продукція”, її класифікація та порядок 5 оцінки в бухгалтерському обліку 5 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції 6 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації 9 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації 9 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції 13 2.3.Формування первинної вартості готової продукції та її ціни 17 2.4. Облік готової продукції та її реалізації 21 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації 36 Висновки 52 Список використаних джерел 55 >>>>
-
Дипломна робота На тему: Невербальні комунікації в ПР
План Вступ 3 І. Поняття і сутність комунікації 5 1.1.Основи комунікаційної теорії. 5 1.2.Організація простору і часу комунікативного процесу. 10 ІІ. Невербальні елементи комунікації 18 2.1.Поводження і прямування 18 2.2. Формування культури одягу ПР-мена. 24 2.3.Використання жестової комунікації в ПР. 41 2.4.Аналіз індивідуальних реакцій і індивідуального поводження 52 2.5.Особливості невербального спілкування різних народів 63 Висновки 68 Література. 72 Додатки 76 >>>>
-
Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.
ЗМІСТ стор. Вступ.............................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6 1.1. Зміст поняття „ готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6 1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9 1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12 Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21 2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21 2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26 2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30 2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34 Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49 3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49 3.2. Аналіз структури продукції............................................................................... 3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................ 3.4. Аналіз рівня якості продукції.......................................................................... 3.5. Аналіз реалізації готової продукції.............................................................. 3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації...... Висновки.................................................................................................................... Список використаних джерел.................................................................................. Додатки.................................................................................................................... >>>>
-
Характеристика жіночої зачіски з довгого волосся на основі Стародавнього Єгипту
ВСТУП 3 1. Характеристика сучасних і перспективних напрямків моди на зачіски, одяг, візаж, аксесуари 6 2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору моделі зачіски 14 3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя 21 ДОДАТОК 1 28 ДОДАТОК 2 29 ДОДАТОК 3 30 ЛІТЕРАТУРА 31 >>>>
-
ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій
План Вступ 3 І. Теоретичні положення паблік рілейшнз 6 1.1. Історія виникнення паблік рілейшнз 6 1.2. Закордонний досвід в розвитку ПР 11 IІ. Роль і місце паблік рілейшнз в системі маркетингових комунікацій 24 2.1. Основні елементи маркетингової діяльності 24 2.2. Маркетингова політика комунікацій 31 2.3. Загальні принципи ПР в системі маркетингових комунікацій 38 ІІІ. Маркетингові комунікації на регіональному рівні 47 3.1. Вивчення ринку харчових продуктів в регіоні (Житомирська обл.) 47 3.2. Аналіз форм і методів ПР, що використовують на МП “Росава” 53 Висновки та пропозиції 59 Додатки 62 Додаток 1. 62 Додаток 2. 63 Література 64 >>>>
-
Облік та аудит реалізації продукції власного виробництва в системі управління підприємства
