|
наталiiвський парк
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «наталiiвський парк», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Тростянецький парк
План Вступ 3 I. Загальна характеристика рекреаційно-туристичних ресурсів України 6 1.1. Дендрологічні парки в системі рекреаційно-туристичного комплексу України 6 1.2. Охорона дендрологічних парків України 9 II. Дендрологічний парк “Тростянець” 13 2.1. Село Тростянець Чернігівської області 13 2.2. З історії парку 14 2.3. П.I. Скоропадський – останній власник дендро парку 20 3. Екскурсія по парку (найцікавіші галявини та краєвиди) 23 Висновки 40 Література 44 Додатки 48 >>>>
-
Туристсько-рекреаційна характеристика Естонії
Географічне положення Естонії 3 Парк і палац Кадріорг 4 Музей Rocca al Mare 5 Історичний музей у замку Маарьямяги 6 Музей солодкостей фабрики "Калев" 7 Гора Ебавере 8 Водоспад Кейла 8 Кратери Каали 9 Долина Кютіорг 10 Кратери Ілуметса 11 Північно-Естонське узбережжя 12 Парк барона фон Глена 13 Монастир Святої Брігітти 15 Домініканський монастир Св. Катерини 16 Концертний зал-музей церкви Нігулісте 17 Пюхтицький монастир 18 Церква Олевісте 19 Собор Олександра Невського 20 Домський собор 22 Список використаної літератури 23 >>>>
-
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ
ЗМІСТ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 3 1.1 Особливості конкурентоспроможності у галузі послуг 3 1.1.1 Особливості сфери послуг 4 1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4 1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 12 1.1.4 Конкурентне середовище та конкурентні стратегії 15 1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 28 1.3.Дослідження ринку готельних послуг 33 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 38 2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 38 2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 45 2.3 Обґрунтування конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 52 2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 52 2.3.2 Позиціонування товару на обраному сегменті ринку 53 2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60 3. ГОЛОВНІ НАПРЯМКО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОСЛУГ «ПАРК-ГОТЕЛЬ» 66 3.1 Вдосконалення цінової стратегії 66 3.2 Вдосконалення стратегій надання послуг 67 3.2.1. Удосконалення відбору та підготовки кадрів на підприємстві 68 3.2.2 Удосконалення якості обслуговування шляхом утворення реєстру постійних клієнтів 73 3.2.3 Удосконалення якості обслуговування за рахунок створення системи резервування через мережу Інтернет 74 3.3 Вдосконалення стратегії просування 75 3.3.1 Розробка бюджету рекламної кампанії «Парк-Готель» 78 3.4 Оцінка ефективності запропонованих заходів - 82 - 3.4.1 Оцінка ефективності реалізації заходів комплексу стратегічного маркетингу - 82 - 3.4.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії - 83 - ЛІТЕРАТУРА - 87 - >>>>
-
Парк "Качанівка"
ВСТУП 3 І. ВЛАСНИКИ 3 II. БУДІВЛІ 4 ІII. ГОСТІ 6 IV. СЛІДАМИ КАЧАНІВСЬКИХ СКАРБІВ 6 Література 10 >>>>
-
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ
