|
Г О Козачук українська мова практикум вища школа відповіді вправа 438
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Г О Козачук українська мова практикум вища школа відповіді вправа 438», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Стилістичний аналіз тексту: Панєкіна Т.І. "Козацька" семантика деяких власних географічних назв України: на матеріалі українських прислів’їв та приказок
Використана література: 1. Козачук Г.О. Українська мова для абітурієнтів: Навч. посібник. – К.: Вища школа, 1994. – 272 с. 2.Панєкіна Т.І. "Козацька" семантика деяких власних географічних назв України: на матеріалі українських прислів’їв та приказок. Науковий вісник ЗНУ. – 2005. – Вип. 2. 3.Cтруктурно-функціональні стилі української мови. – Харків, 1999. >>>>
-
Українська літературна мова та її норми
ПЛАН Вступ І. Українська літературна мова та її норми. 2. Українська літературна мова та її норми 3. Стилі сучасної української літературної мови 4. Ділова українська мова як різновид літературної мови Висновки Список літератури >>>>
-
Історія становлення української мови як мови українського народу
Вступ 3 1. Українська мова – національна мова українського народу 3 2. Походження і розвиток мови українського народу 4 3. Сучасна українська літературна мова та територіальні діалекти 9 Висновки 12 Література 13 >>>>
-
Адаптація поведінки дитини в перший рік навчання в школі
Вступ 2 1. Особливості молодшого шкільного віку 4 2. Когнітивний розвиток в молодшому шкільному віці. 7 2.1. Научіння та мислення в процесі шкільного навчання 7 2.2. Нездадність до учіння 9 3. Психологічно-соціальний розвиток особистості 14 3.1. Розвиток особистості та вплив сім'ї 14 3.2. Соціальні знання та стосунки з однолітками в молодшому шкільному віці 20 Література 25 1. Вишневський О. Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси. - Львів, 1996. 2. Г.О. Люблінська. Дитяча психологія. - К.: Вища школа, 1984. 3. Галузинський В.М., Євнух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. - Рівне, 1996. 4. Журавлев В.И. Педагогика. - М.: Рос.пед.агенство, 1996. 5. Закон України "Про освіту". - К.: 1997. 6. І.К.Матюша. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Вища школа, 1996. 7. Ісатенко Т. Українська національна школа-родина - ціннісний орієнтир суспільства // Початкова школа. -1997. -№5. -С. 8-9. 8. Калмиков Г. Про діяльність сім'ї та школи. // Початкова школа. -1998. -№ 9. - С. 18-22. 9. Концепція національного виховання. - К., 1994.. 10. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчик З.О. Основи національного виховання. - Умань, 1993. 11. Педагогічна бібліотека. Вікова психологія. - К.: Радянська школа, 1976. 12. Практические задания по психологии. Учебное пособие для студентов педагогических институтов. Под редакцией профессора А.В.Петровского. - М.: Просвещение, 1972. 13. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. - К.: Радянська школа, 1978 >>>>
-
Використання творчості Н. Забіли у роботі дошкільних дитячих закладів
Література 1. Забіла Н. Веселим малюкам. – К., 1983. 2. Кіліченко Л.М., Лещенко П.Я., Проценко І.М.. Українська дитяча література. – К.: Вища школа, 1978. 3. Сценарії свят та забав у дитячому садку. – Харків, 2001. >>>>
-
Контрольна з української мови
Вправа 1. Дайте відповідь на запитання: 1. Що таке літературна мова? 2. Які найголовніші ознаки літературної мови? 3. У яких формах реалізується літературна мова? Що таке мовна норма? 4. На яких ознаках ґрунтується нормативність мовного я вища? 5. Які типи норм розрізняють у сучасній українській літе¬ратурній мові? Наведіть приклади різних норм та охаракте¬ризуйте їх. Розрізняють різні типи норм: 6. Що таке кодифікація? Назвіть головні типи лінгвістич¬них словників. Вправа 2. Переписуючи, поставте наголос у словах. Пра¬вильність його перевірте за словником наголосів. Вправа 3. Прочитайте слова, правильно наголошуючи їх. Випишіть слова, які мають подвійний наголос, та запам'я¬тайте їх. Вправа 4. Прочитайте слова, визначте, які з поданих гра¬матичних форм іменників чоловічого роду II відміни є норма¬тивними. Відповідь обґрунтуйте. Вправа 5. Прочитайте словосполучення, виправте по¬милки. Запишіть правильно. Довести до відома, виділити кошти на підручники, завдя¬ки підтримці, Вправа 6. Прочитайте подані слова. Чи єнормативним їх уживання? Відповідь обґрунтуйте. • Пошлина (русизм)- Мито; Вправа 7. Прочитайте подані синонімічні ряди. Які з форм доцільно вживати в офіційно-діловому стилі? адресат; апеляція, звернення, петиція, клопотання, скарга; відомості, Вправа 8. Запишіть словосполучення, добираючи з ду¬жок найбільш точне слово. Мотивуйте свій вибір. Вправа 9. Згрупуйте подані слова в синонімічні ряди. Обґрунтуйте можливість використання їх у ділових паперах. Вправа 10. Дайте відповіді на запитання: Що таке мовний стиль? Дайте визначення стилю. Які стилі властиві сучасній українській літературній мові? В яких підстилях та жанрах реалізуються стилі укра¬їнської мови? Які найголовніші ознаки цих стилів? Вправа 11. Прочитайте подані тексти. Визначте, до якого стилю належить кожен із них. Відповідь обґрунтуйте Назвіть найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю. Використана література >>>>