Вступ 3 Розділ 1 Готова продукція власного виробництва та особливості її функціонування у фінансово-господарській діяльності підприємства 6 1.1. Економічна сутність процесу реалізації як основного господарського процесу 6 1.2. Готова продукція власного виробництва в системі управління підприємства 11 1.3. Огляд нормативно-правової бази та спеціальної літератури з питань обліку та аудиту реалізації продукції власного виробництва 21 Розділ 2 Бухгалтерський облік реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 28 2.1. Документальне оформлення операцій з обліку реалізації продукції власного виробництва 28 2.2. Облік витрат, що включаються до фактичної собівартості готової продукції та витрат, пов'язаних з її реалізацією 31 2.3. Облік доходів від реалізації продукції власного виробництва та формування фінансових результатів 42 Розділ 3. Аудит реалізації робіт та послуг в сучасних умовах господарювання 52 3.1. Організація аудиту реалізації продукції власного виробництва 52 3.2. Методика аудиту реалізації продукції власного виробництва в сучасних умовах господарювання 58 Висновки 66 Список використаних джерел 70 Додатки 76 >>>>
-
Дипломна робота на тему: “Управління збутовою діяльністю в системі маркетингу
Зміст. І.Вступ ІІ. 1. Основні елементи маркетингового комплексу підприємства 1.1.Менеджмент в системі маркетингу 1.2.Маркетингова діяльність на підприємстві, яке виробляє товари промислового призначення виробництва 1.3.Збутова діяльність підприємства в маркетинговому середовищі 1.4.Рекламна діяльність в системі збуту 1.5.Управління системою якості на підприємстві 2.Маркетингове дослідження збутової діяльності ВАТ "Завод Сантехнічних заготовок" 2.1.Дослідження ринків збуту ВАТ 2.2.Дослідження підприємств - конкурентів і цінова політика. 2.3.Дослідження по удосконаленню системи якості продукції 2.4.Рекламна діяльність підприємства 2.5. Управління збутом на підприємстві. 3. Рекомендації та пропозиції ІІІ.Висновки. >>>>
-
Контрольна робота економіка підприємства
1. Сутність, функції та методи процесу управління 3 2. Організаційні структури управління та особливості їх застосування 9 3. Виробнича і загальна структура підприємства 15 Задача 22 За даними балансу обчислити показники оцінки фінансового стану фірми. Баланс фірми станом на 1 січня 2001 року (тис.грн.) Актив Сума Пасив Сума 1. Основні фонди 220,0 1. Внески власників 194,0 2. Нематеріальні активи 10.0 2. Нерозподілений прибуток 70.0 3. Інше майно 3,2 3. Амортизаційні суми 3,4 4. Грошові кошти на рахунку і в касі 25,5 4. Довгострокова кредиторська заборгованість 17,5 5. Цінні папери 17,2 5. Облігації 4.6 6. Дебіторська заборгованість 3,4 6. Заборгованість працівникам по заробітній платі 4,0 7. Виробничі запаси 8,5 8. Виплати майбутніх періодів 1.0 9. Готова продукція 4,7 Всього активів 293,5 Всього пасивів 293,5 Література 32 >>>>
-
Дипломна робота на тему: «Банківське кредитування підприємства»
Вступ 3 1. Теоретико-методичні засади банківського кредитування суб’єктів господарської діяльності 6 1.1. Економічна сутність банківського кредитування підприємств 6 1.2. Види банківського кредитування 14 1.3. Правове регулювання банківського кредитування 22 2. Аналіз банківського кредитування підприємства (на прикладі ВАТ "...") 25 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 25 2.2. Комплексний аналіз фінансового стану та кредитоспроможності підприємства 35 2.3. Аналіз короткострокових та довгострокових позик підприємства 51 РОЗДІЛ 3. Напрямки удосконалення банківського кредитування підприємства 59 3.1 Недоліки (проблеми) системи банківського кредитування підприємства та шляхи їх подолання 59 3.2. Оптимізація механізму залучення та повернення банківських кредитів підприємства 64 3.3 Вдосконалення діючої системи аналізу фінансового стану підприємства з метою визначення ймовірності банкрутства підприємства 77 Висновки 84 Література 91 Додатки 99 >>>>
-
Дипломна робота з функціонування підприємств з іноземним капіталом
ВСТУП 3 1. МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ З ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ 5 1.1 Сутність та організаційно-правові засади створення спільних підприємств 5 1.2 Роль іноземних інвестицій у діяльності підприємств 16 1.3 Ефективність функціонування підприємств з іноземним капіталом 25 1.4 Стимулювання та захист іноземних інвестицій в Україну 34 2 УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ. 44 2.1 Організаційно-управлінська структура та аналіз господарської діяльності ТОВ « » 44 2.2 Аналіз та оцінка організації інвестиційної політики на підприємстві 44 2.3 Шляхи підвищення прибутковості ТОВ « » на основі покращення інвестиційного клімату 69 2.4 Обґрунтування заходів розвитку спільних підприємств на основі інвестиційної привабливості 88 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97 >>>>
-
Робота керівника з документами
