|
роман без кіннця
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «роман без кіннця», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА
Зміст ВСТУП 3 1. Роман Шухевич: становлення особистості 5 1.1. Бойова діяльність (1926 – 1934 р.р.) проти польської окупаційної влади 6 1.2. У Карпатській Україні 8 2. Від політичної маніфестації - до збройної боротьби 10 2.1. Розкол націоналістичного руху 10 2.2. Український легіон (квітень 1941 р. – грудень 1942 р.) 12 3. Акт про відновлення Української Державності 14 4. Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА 17 4.1. Ідейно-політична основа УПА 17 4.2. Програмні засади УПА 19 4.3. І Конференція поневолених народів східної Європи і Азії. 20 5. Створення підпільно-революційного уряду – Української Головної Визвольної Ради (УГВР) 22 6. Роман Шухевич на чолі боротьби УПА в повоєнний час. 24 Висновки 29 Список використаної літератури 31 >>>>
-
Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА
Зміст ВСТУП 3 1. Роман Шухевич: становлення особистості 5 1.1. Бойова діяльність (1926 – 1934 р.р.) проти польської окупаційної влади 6 1.2. У Карпатській Україні 8 2. Від політичної маніфестації - до збройної боротьби 10 2.1. Розкол націоналістичного руху 10 2.2. Український легіон (квітень 1941 р. – грудень 1942 р.) 12 3. Акт про відновлення Української Державності 14 4. Роман Шухевич – Провідник і командир національно-визвольної боротьби УПА 17 4.1. Ідейно-політична основа УПА 17 4.2. Програмні засади УПА 19 4.3. І Конференція поневолених народів східної Європи і Азії. 20 5. Створення підпільно-революційного уряду – Української Головної Визвольної Ради (УГВР) 22 6. Роман Шухевич на чолі боротьби УПА в повоєнний час. 24 Висновки 29 Список використаної літератури 31 >>>>
-
"Шарлота Бронте і її роман "Джен Ер""
План Вступ. 1. "Джейн Ейр" Шарлотти Бронте як соціально-психологічний роман виховання. 1.1. Тема роману "Джейн Ейр". 1.2. Ідея рівності людей у романі "Джейн Ейр". 1.3. Трагедійність сюжету. Висновки. Використана література. >>>>
-
"Шарлота Бронте і її роман "Джен Ер""
План Вступ. 1. "Джейн Ейр" Шарлотти Бронте як соціально-психологічний роман виховання. 1.1. Тема роману "Джейн Ейр". 1.2. Ідея рівності людей у романі "Джейн Ейр". 1.3. Трагедійність сюжету. Висновки. Використана література. >>>>
-
Утворення Галицько-Волинського князівства. Князь Роман Мстиславович
План Вступ 3 1. Утворення Галицько-Волинського князівства. Князь Роман Мстиславович 4 2. Внутрішня і зовнішня політика Данила Галицького 5 3. Галицько-Волинське князівство - спадкоємець Київської Русі. Його роль у становленні української державності 10 Список використаної літератури 17 >>>>
-
„Прощавай, зброє!” Ернеста Хемінгуея як взірець „літератури втраченого покоління”
Зміст Вступ……………………………………………………………………………… 3 1. Ернест Хемінгуей: герой і його час ………………………………………...5 2. Антивоєнна тематика у творах Ернеста Хемінгуея………………………. 10 3. „Прощавай, зброє!” – роман про „втрачене покоління”…………………... 14 3.1. Сюжетна лінія та головні герої роману………………………………... 14 3.2. Тема війни і „втрачене покоління” …………………………………...17 3.3. „Прощавай зброє!” – кращий антивоєнний роман……………………. 19 3.4. Військова та лірична лінія в романі …………………………………….22 Висновки ………………………………………………………………………...27 Список використаних джерел ………………………………………………….29 >>>>
-
Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27 >>>>
-
РОМАН "ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ" В ТВОРЧЕСТВЕ ДОСТОЕВСКОГО
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 3 I. ОБЗОР НАУЧНОЙ ЛИТЕРАТУРЫ ПО ТЕМЕ 5 II. РОМАН "ПРЕСТУПЛЕНИЕ И НАКАЗАНИЕ" В ТВОРЧЕСТВЕ ДОСТОЕВСКОГО 12 III. ТЕМА ПЕТЕРБУРГА В РОМАНАХ ДОСТОЕВСКОГО 16 1. Образ Петербурга в творчестве Пушкина и Достоевского 16 2. Тема маленького человека в творчестве Пушкина и Достоевского 19 3. Тема образов Петербурга в романе "Преступление и наказание" 22 4. Андрей Белый "Петербург" 24 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 30 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 31 >>>>
-
Г. Михайличенко та його «Блакитний роман»
-
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”? >>>>
-
Мотив року долі у романі Собор Паризької богоматері
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 5 Характеристика творчості В. Гюго 5 РОЗДІЛ 2 9 Мотив року долі в романі В. Гюго “Собор Паризької богоматері” 9 2.1. Філософсько – історичний роман Віктора Гюго. 9 2.2 Роман “Собор Паризької богоматері” в світлі естетичної позиції Віктора Гюго 14 2.3 “Перша книга людства” В. Гюго 18 РОЗДІЛ 3 20 Образ Собору і його нерозривний зв'язок з образами головних 20 3.1 Образ аскета і ученого-алхіміка Клода Фролло 23 3.2 Колоритний образ горбаня Квазімодо. Ніжний та прекрасний образ Есмеральди 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 >>>>
-
Усний докладний переказ тексту з творчим завданням Ікона "..Роман стрімко переступив поріг.."