-
Мова і свідомість
Вступ 3 1. Свідомість і мова 4 2. Українська мова і свідомість народу 5 3. Національна свідомість і національна мова 8 Висновки 10 Список використаних джерел 11 >>>>
-
УКРАЇНСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ
МОВА ТА ПРОФЕСІЯ 3 СПРОЩЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ 8 ЗАЯВА 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 12 >>>>
-
Ділова українська мова
І. Дати відповіді на питання 3 1. Два види штампів 3 2. Усне ділове мовлення 3 3. Графічні скорочення в діловому писемному мовленні 6 4. Вимоги до оформлення акту 7 ІІ. Оформити документи 9 1. Скласти і оформити трудову угоду 9 2. Скласти і оформити пояснювальну записку 11 Література 12 >>>>
-
Українська культура часів УНР та Гетьманату
ПЛАН Вступ 3 1. Культура України часів Гетьманату 4 1.1. Заснування Академії наук України 4 1.2. Вища освіта 5 1.3. Початкова й середня школа 6 1.4. Мистецтво 7 2. Культурна ситуація в УНР 8 2.1. Українізація вивісок у столиці 9 2.2. Законотворча діяльність 9 2.3. Поляризація інтелігенції 11 Висновок 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Освіта та вища школа в Україні
-
Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського
Зміст Вступ....................................................................................................................3 I. Загальне поняття та основоположники дидактики, як педагогічної теорії навчання……………………………………….....................5 1.1. Загальне поняття про дидактику як педагогічну теорію навчання…………………………………………………………..….…..5 1.2. Основні дидактичні концепції навчання………………..…….……8 1.3. Засновником української дидактики був великий педагог Д. Ушинський………………………………………….……………….10 II. Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського….…12 1.1. Педагогічна діяльність К.Д. Ушинського…………………….……12 2.2. Дидактична система Ушинського…………………………….….....16 III. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа…………...27 1.1. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа….….27 Висновок…………………………………………………………………….…...31 Список використаної літератури…………………………………….………....34 >>>>
-
Виникнення етикету
Література 1. Аасамаа І. Як себе поводити. - К.: Молодь, 1974. - 192 с. 2. Артеїиова Л.Ф. Моральне виховання дошкільників. - К.: Радянська школа, 1974. 3. Бушелева Б.В. Поговорим о воспитании. - М.: Просвещение, 1980. - 192 с. 4. За ред. Войтка В.І. Психологічний словник. - К.: Вища школа, 1982. - 216 с. 5. Газета "Метро". Питання етикету. - К.: №50(57), 1998. 6. Дорохов А.А. Як себе поводити. -Мінськ: Народна освіта, 1979. -112с. >>>>
-
Українська мова
-
Мова і стиль юридичних документів
Вступ 3 1. Ділова українська мова: історія формування 4 2. Історичні аспекти становлення та розвитку офіційно-ділового стилю 7 3. Особливості офіційно-ділового стилю 10 Висновки 13 Використана література 14 >>>>
-
Контрольна робота українська мова
1 .Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 3 2.Запишіть слова фонетичною транскрипцією і визначте, коли звучить [й], а коли [і]. 3 3.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 4 4.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 5 5.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. Поясніть (письмово) відомі вам я вища регресивної асиміляції приголосних. 5 ІІ.Створити текст для читання з усіма випадками асиміляції приголосних (30-слів). 7 III. Написати есе (формат А4, 1-5 сторінок). Тема «Українська мова і сьогодення». 7 ЛІТЕРАТУРА 11 >>>>
-
Контрольна робота психотренінг
План Введення 3 Початок роботи 4 1.Вступне слово 5 Знайомство 7 Структура тренінгу 9 Свій задум 10 Важливі кроки 11 Скільки і як часто 12 Сценарій теми 14 Психогімнастика у ПТ 15 Висновок 16 Список літератури 17 Додаток 18 Доповнення: Психологічний тренінг, вправи Назва: Людина в конфлікті. Вправа 1. Назва: Робота з асоціативним рядом "конфлікт". Вправа 2. Назва: Емоційна стежка Вправа 3. Назва: Робота в групах >>>>
-
Українська система вищої освіти: переваги і недоліки Болонського проекту
