|
Переказ тексту Чому Ярослав Мудрий став лідером нації 21ст
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Переказ тексту Чому Ярослав Мудрий став лідером нації 21ст», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Ярослав Мудрий
Вступ. 2 1. Походження Ярослава Мудрого. 3 2. Боротьба з братами. 3 3. Завершення формування держави за Ярослава Мудрого. 4 4. Ярослав-просвітник. 9 5. Політика Ярослава в останні роки життя. 10 Висновки 15 Використана література 16 >>>>
-
Давньоруська Київська держава
Вступ 3 1. Формування феодальної держави східних слов‘ян 4 2.Соціально-економічний та політичний лад Київської Русі. 6 3. Зовнішня та внутрішня політика Київської Русі. Володимир Великий та Ярослав Мудрий 9 4. Запровадження та поширення християнства 12 Література 14 >>>>
-
Усний докладний переказ тексту з творчим завданням Ікона "..Роман стрімко переступив поріг.."
Усний докладний переказ тексту з творчим завданням Ікона "..Роман стрімко переступив поріг.." >>>>
-
Київська русь
ПЛАН РОЗКВІТ ДЕРЖАВИ УКРАЇНИ РУСИ СВЯТИЙ ВОЛОДИМИР І ВЕЛИКИЙ ПРИЙНЯТТЯ ХРИСТИЯНСТВА БОРОТЬБА ЗА КИЇВ СВЯТОПОЛК ЯРОСЛАВ І МУДРИЙ АННА ЯРОСЛАВІВНА ІЛАРІОН КУЛЬТУРА ДАВНЬОЇ РУСІ. НАРОД – ТВОРЕЦЬ КУЛЬТУРИ. УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ. ПИСЕМНІСТЬ І ОСВІТА. ЛІТЕРАТУРА АРХІТЕКТУРА І МИСТЕЦТВО. ІСТОРИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ КИЇВСЬКОЇ РУСЇ. МІСЦЕ Й РОЛЬ КИЇВСЬКОЇ РУСІ В ІСТОРІЇ СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИХ НАРОДІВ. МІЖНАРОДНЕ ЗНАЧЕННЯ КИЇВСЬКОЇ РУСІ. >>>>
-
Комунікативна функція реферативного тексту
Вступ 2 1. Формування реферативного тексту 3 1.1. Терміносистема реферативної діяльності 3 1.2. Розвиток вітчизняної системи реферування 10 2. Реалізація комунікативної функції реферативного тексту 15 2.1. Інформаційна насиченість тексту та його наближеність до читача 15 2.2. Насиченість тексту з точки зору складових мовних одиниць 17 2.3. Інтенсивний та екстенсивний способи підвищення інформативності тексту 23 Висновки 26 Література 29 >>>>
-
Кр "психологія"
1. Питання 1. Поясніть, чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології. 3 2. Питання 2. Поясніть, у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви. 4 3. Питання 3. Чи справедлива приказка: яким народився – таким і помре? 5 4. Питання 4. Мати разом з дитиною 25 років дивиться фільм-тріллер. При цьому жінка переживає страх, напругу, закриває очі тощо. Чи може така поведінка матері вплинути на психічний стан дитини? 6 5. Питання 5. До 9-го класу прийшов новий вчитель, якому відразу вдалося завоювати повагу учнів. Тільки один школяр, що був неформальним лідером, „випробував” вчителя. З цих ситуацій вчитель виходив вдало та гідно. Через деякий час, хлопець, не усвідомлюючи мотивів, став одягатися, як вчитель, наслідувати його манеру розмови тощо. Вкажіть, який психологічний захист діє в цьому випадку, в чому його сутність. 7 6. Питання 6. Проаналізуйте, яке значення мав колектив у формуванні Вашої особистості. 8 Література 9 >>>>
-
Скласти публіцистичний текст і зробити його на рівні 2-х структур
Зміст І. РЕФЕРАТИ 3 1. Основні ознаки тексту. 3 2. Загальні особливості структурної організації тексту 6 ІІ. АНАЛІЗ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО ТЕКСТУ 10 ТЕКСТ: 10 РІДНА ЗЕМЛЯ ВИМАГАЄ: «ДУМАЙТЕ!» 10 Тематично-авторський рівень тексту 12 Емоційно- експресивний рівень тексту 14 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17 >>>>
-
Тема: К/р "психологія" Предмет: психологія