ЗМІСТ 1. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 2 1.1 Особливості конкурентоспроможності послуг 2 1.1.1 Конкурентне середовище та стратегія конкуренції фірми 3 1.1.2. Аналіз зовнішнього середовища 4 1.1.3. Аналіз внутрішнього середовища 11 1.1.4 Особливості сфери послуг 14 1.1.5 Конкуренція та конкурентні стратегії 15 1.1.6 Структурний аналіз галузей 25 1.2. Послуги готельного бізнесу і особливості маркетингу в цій сфері 31 1.3.Дослідження ринку готельних послуг 36 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА 41 2.1 Характеристика ринку готельних послуг України 41 2.2 Огляд конкурентної ситуації на ринку готельних послуг м.Дніпропетровська 49 2.3 Обґрунтування вибору методики визначення конкурентоспроможності готелю «Парк-Готель» 55 2.3.1.Аналіз цільового ринку фірми і вибір стратегії його обхвату 55 2.3.2 Позиціонування товару у вибраному сегменті ринку 57 2.4 Визначення конкурентних позицій «Парк-Готелю» 60 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ «СВ-ПАРК» 65 3.1 Розробка рекомендацій з підвищення конкурентоспроможності готелю 65 3.2 Програма маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності 74 3.2.1 Розробка концепції й бюджету рекламної кампанії 74 3.2.2 Оцінка ефективності рекламної кампанії 78 >>>>
-
Туристична логістика
1. Свій парк транспортних засобів або орендований? 3 2. Сучасні приклади ефективної роботи туристчних підприємств. Приклади скорочення собівартості послуг 6 Література 13 >>>>
-
Розроблення екскурсії в Умань «Дендрологічний парк Софіївка»
Зміст 1. Вступ 3 2. Програма маршруту 4 3.Історико-краєзнавчий та технічний опис маршруту 5 4.Схема маршруту 14 Література та картографічний матеріал: 15 >>>>
-
„Шацький національний природний парк – приклад розвитку екологічного туризму в Україні”
Зміст: Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 5 1.1. Характеристика сучасного стану індустрії туризму 5 1.2. Поняття екологічного туризму в Україні та за кордоном 7 Розділ ІІ. Характеристика природних парків України, основних завдань та перспектив їх розвитку на прикладі Шацького національного природного парку. 9 2.1. Екологічний туризм у національних природних парках України 9 2.2. Волинська область. Історія, міжнародні відносини, економічна, освітня, культурна структури та охорона навколишнього середовища краю 14 2.3.”Блакитні очі Волині” – Шацький національний природний парк 16 2.4.Сучасний стан Шацького національного парку 20 Розділ ІІІ. Пропозиції та рекомендації щодо розвитку національних природних парків в контексті екологічного туризму 23 3.1. Значення створення національних природних парків для розвитку туристичної діяльності 23 3.2. Розробка рекомендацій та пропозицій щодо впровадження оплачуваних додаткових послуг на об’єктах природно-заповідного фонду України 26 Висновки 28 Перелік використаної літератури: 30 >>>>
-
Дендрологічний парк Софіївка
1. Історія парку Софіївка 3 2. Музей парку Софіївка 4 3. Сучасна інфраструктура парку 8 Використані джерела 10 >>>>
-
“Діснейленд”, “Діснейуорлд” – як новий тип комплексного тематичного дозвіллєвого парку відпочинку
1. “Діснейленд”, “Діснейуорлд” – як новий тип комплексного тематичного дозвіллєвого парку відпочинку 2. “Діснейленд” – дозвіллєвий парк у Франції а) Загальна характеристика парку; б) Мандрівки Діснейлендом 3. Круїзна кампанія Уолта Діснея >>>>
-
Природно-заповідний Природно-заповідний
I. 1. Характеристика природно-заповідного фонду України 2. Законодавча система України з охорони і відновлення природних ресурсів II. 1. Основні види природоохоронних територій і географія їх розташування 2. Природні заповідники 3. Біосферні заповідники 4. Чорноморський біосферний заповідник 5. Природні національні парки 6. Карпатський природний національний парк 7. Заказники III. 1. Таблиця: “Природно-заповідні об’єкти України” 2. Таблиця: “Категорії природно-заповідного фонду України” 3. Висновки >>>>
