|
золоте кільце черкащини
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «золоте кільце черкащини», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Організація обліку грошових коштів на підприємстві та їх контроль
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 1.1.Сутність грошових коштів як економічної категорії та об’єкту обліку 7 1.2.Огляд нормативної бази та спеціальної літератури з обліку грошових коштів 18 1.3 Порядок складання Звіту про рух грошових коштів 28 Висновок до розділу 1 39 РОЗДІЛ 2 ФАКТИЧНИЙ СТАН ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 40 2.1 Характеристика облікової системи щодо грошових розрахункових операцій ТОВ «Золоте руно» 40 2.2 Аналіз грошових розрахункових операцій ТОВ «Золоте руно» 51 2.3 Огляд контрольних заходів здійснених на ТОВ «Золоте руно» щодо грошових розрахунків 72 2.4. Організаційні процедури проведення аудиту грошових коштів на ТОВ «Золоте руно» 81 Висновки до розділу 2 86 РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ ГРОШОВИХ КОШТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 88 3.1 Рекомендації щодо вдосконалення облікової політики грошових розрахункових операцій на ТОВ «Золоте руно» 88 3.2 Напрямки удосконалення обліку руху грошових коштів в національній валюті в умовах використання інформаційних технологій 90 Висновки до розділу 3 99 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104 ДОДАТКИ 107 >>>>
-
КУРСОВА РОБОТА на тему: “Фортеці і замки правобережжя
План Вступ 3 1. Карпатський (західний) регіон. 5 1.1. Львівська область. 5 1.1.1. Державний iсторико-культурний заповiдник "Тустань" Сколiвського району. 5 1.1.2. Державний музей-заповiдник "Олеський замок" Буського району. 5 1.1.3. Золочівський замок. 8 1.1.4. Замок в Підгірцях. 10 1.1.5. Замок у с. Свірж. 10 1.2. Закарпатська область. 11 1.2.1. Хустинський замок. 12 1.2.2. Ужгородський і Мукачівський замки. 13 1.2.3.Виноградівські замки. 14 1.3. Івано-Франкiвська область. 15 1.4. Чернiвецька область. 15 2. Волинсько-Тернопiльський (пiвнiчно-захiдний)регiон. 16 2.1. Луцький замок. 16 2.2. Замок в олиці. 17 2.3. Клеваньський замок 18 2.4. Замок у Дубно 19 2.5. Кременецький замок 19 2.6. Замок у Межиріччі 19 2.7. Острозький замок. 19 2.8. Замок у Корці. 19 3. Житомирсько-Вiнницький регiон. 19 3.1. Раковецький замок. 19 4. Використання замків та фортеці в екскурсійно- туристичній діяльності. 19 4.1. Культурологічний та екологічний тур. 19 4.2. Сентиментальний туризм програма “Вогнем і мечем”. 19 4.3. Програма Золоте кільце Львова (тур по замках-фортецях Львівщини). 19 4.4. Культурологічний та екологічний тур “Замки Закарпаття”. 19 Висновки 19 Список використаної літератури 19 >>>>
-
Правила фінансування. Санація балансу
1. Правила фінансування ( золоте правило фінансування, золоте правило балансу) 3 2. Санація балансу. 4 Задача 8 Література 16 >>>>
-
Конкурентноспроможність
Вступ І Розділ Теоретичні аспекти аналізу конкурентоспроможності Поняття і види конкурентоспроможності Джерела конкурентних переваг Методи оцінювання конкурентоспроможності ІІ Розділ Характеристика діяльності підприємства ДКПК ЗАТ “Золоте зерно” Історія підприємства Місія, цілі і організаційна структура характеристика основних видів продукції Характеристика нинішнього ринкового становища SWOT-аналіз Стратегія підприємства ІІІ Розділ Аналіз конкурентоспроможності ДКПК ЗАТ “Золоте зерно” та шляхи її підвищення Конкурентна позиція підприємства Оцінка поточного позіціювання і аналіз продаж підприємства за 2005 р. Аналіз розвитку бізнесу підприємства Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності. >>>>