Усний докладний переказ тексту з творчим завданням Ікона "..Роман стрімко переступив поріг.." >>>>
-
Шахрайській роман як літературний жанр
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛІТЕРАТУРИ РАННЬОГО ВІДРОДЖЕННЯ 5 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ШАХРАЙСЬКОГО РОМАНУ ТА СПЕЦИФІКА ГЕРОЇВ 9 ВИСНОВКИ 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18 >>>>
-
Контрольна робота з ділової мови
1. Розпорядчі документи. Загальна характеристика. 3 2. Інструкція, її реквізити та правила написання 5 3. Написати рецензію на прочитану Вами книгу. 7 Рецензія на роман О. Лупія “Падіння давньої столиці” 7 Використана література 11 >>>>
-
Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17 >>>>
-
Вспомогательные средства обучения. Учебник
План Введение 3 1. Роль учебника в процессе обучения иностранному языку 4 2. Требования, предъявляемые к учебнику английского языка 5 3. Характеристика учебника С.В. Роман, Г.С. Чекаль, О.О. Коломинова "Wonderland" 8 Заключение 10 Список использованной литературы: 12 Приложение 13 >>>>
-
Зарубіжна література Франції
1. Література Франції 3 2. Альбер Камю – французький есеїст, письменник, драматург 5 3. Роман “Чума” – вершина творчості А. Камю 10 Література 14 >>>>
-
ЛИТЕРАТУРА РАННЕГО СРЕДНЕВЕКОВЬЯ
ПЛАН 1. Англосаксонская литература V-XI веков. 2. Развитие литературы в норманнский период. 3. Место произведений на французском языке в английской литературе. 4. Рыцарский роман. 5. Романы артуровского цикла. 6. Литература XIV века. 7. Народная поэзия. Баллады XIV—XV веков >>>>
-
Утворення Галицького та Волинського князівства
1. Утворення Галицького та Волинського князівства. Князь Роман Мстиславич 2 2. Королівство Русів Данила Галицького 4 3. Галицько-Волинське князівство останньої третини ХІІІ ст. - у першій половині ХIV ст. 7 Список використаної літератури 9 >>>>
-
Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література >>>>
-
Мовна реалізація концепту страху у романі Стівена Кінга
1. Поняття концепту та визначення феномену страху на різних етапах розвитку людства 2 2.Сучасний роман жанру фентезі 14 3. Мовна реалізація концепту „fear” у романі Стівена Кінга „It” 27 Література 40 >>>>
-
Специфіка творення образу Роксолани в українському романі
Вступ 4 1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7 1.1 Шлях до гарему 7 1.2 Дружина падишаха 11 1.3 Леді смерть 14 2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19 2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19 2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24 2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27 3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29 Висновки 32 Використана література: 34 >>>>
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання нео романтичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання нео романтичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський нео романтизм та його види 25 24. Нео романтичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський нео романтизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 >>>>
-
Оцінення конкурентоспроможності продукції
Вступ 3 1.Теоретичні аспекти оцінювання конкурентоспроможності продукції 4 1.1 Значення оцінювання конкурентоспроможності продукції в системі маркетингових досліджень 4 1.2 Критерії, за якими оцінюється конкурентоспроможність 5 1.3 Ціна як одна з найважливіших складових конкурентоспроможності продукції в умовах українського ринку планшетних сканерів 8 2. Оцінювання конкурентоспроможності товару (на ринку сканерів) 11 2.1 Оцінювання конкурентоспроможності різних моделей сканерів, що представлені на українському ринку 11 Висновки 27 Література 29 1. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996. 2. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. - Л.: ЛОП ВНТОЭ, 1990. 3. Владимир Лабазов, Роман Хархалис Его сиятельство сканер Домашний ПК #3, Март 2001 4. Голубева С. Менеджмент сбыта (опыт Германии), РЭФ, 1994. 5. Джоунз Г. Торговый бизнес: как организовать и управлять. - М.: ИНФРА-М, 1996. 6. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. - М.: Высшая школа, 1996. 7. Ирина Спиридонова. Организация рекламной кампании. К:НТК, 2001 8. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992. 9. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994. 10. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996. 11. Мавричева Н.Е. Сейлз промоушен как кратчайший путь к покупателю // Маркетинг и маркетинговые исследования - 1996. - 1. - С. 45-49. 12. Моррис Р. Маркетинг: ситуация и примеры. - М.: ЮНИТИ, 1996. 13. Наумов. В.Н. Маркетинг сбыта. М:Финансы и статистика, 1999 г. 14. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Как побеждать на рынке. - М.: Финансы и статистика, 1996. 15. Покропивний С.Ф. Підприємництво: стратегія, ефективність, організація. К:КНЕУ, 1997р. 16. Попов Е., Попова Л. Маркетинговый аудит. // Маркетинг - 1997. - ?2. - С.43-52. 17. Прочный фундамент потребительской пирамиды: Многоуровневая торговля // Коммерсант? . - 1996. - ? 18. - С.56-57. 18. Роман Хархалис Сканеры: постскриптум к тестированию. Домашний ПК #5, Май 2001 19. Рынок и цены. Планшетные сканеры Компьютерное Обозрение #42, 31 октября - 6 ноября 2001 20. Справочник предпринимателя. - М.: Наука, 1994. 21. Фатрелл Ч. Основы торговли. - Тольятти: Довгань, 1995. 22. Шмален Г. Основы планирования сбыта // Основы и проблемы экономики предприятия. 1996. - С.235-268. >>>>
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 >>>>
-
Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). >>>>
-
Облік у зарубіжних країнах
7. Поняття і класифікація основних засобів. 3 13. Поняття, класифікація, оцінка короткострокових інвестицій і відображення їх в обліку та звітності. 8 Завдання №3 13 Визначити первинну вартість придбаного франчайзингу, що надає право друкувати і розповсюджувати популярний роман, захищений авторським правом, який було отримано в обмін на прості акції власної емісії відповідно до IAS та GAAP за відомих умов: Показники ВАРІАНТИ 3 Кількість акцій, штук 300 Номінальна вартість однієї акції, $ 55 Ринкова вартість однієї акції на момент здійснення операції, $ 100 Балансова вартість авторського права у франчайзора, $ 25000 Термін користування франчайзинговими правами, років 7 Витрати на юридичні послуги, тис. $ 1 Щорічні платежі франчайзі, % від ринкової вартості 2 Завдання №8 14 Підприємство власними зусиллями збудувало будівлю, використовуючи кошти, взяті в кредит. Розрахувати первинну вартість будівлі за умов (за GAAP). Показники Варіант 1 Прямі матеріальні витрати, тис. $ 120 Прямі витрати на оплату праці, тис. $ 131 Гонорари архітекторам, тис. $ 11 Вартість будівельної ліцензії, тис. $ 3 Витрати на страхування впродовж терміну будівництва, тис. $ 2 Відсотки за кредит, отриманий для будівництва, сплачені в період будівництва, тис. $ 33 Завдання №11 15 Розрахувати вартість реалізації і суму залишку запасів на кінець жовтня-місяця, здійснивши оцінку вибуття запасів різними методами і при різних системах обліку за відомих умов: Умови ВАРІАНТИ 3 Залишок запасів на початок місяця, одиниць 190 Ціна одиниці запасів на початок місяця, $ 14 ... Список використаної літератури. 19 >>>>
-
ДАВНЬОГРЕЦЬКА ПРОЗА
ЗМІСТ 2 ВСТУП 3 АРХАЇЧНИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ ГРЕЦЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ЗАРОДЖЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ПРОЗИ 6 АТТИЧНИЙ ПЕРІОД ГРЕЦЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ПРОЗА V – VI СТОЛІТЬ 8 Історіографія 8 Ораторське мистецтво 9 Філософський діалог 11 ГРЕЦЬКА ЛІТЕРАТУРА ЧАСІВ РИМСЬКОЇ ІМПЕРІЇ: РОЗПОВІДНА ПРОЗА ТА РОМАН 14 ВИСНОВКИ 17 ЛІТЕРАТУРА 18 1. Гаспаров Михаил Леонович. Занимательная Греция : Рассказы о древнегреч. культуре / М. А. Гаспаров. — М. : Греко-латин. каб. Ю. А. Шичалина : Новое лит. обозрение, 1996. — 380 с. 2. Гомперц Теодор. Греческие мыслители / Теодор Гомперц; Пер. с нем. Д. Жуковского, Е. Герцык; Науч. ред., коммент., примеч. и предисл. А. В. Цыба. — Науч. изд. — СПб. : Алетейя, 1999. — (Серия "Античная библиотека"). 