-
Рынок сварочных материалов Украины
Введение 3 1. Тенденции мирового рынка сварочного оборудования 5 2. Украинский рынок сварочного оборудования 10 2.1. Электродные материалы 15 2.2. Рыночные тенденции 16 2.3. Структура рынка 17 2.4. Особенности западного региона 19 3. Украинский рынок сварочного оборудования для монтажа полимерных трубопроводов 22 4. Основные производители сварочного оборудования в Украине 23 4.1. Технологический парк "ИЭС им. Е. О. Патона". 23 4.2. ОАО «ПлазмаТек» 29 4.3. ОАО «Электромашиностроительный завод "Фирма СЭЛМА" 31 4.4. Каховский завод электросварочного оборудования (КЗЭСО) 35 4.5. Предприятие «Экотехнология» 37 4.6. ООО «АРКСЭЛ» 39 Выводы 48 >>>>
-
Карпатський національний природний парк
1. Загальна характеристика Карпатського національного природного парку (КНПП). 1.1. Фізико-географічна характеристика КНПП. 1.2. Клімат 1.3. Річкова мережа КНПП. 1.4. Короткий історичний нарис КНПП 2. Природно-рекреаційні ресурси КНПП. 2.1. Рослинний світ 2.2. Тваринний світ 2.3. Природні та історичні пам’ятки КНПП. 2.4. Позитивне значення встановлення заповідного режиму. 3. Характеристика туристичного потенціалу КНПП. 3.1. Основні етапи розвитку туристичної діяльності. 3.2. Використання туристичних осередків на території КНПП. 3.3. Аналіз перспективи розвитку туризму в КНПП. Висновки Список використаної літератури Додатки >>>>
-
Туристичні ресурси Данії
ЗМІСТ ВСТУП 1 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АВСТРІЇ 3 1.1. Фізико-географічна характеристика країни 3 1.2. Короткий нарис історії Данії 6 1.3. Державно-адміністративний устрій 10 2. КУЛЬТУРНО-ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДАНІЇ 15 2.1. Природний потенціал Данії 15 2.2. Визначні історико-туристичні місця країни 17 2.3. Парк туристичних розваг „Леголенд” 25 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДАНІЇ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 30 3.1. Туристичні райони Данії 30 3.2. Аналіз туристичного ринку країни 33 3.3. Перспективи розвитку датського туризму 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТОК 1 41 >>>>
-
Туристично-екскурсійні ресурси Корсунщини
ВСТУП 3 Розділ 1. Історико-культурні ресурси Корсунщини 5 Розділ 2. Основні туристично-екскурсійні об'єкти Корсуншини 13 2.1. Корсунський замок 13 2.2. Корсунський парк 20 2.3. Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник 22 2.4. Історичний музей 23 2.5. Літературно-меморіальний музей І.С. Нечуя-Левицького 24 2.6. Меморіальний музей К.Г. Стеценка 26 2.7. Музей історії Корсунь-Шевченківської битви 26 2.8. Художня галерея 28 Розділ 3. Перспективи використання туристично-екскурсійних ресурсів Корсунщини 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 39 >>>>
-
Товары потребительского спроса и стратегия фирм, их производящих
Содержание 1. ВВЕДЕНИЕ 3 2. АНАЛИЗ ПРОИЗВОДСТВА 4 3. АНАЛИЗ РЫНОЧНОЙ СИТУАЦИИ 7 3.1 ТОРГОВЛЯ ТЕЛЕВИЗОРАМИ 7 3.2 ПАРК ТЕЛЕВИЗОРОВ В РОССИИ 8 3.3 КОНКУРЕНТНАЯ СРЕДА 9 4. ПОЗИЦИИ АО "МАСТЕР ТВ" НА ТЕЛЕВИЗИОННОМ РЫНКЕ РОССИИ 13 5. МАРКЕТИНГОВОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ 15 5.1 ВЫБОР НОМЕНКЛАТУРЫ ПРОДУКЦИИ ДЛЯ ПРОВЕДЕНИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ 15 5.2 ВЫБОР РЕГИОНОВ ДЛЯ ПРОВЕДЕНИЯ ИССЛЕДОВАНИЯ 16 5.3 ПОДГОТОВКА ВОПРОСНИКОВ 20 6. РЕЗУЛЬТАТЫ МАРКЕТИНГОВОГО ИССЛЕДОВАНИЯ 21 6.1 ОБЩИЙ ПОТЕНЦИАЛЬНЫЙ СПРОС НА ТЕЛЕВИЗОРЫ АО "МАСТЕР ТВ" 21 6.2 ХАРАКТЕРИСТИКА ПОТЕНЦИАЛЬНЫХ ПОКУПАТЕЛЕЙ ТЕЛЕВИЗОРОВ АО "МАСТЕР ТВ" 22 6.3 ХАРАКТЕРИСТИКА СПРОСА НА ТЕЛЕВИЗОРЫ 23 6.4 ЭЛАСТИЧНОСТЬ СПРОСА НА ТЕЛЕВИЗОРЫ 24 6.5 ПЕРСПЕКТИВНЫЙ ТЕЛЕВИЗОР 25 6.6 РЕКЛАМНЫЕ КАНАЛЫ 26 6.7 АНАЛИЗ КОНКУРЕНТНОЙ СРЕДЫ В ПЕРСПЕКТИВНЫХ РЕГИОНАХ 27 7. ВЫВОДЫ И МАРКЕТИНГОВЫЕ РЕКОМЕНДАЦИИ 28 >>>>