-
Маркетингова стратегія підприємства
ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірми 4 1.2. Джерела конкурентних переваг маркетингової діяльності підприємства 4 1.3. Сутність та види стратегії фірми 4 РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДКХК ЗАТ “ЗОЛОТЕ ЗЕРНО” 4 2.1. Аналіз діяльності ЗАТ “Золоте Зерно” з позиції його конкурентоспроможності 4 2.2. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства 4 2.3. Аналіз розвитку бізнесу підприємства 4 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 3.1.Конкурентна позиція підприємства 4 3.2. Стратегія формування конкурентоспроможності підприємства 4 3.3. Шляхи удосконалення поточного позиціонування продукції підприємства і підвищення прибутку 4 3.4. Шляхи вдосконалення конкурентоспроможності 4 ВИСНОВКИ 4 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 4 ДОДАТКИ 4 >>>>
-
Вища математика
План Введення. ? Розділ 1.1. Прості числа. Порівняння. Теорема Евкліда. 1.2. Теорема Вільсона. 1.3. Функція Ейлера. Теорема Ейлера. Мала теорема Ферма. ? ? Розділ 2.1. Кільце Zp. 2.2. Циклотомічний поліном. 2.3. Дитяча Бінамінальна теорема. ? ? ? Розділ 3.1. Важкість обчислень, оцінка важкості. ?V Розділ 4.1. Теорема AKS [Agraval - Kayal - Saxena]. 4.2. Алгоритм AKS. 4.3. Схема доказу AKS. Заключення. Джерела. >>>>
-
Моделі економічного зростання та практика їх реалізації
ВСТУП. 3 1. МОДЕЛІ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ. 5 1.1. Неокласична модель економічного зростання. 5 1.2. Неокейнсіанська модель мультиплікатора-акселератора. 5 1.3. Модель економічного зростання Р.Солоу. 6 1.4. «Золоте правило» Р. Солоу. 7 2. МЕЖІ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ТА ЙОГО ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ. 9 3. МІЖНАРОДНІ ПОРІВНЯННА ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ. 14 ВИСНОВОК 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 19 >>>>
-
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПАНІЇ ТОВ «ЗОЛОТЕ РАНО»
Література 1. Котлер Ф. Основы Маркетинга:Пер. с. англ. – М.: «Бизнес-книга», «ИМА-Кросс. Плюс», ноябрь 1995. – 702 с. 2. Office, 3/2004 март стр.12-17. 3. Бизнес журнал для малого и среднего бизнеса №18(31) сентябрь 2003. 4. Компаньон 11-17 июля 2003, № 28. 5. Компаньон 22-28 августа 2003, № 35. 6. Корреспондент 1 ноября 2003, №42. 7. Корреспондент 14 февраля 2004, №5. 8. Корреспондент 21 февраля 2004, №6. 9. БИЗНЕС 29 сентября 2003, № 39. 10. Корреспонден 1 мая 2004, № 16. 11. Корреспондент 22 мая 2004, №18. >>>>
-
Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання
Білет №1 1. Метрична (квантитативна) система віршування. 2. Сюжет та його елементи. Білет №2 1. Силабо-тонічна система віршування. 2. Архаїзми, неологізми, варваризми. Білет №3 1. Тонічна та силабічна системи віршування. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №4 1. Поняття про літературний напрям. 2.Анафора, епіфора, симплока, зіткнення, кільце. Білет №5 1. Епос як рід літератури. 2. Алегорія. Метонімія, синекдоха та її види. Білет №6 1. Драма як рід. 2. Сонет і онегінська строфа. Білет №7 1. Лірика як рід. 2. Сюжет і фабула літературного твору. Білет №8 1. Класицизм. Осноні риси. Творі принципи. 2. Порівняння та його види. Білет №9 1. Література українського барокко. Естетична цінність. 2. Способи римування. Білет №10. 1. Література як вид мистецтва. 2. Рима. Види рим. Білет №11. 1. Сентименталізм. 2. Епітети, їх види. Метафора. Білет №12 1. Романтизм. Суть, основні етапи розвитку. 1. Тропи, їх види, особливості. Білет №13 1. Аристотель про трагедію. 