|
Про тома
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Про тома», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Принцип поділу влади
Вступ 3 1. Принцип поділу влади 4 2. Поділ влади в США 7 2.1 Законодавча влада за Конституцією США 7 2.2 Виконавча влада за Конституцією США 9 2.3 Судова влада за Конституцією США 11 Висновки 13 Література 14 1. Конституція України. — К., 1996. 2. Конституционное (государственное) право зарубежных стран. Учебник для студентов юридических вузов и факультетов. Под ред. Б.А. Страшуна. Общая часть. Тома 1-2. М: БЕК, 1996. - 757 с. 3. Решетников Ф.М. Правовые системы стран мира. Справочник. - М: Юридическая литература, 1993. - 256 с. 4. Современные зарубежные конституции. Учебное пособие. Составитель - В.В. Маклаков. М, 1992. - 285 с. 5. Артур Білоус, "Виборче законодавство та партійна система України в порівнянні з деякими країнами ЄС та Східної Європи", Нова політика, 1999, ч. 1(21), ст. 2-5. 6. Володимир Кампо, "Деякі питання реформування влади в Україні: Територіальні аспекти", Українське право, 1996, ч. 1, ст. 40-48. 7. Тацій В. Й., Грошевий Ю. М. Правові заходи охорони Конституції // Вісн. Академії правових наук України. — 1995. — № 3. — С. 41—42. 8. Загальна теорія держави і права./За ред. В.В.Копейчинкова, К:Юрінком Інтер-1999 р., С.- 76. 9. Коментар до Конституції України, Iнститут законодавства Верховної Ради України, Київ 1996. 10. Конституції нових держав Європи та Азії, Українська правнича фундація, Київ 1996. 11. Конституційне право України (за редакцією В.Ф. Погорілка), Наукова думка, Київ 1999. 12. Микола Тухнинський, "Територіальна організація влади в Україні", Українське право, 1996, ч. 1, ст. 24-39. 13. Політична система сучасної України: Особливості становлення, тенденції розвитку, Парламентське видавництво, Київ 1998. 14. Разделенная демократия. Сотрудничество и конфликт между Президентом и Конгрессом. — М., 1994. 15. Сахаров Н.А. Институт президентства в современном мире. — М., 1994. 16. Уилсон Дж. Американское правительство. — М., 1995. 17. Шаповал В. Вищі органи сучасної держави. Порівняльний аналіз. — К., 1995. >>>>
-
Порівняльна характеристика моральних орієнтирів середньовіччя та доби відродження
Вступ 3 1. СЕРЕДНЬОВІЧНІ МОРАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ. 4 2. ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК І РОЗБІЖНОСТІ МОРАЛЬНИХ ОРІЄНТИРІВ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ І ВІДРОДЖЕННЯ 8 Висновки 12 Література 13 Вступ Етика сама по собі, є однією з якнайдавніших філософських дисциплін, об'єктом вивчення якої служать мораль і моральність. З трьохсотих років до н.е., коли етику вперше позначили як особливу область дослідження, до сьогоднішніх днів інтерес до її осмислення не слабшає. У різний час до проблем етики зверталися такі філософи, як Арістотель, Августин, Тома Аквінський, Спіноза, Кант, Маркс та інші. Середньовіччя і наступна за ним доба Відродження з точки зору моралі мають особливий інтерес. Розвиваючись після краху античного світу, вони є перехідним містком між ним і сучасністю. Разом з тим етичні погляди тих часів відрізняються між собою. Спробі виявити різницю між ними і присвячена надана робота. Висновки Про моральні орієнтири суспільства в часи Середньовіччя і Відродження ми можемо скласти думку лише по філософським працям, творам мистецтва, які були на той час невеликим за масштабом явищем, та не могли стати надбанням широких мас. Чи змінилися моральні орієнтири більшості людей в епоху переходу від Середньовіччя до Відродження, сказати однозначно не можна. Але світогляд окремих мислителів, митців, безперечно, мав значні розбіжності в порівнянні з своїми попередниками. Дуже сильною залишалася в добу Відродження християнська етика і мораль. Мало того, практично до наших днів, вона залишається провідною духовною настановою для значної кількості населення. Християнська релігія на сьогоднішній день є однією з світових релігій, яка не зважаючи на певні перепони з боку світського суспільства, продовжує впроваджувати в життя людей Божі моральні заповіді. Спірним залишається й питання доцільності моральної свободи особистості і її вседозволеності, яку почали сповідували у часи Відродження. >>>>
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18. Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18. Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26. Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.004159 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|