-
Особливості позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами
Зміст Реферат 2 Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні основи організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 6 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми позашкільної та позакласної роботи з молодшими школярами 6 1.2. Шляхи та форми організації позакласної та позашкільної роботи з молодшими школярами 9 Висновки до розділу 19 Розділ 2. Зміст та організація експериментальної роботи 21 2.1. Методика організації позакласної та позашкільної виховної роботи в експериментальній та контрольній групі 21 2.2. Аналіз результатів експериментальної роботи 23 Висновки до розділу 25 Використана література 27 Додаток А Екскурсія в парк 29 Додаток Б Ранги типів емоційної спрямованості на природу 30 >>>>
-
Мікроекономіка
1. Визначте поняття 3 2. Взаємодія попиту і пропозиції. Сутність, механізм і моделі встановлення ринкової рівноваги і рівноважних цін. Надлишок споживача і виробника. Наслідки відхилення ринкових цін від цін ринкової рівноваги. 4 3. Вправа 10 4. Задачі 11 4.1. Сім’я торік спожила 100 кг м’яса. Цінова еластичність попиту на м'ясо дорівнює –0,8; еластичність попиту на м'ясо за доходом становить +1; перехресна еластичність попиту між м’ясом і рибою +2,5. Обчисліть як змінився обсяг споживання м’яса у поточному році, якщо ціна на м'ясо зросла на 10%, ціна риби знизилась на 5%, а дохід сім’ї за рік зріс на 30%. 4.2. Витрати фірми, яка максимізує прибуток задані функцією: TC = 50 + Q2, попит на продукцію фірми задано рівнянням: P = 40 – Q. Визначте оптимальний обсяг виробництва даної фірми, ціну, за якої вона продає продукцію, отриманий економічний прибуток і тип ринку, на якому працює дана фірма. 4.3. Прокатна фірма вирішила збільшити парк автомобілів і планує придбати 2 нових автомобіля за 8000 грн. Річна орендна плата становить 1000 грн. за один автомобіль. Усі експлуатаційні витрати несе орендар. Після чотирьох років експлуатації кожен автомобіль можна продати за 2000 грн. Розрахуйте, вигідний цей проект чи ні у разі, якщо норма банківського проценту становить 10%, 15% річних? Яким буде економічний результат роботи фірми при кожному варіанті банківського проценту? 5. Тести 15 5.1. Вдосконалення технологій переміщує: 5.2. У довгостроковому періоді економічний прибуток отримують: 5.3. Сукупні середні витрати виробництва сягають мінімального рівня у разі , коли: 5.4. Якщо наш університет призначить для киян плату за навчання вищу, ніж для студентів з інших регіонів, то це буде свідчити про: 5.5. Монополія, яка максимізує прибуток, буде знижувати продажну ціну у разі , якщо: Список використаної літератури 17 >>>>
-
Туристичні ресурси Донецької області