2. Ліричні відступи, вставні епізоди, монологи. Білет №14 1. Теорія літератури серед інших літературознавчих дисциплін. 2. Синтаксичні конструкції. Білет №15. 1. І.Франко «Із секретів поетичної творчості» та його ремінісценції у європейському класичному психоаналізі та архетиплології. 2. Види лірики. Білет №16. 1. Багатоманітність напрямів і течій у літературі ХХ ст. 2. Строфа та її види Білет №17. 1. Шеллінг – теоретик літератури. 2. Сюжет і композиція художнього твору. Білет №18. 1. Аристотель, Гегель, Белінський, Франко про родовий розподіл літератури. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №19 1. Поняття літературного процесу. 2. Пейзаж. Його роль та функції в хужожньому творі. Білет №20. 1. Аристотель про мімезис і катарсис. 2. Тропи, їх види та особливості. Білет №21. 1. Основні тер етико-літературні положення «Лаокоону» Лесінга. 2. Художні паралелізми. Антитеза. Білет №22 1.Теорія класицизму в працях Горація «Послання до Пізонів» та Н.Буало «Мистецтво поетичне». 2. Види драми. Білет №23. 1. Засоби творення образів-характерів в художньому творі. 2. Дума, балада, історична пісня. Спільне та відмінне. Білет №24. 1. Історія розвитку роману. 2. Художня тематика та проблематика літературного твору. Білет№ 25 1. Комедія та її жанрові різновиди. 2. Пафос та його види. Білет №26 1. Жанрові різновиди епічних творів: роман, повість, оповідання, Білет №28. 1. Трагедія та історія її розвитку. 1. Жанрові різновиди роману. Білет №29. 1. Поняття про індивідуальний стиль письменника. 2. Синоніми, омоніми, антоніми. Білет №30 1. Поема та її жанрові різновиди. 2. Етапи розвитку реалізму >>>>
-
Макроекономіка білети
1. Макроекономіка як розділ економічної теорії та її місце в системі економічних наук. 9 2. Предмет, об'єкт та суб'єкти макроекономіки. 9 3. Методологія та методи макроекономічних досліджень.Позитивний та нормативний аналіз у макроекономіці. 10 5. Економічний кругооборот ресурсів, благ і доходів з включенням державного сектора та сектора закордону. 12 6. ВВП та ВНП: співставна характеристика та кількісна їх визначеність. 15 7. Номінальні та реальні показники обсягу національного виробництва. Дефлятор ВВП. 16 8. ЧНП і НД. Розподіл національного доходу. 16 9. ВВП та суспільний добробут. Чистий економічний добробут: зміст, особливості та проблеми виміру. Індекс використання людського потенціалу. 17 10. Сукупний попит: структура, цінові та нецінові чинники, що впливають на складові AD та сукупний попит в цілому. Крива AD. Рух по кривій. Зрушення кривої AD. 18 11. Сукупна пропозиція: зміст, цінові та нецінові фактори, що її визначають, крива AS, рух по кривій та зрушення кривої AS. 19 12. Сукупна пропозиція (AS) в коротко- та довгостроковому періодах: порівняльний аналіз. 20 13. Порівняльний аналіз кейнсіанської і класичної моделі сукупної пропозиції. 21 14. Узагальнена крива сукупної пропозиції та її характеристика. 23 15. AD-AS базова модель економічної рівноваги. Три варіанти макроекономічної рівноваги. Розрив ВВП. 24 16. Довгострокова та короткострокова рівновага. Збурення сукупної пропозиції та відновлення рівноваги. Споживання: зміст, функція споживання, середня та гранична схильність до споживання. Крива споживання, чинники, що впливають на споживання та графічне зображення цього впливу. 24 18. Теорії споживання: Дж.М.Кейнса та С.Кузнеца. 26 19. Заощадження: зміст, функція заощаджень, середня та гранична схильність до заощаджень. 27 20. Крива заощаджень, чинники, що впливають на обсяг заощаджень, графічне зображення цього впливу. 29 21. Сукупна пропозиція: сутність і граф.