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. – 384с. 2. Журавський В. С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні. – К.: Вид. дім "Ін Юре", 2003. – 416 с. 3. Янковий В. В. Болонський процес: шляхом європейської інтеграції Дзеркало тижня. – 2003. – N 40. – 18-24 жовт. – (Інтерв'ю М. З. Згуровського). >>>>
-
Мова тварин та мова людей
Вступ 3 1. Мова тварин як засіб спілкування між собою та людьми 4 2. Мова у житті людей 12 Висновки 19 Література 20 >>>>
-
Українська мова
1. Лексико – семантичний спосіб творення слів 3 2. Правопис сполучників 5 3. Вставні слова і речення 8 Список літератури 13 >>>>
-
Українська мова професійного спілкування
1. Проаналізувати стилістичні розшарування лексики 3 2. Дати оцінку прямої мови. Розділові знаки при ній 5 Література 8 >>>>
-
Історія теорії мотивації
Зміст Вступ 3 1. Школа наукового управління. 5 2. Класична школа в управлінні. 3. Школа людських відносин. 4. Школа науки про поведінку. 5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів 6. Сучасні теорії мотивації 6.1. Теорія потреб А. Маслоу 6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга 6.3. Теорія чекання 6.4. Теорія мотивації соціального вивчення 7. Кількісна школа управління Висновки Література >>>>
-
Історія теорії мотивації
Зміст Вступ 3 1. Школа наукового управління. 5 2. Класична школа в управлінні. 3. Школа людських відносин. 4. Школа науки про поведінку. 5. Мотиваційні теорії З. Фрейда і неофрейдистів 6. Сучасні теорії мотивації 6.1. Теорія потреб А. Маслоу 6.2. Двохфакторна теорія мотивації Ф. Герцберга 6.3. Теорія чекання 6.4. Теорія мотивації соціального вивчення 7. Кількісна школа управління Висновки Література >>>>
-
Українська мова професійного спілкування
ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, ЇХ РОЗРЯДИ 3 ПОРЯДКОВІ ЧИСЛІВНИКИ 7 ПРОСТІ РЕЧЕННЯ. ТИПИ ПРОСТИХ РЕЧЕНЬ 10 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 >>>>
-
Проблема культури мови білінгвів
ПЛАН Вступ 1. Українська мова та спілкування 2. Шлях до порозуміння 3. Критерії поділу 4. Список використаної літератури >>>>
-
Ділова українська мова
1. Граматична форма ділових парерів. 3 2. Способи та часи дієслова 5 3. Розділові знаки в простому реченні 8 Використана література 12 >>>>
-
Контрольна робота з дисципліни "історія економічних вчень"
Зміст 1. Австрійська школа маржиналізму. (К. Менгер, Ф. Візер, Є. Бем-Баворк). 3 2. Англійська школа маржиналізму (С. Джевонс). 5 3. Кембріджська економічна школа та неокласична мікроекономіка А. Маршала. 6 4. Американська школа маржиналізму та економічні погляди Д.Б. Кларка. 8 5. Лозаннська школа маржиналізму ( Л. Вальрас, В. Паретто). 9 6. Розвиток неокласичної традиції (А. Пігу, Р. Хутрі). 12 7. Стокгольмська школа в неокласичній теорії (К. Віксель, Г. Кассель). 14 8. Етапи розвитку економічної думки в Україні в XIX- на початку XXст. 16 9. Економічні погляди С.Подолинського. 18 10. Економічні погляди М. Туган-Барановського. 19 Список використаної літератури: 23 >>>>
-
Методы найменших квадратов
Список использованной литературы 1. Абрамов Г.С., Андрейцев А.Ю., Крючковський В.В. Економетрія для менеджерів: Практикум. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003. — 106 с. 2. Герасименко С.С. Статистика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2000. – 467 с. 3. Головач А.В. Статистика: Зб. задач: Навч. посіб. для студ. екон. вузів. – К.: Вища шк., 1994. – 448 с. 4. Єресько І.Г. Економічна статистика: Практикум для студ. екон. спец. – Черкаси.: ЧДТУ, 2002. – 75 с.: табл. 5. Кулинич О.І. Економетрія: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. — Хмельницький: Поділля, 2003. — 215 с. 6. Мороз В.С., Мороз В.В. Економетрія: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. екон. спец.. — Хмельницький: Технологічний університет Поділля, 2000. — 166 с. 7. Наконечний С.І., Терещенко Т.О. Економетрія: Навч.-метод. посіб. для самостійного вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. — К.: КНЕУ, 2001. – 192 с. 8. Сторожук В.П. Статистика підприємництва: Підручник. – К.: Слобожанщина, 1999. – 599 с. >>>>
-
Ділова українська мова
1. Прислів’я та приказки. Крилаті слова 3 2. Правопис складних прикметників 9 3. Складнопідрядне речення та його пунктуація 11 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Розвиток шкільної освіти. Острозька школа
Зміст Розвиток шкільної освіти. Острозька школа 3 1. Початкова школа 3 2. Перші гімназії 5 3. Острозька школа 7 4. Київська академія, Києво-Могилянська колегія 9 5. Шкільні звичаї 11 6. Бурсаки 14 Список використаної літератури 17 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.048217 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|