3. Грант Майкл. Классическая Греция : [Пер. с англ.] / Майкл Грант. — М. : Терра-Кн. клуб, 1998. — 334 с. 4. Исаева Валентина Ивановна. Античная Греция в зеркале риторики. Исократ / В. И. Исаева; Рос. АН, Ин-т всеобщ. истории. — М. : Наука, 1994. — 253 с. 5. Лосев Алексей Федорович. Античная литература : Учеб. для высш. шк. / А. Ф. Лосев; Под ред. А. А. Тахо-Годи. — М. : ТОО "ЧеРо", 1997. — 541с. 6. Пельман Роберт фон. Очерк греческой истории и источниковедения / Роберт фон Пельман; Перевод с нем. А. С. Князькова; Под ред. С. А. Жебелева; Науч. ред., примеч. и доп. М. М. Холода, С. М. Жестоканова. — Науч. изд. — СПб. : Алетейя, 1999. — 469 с. 7. Підлісна Г.Н. Антична література для всіх і кожного. – К.: Техніка, 2003. -384 с. 8. Радциг С.И. История древнегреческой литературы. – М., 1959. – 594 с. 9. Суриков Игорь Евгеньевич. Античная цивилизация: Греция : Учеб. пособие / И. Е. Суриков; Моск. физ.-техн. ин-т (гос. ун-т). — М. : МФТИ, 1997. — 136 с. 10. Тронський І.М. Історія античної літератури. – К.: Радянська школа, 1959. – 589 с. 11. Шевнюк О.Л. Культурологія. – К.: Знання-Прес, 2004. – 353 с. 12. Яйленко Валерий Петрович. Архаическая Греция и Ближний Восток / В. П. Яйленко; АН СССР, Ин-т всеобщ. истории. — М. : Наука, 1990. — 270 с. >>>>
-
Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання
Білет №1 1. Метрична (квантитативна) система віршування. 2. Сюжет та його елементи. Білет №2 1. Силабо-тонічна система віршування. 2. Архаїзми, неологізми, варваризми. Білет №3 1. Тонічна та силабічна системи віршування. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №4 1. Поняття про літературний напрям. 2.Анафора, епіфора, симплока, зіткнення, кільце. Білет №5 1. Епос як рід літератури. 2. Алегорія. Метонімія, синекдоха та її види. Білет №6 1. Драма як рід. 2. Сонет і онегінська строфа. Білет №7 1. Лірика як рід. 2. Сюжет і фабула літературного твору. Білет №8 1. Класицизм. Осноні риси. Творі принципи. 2. Порівняння та його види. Білет №9 1. Література українського барокко. Естетична цінність. 2. Способи римування. Білет №10. 1. Література як вид мистецтва. 2. Рима. Види рим. Білет №11. 1. Сентименталізм. 2. Епітети, їх види. Метафора. Білет №12 1. Романтизм. Суть, основні етапи розвитку. 1. Тропи, їх види, особливості. Білет №13 1. Аристотель про трагедію. 2. Ліричні відступи, вставні епізоди, монологи. Білет №14 1. Теорія літератури серед інших літературознавчих дисциплін. 2. Синтаксичні конструкції. Білет №15. 1. І.Франко «Із секретів поетичної творчості» та його ремінісценції у європейському класичному психоаналізі та архетиплології. 2. Види лірики. Білет №16. 1. Багатоманітність напрямів і течій у літературі ХХ ст. 2. Строфа та її види Білет №17. 1. Шеллінг – теоретик літератури. 2. Сюжет і композиція художнього твору. Білет №18. 1. Аристотель, Гегель, Белінський, Франко про родовий розподіл літератури. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №19 1. Поняття літературного процесу. 2. Пейзаж. Його роль та функції в хужожньому творі. Білет №20. 1. Аристотель про мімезис і катарсис. 2. Тропи, їх види та особливості. Білет №21. 1. Основні тер етико-літературні положення «Лаокоону» Лесінга. 2. Художні паралелізми. Антитеза. Білет №22 1.Теорія класицизму в працях Горація «Послання до Пізонів» та Н.Буало «Мистецтво поетичне». 2. Види драми. Білет №23. 1. Засоби творення образів-характерів в художньому творі. 2. Дума, балада, історична пісня. Спільне та відмінне. Білет №24. 1. Історія розвитку роману. 2. Художня тематика та проблематика літературного твору. Білет№ 25 1. Комедія та її жанрові різновиди. 2. Пафос та його види. Білет №26 1. Жанрові різновиди епічних творів: роман, повість, оповідання, Білет №28. 1. Трагедія та історія її розвитку. 1. Жанрові різновиди роману. Білет №29. 1. Поняття про індивідуальний стиль письменника. 2. Синоніми, омоніми, антоніми. Білет №30 1. Поема та її жанрові різновиди. 2. Етапи розвитку реалізму >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.044430 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|