|
-
Комунікативна функція реферативного тексту
Вступ 2
1. Формування реферативного тексту 3
1.1. Терміносистема реферативної діяльності 3
1.2. Розвиток вітчизняної системи реферування 10
2. Реалізація комунікативної функції реферативного тексту 15
2.1. Інформаційна насиченість тексту та його наближеність до читача 15
2.2. Насиченість тексту з точки зору складових мовних одиниць 17
2.3. Інтенсивний та екстенсивний способи підвищення інформативності тексту 23
Висновки 26
Література 29
-
ТЕКСТ № 48
ТЕКСТ № 48 та завдання до нього
1. Прочитайте речення, вибравши з дужок конструкцію, яка більше підходить за змістом. Як вона впливає на зміст речення?
2. Утворіть форми ступенів порівняння прикметників:
З. Відредагуйте словосполучення:
4. Прочитайте текст, визначте його стиль.
5. Поясніть значення слів:
6. Перекладіть текст українською мовою. .
7. Означення, виражені дієприкметниковими зворотами, де можливо й доцільно, замініть на підрядні означальні речення.
8. Знайдіть у тексті складні прикметники. Поясніть їх правопис. Яку стилістичну роль виконують складні прикметники в науковому стилі?
9. Чи однакові способи творення ступенів порівняння прикметників у російській та українській мовах? Проілюструйте це прикладами. Знайдіть такі прикметники в тексті.
-
Стандартизація вимірювальних процедур
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТЕОРІЇ ТЕСТІВ 4
2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР 5
3. НАДІЙНІСТЬ ТЕСТІВ І ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 6
4. ВИЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАТИВНОСТІ І ДОБРОТНОСТІ ТЕСТУ 10
ВИСНОВОК 13
ЛІТЕРАТУРА 14
-
Стандартизація вимірювальних процедур
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТЕОРІЇ ТЕСТІВ 4
2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ ПРОЦЕДУР 5
3. НАДІЙНІСТЬ ТЕСТІВ І ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ 6
4. ВИЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАТИВНОСТІ І ДОБРОТНОСТІ ТЕСТУ 10
ВИСНОВОК 13
ЛІТЕРАТУРА 14
-
Підготовка та підвищення кваліфікації кадрів
1. Трудомісткість та способи її визначення 3
2. Підготовка та підвищення кваліфікації кадрів 6
Задача 15
Література 16
-
Реклама
Вступ 2
1. Рекламний текст. Роль мовних засобів у тексті. 4
2. Недоліки українських рекламних текстів. 7
Висновки 12
Список використаної літератури 15
-
Аналіз конкурентоспроможності
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади конкурентоспроможності 4
1.1. Конкурентоспроможність товару та її значення в ринкових умовах 4
1.2. Способи та методи визначення конкурентоспроможності товару 11
Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності морозива від ТОВ "Сніжинка" 16
2.1. Опис товару 16
2.2. Порівняння товарів з конкурентами 20
Розділ 3. Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товару 24
3.1. Заходи з підвищення конкурентоспроможності товару 24
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Аналіз граматичної омонімії прийменника
План
Вступ……………………………………………………………..2 стр.
1. Багатозначність слова ………………………………… 3 стр.
2. Омоніми……………………………………………………7 стр.
3. Аналіз граматичної омонімії прийменників
у мові й тексті…………………………………………….14 стр.
4. Класифікація омографів-прийменників………………….25 стр.
Висновки………………………………………………………..30 стр.
Використана література……………………………………...31 стр.
-
Завдання засобів цивільної оборони
Питання:
9) Завдання засобів цивільної оборони
15) Хімічна зброя та її властивості
46) Універсальний газосигналізатор УГ-2
63) Шляхи і способи підвищення стійкості промислових об’єктів
67) Просування формувань в середині ураження
-
Операційний менеджмент
1. Способи підвищення надійності операційних систем 3
2. Особливості операційного менеджменту в організації культурного туризму 6
3. Структурно-логічна схема операційної системи Вашої професійної діяльності 13
Література 15
Cгенерировано за 3.288136 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|