Вступ 3 1. Затвердження документів 4 2. Робота з документами по особовому складу 7 3. Робота з обліково-фінансовими документами 9 4. Робота з листами, наказами, протоколами, заявами та скаргами громадян 12 5. Робота з господарськими документами 17 Висновки 25 Список літератури 27 >>>>
-
Контрольна робота бухоблік
Зміст 1. Методологічні основи обліку. 3 2. Бухгалтерська звітність підприємства. 4 3. Облік грошових коштів і розрахунків. 5 Практична частина. 7 Похідні дані 1. Господарські засоби та джерела їх утворення № Показники Сума 1. Каса (30) 400,00 2, Знос необоротних активів (13) 1200,00 3. Готова продукція (26) 2400,00 4. Додатковий капітал (42) 2000,00 5. Розрахунки за страхуванням (65) 1000,00 6. Розрахунки з різними дебіторами (37) 300,00 7. Незавершене виробництво (23) 2000,00 8. Розрахунки по оплаті праці (66) 4000,00 9. Розрахунки за податками й платежами (64) 3000,00 10. Статутний капітал (40) 7000,00 11. Рахунки в банках (31) 7000,00 12. Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) (44) 1700,00 13. Основні засоби (10) 7800,00 14. Розрахунки з постачальниками та підрядчиками (63) 2000,00 15. Виробничі запаси (20) 3000,00 16. Розрахунки за іншими операціями (68) 1000,00.... Виконання контрольного завдання Варіант 3 10-42 Список використаної літератури. 43 >>>>
-
ДИПЛОМНА РОБОТА на тему: «Особливості оцінки нерухомого майна»
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ НЕРУХОМОСТІ 6 1.1. Нерухоме майно, як об’єкт оцінки. 6 1.2. Стандарти оцінки нерухомого майна. 13 1.3. Методичні підходи до оцінки нерухомого майна. 23 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ОЦІНЮВАННЯ 36 2.1 Оцінка вартості нерухомого майна на підприємстві «...» витратним методом 36 Техніко-економічна характеристика підприємства "..." 38 2.2 Оцінка вартості нерухомого майна на підприємстві «...» дохідним методом 48 2.3 Оцінка вартості нерухомого майна на підприємстві «...» порівняльним методом 59 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ НЕРУХОМОГО МАЙНА 65 3.1 Досвід зарубіжних країн в оцінці нерухомості 65 3.2 Удосконалення методичних підходів та інструментів в оцінці нерухомого майна 78 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 96 ДОДАТКИ 102 >>>>
-
Дипломна робота з теми: Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур
Зміст Вступ 3 1. Загальні принципи формування стратегії розвитку туризму 5 1.1. Стратегії зростання туризму 5 1.2. Побудування стратегії розвитку керівництвом турфірми 11 1.3. Фактори зростання ефективності туризму 18 2. Роль економічного планування економічного розвитку в підвищенні доходності туристичного підприємства 26 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 26 2.2. Джерела прибутку в туризмі 36 2.3. Фактори зростання прибутку туристичної фірми 53 3. Стратегічне управління туристським продуктом 60 3.1. Планування туристського продукту 60 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 67 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 78 Висновки 85 Література 94 >>>>
-
Соціальні послуги центрів соціальних служб для сімї, дітей та молоді
Соціальна робота із людьми похилого віку - 3 - Соціальна робота із дорослими, що мають функціональні обмеження - 7 - Соціальна робота із дітьми, що мають функціональні обмеження - 9 - Соціальна робота із дітьми, що залишились без батьківського піклування - 10 - Соціальна робота із сім'ями - 12 - Соціальна робота із жінками - 12 - Робота із людьми, які звільнилися з місць позбавлення волі - 14 - Список використаної літератури - 16 - >>>>
-
ДИПЛОМНА РОБОТА Податок на додану вартість та його вплив на фінансовий стан підприємства
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Економічна сутність податку на додану вартість 5 1.1. Історія розвитку податку на додану вартість. 5 1.2. Економічна природа непрямих податків 9 1.3. Становлення податку на додану вартысть на Україні 20 Розділ 2. Вплив податку на додану вартість на фінансовий стан підприємства 33 2.1. Організаційно-економічна характеристика досліджуємого підприємства 33 2.2. Аналіз розвитку оподаткування підприємств непрямими податками 35 2.3. Характеристика непрямих податків, сплачуваних ПП “Лекта” 53 2.4. Вплив ПДВ на фінансово-господарську діяльність підприємства 66 Розділ 3. Удосконалення податку на додану вартість 73 3.1. Удосконалення порядку сплати ПДВ 73 3.2. Удосконалення ставки оподаткування податком на додану вартість 80 Висновки 87 Літератури 95 Додатки 98 >>>>