інтерпретація її залежності від ціни на основі класичної моделі. 30 21. Інвестиції: зміст, структура, роль в економіці, схильність до інвестування. 31 22. Інвестиційний попит та чинники, що на нього впливають, функція інвестицій, графічне її зображення. 32 23. Заощадження та інвестиції. Умови рівноваги. 33 24. Автономні інвестиції. Кейнсіанська та неокласична функції автономних інвестицій. 34 25. Мультиплікатор інвестицій: зміст, математична та графічна інтерпретація. 34 26. Парадокс ощадливості. 37 27. Інфляційний та дефляційний (рецесійний) розриви в економіці. 37 25. Інфляційний розрив: сутність, графічна інтерпретація та кількісна визначеність. 38 28.Індуційовані інвестиції. Модель акселератора. 39 29. Національний ринок: зміст, суб'єкти, об'єкти та структура. 39 30. Модель рівноваги для ринку товарів і платних послуг. Крива IS. 39 31. Ринок грошей та цінних паперів: зміст, структура, функції. 41 32. Попит на гроші: зміст, структура, чинники, що на нього впливають. 41 34. Умови рівноваги на ринку грошей та цінних паперів. Крива LM, її характеристика. 46 35. Рівновага на ринку товарів та послуг і ринку грошей: модель IS-LM. 46 41. Дискреційна та недискреційна фіскальна політика. 48 42. Бюджетна система, державний бюджет та проблеми його збалансованості. Фактичний, циклічний та структурний дефіцит бюджету. 49 44. Державний борг: зміст, види, джерела фінансування. Ефект витіснення. 50 45. Фіскальна політика на основі моделі „AD-AS": стимулююча та обмежувальна. 50 46. Грошово-кредитна політика держави, її інструменти та сучасні варіанти. 51 47. Порівняльна характеристика кейнсіанської та неокласичної концепцій грошово-кредитної політики. 52 48. Центральний банк: функції та пропонування грошей. 53 (для України Центральний банк - це Національний банк) 53 49. Вплив комерційних банків на грошову пропозицію. Грошовий та депозитний мультиплікатори. 53 50. НБУ та грошово-кредитна політика в Україні. 54 51. Комплексна характеристика економічної кризи. Види економічних криз. Рецесія. 55 53. Проциклічні, ациклічні та антициклічні змінні. 55 54. Державне антициклічне регулювання та його суперечності. 56 55. Інфляція: суть, причини, види, типи, методи виміру, монетарні та немонетарні фактори. 56 56. Інфляція попиту: зміст, причини, засоби обмеження. 58 57. Інфляція пропозиції: зміст, причини, засоби обмеження. 58 58. Дефіцит державного бюджету та інфляція. Інфляційний податок та сеньйораж. 58 59. Безробіття як макроекономічна проблема: зміст, форми, вимір, соціально-економічні наслідки. 59 60. Концепція природнього безробіття М.Фрідмана. Закон Оукена. 60 61. Взаємозв'язок інфляції та безробіття. Крива Філліпса, її логічне обгрунтування та критика. 61 62. Стимулююча фіскальна політика держави в умовах відкритої економіки за умови плаваючого та фіксованого курсів валют. 62 63. Стимулююча грошово-кредитна політика держави в умовах відкритої економіки за умови фіксованого та плаваючого курсів валют. Стимулююча грошова політика при плаваючому курсі. 62 65. Соціальна політика держави: зміст, структура, засоби впливу. Метою соціальної 66. Взаємозв'язок грошово-кредитних і фіскальних методів державної політики. 65 67. Економічне зростання: зміст, передумови, джерела та характерні риси сучасного економічного зростання. Аргументи „за" і „проти" економічного зростання. 65 69. Неокласична модель економічного зростання Р.Солоу. 66 70. „Золоте правило" нагромадження Є.Фелпса. 68 71. Теорія суспільного вибору. 68 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.031598 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|