1. Питання 1. Поясніть, чим відрізняється спостереження у повсякденному житті від спостереження як методу психології. 3 2. Питання 2. Поясніть, у чому проявляється вплив статевих та конституційних особливостей на психічні прояви. 4 3. Питання 3. Чи справедлива приказка: яким народився – таким і помре? 5 4. Питання 4. Мати разом з дитиною 25 років дивиться фільм-тріллер. При цьому жінка переживає страх, напругу, закриває очі тощо. Чи може така поведінка матері вплинути на психічний стан дитини? 6 5. Питання 5. До 9-го класу прийшов новий вчитель, якому відразу вдалося завоювати повагу учнів. Тільки один школяр, що був неформальним лідером, „випробував” вчителя. З цих ситуацій вчитель виходив вдало та гідно. Через деякий час, хлопець, не усвідомлюючи мотивів, став одягатися, як вчитель, наслідувати його манеру розмови тощо. Вкажіть, який психологічний захист діє в цьому випадку, в чому його сутність. 7 6. Питання 6. Проаналізуйте, яке значення мав колектив у формуванні Вашої особистості. 8 Література 9 >>>>
-
Контрольна робота з інформатики
Форматування тексту на ПК. Загальні правила роботи. 3 Друкування зв'зного тексту. Етапи підготовки текстів. Набір тексту. Прийому виділення окремих місць у тексті. Типові помилки тексту мна комп’ютері. 9 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Банківський переказ
Вступ 3 1. Сутність банківського переказу 4 2. Використання банківських переказів 9 3. Банківський міжнародний переказ 13 Висновки 18 Список використаної літератури 20 >>>>
-
“Стислий огляд можливостей редактора MICROSOFT WORD
План 1. Вікно програми 2 Робота з вікнами 2 Курсор уведення 3 Меню 3 Панелі інструментів 4 Координатні лінійки 5 Рядок стану 6 Режими відображення документа 6 Смуги прокручування 7 Вихід із Microsoft Word 7 2. Операції з документами 7 Створення нового документа 7 Відкриття документа 8 Збереження документа 9 Закриття документа 10 3. Робота з текстом 10 Уведення тексту 10 Виділення фрагменту тексту 10 Редагування тексту 11 Скасування операцій над текстом 11 Копіювання тексту 11 Переміщення тексту 11 Буфер обміну 12 У ставлення символу 12 Пошук і заміна тексту 13 Контекстне меню 14 Література……………………………………………………………………………………16 >>>>
-
Стислий огляд можливостей редактора MICROSOFT WORD
План 1. Вікно програми 2 Робота з вікнами 2 Курсор уведення 3 Меню 3 Панелі інструментів 4 Координатні лінійки 5 Рядок стану 6 Режими відображення документа 6 Смуги прокручування 7 Вихід із Microsoft Word 7 2. Операції з документами 7 Створення нового документа 7 Відкриття документа 8 Збереження документа 9 Закриття документа 10 3. Робота з текстом 10 Уведення тексту 10 Виділення фрагменту тексту 10 Редагування тексту 11 Скасування операцій над текстом 11 Копіювання тексту 11 Переміщення тексту 11 Буфер обміну 12 У ставлення символу 12 Пошук і заміна тексту 13 Контекстне меню 14 Література……………………………………………………………………………………16 >>>>
-
інтерпретація тексту
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
інтерпретація тексту
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Екологія і демографія. Безпека нації та екологія. Проблема виживання нації
Вступ 3 1. Екологія і демографія 3 2. Безпека нації та екологія 7 3. Проблема виживання нації 10 Висновок 12 Література 13 >>>>
-
Способи підвищення інформативності в реферативному тексті
Вступ 2 1. Терміносистема реферативної діяльності 3 2. Інформаційна насиченість тексту та його наближеність до читача 10 3. Насиченість тексту з точки зору складових мовних одиниць 12 4. Інтенсивний та екстенсивний способи підвищення інформативності тексту 18 Висновки 21 Література 24 >>>>