-
ДИПЛОМНА РОБОТА На тему:“Взаємозв’язок цивільного права з іншими
План: ВСТУП 3 Розділ 1. Цивільне право в системі права України. 4 1.1. Сутність та структура цивільного права як галузі права. 4 1.2 Цивільно правове регулювання суспільних відносин 10 1.3 Аналогія цивільного права та інших галузей права 14 РОЗДІЛ 2. Аналіз взвамодії цивільного права з іншими галузями права України. 23 2.1 Господарське право та його вплив на цивільни правовідносини 23 2.2 Ланки адміністративного права в цивільному законодавстві 26 2.3 Галузь трудового права в цивільних правовідносинах 55 2.4 Порушення цивільного кодексу та його наслідки в кримінальному праві 61 Розділ ІІІ . Шляхи розвитку взаємодії різних галузей права в Україні. 64 3.1 Напрямки удосконалення юредичного складу видів покарань в цивільному і кримінальному праві. 64 3.2 Формування і розвиток системи захисту інтелектуальної власності в трудовому праві. 70 ВИСНОВКИ 74 Література: 75 >>>>
-
Дипломна робота Подорожі залізничним транспортом у структурі діяльності туристичного підприємства “ІнТурс-Київ”
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6 1.1.Турагентства як суб'єкти сучасної індустрії подорожей 6 1.2. Порівняльна характеристика використання транспортних засобів для здійснення турів 9 1.3.Загальні питання безпеки туристів під час подорожей 19 1.4.Специфіка турів залізницею 28 РОЗДІЛ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ПОДОРОЖЕЙ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 35 2.1.Фінансово - господарська характеристика туристичної фірми “ІнТурс-Київ” 35 2.2.Організація подорожей залізничним транспортом 49 2.3.Аналіз використання залізничного транспорту в діяльності туристичного підприємства “ІнТурс-Київ” 55 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДОРОЖЕЙ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ 72 3.1. Вдосконалення організації залізничного туризму з урахуванням зарубіжного досвіду 72 3.2. Формування системи ринкового просування туристичного продукту. 75 3.3.Визначення провідних факторів, що обумовлюють розвиток подорожей залізничним транспортом 92 ВИСНОВКИ 100 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 106 >>>>
-
Управління фінансовою діяльністю підприємства
Доклад до диплома - 6 стор. Реферат до диплома - 1 стор. Роздаточний матеріал - 6 стор. Дипломна робота містить 112 сторінок, 26 таблиць, 18 рисунків, список літератури з 45 найменувань та 2 додатків. ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗМІСТ І ЗНАЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Зміст і напрями фінансової діяльності на підприємстві 6 1.2 Показники фінансової діяльності підприємства 14 1.3 Роль фінансової діяльності в забезпеченні функціонування підприємства 27 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 35 2.1 Сутність та задачі управління фінансовою діяльністю підприємства 35 2.2 Планування фінансової діяльності підприємства 50 2.3 Організація фінансової діяльності підприємства 57 РОЗДІЛ III. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 65 3.1 Вдосконалення планування фінансової діяльності підприємства на основі бюджетування 65 3.2 Прийняття управлінських рішень в сфері фінансової діяльності підприємства 78 3.2 Вдосконалення контролю за фінансовою діяльністю підприємства 89 ВИСНОВКИ 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 106 Додатки 110 >>>>
-
Контрольна з практичної психології
Лабораторна робота № 1. 3 Методика Джекобса 3 Лабораторна робота № 2. 5 Оперативна пам'ять. 5 Лабораторна робота № 3. 6 Методика діагностики рівня соціальної фрустрації Л. І. Вассермана 6 (модифікація В. В. Бойко). 6 Лабораторна робота № 4. 9 Методика Ч. Д. Спілбергера, Ю. Л. Ханіна. „Шкала самооцінки" 9 Лабораторна робота № 5. 11 Методика „Інтелектуальна лабільність" чи вміння переключатися. 11 Лабораторна робота № 6. 13 Тест зростаючої важкості (Методика Равена) (скорочений варіант). 13 Тест Равена - тест Інтелекту. 13 Використана література 15 >>>>
-
Розробити і виконати жіночу фантазійну зачіску з волосся довільної довжини на основі моди зачісок Української національної зачіски 17- початок 20 ст. Передбачити 1-2 варіанти перечісу. Виконати постижний виріб. (без додатків)