Зміст Вступ 3 1. Характеристика природних ресурсів Донецької області 6 1.1.Фізико-географічна характеристика Донецької області 6 1.2.Характеристика природного, рекреаційного, лікувального потенціалу Донецької області 8 2. Історико-культурний потенціал Донецької області 15 2.1. Пам’ятки і пам’ятні місця Донецької області 15 2.2. Музеї та музейні комплекси 18 3. Аналіз сучасного стану і перспектив розвитку туризму Донецької області 24 3.1. Аналіз сучасного стану розвитку туризму Закарпатської області 24 3.2. Подальші перспективи розвитку туризму Закарпатської області 30 Висновок 34 Список використаних джерел 36 Додатки 38 Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є дуже приваблива з у туристичному відношенні в Україні Донецька область. Донецька область - розташована на південному сході України, у степовій зоні, на півдні омивається Азовським морем. Природно-рекреаційний потенціал області має 70 територій і об’єктів природно-заповідного фонду, в тому числі Національний природний парк “Святі Гори”, філії Українського степового заповідника - Хомутівський степ і Кам’яні Могили, 30 заказників державного і місцевого значення, 30 пам’яток природи, 6 заповідних урочищ, ботанічний сад у м. Донецьку, до складу якого входять Луганський заповідник, Криворізький та Приазовський відділи. М’який клімат узбережжя Азовського моря, лікувальні грязі, джерела мінеральних, радонових і столових вод належать до рекреаційних ресурсів області, на базі яких створено курорти: Маріуполь, Слов'яногірськ, Слов'янськ. Історико-культурний потенціал області складає 2399 пам’яток історії, археології, містобудування та архітектури, монументального мистецтва в області. Визначними туристично-екскурсійними об’єктами в області є: Державний історико-архітектурний заповідник у м. Слав'яногірську (1980 р.), Святогірський печерний монастир ХVІІ-ХVІІІ ст., культурно-архітектурні споруди в м. Артемівську. В області-5 театрів, із них 3-у м. Донецьку: театр опери та балету, український музично-драматичний театр, театр ляльок, Донецький обласний російський драматичний театр у м. Маріуполі, Донецький обласний російський театр юного глядача у м. Макіївці. В області створено 6 державних музеїв. Перспективним також, для області є сімейний туризм, оздоровлення та відпочинок. Потужний природно-рекреаційний й курортний потенціал сприяли тому, що й сьогодні Азовське узбережжя Донецької області - це одне з популярних місць відпочинку і лікування людей. Зважаючи на зазначений туристичний потенціал Донецької області автор обрав тему своєї курсової роботи “Туристичні ресурси Донецької області”. Хронологічні рамки курсової роботи охоплюють період від Х ст. до сучасності. Географічні рамки курсової роботи обмежені територією Донецької області. Джерельна база. Під час роботи було використано 29 джерел, зокрема були використані енциклопедії - “Географічна енциклопедія України” , путівники “Україна. Путівник” та підручники “Туристичні ресурси України” , джерела Інтернет - http://tourism.gov.ua . Метою курсової роботи є визначення інструменту впливу на розвиток індустрії туризму з використанням історико-культурного потенціалу Донецької області. Завдання курсової роботи. Згідно до мети автор ставить перед побою завдання: - визначенні загальної характеристики Донецької області, наданні фізико-географічної характеристики та визначенні природно-рекреаційний потенціалу області; - дослідженні історико-культурного потенціалу для розвитку туризму у Донецькій області, пам’яток і пам’ятних міст та можливостей їх використання в туризмі; - дослідження музеїв та музейних комплексів , що можуть використовуватись в туризмі; - аналізі сучасного стану і перспективи розвитку туризму в Донецькій області; - наданні обґрунтованих висновків, щодо проведеної роботи. Структурно робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.051508 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|