-
Діловодство
Зміст 1. Правила написання тексту документа 3 2. Реквізит "Заголовок до тексту" 14 3. Скласти зразок телетайпограми 16 Література: 17 >>>>
-
Діловодство
Зміст 1. Правила написання тексту документа 3 2. Реквізит "Заголовок до тексту" 14 3. Скласти зразок телетайпограми 16 Література: 17 >>>>
-
Інформатика контрольна Варіант 3
1. Структура програмного забезпечення. Поняття про операційні системи. Основні функції операційних систем. 2 2. Системи опрацювання текстів. Введення тексту з клавіатури. Редагування тексту. Робота з текстовими файлами. 3 В ставка спеціальних символів 5 Заміна виділеного тексту іншим 6 В ставка дати та часу в документ 6 Зміна параметрів введення та правки 6 В ставка нетекстових об’єктів 6 Виділення 6 Виділення тексту та рисунків за допомогою миші 6 Виділення тексту та рисунків за допомогою клавіатури 7 Виділення всього документа 7 Продовження виділення 8 Зняття виділення 8 Режим виділення (клавіша F8) 8 Правка (редагування) тексту 8 Відміна або повторення останньої дії 8 Копіювання та переміщення тексту за допомогою буфера 8 Видалення тексту 9 Пошук тексту 9 Пошук та заміна тексту 9 Пошук та заміна нетекстових об’єктів 10 Перевірка орфографії 10 Автоматична перевірка орфографії 10 Перевірка орфографії після закінчення створення документа 11 Перенос слів 11 Переміщення по документу 12 Переміщення по документу за допомогою миші 12 Перехід до сторінки, закладки, виноски, таблиці, зауваженню, рисунку та інших елементів документа 12 Повернення до попередньої позиції в документі 12 3. Наберіть на клавіатурі текст, наведений нижче, виконавши форматування, що відповідає зразку. Збережіть його у файлі з іменем Text 3. 12 >>>>
-
"Создание и становление Древней Руси"
Введение 1. Возникновение Киевской Руси 2. Восстание древлян 3. Походы Святослава 4. Крещение Руси 5. Ярослав Мудрый 6. В древнем Киеве Заключение >>>>
-
Завжди будьмо українцями переказ
Завжди будьмо українцями переказ >>>>
-
Завжди будьмо українцями. переказ
Завжди будьмо українцями. переказ >>>>
-
переказ Пригоди чорного сома
переказ Пригоди чорного сома >>>>
-
Особливості редагування текстів інформаційної аналітичної та художньої публіцистики
Зміст Вступ 2 Знання про текст 3 Методика правки тексту. 9 Робота редактора над текстом 11 Лексична комунікабельність тексту. Засоби досягнення. 18 Робота редактора над ілюстративним матеріалом 21 Висновок 23 Перелік використаних джерел та література 25 >>>>
-
хлопчик-зірка твір переказ з елементами опису зовнішності людини
Хлопчик-зірка твір переказ з елементами опису зовнішності людини >>>>
-
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ І САМОРОЗВИТОК НАЦІЇ
Література 1. Вовканич С., Кошелюк-Кусій Д., Григоренко О., Співак Л. Інтелектуальна власність і саморозвиток нації // Економіка України. – 1993 – №8 – с.70-75 2. Гуревичов М. Ринок інтелектуальних продуктів України // Економіка України. – 1994 – №5. 3. Закон України “Про власність”. 4. Шип Н.А. Интелигенция на Украине (ХІХ век). Историко-социологический очерк. – К.: Наукова думка. 1991 – с. 170 >>>>
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Структура і логічна послідовність тексту документу
Основна частина присвячена теоретичному питанню: Структура і логічна послідовність тексту документу Література >>>>
-
Лінгвістична композиція художнього тексту
Лінгвістична композиція художнього тексту 2 Список використаної літератури 8 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.006676 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|