ВСТУП 3 1. ТВОРЧА ЧАСТИНА 5 1.1. Характеристика сучасних і перспективних напрямків моди на зачіски, одяг, візаж, аксесуари 5 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору моделі зачіски 13 1.3. Розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя 19 2. ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 25 2.1.Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 25 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленої зачіски. Розробка технологічної послідовності виконання зачіски 31 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання необхідних для виконання зачіски 38 ВИСНОВОК 46 ДОДАТОК 1 48 ДОДАТОК 2 49 ЛІТЕРАТУРА 50 >>>>
-
Оцінка та засоби підвищення ефективності формування й використання трудового потенціалу
Дипломна робота містить 15 таблиць, 4 рисунки, список літератури з 42 найменувань, роздаточний матеріал 5 сторінок, реферат, доклад 6 сторінок Зміст: ВСТУП 4 1. ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ 6 1.1. Трудовий потенціал на сучасному ринку 6 1.2. Методологія управління трудовим потенціалом на підприємстві 14 1.3.Напрямки підвищення ефективності формування і використання трудового потенціалу. 23 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 36 2.1. Характеристика підприємства і його виробничо-господарської діяльності 36 2.2. Склад і використання трудового потенціалу підприємства 43 3. ОЦІНКА ТА ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ 57 3.1. Оцінка трудового потенціалу і напрямки підвищення його ефективності. 57 3.2. Підвищення кваліфікації – важливий напрямок покращання використання трудового потенціалу 61 3.3. Підвищення ефективності мотивації та стимулювання персоналу підприємства. 66 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 86 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95 >>>>
-
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
ВСТУП 3 Розділ 1. Готова продукція як об'єкт бухгалтерського обліку 5 Розділ 2. Облік готової продукції та визначення її собівартості 15 Розділ 3. Шляхи удосконалення обліку готової продукції та визначення її собівартості 28 Висновки 33 Список використаної літератури 36 ДОДАТКИ 39 >>>>
-
Звіт практики інформатика
Вступ...........................................................................................................3
1. Робота кафедри країнознавства............................................................4
2. Форматування тексту (Word)................................................................6
3. Робота з базами даних (Acces)..............................................................9
4. Індивідуальне завдання ( робота з електронними таблицями).........10
Висновки...................................................................................................13
Ввикористана література.........................................................................14
Додатки......................................................................................................15
>>>>
-
РОЛЬ БАНКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗГОТІВКОВИХ РОЗРАХУНКІВ В УКРАЇНІ
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні засади організації безготівкових розрахунків в Україні 5 1.1. Економічна сутність та зміст безготівкових розрахункових відносин між суб’єктами господарювання 5 1.2. Принципи організації безготівкових розрахунків 10 1.3. Форми безготівкових розрахунків та їх документообіг 16 Розділ 2. Аналіз динаміки безготівкових розрахунків комерційних банків України 39 2.1. Аналіз структури безготівкових розрахунків в Україні в 2002-2005 роках 39 2.2. Стан міжбанківських розрахунків СЕМП НБУ в 2005 році 43 2.3. Аналіз діяльності банків на ринку платіжних карток у 2005 році 49 Розділ 3. Шляхи удосконалення безготівкових розрахунків в господарському обороті України 71 3.1. Концепція розвитку в Україні безготівкових розрахунків 71 3.2. Розвиток платіжних послуг в Україні 83 Висновки 91 Список використаної літератури 95 Додатки 100 Метою дипломної роботи є визначення ролі банків в організації безготівкових розрахунків в Україні Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаної літератури. Повний обсяг роботи становить 100 сторінок, містить 6 таблиць, 22 рисунки, 1 додаток, список використаної літератури з 60 найменувань. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.008918 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|